שייט בנהר הדנובה בתקופת השלכת

10 ימים • כולל ביקור בזלצבורג ובעיירת הספא באדן הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול DBC

נהר הדנובה לא רק הקים ערים ושימש כבסיס לתרבויות, אם כי גם הפיח חיים. זהו נהר אשר עובר בין מספר רב של מדינות, ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט מופלאים ומיוחדים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום בסביבת היער השחור שבגרמניה ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו,והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא משמש גם כאמצעי כלכלי בעל חשיבות עליונה. כמו כן, ראוי לציין כי המים בנהר מפיחים חיים, עצם היותם חיוניים לשתייה עבור מיליוני אנשים המתגוררים בסביבתו, במדינות שבאזור.

נסו לצייר בראש את התמונה הבאה בה אתם יושבים על סיפונה של ספינה המפליגה במורד הנהר והינכם אוחזים בכוס יין לקראת השקיעה הקסומה. הרוח מסמרת את שיערכם, נופי היבשת הקסומים עוברים לצידכם וקולות שיחה עמומה נשמעים מסביבכם לקראת הגשת ארוחת הערב. עייפות קלה, אך נעימה, נפלה עליכם, אם כי היא מסמלת את העובדה שמאחוריכם יום טיול גדוש ומרתק. אין ספק כי הצורה הנכונה ביותר לראות את העולם הינה באמצעות שייט נהרות, המאפשר לצפות מקרוב ולחוות את בירות אירופה, כמו בודפשט, וינה, ברטיסלבה וערים מדהימות אחרות, הנצפות בצורה יוצאת דופן כמו שרשרת יהלומים לאורכה של הדנובה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • לילה בבית מלון בוינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון

במהלך השייט:

  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, כוס יין אדום /לבן לכל נוסע ממחוזות היין הנפלאים של אירופה
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – וינה

נטוס לוינה, ננחת בשעות הערב ונצא בנסיעה למלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור וינה.

יום 2 וינה - סיור בוינה ואתריה

 אחרי ארוחת הבוקר נעשה סיור בוינה בירת אוסטריה. נראה את הבית אותו תכנן האמן היהודי הונדרטוואסר, את ארמון בלוודר אותו בנה הנסיך יוג'ין, שכיר החרב של בית האבסבורג אשר הציל את אוסטריה מהכבוש העותמני. נראה את ה"כרוב המוזהב" המוזאון של תנועת הססציון באמנות  אותה יזם האמן המפורסם גוסטב קלימט. נשוטט בשוק האוכל המקסים "נאש מרקט" ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. ולקראת שעות אחר הצהרים, יקבל אותנו צוות הספינה שתשמש לנו בית  בשבוע הקרוב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 בודפשט - ערב פולקלור ושייט ליילי

הבוקר נעגון בבודפשט, בירת הונגריה נצא לטיול בשני חלקי העיר הבנויים על שתי גדות הנהר: בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והחיננית יותר עם רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורה מימי הביניים בעוד שפשט מהווה מרכז אדמיניסטרטיבי ומסחרי עם שדרות רחבות ובניינים מודרניים מרשימים. בסיורנו נראה את בניין הפרלמנט המרשים המכונה: “עוגת הקצפת של בודפשט”, את כיכר הגיבורים ונעלה לתצפית מרהיבה מעל גבעת גלרט. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 4 אסטרגום – סנט אנדרה

נצא מאסטרגום אל עבר עיירת האמנים סנט אנדרה. נקיים טיול, שיכלול סיור במוזיאון של מרגריט קובץ' לקרמיקה. נראה את הקתדרלה הענקית של אסטרגום בעיר שהיתה בעבר הרחוק, בירת הונגריה כולה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 ברטיסלבה

נצא לטייל היום בבירת סלובקיה, ברטיסלבה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט.מרטין, בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 דורנשטיין – עמק הוואכאו – מלק

הספינה תעגון הבוקר בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים. נשמע את סיפורו של ריצארד לב הארי שהיה כלוא כאן, נטייל בעיירה ונהנה מהאווירה המיוחדת של המקום. נמשיך בהפלגה לאורך עמק הוואכאו לכיוון העיירה מלק. בהגעה נצא לביקור בעיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקיים ואת המנזר הענק המתנוסס מעליה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 לינץ - זלצבורג

בשעת בוקר מוקדמת נעגון בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה. נרד לסיור רגלי קצר בכיכר המרכזית ששמשה בימי הביניים ככיכר השוק וכיום היא מוקפת בתי רנסנס צבעוניים ואת דוכני השוק מחליפות בקיץ שמשיות של בתי הקפה המגישים את ה”לינצרטורט”, עוגת האגוזים המפורסמת. . נראה את עמוד הדבר המרשים במרכז הכיכר. לאורך גדת הנהר נראה את המוזיאון העירוני ואת אולם הקונצרטים ע"ש המלחין האוסטרי אנטון ברוקנר. בהמשך היום נצא לסיור בזלצבורג  היפה, מקום הולדתו של מוצארט. הגגות, הכנסיות, המגדלים, משתלבים בצורה קסומה בנוף. הרחובות היפיפיים, הכיכרות המרשימות עם מזרקות מפוסלות והאדריכלות הנעלה של בנייניה, משאירים בליבם של הנמצאים בה, זיכרונות וחוויות. נטייל בגטרידהגאסה בה נמצא בית הולדתו של מוצארט. נמשיך לכיכר השוק הישן והלאה לכיכר הרזידנס. נתרשם מהקתדרלה הגדולה ונמשיך לגני מיראבל. לינה בספינת הנהר.

יום 8 וינה

נקיים ביקור בבירת אוסטריה, וינה. העיר התוססת המתאפיינת בחיים שוקקים ומוסיקה, מציעה גם מאכלים משובחים כמו זאכרטורט ויין ההוריגר, הנחשבים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. נשוטט לאורך שדרת הטבעת, בסמוך לכיכר שוורצנברג ונחלוף על פני כנסיית קארל ובית האופרה המהודר של וינה. נסייר במדרחוב העיר וכן בכיכר סנט. סטפן המפורסמת. לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 וינה –יערות וינה – עיירת הספא באדן –תל אביב

בתום ארוחת בוקר ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לטיול ליערות וינה – וינר ואלד. ניסע דרך כפרים ציוריים ופלגי מים ונבקר בעיירת הנופש והמרפא המפורסמת באדן. נטייל בפארק העירוני המרשים, נצפה אל הקזינו המפורסם ובכיכר המרכזית. לקראת שעות הצהריים ניסע אל שדה התעופה של וינה ממנו נטוס בחזרה לתל אביב, אליה נגיע מעט לאחר החצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב וינה 3:45 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"מסלול מעניין, חשיפה לתרבויות שונות, אתרים ונופים מדהימים. מלון צף ברמה גבוהה. הכל מתוכנן בקפידה, מההתחלה ועד ההגעה חזרה הביתה. לסיכום, טיול איכות! בשנה הבאה, אותה חברה, ישר כוח!"
(יפה מנדס)

"הטיול על רמה ושונה משאר הטיולים שעשיתי"
(אסתר שינברג)

"היה נהדר וקסום, הטיול השאיר לנו טעם של עוד"
(יהודית ואריה עציוני)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DBA אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
DBB אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 450 € לאדם בחדר זוגי, 900 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לחדר בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 550 € לאדם בחדר זוגי, 1100 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 750 € לאדם בחדר זוגי, 1500 € לאדם בחדר ליחיד.
  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 950 € לאדם בחדר זוגי. חדר זה לא ניתן לאשר עבור נוסע אחד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אוסטריין איירליינס בנתיב: תל אביב - וינה - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה. 
  • בארוחות הערב במהלך השייט, כוס יין אדום /לבן לכל נוסע ממחוזות היין הנפלאים של אירופה.
  • במהלך השייט: ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד. 
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של קפטן הספינה ומופע של הצוות. 
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה. 
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה. 
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "בשביל הזהב".
  • לילה בבית מלון בוינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!
  • *ביום 7 ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה.

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • ביום 7 ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Star של חברת Luftner
  • טיול בשני חלקי בודפשט
  • שיט ליילי בבודפשט המוארת
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט סטפן
  • סיור במלק, העיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה
  • סיור בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה
  • ביקור בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים
  • סיור בזלצבורג, עירו של המלחין האוסטרי וולפגאנג אמדיאוס מוצארט
  • טיול ליערות וינה – וינר ואלד

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אוקטובר 14° 16°
נובמבר

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ

שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.