גוואטמלה

גוואטמלה, מרכז אמריקה ושיט אל תעלת פנמה

20 ימים • מיאמי - גרנד קיימן - קולומביה - קוסטה ריקה - פנמה - מקסיקו הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

20 ימים

18 לילות

שיט

קוד טיול KGU

אין נופים שמזמינים אותנו לעוף על כנפי הדמיון יותר מאשר ההרים מלאי ההוד והמסתורין של גוואטמאלה, ונופיה הטרופיים של מרכז אמריקה. זהו אזור אשר משלב בין מים בגווני טורקיז ותכלת שרואים בהרבה סרטים הוליוודיים, לבין שוניות האלמוגים הצבעוניים והגוון ירוק העד של יערות הגשם המנקדים את היבשת. כאן נכתבה ונמחקה היסטוריה מסתורית של עמים שנמחו מעל פני האדמה לפני מאות בשנים והשאירו את חותמם בדמות מקדשים ופירמידות הטמונים בנבכי היערות - אלה אשר נתגלו רק לא מכבר. על רקע תרבות עתיקה זו נפגוש גם את האופן בו השפיעה הגעתם של האירופאים ליבשת; נטייל בינות למבנים שנשתמרו מהתקופה הקולוניאלית ונחזה בפרויקט הענק שהולידו מעצמות העולם - חפירת תעלת פנמה המחברת בין האוקיאנוס האטלנטי לשקט ואשר שינתה את כללי המסחר הימי בעולם. Cruise Tour מציעה לכם טיול בן כשלושה שבועות הכולל שמונה ימי שיט באניית פאר. תחילה נבקר בגוואטמלה שם נפגוש את התרבות השמאנית, נבקר בשווקים צבעוניים ונהנה מהנופים הנשקפים מפסגות ההרים. לאחר מכן, בשעה שנשוט במימי מפרץ מקסיקו על גבי אוניית הפאר נוכל לנשום בניחותא פנימה את הנופים המדהימים, בקצב שיאפשר לנו לחוות את ההוד והיופי המיוחדים של מרכז אמריקה. נעבור דרך איי גראנד קיימן הקריביים, נבקר בתעלת פנמה, בקולומביה, קוסטה ריקה, מקדשי המאיה שבמקסיקו ועוד.

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מדריד - גוואטמלה - אנטיגואה

נצא בטיסה למדריד וממנה נמשיך בטיסה אל גוואטמלה סיטי, עיר הבירה של גוואטמלה. בהגעה נצא בנסיעה לעיר אנטיגואה להתארגנות ולינה. לינה באזור אנטיגואה.

יום 2 אנטיגואה

העיר אנטיגואה שימשה בירתה של גוואטמלה, עד שנהרסה ברעידת אדמה ב – 1773. היא ממוקמת למרגלות שלושה הרי געש המתנשאים לגובה של קרוב ל – 4000 מ' מעל פני הים. התפרצויות הרי הגעש ורעשי האדמה החריבו את העיר ואת כפרי הסביבה פעמים אחדות בעבר. נטייל בעיר בין הכנסיות והמנזרים הרבים, נצא לכפרים ולמטעי קפה סביב העיר ונראה כיצד אורגים את הבדים הגוואטמלים הצבעוניים. לינה באנטיגואה.

יום 3 אנטיגואה - אגם אטיטלן

הבוקר נשלים את ביקורינו באנטיגואה ונצא בנסיעה אל האזור ההררי של מערב גוואטמלה בדרכנו לאגם אטיטלן, הנחשב על ידי האינדיאנים של האזור למרכז העולם. ניסע בנופים הרריים המשובצים בכפרים ועיירות הפרוסים בין יערות אורנים ושדות תירס. נבקר בשתי עיירות מעניינות – סן חואן קומלפה וסולולה, אשר תושביהן לבושים בבגדים צבעוניים ומסורתיים, נעצור לתצפיות אל אגם אטיטלן, המוקף בשלושה הרי געש נישאים ונצא לסיור היכרות עם העיירה פנחצ'אל שבה נלון. לינה בפנחצ'אל.

יום 4 פנחצ'אל - שוק צ'יצ'יקסטנאנגו

היום נטייל בשוק צ'יצ'יקסטנאנגו הנחשב לצבעוני והמרהיב ביותר באמריקה הלטינית, זהו כפר ציורי, שרחובותיו מרוצפים אבן והעבר הקולוניאלי ניכר בבתיו. שוק עבודות היד מושך אליו מאות תיירים וניתן למצוא בו מסיכות עץ, כיסויי מיטה רקומים, ועוד. נבקר בשוק, בכנסיות ובאתרי הפולחן של המקום. לינה בפנחצ'אל.

יום 5 אגם אטיטלן - גוואטמלה סיטי

אגם אטיטלן(LAGO ATITLAN) , ללא ספק, מהיפים ביותר ביבשת אמריקה. לחופיו פזורים כפרים אינדיאנים שפרנסתם עוסקת בחקלאות (גידולי בצל, קפה, בננות ואבוקדו) ובכל אחד מהם פיתחו התושבים סגנונות אריגה ולבוש שונים. נצא לשוט על האגם בין הרי הגעש ונבקר בכפר סנטיאגו דה אטיטלן. בכפר ישנו פולחן מעניין למשימון (MAXIMON) אל השמאנים השתיין. בהמשך היום נצא בנסיעה לגוואטמלה סיטי. לינה בגוואטמלה סיטי.

יום 6 גוואטמלה סיטי - פלורס - טיקאל

הבוקר נטוס לעיירה פלורס ומשם ניסע לביקור בטיקאל  (TIKAL)- המרשים ביותר מבין אתרי המאיה – פירמידות ענק המתנשאות מעל צמרות הג'ונגל של פטן. נשוטט בחלקים המשוחזרים והמפורסמים ונבקר גם באזורים הפחות מוכרים ונצפה על האתר, הטובל בג'ונגל, מפסגת אחת הפירמידות. לינה באזור טיקאל.

יום 7 פלורס - גוואטמלה סיטי - מיאמי

נטוס בטיסה קצרה אל גוואטמלה סיטי וממנה בטיסת המשך למיאמי, העיר שמצליחה לחמם גם את החורף. בהגעה ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. לינה באזור מיאמי.

יום 8 מיאמי - פורט לודרדייל - תחילת ההפלגה

הטבע חנן את מיאמי בחופים טרופיים חלומיים ואזורי טבע פראיים ויפהפיים. רבים מגיעים לכאן כדי לראות במו עיניהם את העיצוב-מחדש של שכונותיה של מיאמי ביץ', שהוא אחד המרהיבים ביותר בהיסטוריה של האדריכלות המודרנית. רובע הארט דקו ההיסטורי בו נמצא אוסף של בתים בצבעי ורוד, סגול וטורקיז בהירים, שנבנו בשנות העשרים של המאה העשרים, הוא אחד האזורים הגדולים ביותר הכלולים בתוכנית רישום המקומות ההיסטוריים בארה"ב. מיאמי ביץ' היא בעלת תרבות יהודית חזקה, נראה את אנדרטת השואה שהוקמה ביוזמתם של ניצולי שואה תושבי מיאמי. זהו פסל מרשים, מפורט מאוד, ומרגש. לקראת צהריים ניסע לפורט לודרדייל ונעלה על אניית הפאר עמה נפליג בשיט תענוגות לאורך חופי מרכז אמריקה. לינה באוניה.

יום 9 שיט לכיוון גרנד קיימן

את היום נבלה באוניית הפאר המציעה שפע של פעילויות, תוכניות בידור, קניות וקזינו בליווי ארוחות כיד המלך. לינה באוניה.

יום 10 גרנד קיימן

היום נבקר באי הבנקים והכספים – גרנד קיימן, נסייר באי ונגיע לאזור מיוחד של נוף סלעי חרוך בעל צורות משוננות המזכירות כוכב אחר. משם ניסע לביקור בחווה לגידול צבים. בין לבין נראה היכן מתאכסנים מבריחי המס העשירים המגיעים לאי. לינה באוניה.

יום 11 שיט - מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 12 קרטחנה (קולומביה)

הבוקר נעגון בעיר הקולוניאלית קרטחנה, השוכנת על חוף הים הקריבי. בשנת 1984 החליט אונסק"ו להכריז על ביצוריה של קרטחנה, הנמל שלה וכמה מהאתרים ההיסטוריים שבאזור ההיסטורי, בין חומות העיר, כעל אתר מורשת עולמית. עם ההגעה נצא לסייר בעיר הנחשבת לאחת מהיפות והמעניינות ביותר באמריקה הלטינית. נבקר במנזר סן פליפה ובעיר העתיקה שם נשוטט בין סמטאות, כנסיות ומנזרים שונים שנבנו לאורך השנים. בהמשך נבקר בחלק הקולוניאלי של העיר, שם נבקר בפארק בוליבר, נראה את ארמון האינקווזיציה ואת כנסיית סנטו דומינגו המפורסמת. לינה באוניה.

יום 13 קולון (פנמה) - סיור אל תעלת פנמה

הבוקר נעגון בעיר הקולוניאלית קרטחנה, השוכנת על חוף הים הקריבי. בשנת 1984 החליט אונסק"ו להכריז על ביצוריה של קרטחנה, הנמל שלה וכמה מהאתרים ההיסטוריים שבאזור ההיסטורי, בין חומות העיר, כעל אתר מורשת עולמית. עם ההגעה נצא לסייר בעיר הנחשבת לאחת מהיפות והמעניינות ביותר באמריקה הלטינית. נבקר במנזר סן פליפה ובעיר העתיקה שם נשוטט בין סמטאות, כנסיות ומנזרים שונים שנבנו לאורך השנים. בהמשך נבקר בחלק הקולוניאלי של העיר, שם נבקר בפארק בוליבר, נראה את ארמון האינקווזיציה ואת כנסיית סנטו דומינגו המפורסמת. לינה באוניה.

יום 14 פוארטו לימון (קוסטה ריקה) - תעלות טורטוגרו

בקוסטה ריקה אין צבא. כבר 66 שנים שאין לה טנקים וחיילים ומטוסי קרב, גם לא צוללות או ספינות נושאות נשק חם. אבל יש בה כל כך הרבה. יש בה הרי געש פעילים, חופים יפים וגלים מרהיבים. יש בה שמורות טבע ויערות גשם משופעים בבעלי חיים וציפורים מכל הסוגים והמינים. יש בה ערים צבעוניות ותושבים ססגוניים שאוהבים את החיים הטובים.  כשכריסטופר קולומבוס הגיע לראשונה לחופי המדינה, הוא התפעם מהעושר שהציגו בפניו ראשי השבטים האינדיאניים וקרא למקום קוסטה ריקה. החוף העשיר בספרדית. ואכן, עד היום המדינה מציגה יציבות כלכלית שכלל לא אופיינית למדינות מרכז אמריקה, בעיקר בזכות החקלאות, התעשייה וכמובן, התיירות.  נצא למסע אל הג'ונגל המסתורי הקרוי "האמזונה של קוסטה ריקה" – תעלות טורטוגרו שם נשוט אל תוך עולם צומח וחי מרהיב של עצים, פרחים, צמחים, ציפורים, קופים ותנינים. לינה באוניה.

יום 15 שיט - מפגש קבוצתי והרצאה

יום נוסף של שיט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 16 קוסטה מאיה (מקסיקו)

חופים בתוליים ומים תכולים, זה מה שמצפה לנו בקוסטה מאיה שהוא אזור תיירותי קטן של מקסיקו וחלק מהחוף הקריבי המקסיקני. נהנה מן החופים היפים ונקנה חפצי אמנות ועבודות יד מתושבי המקום. לינה באוניה.

יום 17 קוזומל (מקסיקו) - פלאיה דל כרמן - אתר המאיה צ'יצ'ן איצה

נעגון באי קוזומל וממנו נצא במעבורת לשיט של כחצי שעה אל עיירת החוף הקטנה פלאיה דל כרמן הנחשבת לאחד המקומות המתויירים והפופולאריים ביותר בחופה הקאריבי של מקסיקו. ניסע אל צ'יצן איצה, בלב חבל יוקטאן, אתר המאיה המפורסם ביותר בעולם ואחד משבעת פלאי תבל. נבקר בשרידי העיר המשוחזרים, בפירמידה הגדולה אל קסטיליו, במגרש משחקי הכדור ובבאר הקדושה. בתום הביקור נשוב אל פלאיה דל כרמן וממנה נשוט בחזרה אל קוזומל. לינה באוניה.

יום 18 שיט לכיוון מיאמי - מפגש קבוצתי והרצאה

יום אחרון של שיט והנאה משירותי האוניה. במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

ימים 19+20 הגעה לפורט לודרדייל - מיאמי - טיסה לתל אביב

בשעות הבוקר נעגון בפורט לודרדייל. ניפרד מן האוניה, נותיר זמן לסידורים אחרונים ולקראת הצהריים ניסע לשדה התעופה במיאמי שם נעלה על טיסתנו לתל אביב דרך מדריד אליה נגיע למחרת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מדריד 5:30 שעות
מדריד גוואטמלה סיטי 13 שעות
מיאמי מדריד 8:25 שעות
מדריד תל אביב 4:40 שעות

תעלת פנמה

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KGU דצמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות בחברת איבריה בנתיב: תל אביב - מדריד - גוואטמלה סיטי, מיאמי - מדריד - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי תכנית המסלול.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון. פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה וראשונה.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.

חשוב לדעת

  • דרושה אשרת כניסה לארצות הברית. שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה.

  • לפני הרשמתך לטיול מומלץ לעיין בעמוד התנאים הכלליים.

  • ביטוח בריאות בתנאים מיוחדים: אנו ממליצים לרכוש ביטוח בריאות מיד עם ההרשמה לטיול, על מנת להגן על כספכם, גם כאשר הרשמתכם לטיול נעשתה עד חצי שנה לפני יציאת הטיול. במקרה בו תיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אירוע בריאותי בלתי צפוי, תיהנו מכיסוי לכספים ששילמתם עבור הטיול. שכבת הגנה זו מתחילה עם רכישת הביטוח ומגינה עליכם עד לתום הנסיעה. לקבלת ייעוץ והצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחצו כאן.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שיט באוניה EQUINOX של חברת CELEBRITY.
  • אירוח על בסיס פנסיון מלא בזמן השהות באוניה
  • אנטיגואה - בירתה לשעבר של גוואטמלה
  • שוק צ'יצ'יקסטנאנגו הצבעוני בפנחצ'אל
  • שיט באגם אטיטלן, המוקף בשלושה הרי געש
  • אתר המאיה טיקאל
  • החופים הטרופיים של מיאמי
  • אי הבנקים והכספים - גרנד קיימן
  • העיר הקולוניאלית קרטחנה שבקולומביה
  • קולון - השוכנת בכניסה לתעלת פנמה
  • מיזם הבנייה הגדול ביותר בעולם בגאטון
  • תעלת טורטוגרו בקוסטה ריקה
  • קוסטה מאיה בחוף הקריבי במקסיקו
  • פלאיה דל כרמן
  • אחד משבעת פלאי תבל - אתר המאיה בצ'יצן איצה בחבל יוקטאן

על האוניה

Celebrity Equinox

אוניית הקרוז Celebrity Equinox היא הראשונה שהושקה מסדרת ה-Solstice Class, בשנת 2009, במשקל של 122,000 טונות, ובאורך של 315 ההופכים את ההפלגה לשלווה ושקטה מאי פעם. עיצובה החדשני זיכה אותה בפרסים רבים, עיצוב בנייתה המיוחד מתבטא בכך שחדרי האוניה גדולים ומרווחים יותר ממתחרותיה ולמעלה מ85% מהם מצוידים אף...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  גוואטמלה סיטי תעלת פנמה מיאמי
נובמבר 22° 27° 26°
דצמבר 22° 27° 24°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

גוואטמלה, מרכז אמריקה ושיט אל תעלת פנמה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

20 ימים • מיאמי - גרנד קיימן - קולומביה - קוסטה ריקה - פנמה - מקסיקו
לוגו של וואטסאפ