• קרוז לפיורדים
נמצאו 24 טיולים

שייט לפיורדים או טיול מאורגן לנורבגיה, אלו כמה מהדרכים הקסומות להכיר את מדינת הפיורדים והטרולים של סקנדינביה שהתברכה ביופי אינסופי. ייחודה של נורבגיה, הוא בערכי טבע נדירים אשר היא ניחנה בהם ובשפע. תופעת ה"פיורדים" לאורך חופה המערבי מעטרת אותה ביופי שאין שני לו ומנגד הרים ירוקי עד עם פסגות מושלגים, גם בקיץ, אשר מהם יורדים עשרות ומאות מפלים המתנקזים אל הפיורדים.

הפיורדים בנורבגיה, כל כך צבעוניים, בצבעי טורקיז, או ירוק, או כחול, או אפור, היוצרים השתקפויות עוצרות נשימה. הקרחונים מעטרים את פסגות ההרים ולאורך הכבישים זורמים נהרות וצומחים להנאתם, פרחי בר צבעוניים המייפים את מסלולי הטיול שלנו. בתי העץ הקטנים הצנועים והצבעוניים מוסיפים יופי וצבע והכבשים הפזורות בצלעות ההרים משלימות תמונה פסטורלית יפהפייה.

הערים, הכפרים והאנשים היפים והאמיצים של נורבגיה ראויים לכל הערכה על היכולת שלהם להתמודד עם אקלים וטופוגרפיה לא פשוטים וכדי לשמור על יופיו של הטבע, הם חצבו מנהרות ומעברים תת קרקעיים כדי לא לפצוע בנוף. בקרוזים המאורגנים לפיורדים של נורבגיה, נבקר בכפרים ובעיירות הציוריות, נשוט בתוך הפיורדים העמוקים המוקפים פסגות הרים מרהיבים, נחזה במפלים ובנהרות השוצפים ובקרחונים, נצפה בנופים עוצרי נשימה ותופעות טבע ייחודיות.  

נורבגיה היא גם ארץ מולדתם של הוויקינגים, אשר השאירו את חותמם במדינה נפלאה זו במגוון רחב של מבנים, סירות ומורשת. לאורך ההיסטוריה הענפה של נורבגיה, התפרסמו מגוון רחב של אנשי תרבות וטבע כגון, תור היירדייל שבנה את רפסודת הקון טיקי, גדול המוזיקאים אדוארד גריג, גדול המחזאים הנריק איבסן או אחד מהציירים האקספרסיוניסטים המפורסמים אדוארד מונק שצייר את  ציור "הצעקה" המפורסם או גדול הפסלים גוסטאב ויגלנד, כולם דמויות שהשפיעו על תרבות העולם המערבי.

אנו מציעים לכם מבחר טיולי קרוז ושייט לנופיה של נורבגיה או טיול מאורגן לנורבגיה עם מבחר יעדים יפהפיים. כל הטיולים המאורגנים שלנו עוצבו בקפידה כך שיתאימו ויספקו את כל צרכיכם. אל תוותרו על קרוז לפיורדים ב-2022, עם המדריכים המקצועיים והמנוסים ביותר המכירים את נורבגיה לאורכה ורוחבה.

חברת קרוז תור מתמחה בטיולי שייט מאורגנים לנורבגיה, באוניות קרוז מפנקות ואיכותיות. הדרך המיטבית ביותר להתענג ולהתרשם מנופיה המרהיבים של נורבגיה בכלל ומקרוז לפיורדים מרשימים וצרים בפרט, היא דרך הים. אוניית התענוגות שטה להנאתה, בינות לאיים, המפרצונים ובתוך הפיורדים הקסומים,  כאשר היא עוגנת בנמלים השונים.

קרוז לפיורדים מאפשר לכם המטיילים ליהנות ממלון "צף", מפנק ומענג, ללא צורך בנסיעות, ארוכות ומעייפות ברחבי נורבגיה.

לוגו של וואטסאפ