שייט אל בירות הדנובה דרך הדלתא ושערי הברזל

11 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה, סלובקיה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

11 ימים

10 לילות

9 לילות שיט

קוד טיול DDS

נהר הדנובה לא רק הקים ערים ושימש כבסיס לתרבויות, אם כי גם הפיח חיים. זהו נהר אשר עובר בין מספר רב של מדינות, ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט מופלאים ומיוחדים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום בסביבת היער השחור שבגרמניה, ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו, והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא משמש גם כאמצעי כלכלי בעל חשיבות עליונה.

נסו לצייר בראש את התמונה הבאה בה אתם יושבים על סיפונה של ספינה המפליגה במורד הנהר, והינכם אוחזים בכוס יין לקראת השקיעה הקסומה. הרוח מסמרת את שיערכם, נופי היבשת הקסומים עוברים לצידכם וקולות שיחה עמומה נשמעים מסביבכם לקראת הגשת ארוחת הערב. עייפות קלה, אך נעימה, נפלה עליכם, אם כי היא מסמלת את העובדה שמאחוריכם יום טיול גדוש ומרתק. אין ספק כי הצורה הנכונה ביותר לראות את העולם הינה באמצעות שייט נהרות, המאפשר לצפות מקרוב ולחוות את בירות אירופה, כמו בודפשט, וינה, ברטיסלבה וערים מדהימות אחרות, הנצפות בצורה יוצאת דופן כמו שרשרת יהלומים לאורכה של הדנובה. השייט על הדנובה מתבצע על סיפונה של ספינה המציעה שירות מוקפד וברמה הגבוהה ביותר על בסיס פנסיון מלא. מדי יום עוגנת הספינה ביעד אחר ממנו יוצאים לטיולים מודרכים באתרים בולטים המצויים באזור.

מה מיוחד בטיול שלנו? 
  • ניצול זמן מלא של הסיורים בכל נמלי העגינה
  • לילה בבית מלון באזור וינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון
במהלך השייט:
  • 9 לילות שייט בספינת הנהר החדשה והמפוארת Amadeus Nova ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה, קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - בוקרשט - פטסטי - עליה לספינת הנהר

נתראה בשדה התעופה ונטוס אל בוקרשט, בירת רומניה. עם הגיענו נערוך סיור פנורמי במהלכו נתרשם מהאתרים המרכזיים בעיר, לרבות בניין הפרלמנט, המבנה השני בגודלו בעולם ואנדרטת החירות המרשימה. נראה את שער הניצחון, בית האופרה, ארמון הנשיא ונבקר בכיכר המהפכה. בהמשך היום ניסע לכיוון פטסטי שם לקראת שעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.  

יום 2 הדלתא של הדנובה (רומניה)

היום נגיע לדלתא של הדנובה ששטחה כ-4,340 קמ"ר, אזור הידוע בזכות אוכלוסיית חיות הבר המגוונת שבו. בדלתא חיים כ-5,140 זנים של צומח וחי. נפליג לאורך ערוץ סנט. ג'ורג' (St. Gheorge’s Channel) אל עבר קילומטר האפס של הדנובה, הנקודה שבה מתחבר הנהר לים השחור. לינה בספינת הנהר.

יום 3 חרשובה (Hirosva) - קונסטנצה (Constanta)

במהלך שעות הבוקר נגיע לנמל של חרשובה (Hirosva), ממנו ניסע לביקור ב'קונסטנצה', עיר נמל לחוף הים השחור. מפה יצאו ספינות המעפילים במלה"ע השנייה (וביניהן הספינה הידועה 'סטרומה') לכיוון ישראל. נצא לטיול בעיר העתיקה ההיסטורית ונצפה על המסגד הגדול ועל המגדלור וכן נבקר במוזיאון הארכאולוגי וההיסטורי שבעיר. בתום הסיור, נצא חזרה בנסיעה לספינה ונמשיך בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 4 סביסטוב - פלבן (בולגריה)

נעגון הבוקר בסבישטוב וממנה נצא לביקור בבירת המחוז, העיר פלבן. פלבן עיר מסחר חשובה לשעבר שמילאה תפקיד מכריע במלחמת רוסיה נגד האימפריה העותומאנית במאה ה 19. תבוסת העותומאניים כאן מסמלת את תחילת קץ הכיבוש העותומאני בבולגריה. נתרשם ממבני הציבור המנציחים את האירוע הגדול: הפנורמה שבה ציור ענק המנציח את הקרב והמאוזוליאום לזכר הקורבנות הרוסיים. נתרשם מכנסיית ניקולאי הקדוש ונטייל בכיכר המרכזית וברחוב הקניות הראשי. ספינתנו ממתינה לנו בעיירה ניקופול ממנה נמשיך בשייט מערבה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 יום שייט דרך שערי הברזל

היום נשוט ברוגע ובנחת בזמן שנחזור דרך רצועת הנוף המרשימה של שערי הברזל. בשעות אחר הצהריים תעבור הספינה על פני נופים כפריים יפיפיים במקום שבו הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למרגלות הרי הבלקנים. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בלגרד (סרביה) - מצודת קלמגדאן

בשעת בוקר תגיע הספינה אל בירתה של סרביה, הלוא היא בלגרד. העיר שוכנת בצומת של נהרות הסאווה (Save) והדנובה ולאורך ההיסטוריה בת ה-2,000 שנים שלה, היא נחרבה ונבנתה שוב פעמים רבות. נסייר בעיר ונבקר במצודת קלמגדאן (Kalemegdan) כולל ביקור במוזיאון הצבא. נחלוף בהמשך על פני בניין הפרלמנט, המוזיאון הלאומי, כיכר טרזייה (Terazije square) וארמון הנסיכה ליוביצ’ה. נסיים את הסיור ברובע הולכי הרגל המרכזי בעיר, שבו יש שפע של חנויות וגם גלריות אמנות. לינה בספינת הנהר.

יום 7 מוהץ - פוסטה – תצוגת פרשים - קלוצ’ה (הונגריה) – מוזיאון הפפריקה

היום תעגון הספינה בעיר מוהץ בה נערך הקרב המפורסם בין ההונגרים לצבא העותומני. קרב שבעקבותיו שלטו העותומנים בהונגריה כמאה וחמישים שנה. בתום ארוחת צהריים נצא בנסיעה אל ה"פוסטה", המישור הגדול של הונגריה, שם נתרשם מתצוגת פרשים הונגרית יוצאת מגדר הרגיל שתותיר בנו רושם לזמן רב. נמשיך בנסיעה אשר במהלכה נעבור בסמוך לשדות הפלפל האדום המפורסמים של האזור ונסיים בביקור בעיירה הקטנה והמקסימה קלוצ’ה. לפני שנשוב לספינה נבקר במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם ובמוזיאון פולקלור המציע למכירה, בין היתר, סריגים מסורתיים. לינה בספינת הנהר.

יום 8 בודפשט (הונגריה) - בערב שיט ליילי בבודפשט המוארת

בשעות הבוקר נעגון בבירת הונגריה – בודפשט. נטייל בשני חלקיה (בודה ופשט) שנבנו על שתי גדות הדנובה. פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. נבקר בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, נראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה. בתום ארוחת הצהרים נמשיך בסיורנו בעיר היפה נראה את בניין הפרלמנט, רב הפאר וההדר, הזוכה לכינוי "עוגת הקצפת של בודפשט" וכן נחזה בכיכר הגיבורים. נעלה לתצפית מגבעת המצודה ונחזור לספינה. ם עם סיום ארוחת הערב נהנה משייט לילי בבודפשט המוארת באור הזרקורים שממוקמים בשני צדי הנהר. לא נחמיץ גם את גשר השרשראות המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ברטיסלבה

נעגון ונטייל בברטיסלבה, בירת סלובקיה. נראה את מצודת העיר המתנוססת בראש גבעה ממנה נשקיף על העיר המשתרעת על שתי גדות נהר הדנובה. נטייל במרכז העיר העתיקה, נראה את התיאטרון הלאומי, את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, שער מיכאל, בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 10 וינה

ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לסיור בווינה. העיר מלאת שמחת חיים ומוסיקה והיא מציעה מאכלים טעימים כגון זאכרטורט ויין ההוריגר, הידועים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. הסיור ייקח אותנו לאורך שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג, יעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המדהים של העיר, הרובע היהודי ובית הכנסת. לינה באזור וינה.

יום 11 וינה – תל אביב

בתום ארוחת בוקר מוקדמת ניסע לשדה התעופה בווינה, ממנו נצא בטיסה ישירה חזרה לתל אביב, בה ננחת בצהריים.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בוקרשט 2:40 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

"המדריך הוסיף ערך מוסף בלתי רגיל בימי השייט"
(שרה הירשפלד)

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
DDS 05/08/2024 15/08/2024 €3634 €1229

מקומות אחרונים לפי בדיקה

טרם נקבע עופר צבי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר עם בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 295 € לאדם בחדר זוגי, 475 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - בוקרשט, וינה - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור וינה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה. 
  • בארוחות הערב בזמן השייט: יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת. 
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד. 
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות. 
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה. 
  • במהלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה. 
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם 77 € לאדם לכל ההפלגה)
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה והמפוארת Amadeus Nova ברמת 5 כוכבים
  • סיור באתרים המרכזיים של וינה
  • טיול בשני חלקי העיר של בודפשט - בודה ופשט
  • שיט ליילי בבודפשט
  • ביקור במצודת קלמגדאן בסרביה
  • יום שייט דרך שערי הברזל
  • ביקור בקונסטנצה, עיר נמל על חוף הים השחור
  • ביקור במוזיאון הפפריקה היחיד בעולם בקלוצ’ה (הונגריה)
  • שייט בדלתא של הדנובה

על הספינה

Amadeus Nova

ספינת הנהר Amadeus Nova של חברת Luftner Cruises תושק באביב 2024. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, בית קפה, חדר כושר, בריכת שחייה מחוממת בסיפון העליון וחדרים מרווחים.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
אוגוסט 24° 26°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט אל בירות הדנובה דרך הדלתא ושערי הברזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

11 ימים • שייט על הדנובה אל גרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה, בולגריה, רומניה, סלובקיה
לוגו של וואטסאפ