קרוז לים התיכון

קרוז בים התיכון וטיול משפחות מיני מאורגן לצרפת, ספרד ואיטליה

9 ימים • איטליה, ספרד, צרפת הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

8 לילות

8 לילות שיט

קוד טיול FQEA

אתם אוהבים את המשפחה שלכם. הייתם רוצים לבלות איתם כמה שיותר, לצבור חוויות משותפות וליהנות ביחד. זו הסיבה שאתם מקפידים על לפחות חופשה אחת בחו"ל עם הילדים מדי שנה, כהזדמנות פז להתרחק מטרדות היומיום ומהשגרה הלוחצת ולהשיג זמן משפחתי איכותי. יחד עם זאת, אתם כבר יודעים שחופשה מעבר לים יכולה להיות מאתגרת עד מאוד. אם כבר יצאתם לטיול עצמאי, אתם יודעים שהטרחה לפניו רבה: יש לדאוג לכל הסידורים מבעוד מועד, להזמין טיסות, בתי מלון ורכב; להתאים את מסלול הטיול לקטנים ולגדולים, ולמצוא אטרקציות שידברו לכולם וימנעו ויכוחים מיותרים; לוודא שיש מסעדות שבהן כולם יוכלו לאכול ולהתפלל לאלוהי ה-GPS שייקח אתכם ליעד בלי להתבלבל, וזה עוד לא הכל. במהלך הטיול לא פעם תחשבו האם המילה "חופש" מתאימה למהלך העניינים: יש לפרוק את המזוודות ולארוז אותן מחדש פעם אחר פעם, יש לעבור נסיעות ארוכות עם זאטוטים שמתקשים לשבת בשקט במקום אחד יותר מכמה דקות, שלא לדבר על זה שלהורים יש מעט מאוד זמן פנוי לעצמם, אם בכלל. אבל כעת, קיים פתרון אידיאלי שעונה על כל הציפיות שלכם: טיול מיני מאורגן למשפחות המשלב קרוז בים התיכון, באוניית תענוגות. שילוב נהדר בין נופש לחופשה!

חברת Cruise Tour מציעה טיול מיני מאורגן למשפחות, הכולל קרוז באניית תענוגות
בוודאי יצא לכם לראות תמונות של אוניות הקרוזים הגדולות. הן למעשה בית מלון צף, שכולל אירוח במסגרת פנסיון מלא ועם שפע בלתי נתפס של אטרקציות לקטנים וגדולים, לצעירים ומבוגרים יותר: בריכות שחייה גדולות, אולמות קולנוע רחבים, מסעדות מפוארות, חדרי כושר, ספא, מספרות, חנויות, מועדוני ילדים מצוידים בטכנולוגיה הכי משוכללת, מועדוני ריקודים, הופעות ועוד. בזמן שהאנייה עושה את דרכה מיעד ליעד אתם מוזמנים ליהנות מכל הטוב שיש בה ומשירות מפנק של אנשי הצוות. כל זאת בלי לטוס או לנסוע במכונית במשך שעות ארוכות ובלי להחליף בתי מלון.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • הסעות מנמל התעופה אל נמל השייט וחזרה ובנוסף, סיור ביום ההגעה אל האוניה וסיור ביום עזיבת האוניה, כאשר המזוודות מאוחסנות באוטובוס, דבר המאפשר לסייר וליהנות בראש שקט, בלי דאגה לאכסון של הציוד.
  •  סיור בברצלונה מודרך בשפה העברית.
  •  טיסות סדירות ישירות
  • שייט באוניית תענוגות, שייט המאפשר הנאה מרובה לכל המשפחה, בכל זמן במהלך הטיול, כל זאת ללא החלפות מייגעות של מלונות, טיסות, נסיעות במוניות במשך זמן ממושך. שייט באוניית קרוז מאפשר לכל בן משפחה, הנאה צרופה מהאטרקציות השונות באוניה, כגון מסעדות, אולמות קולנוע ומופעים, בריכות שחייה, ג'ימבורי ועוד..

יום 1 תל אביב - רומא - אגם ברקיאנו - עלייה לאוניה

נמריא הבוקר לבירת איטליה, רומא. זוהי עיר המהווה כור היתוך בעל עבר עשיר, המאגדת בתוכה היסטוריה מלאת פאר והדר, וכזו אשר רק מספר מצומצם של ערים בעולם מסוגלות להשתוות אליה. עם הגעינו נצא בנסיעה מחוץ לעיר אל אגם ברקיאנו. ניסע לאורכו של האגם ואף נבקר באחת העיירות הפזורות בסמוך אליו. לקראת שעות הצהריים ניסע לנמל העגינה שם נעלה על אניית התענוגות בה נשהה במהלך השבוע. בערב נסעד ארוחה חגיגית, ונהנה מהופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 2 יום שיט ובילוי באנייה

הילדים כבר מחכים ליום הזה, היום הוא יום של שייט והנאה משירותי האוניה המציעים מופעי בידור מושקעים, בריכת שחיה, משחקים, הפעלות ועוד. בנוסף, מתקני ספא מפנקים, חדר כושר, מבחר מסעדות בהם תוכלו לסעוד בין אם בהגשה ובין במזנון, חנויות ועוד. לילדים הקטנים – מובטחים שירותי שמרטף והפעלות מיוחדות ולגדולים מציעה האוניה מבחר הרצאות, משחקים, הפעלות שונות על הסיפון העליון או במועדונים אחרים באוניה ובערב נוכל ליהנות ביחד ממופעי בידור מושקעים באולם התיאטרון. לינה באוניה.

יום 3 עגינה באי פלמה דה מיורקה (ספרד)

שעות עגינת האוניה הן בין 09:00-23:00
אנו ממליצים על אחד מהסיורים מטה (אשר אינם כלולים במחיר החבילה):

• פלמה דה מיורקה, עיר מרתקת ומרהיבה, צאו וטיילו ברחובותיה הססגוניים של העיר ההיסטורית, לא לשכוח לקפוץ אל הכולבו הספרדי הנודע לשימצה-  El Corte Ingles , המשיכו ועיברו בין החנויות השונות, בהם גם חנויות המזכרות המקסימות.

• השקיפו על ארמון אלמודיינה או מצודת בלוואר, 2 מבנים בעלי ארכיטקטורה מרהיבה, מומלץ גם להגיע לביקור בקתדרלה המרשימה של פלמה, לה סאו (La Seu),  מסימני ההיכר שלה.

• תוכלו לבלות יום מלא אטרקציות ומגלשות אקסטרים באחד מפארקי המים באזור Western Water Park או Aqualand El Arenal.

יום 4 עגינה בברצלונה (ספרד)

שעות עגינת האוניה הן בין 08:00-17:00
נצא לביקור בברצלונה ונסייר באתרים הקשורים לאדריכל אנתוניו גאודי. נראה את כנסיית "סגרדה פמיליה", נערוך ביקור ברובע הגותי, נצפה על הבתים בסגנון המודרני ברחוב גרסיה וביניהם קזה מיליה, נמשיך למונט ז'ואיף – הר היהודים הצופה על כל אזור הנמל. נשאיר זמן לקניות ובתום הסיור נחזור חזרה לאוניה. (סיור זה נכלל במחיר החבילה).

יום 5 עגינה בקאן (צרפת)

שעות עגינת האוניה הן בין 08:30-17:30
אנו ממליצים על אחד מהסיורים מטה (אשר אינם כלולים במחיר החבילה):

• סיור בקאן, עיירת הנופש הצרפתית, הממוקמת ברביירה הצרפתית המפורסמת ובאתר הנופש סנט רפאל.

• סיור בעיר אנטיב, עיר עתיקה, מתקופת ימי הביניים, הנשתמרה בצורה מופלאה, כולל ביקור במצודת Cap d'Antibes, אשר משמשת כמוזיאון נפוליאון, בנמל וובאן (Port Vauban), מעגן יאכטות מהגדולים באירופה, המאכלס יאכטות יוקרתיות מאוד ובקדתרלה המקומית.

• ביקור במונטה קרלו, העיר הנודעת והגדולה ביותר בנסיכות מונקו.

יום 6 עגינה בגנואה (איטליה)

שעות עגינת האוניה הן בין 07:00-18:00

אנו ממליצים על אחד מהסיורים מטה (אשר אינם כלולים במחיר החבילה):

• סיור מרתק, ברחובותיה הצרים והיפיפיים של העיר העתיקה של גנואה, טיול במרכז העיר ההיסטורית וברחובות המכונים "קרוגי".

• סיור ב – Acquario di Genova , האקווריום, אשר מוכר כאחד הטובים ביבשת אירופה אשר ידוע ברב גוניותם של היצורים הימיים השוכנים בו ובגודל שלו.

• טיול מהנה בעיירת החוף הקסומה, "פורטופינו", עיירה השוכנת באזור השופע של הריביירה האיטלקית. נצא בנסיעה לסנטה מרגריאה ליגורה ומשם נשוט בסירה במשך 10 דק' לפורטופינו, בעיירה ציורית זו נוכל לשוטט להנאתנו לאורך החוף, לא לשכוח לצלם כמובן, או ליהנות ולהרגע בבתי הקפה ה אופנתיים.

יום 7 עגינה בלה ספציה (איטליה)

שעות עגינת האוניה הן בין 07:00-18:00

אנו ממליצים על אחד מהסיורים מטה (אשר אינם כלולים במחיר החבילה):

• טיול בעיר עם המגדל הנטוי הידוע בעולם –פיזה. משם ניתן להמשיך לעיירה אשר סביבה חומה ושמה היא לוקה, שם נשוטט בין הסמטאות הציוריות.

• צ’ינקווה טרה- אחד האזורים הקסומים ביותר באיטליה, אזור המקבץ 5 כפרי דייגים, המחוברים ביניהם. כפרים אלו, שוכנים על מצוק תלול והם מאופיינים בבתים הצמודים אחד לשני וצבועים בצבעוניות שונה ומגוונת, בכפרים ציוריים אלו, נוכל להתרשם מהנוף המרהיב ומהמרחב העשיר והכפרי של איטליה.

• בחבל טוסקנה, מהידועים ביותר באיטליה, שוכנת בירת החבל, העיר פירנצה, ביקור בעיר זו, היא ביקור בעירם של גדולי האמנים המפורסמים, מיכאלנג'לו וליאונרדו דה וינצ'י, בעיר משופעת מוזיאונים וגלריות

(חשוב לשים לב כי נסיעה לעיר זו, היא כשעתיים לכל כיוון).

ימים 8+9 סיור ברומא - טיסת ערב לתל אביב

כל הדרכים מובילות לרומא, גם הדרך שלנו היום. נעזוב את האוניה וניסע אל רומא, העיר ההיסטורית המפוארת ונסייר בין אתריה המפורסמים, בהם: שער טיטוס שנבנה לאחר ניצחונה של רומא על ירושלים; הקולוסאום, שנבנה בתקופת רומא העתיקה; הפנתאון, מקדש בן אלפיים שנה ששרד בשלמותו ולצדו אחת הגלידריות הטובות בעולם ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. נשאיר זמן לקניות ובהמשך היום נצא בנסיעה אל שדה התעופה שבסמוך לרומא ממנו נטוס חזרה לת"א אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות שלמחרת. 

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב רומא 3:35 שעות
רומא תל אביב 3:15 שעות

פלמה דה מיורקה

רומא

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
FQEA01 יולי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
FQEA02 אוגוסט 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
FQEA03 ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 5, 8-13

  • ניתן לשדרג לחדר פנימי מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 8-14 בתוספת 100$ לאדם בחדר זוגי או 155$ לאדם בחדר ליחיד

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 5,8 בתוספת 365$ לאדם בחדר זוגי או 600$ לאדם בחדר ליחיד

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 8-14 בתוספת 465$ לאדם בחדר זוגי או 820$ לאדם בחדר ליחיד.


  • תוספת למבוגר שלישי בחדר ביולי-אוגוסט 1,663 $

  • תוספת למבוגר שלישי בחדר בספטמבר 1,563 $

  • תוספת ילד בחדר הורים עד גיל 12 (כל התאריכים) 1,185 $

  • תוספת ילד בחדר הורים עד גיל 18 (כל התאריכים) 1,400 $

טיולים דומים לבחירתכם

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל איטליה בנתיב: תל אביב - רומא - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • העברות משדה התעופה לנמל השייט וחזרה כולל סיור ביום ההגעה וסיור ביום האחרון בו המזוודות באוטובוס כך שתוכלו לטייל וליהנות בלי לדאוג לאכסון הציוד.
  • סיור בברצלונה מודרך בעברית.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם € 70 לאדם).
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שימו לב: לאחר ההרשמה לטיול, אנו ממליצים על הזמנת ביטוח ביטול טיול מכל סיבה שהיא (בריאותית או כל סיבה אחרת) , המאפשר לכם לבטח את הוצאות הטיול המאורגן אליו נרשמתם (לכל מי שמזמין נסיעה מישראל לחו"ל) למקרה בו תיאלצו לבטלו כאמור מכל סיבה שהיא. ניתן ואף מומלץ להזמין ביטוח זה מיד עם הרשמתכם לטיול ובכך להגן על כספכם, גם אם הרשמתכם נעשית חודשים רבים לפני צאת הטיול. לתשומת ליבכם: הביטוח הנ"ל ניתן לרכישה עד 7 ימים בלבד ממועד הרשמה לטיול. להזמנת ביטוח ביטול מכל סיבה שהיא לחצו כאן.

  • החדרים הנם לזוג + 2 לכל היותר

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 120 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-120 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה MSC Grandiosa
  • ביקור באחת העיירות הפזורות לאורכו של אגם ברקיאנו
  • סיור מודרך בעברית בברצלונה: כנסיית “סגרדה פמיליה”, הרובע הגותי ומונט ז’ואיף (הר היהודים)
  • סיור מודרך ברומא במהלכו נראה את הקולוסיאום, שער טיטוס, הפנתאון ועוד

על האוניה

MSC Grandiosa

אוניית הפאר MSC Grandiosa של חברת השייט MSC Cruises הנה האוניה הכי גדולה בצי האוניות של החברה. עם עיצוב מנצח, שפע של מתקנים וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר לאוניה זו יש את כל הסיבות להפוך לאחת האניות המבוקשות ביותר בשנת 2020. במהלך השייט תוכלו להינות מ-12 מסעדות, גלריות...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  רומא קאן ברצלונה
יולי 32° 26° 28°
אוגוסט 30° 27° 29°  
ספטמבר 27° 24° 26°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז בים התיכון וטיול משפחות מיני מאורגן לצרפת, ספרד ואיטליה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

9 ימים • איטליה, ספרד, צרפת
לוגו של וואטסאפ