קרוז מאורגן לדרום אפריקה ונמיביה

15 ימים • כולל ספארי בנופי הפרא בשמורת שלושלואה ושייט חוויתי בנמיביה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

12 לילות שיט

קוד טיול SAN

מיועד למחוסנים בלבד, אשר קיבלו את מנת החיסון השניה לפחות שבועיים לפני היציאה

שנים רבות התנהלה דרום אפריקה תחת שלטון האפרטהייד הידוע לשמצה, אולם מאבקו הערכי וחסר הפשרות של נלסון מנדלה שינו את התמונה. משנות התשעים של המאה הקודמת, הארץ המדהימה הזו יצאה לדרך חדשה. לא תמיד סלולה וקלה, אך שוויונית יותר והוגנת. בדרום אפריקה שילוב יוצא מהכלל של נופי בראשית, מפרצים יפיפיים, שבטים צבעוניים ומלאי חיים ועולם חי וצומח מהעשירים בעולם. אם נוסיף לכך מכרות זהב אורניום פחם ויהלומים נבין את מקור עושרה ושגשוגה.

במשך עשרות שנים, היתה נמיביה תחת שלטון גרמני ואחר כך דרום אפריקאי וחותמן ניכר בנמיביה היטב. נראה כבישים טובים, מכרות גדולים, בנייה יפה וחוקי שמירת סביבה קפדניים ויש על מה לשמור. נמיביה עשירה בנופים מדבריים יפיפיים ובה שפע של בעלי חיים ומגוון ביולוגי יוצא מהכלל. על כל אלה ועוד, נשמע ונספר במהלך הביקור במדינה האפריקאית העשירה הזו.

אנו מציעים למטיילי "Cruise Tour" יתרונות בלעדיים ומשמעותיים:
  • תכנית הטיול עשירה ומגוונת ומשלבת טבע, פולקלור, נופים ותרבות
  • הטיול כולל ביקור בשמורות טבע, תצפיות על בעלי חיים בדרום אפריקה והיכרות עם אורח חיי המתיישבים הלבנים בדרום אפריקה 
  • שייט סביב דרום אפריקה והעמקה בנתיבי השייט של הספנים הפורטוגזים בדרכם מפורטוגל להודו
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון 
  • דמי סבלות בבית המלון
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה וטיפול בכל נהלי הקורונה הנדרשים טרם יציאת השייט וארגון בדיקות הקורונה הנדרשים טרם החזרה לישראל

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – יעד ביניים – קייפטאון

נטוס ליעד ביניים ממנו נמשיך בטיסה לקייפטאון, הנחשבת לעיר היפה ביותר בדרום אפריקה. עם ההגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. בערב נצא לבילוי ברציף הנמל על שם ויקטוריה ואלפרד שהוא אחד מאתרי הבילוי הגדולים ביותר בדרום אפריקה ומכיל מרינה ציורית, עשרות מסעדות, חנויות ומרכזי קניות מפוארים. לינה בקייפטאון.

יום 2 קייפטאון - כף התקווה הטובה - שמורת הפינגווינים - עליה לאוניה

הבוקר ניסע דרומה לאורך חצי האי לכוון כף התקווה הטובה. נעבור דרך שכונות היוקרה קליפטון, קמפס ביי והאוט ביי הממוקמות על חוף הים הציורי. נשוט לאי אריות הים ונצפה באלפי יונקים ועופות מים מקרוב, מכאן נמשיך בדרכנו ונעבור דרך פסגת צ’פמן – אחת הדרכים הנופיות היפות ביותר בדרום אפריקה. נסייר בשמורה, נלמד על הצומח הייחודי שלה ונעפיל ברכבל אל “נקודת הכף” ממנה נצפה אל הגלים הנשברים על צוקי הסלע הענקיים היורדים בתלילות לאוקיאנוס. בתום בקורנו ניסע לשמורת הפינגווינים אשר בחוף בולדרס, שם נוכל לצפות מקרוב על עופות מעניינים אלה. בשעות אחר הצהרים נשוב לקייפטאון וניסע לנמל העגינה של העיר שם נעלה על אוניית התענוגות של חברת Norwegian Cruise Line בה נבלה בימים הקרובים. הערב נהנה מארוחה חגיגית והופעות בידור. לינה באוניה.

יום 3 קייפטאון - הר השולחן - הגנים הבוטניים קירסטנבוש

היום נבקר בהר השולחן* (מותנה בתנאי מזג האוויר) שם נעלה ברכבל לפסגת ההר, סימלה של העיר, ונערוך תצפית פנורמית על העיר ממעוף הציפור. בהמשך נבקר בגני קירסטנבוש – הגנים הבוטניים המפורסמים ביותר בדרום אפריקה המאכלסים אלפי מינים של עצים וצמחים. לקראת שעות אחד הצהריים נשוב לאוניה ונחל בהפלגה. לינה באוניה.

יום 4 עגינה במוסל ביי - אודסהורן - ביקור בחוות יענים

האנייה עוגנת במפרץ גדול ויפה בו מתקבצים לווייתנים, חודשים אחדים בשנה. אם יתמזל מזלנו נראה את היונק המסתורי הענק ואת סילוני המים הקולניים. נצא צפונה אל חבל הקארו הקטן, נחצה את רכס אוטיניקווה, נגיע אל העיירה השלווה אודסהורן ונכיר לעומק את אופי ההתיישבות הלבנה בדרום אפריקה. בעבר הלא רחוק, התקיימה כאן קהילה אמידה של יהודים, רובם יוצאי ליטא, שבחרו לעסוק בחקלאות ובגידול יענים. נבקר בחוות יענים בה מגדלים להקות גדולות של העוף המיוחד הזה, והמעוניינים אף יוכלו לרכב על גבן. נשוב למוסל ביי ונבקר במוזיאון התגליות של הנוסע החשוב ברתולומאו דיאש. נראה את עץ הדואר בו הטמינו ספנים מכתבים לאהובותיהם ונכיר את ספינתו של דיאש שיצאה למסעות ההירואים, לפני יותר מחמש מאות שנה. בערב נשוט אל פורט אליזבת מהערים החשובות בדרום אפריקה. לינה באוניה.

יום 5 עגינה בפורט אליזבת - שמורת הטבע לפילים אדו

הבוקר נעגון בפורט אליזבת בה עדיין ניתן לפגוש את המורשת הבריטית של ימי המאה 19. נצא צפונה בנופים מוריקים אל שמורת אדו, המהווה מקלט לאוכלוסיית פילים גדולה. הפילים מצויים בסכנת הכחדה עולמית, וכאן נערך מעקב ולימוד של אורחות חייו של בע"ח מרתק זה. נכיר את נופי הסוואנה והיער המוכרים של אפריקה ונספר על הממשק העדין בין צרכי החקלאים והטבע. בגמר הביקור בשמורה, נשוב אל פורט אליזבת ונטייל בעיר שנטלה חלק חשוב במאבקי העצמאות של השחורים במשך תקופה ארוכה. בערב, האנייה תשוט אל עבר ריצ'רדס ביי.  לינה באוניה.

יום 6 שייט לכיוון ריצ'רדס ביי - מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בריצ'רדס ביי (Richards Bay) - ספארי בשמורת שלושלואה

נצא בנסיעה צפונה באזור שחלקו חקלאי וביצתי במדינת קואזולו נטאל. שבט הזולו שוכן באזורים הללו כבר אלפי שנים ונכיר את המודרניזציה העוברת על תושבי בחבל. לקראת צהריים נגיע אל שמורת שלושלואה ונצא לספארי בנופי הפרא. אם יתמזל מזלנו, נפגוש עדרי פילים, זברות, ג’ירפות, אנטילופות ממינים שונים, קרנפים המצויים בסכנת הכחדה מיידית ואפילו אריות. אחה”צ, נשוב לאנייה ונשוט אל דרבן, מהערים החשובות בדרום אפריקה. לינה באוניה.

יום 8 עגינה בדרבן (Durban) - שבט זולו

דרבן היא העיר השנייה בגודלה בדרום אפריקה (אחרי יוהנסבורג) והיא מתגאה בנמל המכולות הגדול באפריקה. אנחנו זוכרים אותה בהקשר הלא מחמיא של ועידת דרבן מ 2001, ובני שבט הזולו החיים כאן, מקנים לאזור אופי מיוחד. נצא לביקור באחד מכפרי השבט ונלמד על אורח חייו, מנהגיו, הלבוש הצבעוני והטקסים המיוחדים לו. לסיום, נכיר גם את פניה המודרניות של דרבן ונברר בקניון גייטווי, הנחשב לגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי וכיום הוא פתוח בפני לבנים שחורים וצבעונים. נשוב לאנייה ונשוט לעבר נמיביה. לינה באוניה.

ימים 9+10 שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 11 עגינה בלודריץ (Lüderitz) - שפרגביט (האזור האסור) - נמיביה

האנייה עוגנת היום בעיר לודריץ שבדרום מערב נמיביה. המדינה המדברית הזו, נשלטה ע"י גרמניה ודרום אפריקה, וטביעות רגליהם ניכרות בכל פינה. נטייל בלודריץ הלכודה בין מדבריות ענק והים האטלנטי ונראה את מבני האר נובו, שהיו פופולרים באירופה בתחילת המאה 20. מרכז העיר מזכיר לעיתים עיירה בווארית שלווה עם בתי קפה, מאפייה וכנסיה קתולית ציורית. נצא מחוץ לעיר אל ה"אזור האסור", שם שניתן עקב מכרות יהלומים ומחצבים אחרים שהיו סגורים בעבר הלא רחוק בפני התושבים. לפנות  ערב, נחזור לאנייה ונשוט צפונה אל עבר וולפיס ביי. לינה באוניה.

יום 12 עגינה בוולביס ביי (Walvis Bay) - סוואקופמונד (Swakopmund) - נמיביה

הבוקר נעגון במפרץ ענק בעיירה וולפיס ביי גם כן בנמיביה, ונצא לשייט חוויתי במימי המפרץ. להקות גדולות של שקנאים, קורמורנים, פלמינגו, אנפות ודגים ממינים שונים ילוו אותנו בשייט ולעיתים מזדמנים דולפינים וכלבי ים לחגיגה הגדולה. נמשיך לביקור בעיירה סוואקופמונד ונתרשם מהאופי המיוחד של ערי המתיישבים האירופאים, לצד התושבים הילידיים. נשוב לאנייה ונשוט דרומה אל קייפטאון שבדרום אפריקה. לינה באוניה.

יום 13 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שייט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה

יום 14 עגינה בקייפטאון – טיסה לתל אביב

מלאי חוויות, לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאוניה ונשלים ביקורים בעיר קייפטאון. לקראת שעות הצהריים ניסע לשדה התעופה של קייפטאון לקראת טיסתנו בחזרה לתל אביב דרך יעד ביניים.

יום 15 הגעה לתל אביב

ננחת בשעות הבוקר המוקדמות בתל אביב

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד ביניים 3:15 שעות
יעד ביניים קייפטאון 10:35 שעות
קייפטאון יעד ביניים
יעד ביניים תל אביב

קייפטאון

הר השולחן

נמיביה

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SAN01 דצמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
SAN02 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

טיולים דומים לבחירתכם

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב – יעד ביניים – קייפטאון, קייפטאון - יעד ביניים - תל אביב.
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון 
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במשך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם 180$ לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Norwegian Jade
  • בילוי ברציף הנמל על שם ויקטוריה ואלפרד שהוא אחד מאתרי הבילוי הגדולים ביותר בדרום אפריקה
  • שייט לאי אריות הים ותצפית על אלפי יונקים ועופות מים מקרוב
  • פסגת צ’פמן – אחת הדרכים הנופיות היפות ביותר בדרום אפריקה
  • ביקור בשמורת הפינגווינים אשר בחוף בולדרס
  • ביקור בגני קירסטנבוש – הגנים הבוטניים המפורסמים ביותר בדרום אפריקה
  • עלייה ברכבל לפסגת הר השולחן המפורסם בקייפטאון לתצפית על העיר ממעוף הציפור
  • ביקור בעיירה השלווה אודסהורן והכרות עם אופי ההתיישבות הלבנה בדרום אפריקה
  • ביקור בשמורת אדו, המהווה מקלט לאוכלוסיית פילים גדולה
  • ביקור בשמורת שלושלואה - ספארי בנופי הפרא
  • ביקור בכפר של שבט זולו
  • ביקור בקניון גייטווי, הנחשב לגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי
  • ביקור בעייר לודריץ שבדרום מערב נמיביה
  • שייט חוויתי במימי המפרץ הענק בעיירה וולביס ביי (Walvis Bay)
  • ביקור בעיירה סוואקופמונד (Swakopmund)

על האוניה

Norwegian Jade

האוניה Norwegian Jade, אחת מאוניות ה- Jewel Class של חברת השייט Norwegian Cruise Line הושקה בשנת 2006 ושופצה בשנת 2017. האונייה נחשבת לאחת מאוניות הפאר המרשימות באירופה, והיא יוצאת לשייט תענוגות בים התיכון במשך כל השנה. במעבר מעיר נמל אחת לאחרת יתגלו לעיניכם ערי חוף וחופים קסומים,...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קייפטאון נמיביה
דצמבר 21° 31°
ינואר 23° 31°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לדרום אפריקה ונמיביה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • כולל ספארי בנופי הפרא בשמורת שלושלואה ושייט חוויתי בנמיביה
לוגו של וואטסאפ