קרוז מאורגן אל איי יוון

10 ימים • כולל כרתים, רודוס, קטקולון, מיקונוס, קורפו, סנטוריני ואתונה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CGA

מיועד למחוסנים בלבד, אשר קיבלו את מנת החיסון השניה לפחות שבועיים לפני היציאה

קרוז מאורגן ליוון בו נהנה משילוב ייחודי של נופים מדהימים, חופים מרהיבים, כפרים עתיקים המשמרים את אופיים המיוחד ומגוון תרבויות. נקבל טעימה מיוון העתיקה, הקלאסית, ונלמד על המיתולוגיה היוונית, כמו גם על התקופה הביזנטית והנצרות האורתודוקסית ביוון, תקופה שניבטת לכל עבר במנזרים ובכנסיות מסביב. נתוודע אף לסיפורים המעניינים על מקור התרבות המערבית על שלל אתרי הארכיאולוגיה אשר נשתמרו עד עצם היום הזה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית גדושה ללא סיורי בחירה במסלול ייחודי בו יש עגינות וסיורים בכל יום (ללא ימי ים) ושילוב מגוון יעדים אידיאלי: כרתים, רודוס, קטקולון, קורפו, מיקונוס, סנטוריני ואתונה.
  • לילה אחרון בבית מלון באתונה מדרגת תיירות ראשונה
  • ניצול זמן מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת האונייה
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם 108$ לאדם למשך כל ההפלגה)
  • שירות מוקדם הכולל הכנת צ'ק אין לאונייה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי בלעדי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מקיפה המלווה בתמונות על יעדי הטיול

יום 1 תל אביב – אתונה - עליה לאוניה ותחילת השייט

בשעות הבוקר נטוס לאתונה ונצא לטיול בבירת יוון הסואנת. נצא להיכרות ראשונה עם הפלאקה, ליבה הפועם של אתונה ונשתלב בשלל ריחות, מוסיקה, מסעדות וסמטאות ציוריות. לקראת שעות הצהריים ניסע לפיראוס ושם נעלה על אניית הקרוז וביתנו לימים הבאים. לינה באוניה.

יום 2 הרקליון – (יוון)

הבוקר נעגון בהרקליון , בירת האי היווני כרתים והעיר החמישית בגודלה ביוון. נצא לסיור בעיר העתיקה הנושקת לים. נראה את החומות הסוגרות על העיר העתיקה מכל צדדיה ונסייר לאורכם. נמשיך לכיכר הגדולה ביותר בעיר Plateia Eleftherias ונחווה את האווירה התוססת. נבקר במוזיאון הארכאולגי של הרקליון, זהו אחד המוזיאונים הארכיאולוגים החשובים באירופה. המוזיאון מציג אוסף מרשים של ממצאים מהתקופה המינואית כמו כן מוצגי אומנות ותרבות שהתגלו ברחבי האי. לינה באוניה.

יום 3 רודוס

היום נעגון ברודוס, אחד האיים הפופולאריים ביותר של יוון. רודוס היא שילוב של חדש וישן , עיר עתיקה עם שרידים ארכיאולוגיים ומנגד אתר נופש עם חופי ים ומסעדות. נסייר בעיר העתיקה המוקפת חומות, נעבור ברחוב האבירים המשוחזר נראה את ארמון ראש המסדר ונקנח ברחוב אורפאוס רחוב שלאורכו פזורות חנויות בתי קפה ומסעדות. לינה באוניה.

יום 4 עגינה באי מיקונוס – Mikonos יוון – סיור באי

האי מיקונוס אתר תיירות מרכזי בים האגאי שוכן בצפון האיים הקיקלאדים. האי שימש בעבר כאתר הלינה למבקרי האי דלוס הסמוך, אתר ארכיאולוגי חשוב מאד ביוון. עם השנים החלו לפקוד את האי תרמילאים ותיירים עשירים יותר והאי הפך לאחד מאיי יוון המפורסמים. לאי חופים מעולים המושכים מטיילים רבים והוא שם נרדף לחופש, מתירנות, בילויים, מסיבות תוססות ועוד. נערוך סיור באי ונתרשם מהבתים הלבנים ולצידם מאות כנסיות קוביסטיות שנבנו על ידי התושבים. נבקר בעיר הבירה חורה שהיא למעשה מבוך של סימטאות מתפתלות ומתעגלות לצד חנויות, מסעדות וטברנות. נתרשם מטחנות הרוח הוונציאניות מהמאה ה16, עת שימש האי כנקודת מסחר חשובה בין אירופה לאסיה ונקנח בכיכר מברויאנוס, גיבורת האי שהבריחה ברברים פולשים במאה ה19. לינה באוניה.

יום 5 קטקולון – (יוון) – ביקור באולימפיה

היום נעגון בקאטקולון – עיר חוף קסומה הממוקמת בחלקה המערבי של יוון. קטקולון ידועה כ”שער לאולימפיה”, משום שהיא שוכנת ממש מזרחית לעיר העתיקה אולימפיה, מולדת המשחקים האולימפיים. בסיורנו ניסע לאולימפיה ונערוך סיור באתר הארכיאולוגי העתיק, נראה את מקדש זאוס ופסל זאוס שניצב בו, אשר נחשב לאחד משבעת פלאי העולם העתיק. לינה באוניה.

יום 6 האי קורפו (יוון)

נעגון בקורפו, האי הצפוני ביותר ביוון. העיר המרכזית באי, נקראת אף היא קורפו והיא אתר התיירות הפופולארי ביותר באי. נצא לסיור באי במהלכו נטייל בסמטאות הציוריות של העיר העתיקה של קורפו, בשווקיה הססגוניים, נתרשם מהמבנים האנגליים והצרפתיים בתיבול של אוירה ים תיכונית, נטייל בנמל היפה ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 7 סנטוריני (יוון)

הבוקר נעגון בסנטוריני. איי סנטוריני הם חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדים (ציקלאדים) ומקיפים לגונה שהיא למעשה מכתש שבמרכזו שני איים געשיים קטנים. האי סנטוריני יושב במרכזה של קשת געשית שהיא למעשה אתר וולקני של הר געש שהתפרץ בעוצמה במאה ה16 לפנה”ס. לאי צורה של חצי סהר ומתאפיין בחופים שחורים וחופי ים כחולים וצלולים ויש בו גם אתר ארכיאולוגי הקושר את האי לתרבות המינואית העתיקה-מן החשובות בים האגאי. נטייל בעיר הבירה פירה מרכז הפעילות המסחרית והתרבותית של האי הבנויה על מצוק מרהיב ונהנה מסמטאותיה הציוריות. נמשיך לעבר גולת הכותרת של האי הכפר איה (OIA), כפר יווני טיפוסי בצפון האי. הבתים בלבן בוהק לצד כיפות הכנסיות הכחולות על רקע הים הכחול והשקיעות המרהיבות יותירו בנו ללא ספק רושם עז. נשוטט להנאתנו בין החנויות, בתי הקפה והטברנות. לינה באוניה.

יום 8 פיראוס – אפידאורוס – נפפליו

נפרד מהאונייה עם שלל חוויות נצא מהנמל מערבה לעבר מחוז פלופונס ונבקר בתעלה הקורינתית. זהו מפעל מים ענק מסוף המאה 19, המחבר את הים האדריאטי ופיראוס וחסך בעבר מאות קילומטרים של שייט. נמשיך אל אפידאורוס שבחבל ארגוליס המיתולוגי ונבקר באתר היפיפה ובו מבנים מהשמורים ביותר מהעת העתיקה. נקנח את ביקורנו בפלופונס בעיר הנופש הציורית נפפליו, שנטלה חלק במלחמת העצמאות היוונית מול העותמאנים בתחילת המאה 19. נמשיך לבית המלון באתונה למנוחה והתארגנות. לינה באתונה.

ימים 9+10 אתונה – בערב טיסה לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר , ניפרד מהמלון ונצא אל כיכרות אומוניה וסינטגמה שבמרכז העיר. נמשיך אל מורדות האקרופוליס ונבקר במוזיאון האקרופוליס, החשוב ביותר ביוון. המוזיאון מרכז ממצאים נהדרים מהמקדש המפואר. עשרות שנים אוכסנו חלק קטן מהם במחסנים ותצוגות צנועות עד אשר נבנה המוזיאון הנוכחי, בעיצוב יוצא דופן הצופה אל במת הר עליו בנוי האקרופוליס. לקראת ערב ניסע אל שדה התעופה הסמוך לאתונה ונמריא ממנו חזרה ארצה. ננחת בתל אביב מעט לאחר חצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אתונה 02:10 שעות
אתונה תל אביב 02:00 שעות

אתונה

סנטוריני

מיקונוס

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CGA11 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CGA12 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב- אתונה - תל אביב
  • לילה אחרון באתונה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה ע"ב ארוחת בוקר
  • במהלך השייט כלכלה על בסיס פנסיון מלא (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף מודרכים בכל נמלי העגינה.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה יש לשלם 108$ לאדם למשך כל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופכציה.
  • הסעה בתום הטיול מנתב"ג לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

  • על פי הצהרת חברת השייט, העליה לאוניה בקרוז זה הינה למחוסנים בלבד (בעלי תעודת מתחסן אשר קיבלו את מנת החיסון השניה לפחות שבועיים לפני היציאה).

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • עד 90 ימים טרם היציאה לטיול, לא ייגבו דמי ביטול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 90 ימים לבין 60 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 35% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 60 ימים לבין 30 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 55% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 30 ימים לבין 15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 70% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 15 ימים לבין 7 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 85% ממחיר הטיול.
  • ביטול בטווח של פחות מ 7 ימים לפני היציאה לטיול, כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Norwegian Jade של חברת Norwegian Cruise Line
  • סיור בעיר העתיקה של כרתים, כולל ביקור במוזיאון הארכאולגי של הרקליון
  • סיור בעיר העתיקה של רודוס
  • טיול בעיר הבירה של האי מיקונוס, הנחשבת לאחת היפות שבאיי יוון
  • ביקור באולימפיה כולל סיור באתר הארכיאולוגי העתיק
  • גולת הכותרת של סנטוריני, הכפר איה (OIA), כפר יווני טיפוסי
  • ביקור בתעלה הקורינתית, מפעל מים ענק מסוף המאה 19, המחבר את הים האדריאטי ופיראוס
  • ביקור בעיר הנופש הציורית נפפליו
  • ביקור במוזיאון האקרופוליס באתונה

על האוניה

Norwegian Jade

האוניה Norwegian Jade, אחת מאוניות ה- Jewel Class של חברת השייט Norwegian Cruise Line הושקה בשנת 2006 ושופצה בשנת 2017. האונייה נחשבת לאחת מאוניות הפאר המרשימות באירופה, והיא יוצאת לשייט תענוגות בים התיכון במשך כל השנה. במעבר מעיר נמל אחת לאחרת יתגלו לעיניכם ערי חוף וחופים קסומים,...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  אתונה כרתים
אוגוסט 34° 29°
ספטמבר 29° 27°
אוקטובר 24° 24°
נובמבר 19° 21°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן אל איי יוון   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • כולל כרתים, רודוס, קטקולון, מיקונוס, קורפו, סנטוריני ואתונה
לוגו של וואטסאפ