יפן בתקופת השלכת

18 ימים • כולל נגסאקי, דרום קוריאה ו-9 לילות קרוז באוניית פאר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

18 ימים

15 לילות

9 לילות שיט

קוד טיול CJT

יפן, ארץ השמש העולה מספקת למטיילים בה חוויה מופלאה ועוצמתית אשר לא ניתן לחוות באף מדינה אחרת. זו מדינה בה מתמזגות להם יחדיו מודרניזציה ואיתנות תעשייתית עם מסורת, אסתטיקה וקו מחשבה אחר מזה שאליו אנו רגילים. במהלך טיול מיוחד זה ניחשף מקרוב אל הסתירות הללו בתנאים מפנקים: נבלה במסגרת שייט באוניית תענוגות שתאפשר לנו להתפעל מיופייה של מדינה מרתקת זו, וזאת ללא צורך לגמוע מרחקים בנסיעה או להזדקק להחליף מספר רב של מלונות. נשוטט בבירת יפן, טוקיו, עיר חדשנית השופעת בבניינים רבי קומות יחד עם מקדשים עתיקים המלאים במסורת ותרבות מקומית. נסייר בקיוטו, עיר הבירה התרבותית של יפן, ונחזה בשלל הטירות, הגנים והשווקים הממלאים אותה.

עונת השלכת ביפן מכונה על ידי המקומיים ''קו יו'', שפירושו ''עלים אדומים''. מדובר באחת מתופעות הטבע המדהימות, כאשר יש הגורסים כי היא אף יפה יותר מפריחת הדובדבן. ראשיתה של השלכת באזורים גבוהים וקרים, כמו האלפים היפנים, בהם נצבעים ההרים בגווני אדום, כתום וצהוב. הקרנבל הצבעוני הזה מצליח להיטמע גם בתוך הערים וגני המקדשים, אשר לובשים גם כן את ''השטיח'' היפהפה והאופייני להם בעונה קסומה זו. אין זה סוד כי שיאה של השלכת משתנה משנה לשנה ובין האזורים השונים, כאשר הוא תלוי גם בשינויי האקלים ברחבי העולם. יצוין כי טיול זה תוכנן מבעוד מועד בהתאם לזמני השלכת בשנים האחרונות, כאשר שיאו מתחיל בצפון יפן במהלך חציו השני של חודש ספטמבר והוא מסתיים במהלך חודש דצמבר בדרום יפן.

ככלל, מזרח אסיה מציגה סתירות רבות – עושר חסר תקנה לעומת אווירה היסטורית בעלת מאפיינים מסורתיים, תרבויות עתיקות שנותרו בעינן יחד עם אתרים עוצרי נשימה שנראה כי נלקחו הישר מתוך ספרי הרפתקאות, הירוק החד של הטבע והים הכחול אל מול השווקים התוססים והצבעוניים, המקדשים התמירים אל רחובות דחוסים וכבישים סואנים. זוהי מזרח אסיה, אשר בה באים לידי ביטוי קצוות המתמזגים להם יחדיו במארג מדהים ומעורר השתאות, יעד המציע חוויות מסעירות עבור המטיילים בו.

יתרונות מיוחדים וחשובים למטיילי "קרוז תור":
  • טיסות ליפן בחברת אמריטס בנתיב הקצר ביותר ולא דרך אירופה
  • הטיול אינו מסתפק במרכז יפן, ציר טוקיו - קיוטו, אלא מאפשר התרשמות גם מהאיים הרחוקים וממרחבי הטבע
  • איזון מיטבי בין יפן המסורתית והמודרנית. החלק היבשתי של הטיול מעמיק בעריה המרכזיות של יפן (טוקיו וקיוטו) ומקדיש להן את הזמן שהמטייל הישראלי ראוי לו. עם זאת, השייט מאפשר פרספקטיבת ראייה רחבה יותר של יפן, עם  טעימות של כפרים ואזורים מרוחקים יותר, אותנטיים יותר ופחות מתויירים
  • טיול מאורגן ליפן המשלב קרוז מפנק ללא נסיעות ארוכות ומתישות באוטובוס וללא החלפת מספר רב של בתי מלון (סה"כ שני בתי מלון)
  • חוויה של אחד מפלאי הטכנולוגיה היפנית: נסיעה ברכבת הקליע המפורסמת, מהמהירות בעולם, במקום נסיעות באוטובוס
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה (ארבעה כוכבים), הבדל משמעותי באיכות הטיול לעומת מלונות בדרגת תיירות טובה (שלושה כוכבים) על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים)
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • הטיול מאפשר טעימות של מגוון מאכלים. אנחנו מקפידים על איזון בין מאכלים יפניים לבין אוכל מערבי במסעדות ובבתי המלון
  • בכל הסיורים: מדריך ישראלי מקצועי, מנוסה ומיומן בנוסף למדריך יפני מקומי
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה
לקריאה נוספת על טיול מאורגן ליפן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – דובאי - אוסקה

נתראה בשדה התעופה ונטוס בטיסת ערב לדובאי ממנה נמשיך אל שדה התעופה ביפן שנבנה על אי מלאכותי הממוקם בסמוך לעיר אוסקה.

יום 2 אוסקה - קיוטו (Kyoto)

ננחת באוסקה בשעות אחר הצהריים ממנה ניסע אל הבירה הקיסרית קיוטו, המהווה עבור מרבית המטיילים בה את אחד משיאי הטיול ביפן. לא לחינם כינה אותה סטיב ג’ובס המנוח, מייסד חברת אפל, “העיר היפה בעולם” ושב עם משפחתו לבקר בה מדי שנה. העיר הייתה עיר הבירה של יפן מעל אלף שנה, בין המאה ה-8 ועד למאה ה-19, ויש בה מאות מבנים היסטוריים ומקדשים המשובצים בינות לגנים מרשימים, רחובות קסומים ושווקים ססגוניים. עם הגיענו ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בקיוטו.

יום 3 קיוטו (Kyoto) - טירת ניג'ו (Nijo Castle) - מקדש הזהב - מופע פולקלור יפני: טקס תה מסורתי

היום נטייל בקיוטו. אחד האתרים שבהם נבקר הוא פביליון הזהב המזוהה כסמל לאדריכלות היפנית המסורתית, ואשר בנוי לצד בריכת השתקפות היוצרת מראה מדהים. נטייל בגן המסמל את עקרונות הזן, בגן הסלעים הקטן של מקדש ריואנג’י המדגים “גן יבש”, נבקר אף בטירת ניג’ו, טירת השוגון המעניינת הבנויה ממבנים ולהם גגות עץ משולשים המחוברים זה לזה. המקום מוגן באמצעות “רצפות הזמיר” ששימשו כמעין מערכת אזעקה והשמיעו חריקות המזכירות ציוץ ציפורים בעת דריכה עליהן. נבקר בנישיקי, שוק האוכל הצבעוני שבו נטעם מהמזונות המזוהים עם הבירה העתיקה, נראה במקדש היאן את הדוגמה המייצגת ביותר גן יפני. לא נפסח כמובן על רובע גיון, רובע הגיישות שבו נחפש נשים לבושות בקימונו מסורתי ששיערן עשוי בתסרוקת הידועה, לרגליהן כפכפי עץ מסורתיים והן מהלכות בצעדים זעירים בסמטאות היפות. נחווה את הפולקלור היפני כשנשתתף בטקס התה, או "צ'אדו", שהוא מסורת יפנית אהובה המגלמת הרמוניה, כבוד ושלווה. תרגול טקסי זה, משופע במאות שנים של תרבות ועידון, מזמין את המשתתפים להאט ולהתענג על היופי של כל רגע. באמצעות טקס התה, ניתן לחוות תחושה עמוקה של תשומת לב וחיבור, המטפחת הערכה עמוקה יותר לרגעים החולפים של החיים. לינה בקיוטו.  

יום 4 קיוטו - חורשת הבמבוק ארשיימה - מקדש קיפונה - הוגונין

בסתיו, המכחול של הטבע צובע את הנוף בגוונים עזים. מקדש הוגונין הוא מקלט שליו הידוע בגנים היפניים המיוחדים שלו ובאווירה השלווה. נשוטט בשטחי המקדש, בין עצי האדר, שיוצרים תצוגה עוצרת נשימה של אדום, כתום וזהב. נבקר בחורשת הבמבוק הקסומה Arashiyama, מקום מפלט שליו בקיוטו. החורשה היא עדות לרבגוניות וליופי של הבמבוק ונלך בין גבעולי במבוק נישאים, מתנדנדים בעדינות ברוח, עם משמעות היסטורית המושרשת בתרבות היפנית. נמשיך אל מקדש קיפונה (Kifune Shrine), ששוכן בהרים היפים של קיוטו, שיפים במיוחד בעונת השלכת. את פני המבקרים מקבל שביל ציורי שלאורכו פנסים אדומים, המוביל אותם אל בניין המקדש הראשי השוכן מעל נהר זורם. לינה בקיוטו.  

יום 5 קיוטו -– טוקיו

אי אפשר לבקר ביפן מבלי לחוות את הנסיעה ב’שינקנסן’, הרכבת המהירה, באמצעותה נגיע היום מקיוטו אל טוקיו. בשנת 1964 נפתחה מסילת ‘טוקאידו שינקנסן’ ומאז התפתחה רשת הרכבות הזו, שמהירותן מגיעה עד שלוש מאות קילומטרים לשעה. הקו שבו ניסע הינו העמוס שבעולם ובו תנועה של יותר ממיליארד נוסעים מדי שנה. ניסע ב’רכבת הקליע’ המהירה, השינקנסן ונגיע לתחנת אודאווארה שבאזור האקונה. זו עיירת מעיינות חמים הבנויה בלב גבעות ומהווה חלק מהפארק הלאומי המרהיב “פוג’י- האקונה- איזו”. באזור זה ממוקמים אתרים היסטוריים וטבעיים כאחד, והפארק משמש כאתר נופש החל מהמאה התשיעית, תודות לריבוי המעיינות החמים שבו והאפשרות להתבונן ממנו על הר פוג’י. נעלה לתצפית ברכבל ונסתכל על עמק הרתיחה הגדולה, מקום מרתק ובו נפלטים גזים גופרתיים מהאדמה, ואף נקווה שמזג האוויר יאפשר לנו לצפות בהר פוג’י. נבקר במוזיאון הפתוח לאמנות הידוע כאחד המוזיאונים הטובים בעולם. במוזיאון נמצאות עבודות פיסול ידועות של גדולים האמנים היפניים ואמנים בינלאומיים מפורסמים כפיקסו והנרי מור. העבודות משובצות באופן טבעי ומרשים בינות לנוף הטבעי. בירת יפן, הלוא היא טוקיו, היא עיר ללא הפסקה המהווה את מרכז התרבות והכלכלה של יפן כולה. קצב החיים בה מסחרר וקו הרקיע שלה מתהדר בגורדי שחקים חדשניים. היא מציעה לתיירים שילוב נדיר של טכנולוגיה מפותחת, רחובות סואנים ומסחררים ותשתיות תחבורה ציבורית מהטובות בעולם מצד אחד ומצד שני גנים מרהיבים, שלווים ורגועים, בהם ניתן להתפעל מפריחת דובדבן עדינה בעונת האביב ומשלכת יפהפייה בסתיו. הוסיפו לכך את האוכל היפני המשובח ואת רמת האסתטיקה הגבוהה של היפנים ותקבלו את אחת הערים המרתקות שבעולם כולו. עד לשנת 1868 העיר עוד הייתה נקראת “אדו” בשמה העתיק ואז שינתה שמה לטוקיו כאשר הפכה לבירת הקיסרות. השם טוקיו מורכב משתי ההברות: ‘טו’ משמעו מזרח ו-‘קיו’ משמעו בירה, כלומר “בירת המזרח”. בטוקיו עצמה מתגוררים יותר מ-12 מיליון תושבים, כעשירית מאוכלוסיית המדינה כולה. זהו אזור מהצפופים שבעולם, עם כ-14,000 איש לקמ”ר. טוקיו רבתי מכילה כמעט 34 מיליון תושבים, מה שהופך אותה להיות המטרופולין המאוכלס ביותר בעולם. הגעה למלון. בשעות הלילה נצא לסיור על מנת שנוכל להתרשם מחיי הלילה התוססים של העיר.  נסייר ברובע שינג’וּקוּ, נראה את גורדי השחקים, ובראשם המבנה המרשים של עיריית טוקיו משנות ה-90 של המאה הקודמת, פנינה ארכיטקטונית של הארכיטקט בעל השם קנזו טנגה, שעלות בנייתו הייתה למעלה ממיליארד דולר. נמשיך לסייר בעיר ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בטוקיו.

יום 6 טוקיו - מקדש אסאקוסה -אזור הארמון הקיסרי- רובע גינזה

נמשיך את טיולנו בעיר שלא לוקחת הפסקות מהחיים. נבקר באסאקוסה, רובע עתיק בו נמצא מקדש סֶנְסוֹ-גִ’י המרהיב והקדוש ביותר בעיר. נבקר בשוק הססגוני שסביבו,בו נוכל למצוא את כל המזכרות והפריטים היפניים היחודיים. אזור הארמון המלכותי בטוקיו הוא מובלעת מלכותית זו שממוקמת בלב העיר, ומציעה שילוב מרתק של מסורת ומודרניות. נגלה את הקסם של אזור הארמון המלכותי, שבו היסטוריה ושלווה מתקיימים בהרמוניה בבירה ההומה. נסייר גם ברובע הקניות גינזה – אזור הקניות והבילויים המפורסם והיקר ביותר בטוקיו. לינה בטוקיו.

יום 7 טוקיו - מקדש מייג'י - מגדל התצפית בשיבוייה- המוזיאון הלאומי - פארק אואנו

נתחיל את הבוקר במקדש מייג’י ונלך בפארק המרהיב שנבנה לכבוד הקיסר המיתולוגי של יפן, אשר החליט באומץ להפוך את יפן למדינה מערבית מודרנית לאחר 300 שנה שגבולותיה נסגרו ליציאה וכניסה. ניסע אל מרכזה של העיר, לרובע התוסס והמהפנט “שיבּוּיה” המוכר בזכות הצומת הסואן אותו חוצים רבבות מדי יום. נעלה אל מרפסת התצפית הפתוחה 360 מעלות שנמצאת על הגג של כיכר Shibuya Scramble. מ'קצה השמיים', פינה בה ניתן להשקיף למטה אל הנוף העירוני למטה ללא כל הפרעה, נוכל לחוות את נקודת הצילום הטובה במיוחד לתצפית פנורמית על העיר. באם הראות תהיה טובה נזכה לראות את הר הפוג'י. נבקר במוזיאון הלאומי שבו אוסף עצום של פריטי ארכיאולוגיה ואומנות. המוזיאון נמצא בפארק הציבורי הגדול, פארק אואנו, שהיה במקור חלק מאחד המקדשים הגדולים והעשירים ביותר בעיר, וכיום מפורסם במוזיאונים רבים המצויים בשטחו. לינה בטוקיו.

יום 8 טוקיו – אודאיבה - תצפית ממגדל הטלויזיה - קמקורה – יוקוהאמה – עלייה לאוניה

ניסע לאודאיבה, אי מלאכותי חדיש במפרץ טוקיו. נחצה את גשר “קשת בענן” ממנו נשקף נוף קו הרקיע של העיר. נבקר ממגדל הטלוויזיה של פוג’י הבנוי בסגנון עתידני. משם נמשיך לקמקורה ונחוש את “יפן של פעם”, עיר עשירה בזכות 80 מקדשיה וגניה. לפני כמעט אלף שנה נוצר פיצול בין משפחות האצולה בקיוטו לבין משפחות הלוחמים בקמקורה, ופה צמחה תרבות של לוחמים. האתר המפורסם ביותר בקמקורה הוא הבודהה הענק-“דאיבוצו”, מן המאה ה-13 פסל ברונזה של הבודהה שהוא השני בגודלו ביפן. לקראת שעות הצהרים ניסע אל העיר יוקוהאמה, שם נעלה על האניה של חברת PRINCESS בה נבלה במהלך הימים הבאים. הערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 9 שימיזו – רכבל Nihondaira - Miho no Matsubara

האוניה תעגון בשימיזו ממנה נצא לחקור את האזור. בין היתר נעפיל ב ברכבל Nihon-daira, שמציע נופים עוצרי נשימה של נמל שימיזו ושל רמת Nihondaira הציורית. מסע אווירי זה לוקח אותך למרומי הר קונו, ומספק נוף פנורמי של האוקיינוס השקט, מפרץ סורוגה והעיר שמתחת. בימים בהירים ניתן לראות ממנו גם הר הפוג'י האיקוני. נגלה גם את היופי השליו של Miho no Matsubara, קו החוף ציורי המעוטר בעצי אורן מלכותיים. לינה באוניה.

יום 10 אוסקה - נארה

היום נעגון באוסקה. ממנה נצא אל העיר נארה. העיר נוסדה בשנת 710 והייתה עיר הבירה הקבועה הראשונה של יפן. היא נחבאת בצילה של אחותה הגדולה קיוטו, אך אינה יפה פחות ממנה. זוהי עיר עתיקה הנמצאת בין גבעות מיוערות המקיפות אותה, ובה מתחמי מקדשים יפים ומבני עץ עתיקים, ושומרת על מעמדה כמרכז רוחני. נפגוש באיילים אשר לפי אגדה עתיקה, הובאו לעיר על ידי אל, ומאז הם מגינים על העיר ועל המדינה. נבקר בשני המקדשים החשובים בעיר: האחד, טוֹדַאיג’י ,בנין העץ שהוא, כנראה, הגדול בעולם, ובו שוכן הבודהה הגדול ביפן. השני הוא המקדש הגדול קאסוּגה שהוקם כדי להיות מגן משפחת פוג’יווארה, אחת ממשפחות האצולה החזקות שייסדו את העיר. נחזור לאוסאקה ונבקר בטירה המרשימה של אוסקה, בת שמונה הקומות עם ביצוריה והגן המקיף אותה. הטירה נבנתה בשנת 1583, ידעה קרבות של סמוראים, נהרסה ושוקמה, והמוזיאון שבטירה מתאר את קורותיה ואת חיי הסמוראים. נראה את "קפסולת הזמן" בה נטמנו פריטים המייצגים את התרבות האנושית ואת חיי היומיום ביפן, אשר תיפתח בעתיד ותיתן לדורות הבאים מושג על עולמנו. נשוטט גם ברובע נמבה הססגוני והסואן. לינה באוניה.

יום 11 מפרץ אורדו והעיר קוצ'י (Kochi)

האוניה שלנו תעגון היום במפרץ אורדו שבעיר קוצ’י, השוכנת בחוף הדרומי של האי שיקוקו. נופו של האי הוא ירוק והררי וקו החוף הדרומי צופה אל נוף יפהפה לאורכו של האוקיינוס השקט, המאופיין בתצורות סלע מיוחדות. נחווה את הקסם והשלווה של אזור גשר Harimaya כשנצא לטיול נינוח לאורך הרחובות המקסימים שלאורכם מבנים מסורתיים, חנויות בוטיק ובתי קפה נעימים. נתרשם מערוץ אובוקו (Oboke) הציורי עם הצוקים הנישאים, מי האזמרגד הבתוליים והצמחייה השופעת שלו. לינה באוניה.

יום 12 הירושימה

האוניה תעגון היום בהירושימה ומשם נשוט במעבורת לאי מיאג’ימה המכונה “אי המקדשים”.  מיאג’ימה  הוכר ע”י אונסק”ו כאתר מורשת עולמית. נערוך ביקור במקדש “הצף” המרהיב שנקרא  ‘איצוקושימה’ – מקדש שחלקו בנוי בים. נבקר בפארק השלום ובאנדרטת השלום וכן במוזיאון האטום שהוקמו אחרי סיום מלחמת העולם השנייה. זהו פארק מיוחד אשר נועד להנציח את אשר עבר על הירושימה ותושביה ברגע הטלת הפצצה האטומית ובתקופה שלאחר מכן, במהותו הפארק מסמל את השאיפה להשגת שלום עולמי, מרגש במיוחד פסל הילדה עם העגור המסמל ביפן אריכות ימים. לינה באוניה.

יום 13 שייט- מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום של שיט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי נקשיב להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 14 האי ג'ג'ו – דרום קוריאה

ג’ג’ו הוא אי געשי הנחשב לאתר מורשת עולם. נוסף על כך, ב-2011 הוא זכה להיכנס לרשימת 7 פלאי הטבע בעולם. במקום נמצאים גם צינורות הלבה הצבעוניים ‘ג’ומונורום’, הנחשבים למרשימים ביותר בעולם כולו. בנוסף על כך, האתר כולל גם את הר הגעש האלאסאן (“הר האלא”) ההר הגבוה ביותר בדרום קוריאה שבו אגמים בלועות הגעשיים, תצורות סלע שונות ומפלי מים, ואת חרוט הטוף הגעשי סונגסאו אילצ’ובונג שעל החוף. במהלך ביקורנו באי נצפה בחלק מתופעות הטבע האלה. לינה באוניה.

יום 15 נגסאקי -– פארק השלום -תצפית מהר אינסה- גן גלובר

נעגון בסאסיבו ומשם ניסע לנגסאקי, סמל לזוועה של מלחמת העולם השנייה וגם עיר יפהפייה וציורית. נסייר בגן השלום, המקום בו פגעה פצצת האטום השנייה ביפן ונתרשם מפסל השלום. נטייל בגן גלובר, נעלה גם לתצפית (מותנה במזג האוויר) מהר אינסה ומגובה של 332 מ’ יתגלה לעינינו נוף נפלא, בסיום הסיור נסע חזרה למקום לסאסיבו. לינה באוניה.

יום 16 שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום של שיט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי נקשיב להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 17 יוקוהאמה – טוקיו – דובאי – תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מן האוניה ונשלים ביקורים ביוקוהאמה. נבקר בגן היפני יוצא הדופן ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לקראת שעות הצהריים ניפרד מיפן, בדרכנו אל שדה התעופה שנמצא בסמוך לטוקיו לטיסתנו בחזרה ארצה דרך דובאי.

יום 18 נחיתה בתל אביב

משדה התעופה של דובאי נמשיך בטיסה קצרה לת"א, אליה נגיע בשעות הבוקר.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב דובאי 3:00 שעות
דובאי אוסקה 9:00 שעות
טוקיו דובאי 11:00 שעות
דובאי תל אביב 3:10 שעות

קיוטו

טוקיו

מטיילים ממליצים

"ארגון הטיול על ידי החברה נעשה בצורה מדהימה, תוך הקפדה על פרטי הטיול הקטנים והגדולים כאחד"
רחל ודורון מעוז

"תודה על הטיול האיכותי והבלתי נשכח"
חוה ואלי באום

"גם הפעם כמו בטיולים בעבר במסגרת "Cruise Tour", הטיול ליפן גרם לי הנאה רבה"
חיה גוטמן

"הטיול היה חוויה מדהימה ומרתקת שננצור בזיכרוננו לשנים רבות"
אתי וזאב ענבר

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CJT נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה ID, קומה 11.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OC, קומה 5 בתוספת 447 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 743 $.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BC, קומה 12 בתוספת 780 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 1409 $.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת אמירייטס בנתיב: תל אביב – דובאי – אוסקה , טוקיו – דובאי – תל אביב.
  • לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 144 $ לנוסע).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • ברוב בתי המלון ביפן, בחדרים הזוגיים, המיטות הנן מיטות נפרדות,  והחדרים באופן כללי קטנים.

  • לתשומת לבכם: מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-40 דקות ברצף. במקדשים ובאתרים ההיסטוריים שאנחנו מבקרים בהם יש גנים גדולים. הכניסה והיציאה מאתרים אלו היא דרך הגנים, דבר המצריך הליכה ארוכה. כמו כן, השבילים בדרך כלל הינם שבילי עפר או חצץ, מה שמקשה על ההליכה ואינו מאפשר שימוש בהליכון או כסא גלגלים. כמו כן לרכבת המהירה אין אפשרות לעלות עם קלנועית או סקוטר ממונע. 

  • שימו לב: המועדים בהם מתרחשת תופעת השלכת ביפן הינם בהתבסס על סטטיסטיקות של השנים האחרונות. אין דרך לחזות באופן מדויק מתי תתרחש תופעה זו ויש לקחת בחשבון שינויי אקלים, מזג אוויר וכדומה.

  • על פי הצהרת חברת השייט, העליה לאוניה בקרוז זה הינה למחוסנים בלבד, בהצגת אישור של שלוש מנות חיסון ומעלה

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Diamond של חברת Princess
  • סיור מקיף בטוקיו הכולל ביקור במוזיאון הלאומי, פארק אואנו ומקדש מייג'י
  • תצפית אל הר פוג'י
  • ביקור במקדש הזהב, טירת ניג'ו ורובע גיון (רובע הגיישות) בקיוטו
  • מופע פולקלור יפני בקיוטו: טקס תה מסורתי
  • סיור בגן השלום בנגסאקי
  • ביקור במקדש טוֹדַאיג'י - בנין העץ שהוא כנראה הגדול בעולם בעיר נארה
  • נסיעה ב'רכבת הקליע' המהירה - השינקנסן בדרכנו לטוקיו
  • ביקור באודאיבה, אי מלאכותי חדיש במפרץ טוקיו
  • רובע נמבה הססגוני והסואן באוסקה
  • שייט במעבורת לאי מיאג’ימה – “אי המקדשים”, אשר הוכר על ידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמי
  • ביקור באי הגעשי ג'ג'ו הנמצא ברשימת שבעת פלאי עולם הטבע

על האוניה

Diamond Princess

DIAMOND היא אוניית תענוגות שנבנתה בשנת 2004 ומופעלת על ידי חברת Princess. כאחת משתי אוניות בלבד שנבנו ביפן, זה לא מפתיע שהפנינה האקזוטית הזו מפליגה לעתים ליעדים המסקרנים ביותר בעולם. האוניה מציעה מטבח עם מגוון טעמים נפלאים וחדרי אוכל אלגנטים. האוניה עברה שדרוג בסוף שנת 2010.

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

 

טוקיו

קיוטו
נובמבר 15° 17°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ