קרוז מאורגן טרנסאטלנטי מאירופה ועד לדרום אמריקה

25 ימים • כולל ברצלונה, קזבלנקה, ברזיל לרבות ריו דה ז'נירו, מפלי האיגואסו המרהיבים ובואנוס איירס הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

25 ימים

23 לילות

19 לילות שיט

קוד טיול CTS

זהו טיול מאורגן יוצא דופן המשלב שייט עשיר ורב גוני אל פניני הים התיכון, דרום ספרד, קזבלנקה והמיטב של ברזיל כולל מפלי איגואסו וריו ובואנוס איירס, פריז של אמריקה הלטינית. נשוט באותם נתיבי שייט הירואיים בהם שטו לפני כ 500 שנה קולומבוס, אמריגו וספוצי וספנים נועזים אחרים. כמוהם, גם אנחנו נטווה את הקשר בין אירופה הקלאסית לבין העולם החדש, האקזוטי, על מקצבי החיים הסוערים שבו, הטבע המקסים והערים השמורות. ובהבדל אחד קטן- אוניית הפאר המפנקת שלנו, אשר תאשר לנו לנוח, לאכול טוב, להנות ממתקני האונייה, להרבות דעת בעזרת מדריך הטיול ולהתמזג עם מרחבי האוקיאנוס האינסופיים.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ביקור במפלי האיגואסו המפורסמים וארוחת ערב המלווה במופע פולקלור במסעדת רפאין
  • סיור חוויתי אל מאחורי הקלעים של ההכנות לקרנבל באטרקציה המיוחדת "עיר הסמבה" (ריו דה ז'נירו)
  • סיור בריו דה ז'נירו, העיר הנחשבת לאחת היפות בעולם, כולל ביקור ב"הר הסוכר"
  • ביקור חווייתי במישורי הפמפאס וחוות הגאוצ'וס כולל ארוחת ברביקיו המלווה במופע פולקלור
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל-אביב - ברצלונה – סיור בעיר – עליה לאוניה

במהלך שעות הבוקר נגיע לברצלונה, בירת הקהילה האוטונומית קטלוניה והעיר המאוכלסת ביותר בה. נטייל באזור הנמל ובאנדרטת קולומבוס (קולון) המיוחדת, נבקר ברובע הגותי המשמר מבנים בני מאות שנים ונכיר כמה מהמבנים האותנטיים של גאודי. בהמשך היום נטייל גם במדרחוב המפורסם של לה רמבלה ומשם נעלה לאוניית הקרוז MSC Seaview. לינה באוניה.

יום 2 מרסיי (Marseille) – אקס אן פרובנס

האוניה תעגון הבוקר במרסיי, ממנה נצא לבקר ב-Aix-En-Provence, אקס אן פרובנס. זו בירתה הקדומה של פרובנס ששימשה כעירם של המהפכן הצרפתי הנודע מירבו והצייר הידוע סזאן. נטייל במרכז ההיסטורי היפה של העיר ונגיע לרובע Mazarino, שבו נוכל לשוטט בין החנויות. לינה באוניה.

יום 3 הריביירה האיטלקית – פורטופינו – גנואה (Genoa)

בבוקר זה נעגון בבירת ליגוריה, העיר גנואה. נצא לטיול במהלכו נזכה להצצה מיופייה הייחודי של הריביירה האיטלקית. ניסע לכיוון Santa Margherita Ligure, ממנה נפליג כעשר דקות לכיוון כפר הדייגים – פורטופינו. זהו אחד המקומות הקסומים בתבל שאין אחד שלא מתאהב בו. בעיירה נוכל ליהנות מהכיכר הקטנה וכן לחזות ביאכטות האקסקלוסיביות השטות לתוך הנמל, או לשוטט בין חנויות בוטיק של מעצבים והיד עוד נטויה. לינה באוניה.

יום 4 שייט

יום שכל כולו הפלגה וכיף מהשירותים המוצעים על גבי האונייה. במסגרת היום, נתקבץ יחדיו למפגש קבוצתי או הרצאה מפיו של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 פלמה דה מיורקה

היום האוניה תעגון בפלמה דה מיורקה, האי הגדול ביותר באיים הבלאריים שבצפון ספרד. מרכז האי, הוא העיר המיוחדת פלמה דה מיורקה. נראה את הקתדרלה העצומה שבנייתה החלה במאה ה-13 והסתיימה ב-1904, תחת השגחתו של האדריכל הנודע מברצלונה- אנטוניו גאודי. נצפה על ארמון העיר ונסייר בעיר העתיקה היפהפייה, שם נתרשם מהרחובות הצרים ומהסמטאות הציוריות. לינה באוניה.

יום 6 קרטחנה

נבקר היום בקרטחנה, עיר נמל בקהילה האוטונומית של מורסיה בספרד, לחוף הים התיכון. נבקר במוזיאון התיאטרון מהתקופה הרומית המציג את אורח החיים הנהנתני של הכובש הרומי. נטייל במדרחוב, קאייה מאיור בו שפע של בתי קפה, חנויות ומסעדות. נראה את בית העירייה המרהיב שנבנה לפני יותר מ-100 שנה ונשמע על חלקה של קרטחנה במלחמת האזרחים האכזרית של ספרד בשנים 1936-1939. נבקר גם במוזיאון יוצא הדופן לארכיאולוגיה תת ימית. נשוב לאניה ונשוט לכיוון מלגה. לינה באוניה.

יום 7 עגינה במלגה – Malaga (ספרד) – טיול במיחאס

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום מרתק במלגה ובמיחאס. מלאגה, הבירה הדרומית של אנדלוסיה, היא השער אל ספרד והעיר המוכרת כעיר הולדתו של פבלו פיקאסו, מגדולי הציירים במאה העשרי. נבקר במוזיאון פיקאסו ובו מעל מאתיים יצירות שנתרמו על ידי בני משפחת האמן הדגול. נטייל גם בכיכר הקונסטיטוציה ונכיר את הקתדראלה המרשימה של העיר ואת שוק אטראזן המושך אליו תיירים ומקומיים רבים. בהמשך היום ניסע לביקור במיחאס – אחת מהעיירות הלבנות האופייניות שלאורך הקוסטה דל סול – טיילת השמש של דרום ספרד. הרובע העתיק של העיר היא רשת צפופה של רחובות צרים, בתים נמוכים מעוטרים בצמחי בוגנוויליה ויסמין. זירת מלחמת השוורים העתיקה והמרובעת, הכנסיה הקטנטונת בתוך מערה בסלע, והמצפה הנהדר אל עבר החוף, הם בהחלט סיבה להתאהב במיחאס. בשעות אחה"צ, נשוב לאוניה, שתחצה את מיצרי גיברלטר בדרכה לקזבלנקה שבמרוקו. לינה באוניה.

יום 8 עגינה בקזבלנקה (מרוקו) – סיור בעיר – מסגד חסן השני

נעגון בקזבלנקה, נמל ומרכז העצבים הכלכלי החשוב של מרוקו ואחת משלושת הערים הגדולות בכל אפריקה. נפתח בטיול לאורך חוף האוקיאנוס האטלנטי, ניסע לאורכן של שכונות עין דיאב אשר עשירי מרוקו והעולם הערבי בנו בהם את בתיהם. העיר משופעת בשדרות נרחבות, בניינים וקניונים מודרניים, צמתים בצורת כוכב – כמו בפריז. נבקר בחלק העתיק הנקרא “מדינה”. ה”מדינה” היא עיר עתיקה המוקפת חומה, בה סמטאות צרות שבהם חיו היהודים. נבקר במסגד חסן השני ובבית הכנסת “בית אל” המפואר, נמשיך אל רובע החובוס, בו ממוקמים מבני השלטון ובהם ארמון המלך ובית המשפט. לסיום נעבור בכיכר מוחמד החמישי וכיכר האומות המאוחדות. לינה באוניה.

יום 9 שייט

יום שכל כולו הפלגה וכיף מהשירותים המוצעים על גבי האונייה. במסגרת היום, נתקבץ יחדיו למפגש קבוצתי או הרצאה מפיו של מדריך הטיול. לינה באונייה.

יום 10 עגינה בלנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

ברוכים הבאים ללנזרוטה, האי המזרחי ועתיר המסתורין שבארכיפלג האיים הקנריים, שזכה לכינוי "אי המדע הבדיוני". נופיו של האי שונים באופן מהותי מיתר האיים, שכן הוא טומן בחובו דיונות רחבות היקף ונופים וולקאניים מיוחדים, לרבות 200 לועות געשיות. האקלים בלנזרוטה כמעט ולא כולל משקעים, אך למרות זאת הוא נודע בזכות ענבי היין המובחרים שלו, שהינם הטעימים בעולם. וכעת למנה העיקרית של האי – טיול בין לועות ומכתשים וולקניים בפארק הלאומי טימאנפאיה. בהמשך הדרך, נערוך ביקור בחופו המערבי של האי, שם יתגלו בפנינו מכתשים ונקרות געשיות יחד עם אגמים וצוקים בצבעי ירוק ושחור. לינה באוניה.

ימים 11-16 שייט באוקיאנוס האטלנטי לכיוון דרום אמריקה - מפגשים קבוצתיים והרצאות

לפנינו מספר ימים בהם נהנה מהשייט ומכל מה שיש לאוניה להציע לנו. בנוסף, נתכנס למפגשים קבוצתיים והרצאות. עם התקרבנו לחופי יבשת דרום אמריקה, נבחין בקו החוף אותו פגשו מגלי הארצות והמתיישבים הפורטוגזים. נגיע לפינה הצפון מזרחית של ברזיל ובה נתחיל את טיולינו במדינה העצומה הזו. לינה באוניה.

יום 17 סאלבדור (ברזיל)

נסייר היום בבירת מחוז באהיה, העיר הגדולה סלבאדור שהינה העיר שלישית בגודלה בברזיל. העיר נוסדה במאה השש-עשרה ועד המאה השמונה-עשרה היוותה את העיר הפורטוגזית בעלת החשיבות הרבה ביותר מעבר לים. פורטוגל ואצילי העיר השקיעו הרבה במקום ויעיד על כך רובע פלורינו שבעיר העתיקה. סלבאדור הוכרזה כראויה לשימור בידי אונסק"ו וניצבים בה מבנים היסטוריים מרהיבים, כנסיות מרשימות ומבנים היסטוריים נוספים, ביניהם כמובן אצטדיונים כמיטב המסורת הברזילאית. נצא לטיול בעיר הדינמית שמארחת קרנבל ססגוני ושמח מידי שנה ובשעות אחר הצהריים נשוב לאונייה. לינה באוניה.

יום 18 אילאוס (ברזיל)

האוניה תעגון באילאוס בשעות הלילה. אילאוס הנה העיר בה נולד גדול סופרי ברזיל ז’ו’זה’ אמאדו. העיר הפכה לאחת הערים המתויירות ביותר בברזיל בזכות חופים מקסימים, מבנים היסטוריים שמורים, כנסיות מפוארות ואווירה שמחה במשך כל ימות השנה. מקור הפאר שלה הוא גידול וסחר בקקאו שמשך אליה סוחרים ויזמים והמרכז העתיק של העיר הוא פרי שגשוג הקקאו. נקיים סיור ברחובות העיר ונשוב אחה”צ לאוניה לקראת המשך דרכה לכיוון דרום. לינה באוניה.

יום 19 שייט לכיוון ריו דה ז'נירו - מפגש קבוצתי והרצאה

זהו יום אחרון של שייט והנאה משירותי האנייה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ומפגש עם מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 20 ריו דה ז'נירו (ברזיל) - "הר הסוכר" - ביקור בעיר הסמבה

בבוקר זה תעגון האונייה בריו דה ז'נירו, שם נעזוב את האונייה המפוארת. נפתח את הטיול בין אחד מסמליה של העיר הענקית הזו – "הר הסוכר", לשם נעלה באמצעות רכבל לתצפית מרהיבה ביופייה על כל חופי ריו דה ז'נירו. נכיר את החופים היפים של ריו, המהווים אבן שואבת לצעירי העיר, נבקר במדרגות סלרון, פינת אומנות רחוב מרהיבה וצבעונית ונמשיך לסיור רכוב אל איצטדיון מרקאנה המפורסם. לאחר מכן נצא לביקור מרתק ומיוחד בעיר הסמבה, שם נוכל לתהות אודות ההכנות לקראת הקרנבל, נצטלם בבגדי הקרנבל ונרקוד לצלילי הסמבה. בסיום נזכה להתכבד בכוס של הקוקטייל הברזילאי הידוע, קפיריניה. לאחר מכן ניסע לכיוון המלון. לינה בריו דה ז'נירו.

יום 21 ריו דה ז'ניירו - טיסה אל מפלי האיגואסו - פארק הציפורים - בערב מופע פולקלור במסעדת רפאין

נתחיל את היום בנסיעה בג'יפים לטייל בטיז'וקה, יער שנמצא במרכז המטרופולין של העיר ריו דה ז'נירו. נטייל שם בתוך ג'ונגל טרופי בינות למפלים ועוד וגם נקיים תצפיות קסומות על העיר. נעלה אל הר הקורקובדו אל תצפית מרהיבה ונראה את פסלו המפורסם והגדול של ישו הפורש את ידיו לצדדים וצופה על נופי העיר היפים.  בהמשך היום ניסע לכיוון נמל התעופה הסמך לריו דה ז'נירו ומשם נמריא בטיסה אל מפלי האיגואסו הנודעים, המצויים בגבול המשולש שבין אגרנטינה, ברזיל ופרגוואי ואשר הוכרזו לאחרונה כאתר מורשת עולמי, ונחשבים הן לגדולים ביותר בשטחם בכל העולם והן למרהיבים ביופיים. נתקדם אל עבר פארק הציפורים המאגד בתוכו כ-150 סוגי ציפורים, עופות ייחודיים, לרבות תוכים במבחר צבעים וטוקנים. עם רדת החשכה, נזכה לבלות במסעדת רפאין, שם נאכל את ארוחת הערב בליווי מופע פולקלור מופלא עם ריקודי טנגו, סמבה והיד עוד נטויה. לינה באזור.

יום 22 מפלי המים בצד הארגנטינאי

מפלי האיגואסו חולקים את שטחם עם ארגנטינה ונופלים בשאון מטורף מהצד הארגנטינאי לברזילאי. בבוקר זה נחלוף על פני הגבול המחבר בין שתי המדינות ונסייר בשטחה של ארגנטינה. נעלה על רכבת קרוניות לא רחבה ונתקדם אל תוך השטח, נתרשם מכמות המים ומהעוצמה הבלתי נתפסת של המפלים. לינה באזור.

יום 23 איגואסו - טיסה לבואנוס איירס - סיור בעיר - בערב מופע טנגו

ביום זה נמריא לבירתה של ארגנטינה, בואנוס איירס, המכונה גם "עיר האורות" – פריס של דרום אמריקה. נצא לטייל בעיר בעלת המראה האירופאי השזורה בשדרות ופארקים רחבי היקף. במהלך הטיול נצפה באובליסק בשדרה התשיעית שהונח בכיכר הרפובליקה בשנת 1936 לציון 400 שנים להיווסדה של העיר. נחלוף בסמוך לתיאטרון קולון, מבנה מהודר שמשמש כבניין האופרה של העיר ונכלל כאחד מחמשת בתי האופרה החשובים בעולם. נצפה ב"קאסה רוסאדה", הבית הוורוד שמשמש כמשכנם של נשיאי ארגנטינה ולצידו לו פלאזה מאיו – הכיכר החשובה שברובע מונסראט. נמשיך לסייר גם בשכונת המהגרים האיטלקיים הדחוסה ומלאת הצבעים – לה בוקה, שם נחזה בבתים צבעוניים, גלריות אמנים ואצטדיון הכדורגל של קבוצת הכדורגל העירונית בוקה ג'וניורס – קבוצתו של הכדורגלן המפורסם מראדונה. נשוטט רגלית ברחוב קאמיניטו, שם על פי המסורת נוסד הטנגו, ובו בכל יום מופיעים רקדני רחוב בריקודי טנגו מלבבים. משם נתקדם לטובת סיור בבית הקברות המהודר והעתיק ביותר של העיר – לה רקולטה (La Recoleta) בו ניצבים קברים של נשיאי ארגנטינה לדורותיהם, חתני פרס נובל וכן קברה של אווה פרון, הידועה בכינוי אוויטה. עם סיום הסיור נחלוף דרך שגרירות ישראל ועוד ככל שהזמן יאפשר לנו. בשעות הערב נצא למופע טנגו וארוחת ערב בעיר, שם נזכה ליהנות מריקודים ומוסיקה. לינה בבואנוס איירס.

יום 24 בואנוס איירס - מישורי הפמפאס וחוות הגאוצ'וס - טיסה למדריד

נמשיך היום את הטיול בבואנוס איירס. נסייר באזור הנמל המתפתח ברובע פוארטו מדרו, שם ניצבים מגדלי הענק של העיר, נחלוף דרך שכונת פאלרמו שם ממוקמים מלונות מפוארים, חנויות מעצבים ובתים בסגנון קולוניאלי. לאחר מכן נתקדם אל מחוץ לעיר למישורי הפמפאס, שם משתרעות להן חוות הבוקרים הארגנטינאים. נסייר באחת החוות, שם נוכל להתפעל מחייהם של הבוקרים ואף נחזה בעדרי הבקר. נזכה להשתתף בקרנבל של יינות ובשרים על פי מיטב מסורת הגאוצ'וס, וכן נוכל ליהנות מסעודת ברביקיו בליווי הופעת פולקלור. בסמוך לשעות הערב, נמשיך בנסיעה לכיוון נמל התעופה ונמריא למדריד, בה ננחת בשעות הצהריים של יום המחרת.

יום 25 מדריד - תל אביב

בשעות אחה"צ נמריא בטיסת המשך לתל אביב, אליה נגיע בשעות הערב המאוחרות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ברצלונה 4:45 שעות
בואנוס איירס מדריד 15:50 שעות
מדריד תל אביב 5:45 שעות

טנריף

מפלי האיגואסו - גבול ארגנטינה וברזיל

ריו דה ז'נירו

סאלבדור באהיה (ברזיל)

מטיילים ממליצים

"ארגון וביצוע למופת של הטיול, אנו מלאי הערכה!"
אילנה ודניאל כהן

"חוויה טובה, מראות משובבי לב, הופתענו לטובה"
אביבה ביטן

מחירים

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CTS01 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה בקומות 11-15.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון דאלוקס בקומה 5 בתוספת 340$ לאדם בחדר זוגי , 530$ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת בקומות 11-12 בתוספת 610$ לאדם בחדר זוגי, 1065$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברות אל על ואיבריה בנתיב: תל אביב - ברצלונה, בואנוס איירס - מדריד - תל אביב
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון בדרום אמריקה בדרגת ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באונייה בה נדרש לשלם 310$ לאדם).
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • אשרת כניסה למרוקו.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע”י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • דרושה אשרת כניסה למרוקו (כלולה ותטופל דרכנו לקראת היציאה לטיול).  נא להעביר אלינו לאחר ההרשמה צילום דרכון צבעוני ותמונת פספורט עדכנית ללא משקפיים ועם שיער אסוף. את הצילומים יש לשלוח ב- WhatsApp ל: 052-2313666 (אין מענה טלפוני במספר זה).

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה MSC Seaview
  • סיור בברצלונה
  • ביקור באקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס
  • ביקור בכפר הדייגים הציורי פורטופינו
  • ביקור בפלמה דה מיורקה, עיר הבירה של האיים הבלאריים
  • ביקור בקרטחנה, אחת הערים החשובות בחוף הספרדי
  • יום טיול מרתק במלגה ובמיחאס
  • ביקור בקזבלנקה, עיר על חופה האטלנטי של מרוקו
  • ביקור באי המדע הבידיוני לנזרוטה (המהווה חלק מהאיים הקנריים)
  • ביקור בעיר אילאוס שבברזיל אשר הפכה לאחת הערים המתויירות ביותר
  • ביקור בסלבדור, העיר השלישית בגודלה בברזיל שהוכרה ע"י אונסק"ו כראויה לשימור
  • ביקור במפלי האיגואסו המפורסמים וארוחת ערב המשולבת במופע פולקלור במסעדת רפאין
  • ביקור ב"הר הסוכר" - אחד מסמליה של העיר ריו דה ז'נירו
  • ביקור חוויתי ומהנה בעיר הסמבה שם נלמד על ההכנות לקראת הקרנבל
  • טיול ג'יפים ביער טיז'וקה הנמצא בלב המטרופולין של ריו דה ז'ניירו
  • ביקור חווייתי במישורי הפמפאס וחוות הגאוצ'וס כולל ארוחת ברביקיו המלווה במופע פולקלור

על האוניה

MSC Seaview

האוניה MSC Seaview היא אונייה חדשה ומודרנית שהושקה בשנת 2017. האוניה מציעה לכם ליהנות ממבחר רחב של מסעדות. אם תחשקו בסושי תוכלו להתענג ברולים מעולים ב-Kaito Sushi Bar, ובמסעדת Shanghai יציעו לכם תבשילים תוצרת מטבח סיני מפנק. במסעדת 4 העונות לעומת זאת, המטבח האיטלקי הוא הדומיננטי. האונייה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  ברצלונה טנריף ריו דה ז'נירו
נובמבר 18° 23° 27°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן טרנסאטלנטי מאירופה ועד לדרום אמריקה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

25 ימים • כולל ברצלונה, קזבלנקה, ברזיל לרבות ריו דה ז'נירו, מפלי האיגואסו המרהיבים ובואנוס איירס
לוגו של וואטסאפ