חבל זלצבורג ונהר הדנובה

חוגגים סוכות בחבל זלצבורג ושייט על הדנובה

10 ימים • מפסאו לבודפשט בספינת הנהר Amadeus Silver II הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

9 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RDR

נהר הדנובה לא רק הקים ערים ושימש כבסיס לתרבויות, אם כי גם הפיח חיים. זהו נהר אשר עובר בין מספר רב של מדינות, ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט מופלאים ומיוחדים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום בסביבת היער השחור שבגרמניה, ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו, והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא משמש גם כאמצעי כלכלי בעל חשיבות עליונה. כמו כן, ראוי לציין כי המים בנהר מפיחים חיים, עצם היותם חיוניים לשתייה עבור מיליוני אנשים המתגוררים בסביבתו, במדינות שבאזור.

נסו לצייר בראש את התמונה הבאה בה אתם יושבים על סיפונה של ספינה המפליגה במורד הנהר, והינכם אוחזים בכוס יין לקראת השקיעה הקסומה. הרוח מסמרת את שיערכם, נופי היבשת הקסומים עוברים לצידכם וקולות שיחה עמומה נשמעים מסביבכם לקראת הגשת ארוחת הערב. עייפות קלה, אך נעימה, נפלה עליכם, אם כי היא מסמלת את העובדה שמאחוריכם יום טיול גדוש ומרתק. אין ספק כי הצורה הנכונה ביותר לראות את העולם הינה באמצעות שייט נהרות, המאפשר לצפות מקרוב ולחוות את בירות אירופה, כמו בודפשט, וינה, ברטיסלבה וערים מדהימות אחרות, הנצפות בצורה יוצאת דופן כמו שרשרת יהלומים לאורכה של הדנובה. השייט מתבצע על סיפונה של ספינה מהודרת המציעה שירות מוקפד וברמה הגבוהה ביותר על בסיס פנסיון מלא. מדי יום עוגנת הספינה ביעד אחר ממנו יוצאים לטיולים מודרכים באתרים בולטים המצויים באזור.

חבל זלצבורג, הוא מן היפים שבאוסטריה. יש בו נופים עוצרי נשימה של הרים מושלגים, אזורים שלמים של ירוק עד, מזג אויר נעים עם אויר הרים ואזור אגמים מקסים הנקרא SALZKAMERGUT. מיקומו של החבל בתוככי הטבע הפראי משמש לנו נקודה מצוינת לטיולים באזור.

לכל טיולי שייט על הדנובה לחצו כאן

אנו מציעים למטיילי "Cruise Tour" יתרונות בלעדיים ומשמעותיים:
  • 2 לילות בבית מלון מדרגת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון
  • דמי הסבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
במהלך השייט:
  • כלכלה הכוללת בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (כולל מים ללא הגבלה)
  • יינות לבנים ואדומים משובחים ממחוזות היין המצויינים של אירופה בארוחות הערב ללא תשלום נוסף
  • ארוחות גורמה המוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית המארחת את כלל המשתתפים במקום אחד, וכוללת בופה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה אחר הצהריים וארוחת ערב
  • עם ההגעה לספינה - קוקטייל במעמד קבלת הפנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעים מוסיקליים על בסיס יומי של צוות מוסיקאים הנמצא על הספינה
  • פינת תה/קפה ללא תשלום ומים ללא הגבלה - לשימוש האורחים במהלך כל היממה
  • לקמים מוקדם- קפה ומאפה
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • ניצול מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מינכן - זלצבורג - באד הופגסטיין

נצא בטיסה מנמל התעופה בן גוריון אל העיר מינכן, בירתה של בוואריה. בהגיענו, נצא בנסיעה לזלצבורג היפה, מקום הולדתו של מוצארט. הגגות, הכנסיות, המגדלים, משתלבים בצורה קסומה בנוף. הרחובות היפיפיים, הכיכרות המרשימות עם מזרקות מפוסלות והאדריכלות הנעלה של בנייניה, משאירים בליבם של הנמצאים בה, זיכרונות וחוויות. במהלך היום נמשיך לבאד הופגסטיין, עיירת מרפא מהנודעות באוסטריה, אשר נמצאת במרכזו של עמק גסטיין היפיפה. בהגיענו לבית המלון, נתארגן וננוח, לאחר ארוחת הערב, נסייר רגלית בעיירת הנופש. לינה בבאד הופגסטיין.

יום 2 צל אם זה (Zell am See) - מעבר הגרוסגלוקנר

בבוקרו של יום זה, ניסע לביקור בעיירה זל אם סי (Zell am See), שנמצאת בסמוך לאגם יפיפה. נסייר להנאתנו בינות לחנויות והמדרחוב המעוטר ונשקיף על הנוף שובה הלב ועל קצות ההרים התלולים העוטים שלג ברוב ימות השנה. בהמשך נצא לסיור מעניין באחת הדרכים הנאות באירופה – דרך הגרוסגלוקנר. כביש נופים העובר דרך נקודות תצפית למרגלות הגרוסגלוקנר, אשר מהווה את פסגת ההר הגבוה ביותר באוסטריה. נעבור דרך קרחונים, מפלי מים ופסגות מושלגות. לינה בבאד הופגסטיין.

יום 3 באד הופגסטיין - פסאו - עליה לספינת הנהר

בסיום ארוחת הבוקר,נצא למספר  ביקורים אחרונים בעיירה וניסע אל פסאו, הנודעת גם בשמה “עיר שלושת הנהרות” בה נהר הדנובה, האין והאילז נפגשים. אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 רגנסבורג

ביום זה נבקר בעיירה המקסימה רגנסבורג, בה נראה את מנזר סנט. אמרמס, את הגשר הבנוי מאבן הקיים בעיירה עוד מימי הביניים, את קתדרלת סנט. פיטרס ששמה נודע כאחת הכנסיות הגותיות המרהיבות בכל אזור בוואריה ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 5 פסאו - לינץ

ספינתנו תעגון בפסאו “עיר שלושת הנהרות”, שבה חוברים הדנובה, האין והאילז. נסייר ברגל ונראה את הקתדרלה הידועה בזכות עוגב בעל 17,000 חלילים, הגדול באירופה. נוסף על כך נראה את ארמון הרנסנס של הבישוף, את פינת שלושת הנהרות ואת בית העירייה הממוקם על גדת הנהר ובו ציורי קיר מרשימים. לאחר מכן נמשיך בשייט לכיוון לינץ. זוהי העיר השלישית בגודלה מתוך ערי אוסטריה. נרד לטיול רגלי קצר בעיירה. נטייל בכיכר המרכזית שבימי הביניים שימשה ככיכר השוק וכיום מקיפים אותה בתים צבעוניים בסגנון רנסנס ושמשיות של בתי קפה, שבהם אפשר לאכול את עוגת האגוזים הידועה, “לינצרטורט”. במרכז הכיכר נראה את עמוד הדבר המעניין. לאורך שפת הנהר נראה את אולם הקונצרטים על שם אנטון ברוקנר, המלחין האוסטרי, ואף את המוזיאון העירוני. לינה בספינת הנהר.

יום 6 מלק - עמק הוואכאו – וינה

נעגון במלק שבעמק הוואכאו, עיירה בת 1,000 שנה שבה נראה את המבנים מתקופת הרנסנס והבארוק ואת המנזר הבנדיקטי המרשים. נסייר בעמק הוואכאו, ניסע דרך כפרים עתיקים וקסומים המוקפים כרמים ומטעי משמש, ונראה סביבם מבצרים מרשימים מתקופת ימי הביניים. נמשיך בהפלגה ולקראת ערב נגיע אל וינה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 וינה

נצא לסייר בבירת אוסטריה, וינה. העיר מלאת שמחת חיים ומוסיקה והיא מציעה מאכלים טעימים כגון זאכרטורט ויין ההוריגר, הידועים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. נסייר לאורך שדרת הטבעת, ליד כיכר שוורצנברג ונעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המרשים של וינה. נטייל במדרחוב העיר וגם בכיכר סנט. סטפן הידועה. בשעות הערב נצא מוינה בהפלגה מזרחה, אל עבר ברטיסלבה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 ברטיסלבה

נגיע אל בירת סלובקיה, ברטיסלבה. נראה את מצודת העיר הידועה הממוקמת בראש גבעה, וממנה נערוך תצפית על העיר הממוקמת על שתי גדות נהר הדנובה. נסייר במרכז העיר העתיקה, נראה את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, את התיאטרון הלאומי, את בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 9 סנט אנדרה - בודפשט - בערב שיט ליילי בבודפשט המוארת

הספינה תעגון הבוקר ב”ברך הדנובה”, בעיר אשטרגום בה נבקר ולאחר מכן נמשיך לעיירת האמנים סנט. אנדרה, שם נערוך ביקור במוזיאון קרמיקה (המוזיאון של מרגיט קובץ’). לאחר מכן נמשיך אל בירת הונגריה – בודפשט ונטייל בשני חלקיה (בודה ופשט). פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה לעומתה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. במהלך הסיור נחזה בבניין הפרלמנט המפואר, שמכונה “עוגת הקצפת של בודפשט”. נראה גם את כיכר הגיבורים ונעפיל לתצפית יפהפייה מעל לגבעת גלרט. בתום ארוחת הערב נהנה משייט לילי בבודפשט המוארת באור הזרקורים שממוקמים בשני צדי הנהר. במהלך שייט זה נראה את גשר השרשראות המפורסם ועוד בניינים מרשימים ומוארים. לינה בספינת הנהר.

יום 10 בודפשט - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מהספינה וניסע אל שדה התעופה של בודפשט, ממנו נטוס חזרה ארצה.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
בודפשט תל אביב 3:10 שעות

וינה - אוסטריה

ברטיסלבה

מטיילים ממליצים

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

"המדריך הוסיף ערך מוסף בלתי רגיל בימי השייט"
(שרה הירשפלד)

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDR01 ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומת Strauss Deck.

  • ניתן לשדרג לחדר בקומת Mozart Deck בתוספת 240 € לאדם בחדר זוגי, 460 € לאדם בתא ליחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה בקומת Mozart Deck בתוספת 480 € לאדם בחדר זוגי, 960 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - מינכן, בודפשט - תל אביב
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה הכוללת בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (כולל מים ללא הגבלה).
  • במהלך השייט: יינות לבנים ואדומים משובחים ממחוזות היין המצויינים של אירופה בארוחות הערב ללא תשלום נוסף.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט המוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית המארחת את כלל המשתתפים במקום אחד, וכוללת בופה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה אחר הצהריים וארוחת ערב
  • עם ההגעה לספינה: קוקטייל במעמד קבלת הפנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעים מוסיקליים על בסיס יומי של צוות מוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • במהלך השייט: פינת תה/קפה ללא תשלום ומים ללא הגבלה - לשימוש האורחים במהלך כל היממה
  • במהלך השייט: לקמים מוקדם - קפה ומאפה
  • במהלך השייט: מזנון חצות - חטיפי לילה
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €7 לאדם ללילה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • שני לילות בבית מלון מדרגת ארבעה כוכבים על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי הסבלות בבית המלון כלולים במחיר.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Silver II של חברת Luftner Cruises
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט סטפן
  • סיור בעמק הוואכאו
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • טיול בשני חלקי בודפשט
  • שיט ליילי בבודפשט המוארת
  • סיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה
  • המוזיאון העירוני ואולם הקונצרטים בלינץ
  • קתדרלת סט. פיטרס ברגנסבורג הידועה כאחת מהכנסיות הגותיות המרשימות באזור בוואריה
  • ביקור בעיירה צל אם זה השוכנת על שפת אגם נפלא
  • סיור מרתק באחת הדרכים היפות באירופה – דרך הגרוסגלוקנר
  • ביקור בזלצבורג, עירו של מוצארט
  • סיור בבאד הופגסטיין, עיירת מרפא מהמפורסמות באוסטריה

על הספינה

Amadeus Silver II

ה-Amadeus Silver II (אם-אס אמאדאוס סילבר 2), היא השנייה מצי הספינות בנות 135 המטרים, וממשיכה את הצלחתה של אחותה. בנוסף לעיצובה המודרני מיושמים בה שני רעיונות מרכזיים חדשים: האזורים הציבוריים הפופולריים על הנוסעים, כדוגמת 'קפה ויינה' הקלאסי או 'מרפסת הנהר' מחופת הזכוכית הפכו להיות חלק אינטגרלי בתכנון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ברטיסלבה וינה
ספטמבר 22° 19°
אוקטובר 16° 14°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים סוכות בחבל זלצבורג ושייט על הדנובה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • מפסאו לבודפשט בספינת הנהר Amadeus Silver II
לוגו של וואטסאפ