שיט נהרות כשר לאורך נהרות הריין והמוזל

8 ימים • השייט בספינת נהר המפוארת Amadeus Queen בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CRC

בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום

הזמר והחזן חיים שטרן ילווה את השייט במופעים ובתפילות השבת. חיים הינו בעל קול טנור ייחודי, בן למשפחת החזנים הירושלמית אייזנבך. כיום הוא משמש כחזן הראשי של הקהילה היהודית במינכן. אל השייט התלווה גם אור שבח, בוגר להקת הרבנות הצבאית. שבח מופיע כזמר באירועי תרבות ואירועים פרטיים בארץ ובעולם, הוא משלב סגנונות מוזיקליים שונים חסידי/ישראלי/מזרחי. השייט יתקיים בניהולו המוזיקלי של מיקי רוזנבאום, מלחין יוצר ומבצע אשר נחשב לחלוץ בתחום המוזיקה היהודית המקורית.

נהר הריין נמתח על פני מאות קילומטרים שמתחילים בפסגות הגבוהות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, מתפתל וזורם בעצלתיים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שנשפך בקול תרועה רמה אל הים הצפוני. לאורכו של הנהר שנמתח על פני 1,320 קילומטרים, פזורות טירות עתיקות, כפרים ציוריים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים תחת צוקים המזדקרים אל על.

שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השיט האירוח על בסיס פנסיון מלא.

הטיול כולל:

  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום 
  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות
  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה 
  • משגיח כשרות צמוד 
  • תפילות שבת בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן
  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים
  • 7 לילות שייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Queen ברמת 5 כוכבים
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה, קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין לכל נוסע בארוחות הערב
  • בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות

לצפייה בתעודת הכשרות של הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות לחצו כאן.

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 (יום רביעי) תל אביב - ציריך - באזל - עליה לספינת הנהר

נמריא לציריך שבשוויץ, ממנה ניסע לבאזל, העיר השנייה בגודלה בשוויץ. נקיים ביקור ב בעיר העתיקה שם נראה את בית העירייה , האוניברסיטה העתיקה ביותר בשוויץ והשווקים הרבים שבה. בנוסף נראה את המרפסת המפורסמת עליה עמד הרצל ומקום כינוס הקונגרס הציוני. בשעות אחר הצהריים יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול. נהנה מקוקטייל קבלת פנים חגיגי לפני ארוחת הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 2 (יום חמישי) שטרסבורג

נטייל היום בבירת חבל אלזס שבצרפת, הלוא היא שטרסבורג המדהימה. יהדות אלזס היא מן הקהילות היהודיות העתיקות באירופה. המנהגים והתרבות של הקהילה היהודית באלזס מושפעים מאוד מן הקרבה לגרמניה השכנה. היהודים גורשו משטרסבורג בשנת 1349, ובמשך יותר מ500 שנה, עד המהפכה הצרפתית, לא הורשו לגור בה. כמעט ולא נשארו סימנים ושרידים לחיי הקהילה היהודית בימי הביניים, למעט שלט קטן על בית האופרה המציין את המקום בו היה שער הכניסה היחיד שדרכו הותר ליהודים להיכנס אל העיר אך לא ללון בה. ועוד שלט ברחוב היהודים מספר 15 המציין את המקום בו עמד בית הכנסת עד להריסתו ב 1349. נחזה בקתדרלה הגותית ובבניינים הייחודים שבעיר ואף נטייל ברובע העתיק. נראה את בית הכנסת הגדול “השלום” שנבנה ב 1962, המשמש גם מרכז קהילתי לקהילת יהודי שטרסבורג ואת המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ובנייניה המיוחדים של העיר מחושקי העץ מימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

יום 3 (יום שישי) שפייר - מנהיים – היידלברג - שירים לכבוד שבת – תפילה וארוחת שבת חגיגית

הספינה תעגון בעיירה שפייר, אחת מקהילות “שו”ם” שהוכרזו לפני שנים מספר כאתרי מורשת עולם . שפייר, הלא היא שפיירא, אחת מהקהילות היהודיות הראשונות שהתיישבו לאורך נהר הריין ואחת הראשונות שסבלו מפוגרומים בזמן מסעי הצלב. שפיירא היתה אחת מהקהילות היהודיות החשובות באימפריה הגרמנית-הרומית הקדושה ושמשה במאה ה-12 כמרכז חשוב ללימוד תורה. נצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה והקתדרלה המפוארת – אתר מורשת עולמית של UNESCO  ומקום קבורתם של קיסרי גרמניה, נבקר ב”מקווה” העתיק והשמור ביותר באירופה ונראה את שרידי בית הכנסת העתיק בחצר היהודים. נשוב לספינה לארוחת הצהריים. נמשיך בהפלגה ונגיע למנהיים, ממנה נצא בנסיעה קצרה אל היידלברג פנינת ימי הביניים ועיר אוניברסיטאות עתיקה בה למד שאול טשרניחובסקי רפואה. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק מהמאה ה-8, ממנו נשקף מראה נהדר של העיר העתיקה והארמון ונבקר באנדרטה לזכר בית הכנסת שעמד במקום ונהרס בליל הבדולח. נחזור לספינה ונתארגן לקראת כניסת השבת. נהנה מארוחת שבת חגיגית. לינה בספינת הנהר.

יום 4 (שבת) תפילה ויציאה לסיור רגלי במנהיים – המשך ההפלגה בצאת השבת

לאחר תפילה וארוחת הבוקר נצא לטיול רגלי בעיר מנהיים היושבת בנקודת המפגש של הנהרות הריין והנקאר. העיר נחרבה לחלוטין במלה”ע השניה, אך נבנתה מחדש בשנות החמישים של המאה העשרים. הרחובות במרכז העיר ניצבים זה לזה בסגנון של שתי וערב ומסומנים ע”י אותיות ומספרים. בסיורנו נחלוף ליד ארמון הבארוק השני בגודלו באירופה אחרי ארמון ורסאי. המשמש כיום בשימוש של  אוניברסיטת מנהיים. נעבור בכיכר התהלוכות PARADEPLATS ונראה את מזרקת גרופלו, המייצגת אלגוריה של ניצחון התכונות הטובות עלה מידות הרעות. בכיכר שילר נפגוש אנדרטה לזכר נשות העיר בעבודתן הקשה בבניית ההריסות שלאחר המלחמה. נגיע אל בית הכנסת ובית הקהילה היהודית ובתום הסיור נשוב לספינה לארוחת הצהרים. את אחר הצהרים נקדיש למנוחה ולעונג שבת. לינה בספינת הנהר.

יום 5 (יום ראשון) רודסהיים - בופרד - קובלנץ - אלקן - שיט בנהר המוזל

נתעורר ברודסהיים, עיירת יין עתיקה המוכרת בסמטת העפרוני, ברחובות מפותלים וקטנים אשר בצידם פונדקי יין, בכרמים היפים הנטועים סביבה, במנזר על שם הילדגרד מבינגן – הנזירה אשר ידועה כמלחינה היחידה מהמאה ה 12 ובפסלה הענק של “גרמניה” המתנוסס בראש ההר. נקיים ביקור במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. נשוב לספינה ונמשיך ונהנה משייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור בסמוך לכפרים מקסימים וטירות רבות. נראה את סלע “לורליי שבראש ההר ולאחר ארוחת הצהריים נגיע אל בופרד בה נצא לטיול במהלכו נראה את המרכז ההיסטורי והטיילת המיוחדת של עיירת הנופש המאופיינת בגידול וייצור יין ומהווה את מרכז גידול היין הגדול ביותר באזור הריין התיכון. נמשיך בנסיעה לסיור בקובלנץ הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל. נראה את גולות הכותרת של עיר זו בת 2,000 השנים, המוקפת בנוף הנהרות הציורי ומאחוריה ארבעה רכסי הרים נמוכים. שפע האתרים התרבותיים שלה והבניינים ההיסטוריים, הסמטאות והשבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת על הנהר, הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. נפגוש את הספינה באלקן לארוחת הערב במהלכה נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מקסימים, טירות וכפרים. לינה בספינת נהר.

יום 6 (יום שני) סיור בעיר קלן – בצהריים המשך השייט לכיוון הולנד

נגיע הבוקר אל קלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לטיול רגלי בעיר במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן כמו הרובע העתיק שבו נמצאת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. משם נמשיך ונראה את בניין העירייה הישן, הכיכרות ההיסטוריות והאזור היהודי הישן, וככל שיאפשר הזמן נטייל במדרחוב שוקק החיים של העיר עם החנויות הרבות ובתי הקפה שם נספוג את האוירה המיוחדת של מרכז העיר. נחזור לספינה לארוחת הצהריים ונמשיך בשייט לכיוון אמסטרדם שבהולנד. לינה בספינת הנהר.

יום 7 (יום שלישי) אמסטרדם – ביקור בבית הכנסת הפורטוגזי

הספינה תעגון הבוקר באמסטרדם, העיר מהווה כבר שנים מגנט המושך צעירים מרחבי העולם כולו ומוקד תיירותי מהמובילים בעולם. אמסטרדם, העיר בעלת האווירה הבינלאומית, מכילה הרבה מאוד זרים ולכן גם ערב רב של שפות. בעיר המשגשגת והקוסמופוליטית ניכר אופייה ההולנדי בכל פינה: המוני האופניים, הבניינים מהמאות ה-17 וה-18, הגנים הרבים והתעלות שלאורכן עצים, תורמים כולם לאווירה הייחודית במקום. יהודים רבים הגיעו לאמסטרדם החל מהמאה ה 15 כאשר גורשו מספרד ופורטוגל ולאחר מכן במאות ה 17 וה 18 הגיעו יהודי אשכנז ממדינות מזרח אירופה. הם התקבצו בהולנד ובאמסטרדם בפרט בעיקר הודות לאווירת חופש הדת ששררה במדינה באותם ימים. נקיים ביקור בבית הכנסת הפורטוגזי שנבנה בשנת 1675. בבית כנסת זה נערך טקס הסרת החרם מהפילוסוף אוריאל דה קוסטה אחרי שחזר בו מדבריו נגד הרבנות האורתודוקסית. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - פרנקפורט - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונשלים ביקורים בעיר. אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה באמסטרדם ממנו נצא בטיסה לתל אביב דרך פרנקפורט.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם פרנקפורט 1:10 שעות
פרנקפורט תל אביב 4:05 שעות

שטרסבורג - צרפת

קלן

מטיילים ממליצים

"הטיול הצליח מעל ומעבר!"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

"נמשיך לטייל אתכם עוד שנים רבות, כי אתם חברה אחראית ולא מאכזבת!"
סימה וראובן שואב

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CRC 14/08/2024 21/08/2024 €3199 €1900 €100 הנחה לנרשמים עד 02/04/2024 טרם נקבע גבי הרמן מובטח הרשמה
CRA 14/08/2024 22/08/2024 €3199 €1900

מקומות אחרונים

טרם נקבע אורי פיינרמן מובטח הרשמה
  • טיול CRA שונה במעט מהמסלול המצויין לעיל. הטיול יארך 9 ימים וכולל ביקור בעיירות וולנדם ומארקן ביום האחרון לטיול.

  • כמו כן, הטיסות יהיו טיסות ישירות בחברת התעופה אל על בנתיב: תל אביב – ציריך, אמסטרדם – תל אביב. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן.

  • המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה).

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 681 € לאדם בחדר זוגי, 1661 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 791 € לאדם בחדר זוגי, 1881 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 921 € לאדם בחדר זוגי, 2141 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1182 € לאדם בחדר זוגי, 2663€ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברות התעופה לופטהנזה וסוויס אינטרנשיונל איירליינס בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - פרנקפורט - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין לכל נוסע בארוחות הערב.
  • ערבי זמר ושירה בהנחיית הזמר והחזן חיים שטרן, הזמר אור שבח ובניהול וליווי מוזיקלי של מיקי רוזנבאום.
  • ארוחות גורמה טריות המבושלות בספינה בפיקוח של משגיח כשרות צמוד.
  • מטבח כשר כולל תעודת כשרות בהשגחת הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות.
  • משגיח כשרות צמוד ואיש צוות דתי לוגיסטי.
  • תפילות שבת בהשתתפות החזן חיים שטרן.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • תפילות כסדרן, ספר תורה בספינה ונרות שבת אלקטרוניים.
  • מערכת שמע אישית לכל נוסע במהלך סיורי החוף.
  • שימו לב, מחיר הטיול אינו כולל טיפים למדריך הטיול (45 € לאדם לכל הטיול) וטיפים למשגיח הכשרות (€15 לאדם לכל הטיול).

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • לצפייה בתעודת הכשרות של הרב אורן דובדבני, ראש ארגון הכשרות לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Queen
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם
  • קלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • עיירת היין העתיקה רודסהיים
  • שייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין המהווה אתר מורשת עולמית של אונסק”ו
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • שטרסבורג, הבירה העתיקה של אלזס ואחת מהערים האטרקטיביות ביותר באירופה
  • העיר בופרד אשר מהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו.
  • העיירה שפייר אשר הייתה אחת מהערים החשובות בקרב יהדות אשכנז

על הספינה

Amadeus Queen

ספינת הנהר MS Amadeus Queen של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2018. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר, חנות מתנות ובריכה.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם קלן
אוגוסט 21° 23°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שיט נהרות כשר לאורך נהרות הריין והמוזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • השייט בספינת נהר המפוארת Amadeus Queen בהשתתפות הזמר והחזן חיים שטרן
לוגו של וואטסאפ