קרוזים לדרום אמריקה

שייט לדרום אמריקה כולל בארילוצ'ה ופטגוניה

17 ימים • כולל 6 לילות קרוז באוניה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

14 לילות

6 לילות שיט

קוד טיול KCDB

לפני כ-500 שנה התגלתה דרום אמריקה בידי העולם המערבי והפכה לעולם תוסס וססגוני. הספרדים והפורטוגזים הגיעו אליה בספינות והתיישבו בה ראשונים לאורך חופיה ואכן, אחת מהדרכים המיוחדות לבקר ביבשת זו כיום היא באמצעות שיט מאורגן באוניית קרוזים לאורך החופים שבמהלכו מבקרים באתרים המרכזיים שלקחו חלק בכיבוש העולם החדש. בדרך זו אפשר להספיק לראות בשבועות אחדים את מה שמטיילים רגילים רואים בכמה חודשים. במהלך השיט נבקר בבירת הקרנבל של ברזיל, ריו דה ז'נרו, בבירת ארגנטינה, בואנוס איירס המאופיינת בחגיגת בשר כמיטב מסורת הגאוצ'וס, נבקר גם באזור האגמים של בארילוצ'ה. שיא הטיול הוא הביקור בבירת הקרחונים של דרום אמריקה, אל קלפטה בפטגוניה. סיורים אלה משולבים בשיט מאורגן ואיכותי באוניית תענוגות, עגינה בנמלים מעניינים וירידה לסיורים באתרים המרכזיים באזור בשילוב עם ימים שלווים של הרצאות, בילוי, מופעים, ריקודים וחוויות קולינריות בלתי נשכחות.

מומלץ לבדוק את התכנית שלנו בהשוואה לטיולים דומים, בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ששווים הכספי הוא רב • תכנית מקיפה ללא סיורים אופציונליים • מיצוי זמן מלא של הסיורים בחוף בכל הנמלים בהם תעגון האוניה • מופע של ריקוד הטנגו וארוחת ערב בבואנוס איירס •  2 ימים של טיולים בבארילוצ'ה, עיירת הנופש הממוקמת בלב איזור האגמים של ארגנטינה • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון • דמי הסבלות במלונות כלולים במחיר (תתפלאו לגלות כי בטיולים אחרים המטיילים נדרשים לסחוב את המזוודות בעצמם). • מופע פולקלור ססגוני עם ארוחת ערב במפלי האיגואסו • טיול מלא חוויות החושף אותנו אל מאחורי הקלעים של ההכנות לקרנבל באטרקציה הייחודית ''עיר הסמבה'' • סיור מקיף בריו דה ז'נירו, העיר הנחשבת לאחת היפות בעולם, כולל ביקור ב"הר הסוכר", הר הקורקובדו וסיור בפאבלות של העיר • מלון בריו דה ז'נירו השוכן בחוף המפורסם 'קופה קבנה' • ביקור בקרחון המתנפץ פריטו מורנו ובפארק שמורת הקרחונים באל קלפטה • משקה בקבלת הפנים בכל בתי המלון • פגישות קבוצתיות ו/או הרצאות מרתקות ומעשירות של המדריך במהלך ההפלגה • שירות הכנת צ'ק אין לאוניה

אולי יעניין אותך טיול מאורגן לברזיל בתקופת הקרנבל

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - פרנקפורט - טיסה לבואנוס איירס

נטוס לפרנקפורט  ממנה נמריא בטיסת לילה אל בירת ארגנטינה הלוא היא בואנוס איירס, “עיר האורות” – המכונה פריז של דרום אמריקה.

יום 2 הגעה לבואנוס איירס - סיור בעיר - הופעת טנגו

ננחת בבוקר ונצא לסיור בעיר בעלת המראה האירופאי המרשים ובה שדרות ופארקים מרשימים. בשדרת ה-9 ליולי נראה את האובליסק שהוצב בשנת 1936 בכיכר הרפובליקה לציון 400 שנה ליסוד העיר, נעבור סמוך לתיאטרון קולון המשמש כבית האופרה של בואנוס איירס. זהו מבנה מרשים שנחשב כאחד מחמשת בתי האופרה המרהיבים בעולם, נתרשם מ”קאסה רוסאדה”, הבית הוורוד, שמשמש כבית לנשיאי ארגנטינה ולידו נראה את פלאזה מאיו, הכיכר המרכזית הממוקמת ברובע מונסראט, משם נטייל בלה בוקה, שכונת המהגרים האיטלקיים הססגונית והצפופה ונראה את בתיה הצבעוניים. נראה גם את גלריות האמנים ואת האצטדיון של קבוצת הכדורגל המקומית בוקה ג’וניורס, הקבוצה של מרדונה. טייל ברגל ברחוב קאמיניטו, שבו לפי המסורת התפתח סגנון ריקוד הטנגו ובו מופיעים מדי יום רקדני רחוב בריקודי טנגו מרשימים, נמשיך לביקור בבית הקברות המהודר והעתיק ביותר של בואנוס איירס – לה רקולטה (la Recoleta) בו שוכנים קברם של נשיאי ארגנטינה, חתני פרס נובל וקברה של אווה פרון הנודעת בכינויה אוויטה. בסיום הביקור נעבור דרך כיכר שגרירות ישראל ועוד ככל שיותיר הזמן. בתום סיורנו ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. בערב נצא להופעת טנגו וארוחת ערב בעיר ונהנה מהמוזיקה והריקודים. לינה בבואנוס איירס.

יום 3 בואנוס איירס - טיסה אל בארילוצ'ה - הפארק הלאומי נאוול ואפי - "סירקוויטו צ'יקו"

נמריא אל בארילוצ’ה שאין עוררין כי היא מבין הערים היפות בארגנטינה. עיירת הנופש המרהיבה ממוקמת בטבורו של איזור האגמים שבתחומי הפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi), אוצר מקורי של יערות, הרי געש, נחלים ואגמים שובי עין. ניסע לאורכו של האגם השליו ונעלה ברכבל לתצפיות על האיזור מהר קמפניירו. נקנח בביקור וטעימות במפעל השוקולד הנודע. לינה בבארילוצ’ה.

יום 4 ברילוצ'ה – דרך שבעת האגמים - נאוול ואפי

סן קרלוס דה ברילוצ’ה  שוכנת בין הרים תמירים ויערות סבוכים. היום נכיר זווית נוספת בנוף, את חלק מאגמי האנדים אשר ממוקמים בצד הארגנטינאי של הרכס הכביר. נצא לנמל הקטן פוארטו מנואלו של חוף אגם נאוול ואפי. נשוט במי הטורקיז של האגם ונעגון במזח הררי קטנטן, בפוארטו בלסט. מעלינו מתנוססות פסגות האנדים וקו פרשת המים הוא גם קו הגבול בין ארגנטינה לצ’ילה הסמוכה. נטייל ביער הבתולי שבמדרונות הרכס ונכיר את סוגי יערות העד של יבשת דרום אמריקה. נשוט חזרה אל בארילוצ’ה וסביבנו ווילות מפוארות וחוות בקר התורמת לתעשיית השוקולד הנודעת של העיר. לינה בבארילוצ’ה.

יום 5 טיסה לאל קלפטה – קרחון פריטו מורנו

נמריא לבירת הקרחונים של דרום אמריקה, אל קלפטה אשר בפטגוניה. נחווה את אחד משיאי הטיול, ביקור בקרחון המתנפץ “פריטו מורנו”, שמרוחק כ-78 ק”מ מהעיירה אל קאלאפטה. שטח הקרחון 250 קמ”ר, אורכו כ-30 ק”מ והעומק שלו מגיע עד כ-700 מטר. הקרחון הוא אחד מתוך 48 הקרחונים שניזונים משדה הקרח של דרום פטגוניה למרגלות הרי האנדים. הקרחון נודד אל אגם ארגנטינה (Lago Argentino) במהירות של 2 מטרים ליום אחד (בסה”כ כ-700 מטר בכל שנה). בחזיתו הפונה אל האגם מגיע רוחבו אף ל-5 ק”מ, הגובה הממוצע שלו הוא 60 מטר מעל פני הים, כאשר עומק הקרח הכללי הוא 170 מטר. נעמוד על המרפסת של נקודת התצפית ונקשיב לשאון גושי הקרח הנופלים אל תוך האגם. לינה באזור אל קלפטה.

יום 6 פארק שמורת הקרחונים – קרחון אופסלה - קרחון ספגציני

נגיע אל נמל פוארטו בנדרס ונשוט ממנו בין קרחונים באגם ארגנטינו. נראה שם את קרחון אופסלה, הקרחון הגדול בדרום אמריקה. נמשיך להפליג וננסה להתקרב אל קרחון ספגציני, הידוע בקיר הקרח הגבוה בעולם. נשוט בין איים צפים של קרחונים כחלחלים בחזרה אל הנמל ולאחר מכן נשוב אל בית המלון. לינה באזור אל קלפטה.

יום 7 אל קלפטה - מפלי האיגואסו

בשעות הבוקר ניסע לכיוון נמל התעופה, משם נמריא דרך בואנוס איירס אל מפלי האיגואסו הנודעים, הנמצאים במשולש הגבולות של ארגנטינה – ברזיל – פרגוואי ומוגדרים כאתר מורשת עולמית. המפלים מפורסמים בזכות היותם הגדולים ביותר בעולם מבחינת שטחם, וכן למרהיבים ביותר. לינה באזור.

יום 8 מפלי המים בצד הארגנטינאי והברזילאי – בערב מופע פולקלור במסעדת רפאין

בשעות הבוקר, נצא לטייל בצד הארגנטינאי של המפלים שם נשקיף על כל רצף המפלים. רוחב חזית המים מגיע ל- 4 ק”מ, בעוד הגובה של המפל הגדול הוא 82 מ’. מאוחר יותר נעבור את הגבול לחלק הברזילאי ונתפעל מחוזקם האדיר של המים לצד הנופים יוצאי הדופן. נגיע לפארק הציפורים המכיל כ – 150 מינים שונים של ציפורים, עופות נדירים אשר ביניהם תוכים בשלל צבעים וטוקנים. בערב נהנה במסעדת רפאין בה נאכל את ארוחת הערב שתלווה במופע פולקלור מרהיב עם ריקודי סמבה, טנגו ועוד. לינה באזור.

יום 9 טיסה לריו דה ז'נירו - "הר הסוכר"

נצא בנסיעה אל נמל התעופה ונמריא אל ריו דה ז’נירו, הנחשבת לאחת הערים היפות בעולם. נמשיך ונגיע לביקור באחד מהסמלים הנודעים ביותר בברזיל: ‘הר הסוכר’, שאליו נעפיל לתצפית בלתי רגילה על חופיה של ריו. לאחר מכן ניסע אל בית המלון להתארגנות ומנוחה. לינה בריו דה ז’נירו.

יום 10 ריו דה ז'נירו - הר הקורקובדו - טיול ג'יפים ביער טיז'וקה - סיור פאבלות- תחילת השייט

נצא בנסיעה בג’יפים לטייל בטיז’וקה, יער שנמצא במרכז המטרופולין של העיר ריו דה ז’נירו. נטייל שם בתוך ג’ונגל טרופי בינות למפלים ועוד וגם נקיים תצפיות קסומות על העיר. נעלה אל הר הקורקובדו אל תצפית מרהיבה ונראה את פסלו המפורסם והגדול של ישו הפורש את ידיו לצדדים וצופה על נופי העיר היפים. נמשיך וניסע לפאבלות של ריו ושם נסייר בשכונות הלא חוקיות שמבטאות את העוני השורר בברזיל. בתום הסיור נמשיך בנסיעה לנמל העיר בו נעלה על האוניה ונשוט לאורכם של חופי ברזיל. לינה באוניה.

יום 11 בוזיוס (Buzios)

נרד מהאונייה לטובת סיור באתר הנופש האהוב על שועי ברזיל, בוזיוס. זהו אי קייט בו ניתן למצוא נופים טרופיים, רחובות מטופחים, מסעדות, בתי קפה וטיילת מרשימה. ניסע עם אוטובוס פתוח ומהנה, על מנת להכיר את חופיו המפורסמים של האי.  לינה באוניה.

יום 12 שייט מפגש קבוצתי והרצאה

זהו יום המוקדש לשייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך יום זה נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מאת מדריכנו. לינה באוניה.

יום 13 סלבדור באהיה (ברזיל)

נסייר היום בבירת מחוז באהיה, העיר הגדולה סלבדור שהינה העיר שלישית בגודלה בברזיל. העיר נוסדה במאה השש-עשרה ועד המאה השמונה-עשרה היוותה את העיר הפורטוגזית בעלת החשיבות הרבה ביותר מעבר לים. פורטוגל ואצילי העיר השקיעו הרבה במקום ויעיד על כך רובע פלורינו שבעיר העתיקה. סלבדור הוכרזה כראויה לשימור בידי אונסק”ו וניצבים בה מבנים היסטוריים מרהיבים, כנסיות מרשימות ומבנים היסטוריים נוספים, ביניהם כמובן אצטדיונים כמיטב המסורת הברזילאית. נצא לטייל בעיר הדינמית שמארחת קרנבל ססגוני ושמח מידי שנה ובשעות אחר הצהריים נשוב לאונייה. לינה באוניה.

יום 14 אילאוס (ברזיל)

לאחר הפלגה לילית נעגון באילאוס, המקום בו נולד זורז' אמאדו, הסופר החשוב בתולדותיה של ברזיל. העיר מהווה מוקד משיכה לתיירים, בזכות חופיה המופלאים, מבנים היסטוריים שנשתמרו בצורה מרשימה, כנסיות מהודרות ואווירה ססגונית לכל אורך השנה. הדובדבן שבקצפת בו מתגאה העיר מקורו בסחר וגידול הקקאו, עובדה שמצליחה למשוך לכיוונה יזמים וסוחרים מהמרכז הישן של העיר, שעולה לגדולה כאמור בזכות הקקאו. נשוטט ברחובות העיר ונחזור אחר הצהריים לאונייה שתמשיך לכיוון דרום. לינה באוניה.

יום 15 שייט לכיוון ריו דה ז'נירו - מפגש קבוצתי והרצאה

זהו יום המוקדש לשייט והנאה משירותי האוניה. במהלך יום זה נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מאת מדריכנו. לינה באוניה.

יום 16 ריו דה ז'נירו (ברזיל) - סיום ההפלגה - סיור בעיר- ביקור בעיר הסמבה - טיסה לפרנקפורט

בשעות הבוקר האוניה תעגון בריו דה ז'נירו וניפרד מהאוניה. נצא לטייל בעיר העתיקה של ריו, שם נצפה בין היתר בכיכרות העיר הרחובות, הקתדרלה המהודרת והארמון הקולוניאלי. נעבור גם לאורכם של החופים בקופקבנה. נמשיך לסיור מהנה ומרתק בעיר הסמבה, במסגרתו נחכים אודות מאחורי הקלעים של הקרנבל, נצטלם בבגדי הקרנבל ונרקוד סמבה. בסיום הסיור, נלגום כוס קפיריניה, הקוקטייל הברזילאי המשובח. בצהריים נמשיך בנסיעה לכיוון שדה התעופה ונמריא בטיסה לפרנקפורט, אליה נגיע בבוקר יום המחר.

יום 17 פרנקפורט - טיסת המשך לתל אביב

תם ונשלם לו טיול מרתק. בשעות הצהריים נמריא בטיסת המשך לתל אביב, בה ננחת בשעות הערב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 04:40 שעות
פרנקפורט בואנוס איירס 11:45 שעות
ריו דה ז'נירו פרנקפורט 11:20 שעות
פרנקפורט תל אביב 04:05 שעות

בארילוצ'ה

פטגוניה

ריו דה ז'נרו

מפלי האיגואסו - גבול ארגנטינה וברזיל

מטיילים ממליצים

"חוויה אותנטית של מגע, וראייה, של מישוש והנאה, של ריחות, ניחוחות ומראות. כאשר הכל מלווה בהסברים ברמה אינטלקטואלית מאד גבוהה. שבתי מחוויה מרנינה. למדתי עוד שיעור באנתרופולוגיה של קבוצות ובאנתרופולוגיה של הארצות בהם ביקרנו. הטיול הזה לא יישכח ממני"
אולי זמיר דוידוביץ

"היה נהדר, לא היו עיכובים, הכל דפק כמו שעון, המדריך בעל קסם אישי ונועם הליכות"
(רונית ארנטל)

"המדריך הכי טוב שהיה לי עד היום בכל טיוליי המאורגנים בחו"ל"
(שמעון ויצמן)

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCDB דצמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 10-13.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה פנטסטיקה בקומה 8 בתוספת 248$ לאדם בחדר זוגי או 363$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה פנטסטיקה בקומות 9-13 בתוספת 358$ לאדם בחדר זוגי או 590$ לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב - פרנקפורט - בואנוס איירס, ריו דה ז'נירו - פרנקפורט - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 60 € לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • בחדרים חיצוניים מקט' בלה ו/או מרפסות מקט' בלה עלול להיות נוף מוסתר.

  • חדרים מקטגוריית פנטסטיקה ממוקמים בקומה גבוהה יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע באוניה MSC Preziosa
  • ביקור בבארילוצ'ה, עיירת הקיט השוכנת בלב איזור האגמים של ארגנטינה
  • ביקור בקרחון פריטו מורנו באל קלפטה
  • שייט באגם ארגנטינו ותצפית אל קרחון אופסלה
  • מפלי האיגואסו שבגבול ארגנטינה, ברזיל ופרגוואי - אתר מורשת עולמית
  • ביקור בסלבדור באהיה שהוכרה ע”י אונסק”ו כראויה לשימור
  • סיור בבוזיוס, מקום הנופש החביב על עשירי ברזיל
  • הר הסוכר והקורקובדו בריו דה ז'נירו
  • הופעת טנגו וארוחת ערב בבואנוס איירס

על האוניה

MSC Preziosa

אוניית הקרוז MSC Preziosa היא אונית פאר חדשנית ומודרנית של אחת מחברות השייט הטובות ביותר ברחבי הים התיכון - MSC Cruises. האוניה תוכננה במקצועיות ובקפדנות והושקה בשנת 2008. במהלך השיט תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים: תשע מסעדות שונות, עשרים ואחד בארים, מועדונים ולאונג'ים שונים הפזורים ברחבי האונייה, ארבע בריכות שחיה ושתיים עשרה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  בואנוס איירס קלפטה ריו דה ז'נרו
דצמבר 28° 15° 29°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ