טיול למדגסקר, סיישל, מאוריציוס וראוניון

17 ימים • קרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

14 לילות

14 לילות שיט

קוד טיול KCI

יתרונות בלעדיים לטיול שלנו:

✔ בחדרים חיצוניים ובחדרים עם מרפסת מובטח נוף מלא ולא מוסתר ✔ חבילת מים מינראליים באונייה - 13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה (בחברות אחרות דורשים על כך תשלום נוסף) ✔ הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ! (שירות מפנק שקיים רק אצלנו)

במהלך 4 השנים האחרונות הוצאנו מחזורים רבים של הטיול שזכה לאהדה ולשבחים רבים בקרב מטיילנו. כיום, תכנית טיול למדגסקר, סיישל ומאורציוס הינה הנוחה והמיטבית ביותר בכל אחד מן היעדים, לאור ניסיוננו. אנו מבטיחים רמת שירותים גבוהה מצד נותני השירותים המקומיים, מדריכים בקיאים ומנוסים בכל האיים ומיצוי אופטימאלי של תכנית הטיול מדי יום.

כדאי לבדוק ולהשוות לפני שמזמינים

מעוניינים להזמין קרוז מאורגן? נמליץ לכם בחום לבדוק היטב את הצעתנו לעומת מה שמציעות חברות אחרות. במידה ותבדקו, תוכלו לראות כמה ממצה ועשירה תוכנית הטיול שלנו. התוכנית מתבססת על מומחיות ושנים רבות של ניסיון ומכילה: טיסות סדירות (בשונה מטיסות שכר ו-Low Cost שבהן יש צורך לשלם על אוכל ולפעמים גם על מזוודות), מיצוי זמן מלא בסיורי החוף וכניסות לאתרים ששווין מאות דולרים (בוודאי לא תרצו שיחסכו מכם ביקורים באתרים שאסור לפספס אם כבר השקעתם לא מעט ויצאתם לטיול חלומי).

בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו את המדריכים הכי מקצועיים בארץ, שירתקו אתכם בהרצאות מעשירות וכן מפגשים חברתיים שתוכלו לחוות במהלך ההפלגה. כמו כן, הננו החברה היחידה בארץ אשר בסוף הטיול מספקת לכם הסעה מנתב''ג עד לביתכם (בכל רחבי הארץ).

אנו מתחייבים לאיכות ושירות בלי פשרות! תוכלו להרגיש זאת כבר כשתירשמו לטיול וכאשר תקחו חלק במפגש הקבוצה שיתרחש לפני היציאה לטיול, בו תקבלו את כל המידע הדרוש.

אנו מקפידים מעל הכל שהאמינות והשקיפות יהיו חרוטות על דגלנו, בלי להסתיר אף פרט מכם. בשונה מלא מעט חברות שבוחרות להסתיר מכם פרטים לגבי מיקום וטיב חדרכם באוניה (לדוגמא: חדר עם נוף מוסתר וכן הלאה), תדעו הכל אצלנו כבר בהתחלה.

לצפייה בסרטון של מטיילנו בקרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי לחצו כאן

במערב האוקיינוס ההודי, מזרחית ליבשת אפריקה, שוכנים ארבעה איים מרתקים שבהם שלל תופעות טבע ייחודיות: מדגסקר, מאוריציוס, סיישל וראוניון.

במדגסקר, האי הרביעי בגודלו בעולם, התפתחו תנאי חיים ייחודיים ונוצר עולם אקולוגי עשיר ומגוון. שני שליש ממיני הזיקיות בעולם, למשל, נמצאים רק שם כמו גם חיות ייחודיות בהם הלמורים (קופים קרובי אדם). בשמורות הטבע גדלים עצי הבאובב מהגדולים בעולם ופורחים פרחי ה"ילנג ילנג" המרהיבים, שהמקומיים מכינים מהם בושם נפלא.

מזרחית למדגסקר נמצא האי מאוריציוס. הוא התגלה לפני 600 שנה על ידי הפורטוגזים וכיום חיים בו כ-1.3 מיליון אנשים, תערובת אנושית מרתקת של הודים, סינים, אפריקאים, מוסלמים, הינדים ובודהיסטים. ערב רב של פנים, אמונות, מנהגים ומטבחים. בנוסף לנוף האנושי המעניין האי מציע טבע נהדר, מגוון בעלי חיים וחופים קסומים.

ראוניון, שממוקם מזרחית למדגסקר ודרומית מערבית למאוריציוס, הוא אי וולקני שבו הרי געש מהפעילים ביותר בעולם. חלק מפסגותיו מגיעות ליותר מ-3,000 מטרים ויוצרות נוף דרמטי ומרהיב. במאה-18 התיישבו בראוניון צרפתים שגידלו קפה וקנה סוכר, ובזכותם עד היום ניתן ליהנות באי מקרואסון מצוין.

סיישל הוא שם כולל לשרשרת של 155 איים, חלקם מהעתיקים בעולם, מורשת נצחית לראשית ימי כדור הארץ. לתיירים המגיעים אליהם מצפה חוויה בלתי נשכחת בדמות חולות לבנים, מים צלולים, עולם תת ימי עשיר, יערות גשם, צבי ענק, עצי 'קוקו דל מאר' הייחודיים וציפורים נדירות. למרות הפיתוח התיירותי, איי סיישל שומרים על קסם של פעם. בלי בניה לגובה, כבישים מהירים או דוכני מזכרות; מה שמבטיח שאותו מחזה מרהיב של יערות גשם טרופיים העוטפים את צוקי הגרניט הקדמונים וצובעים את הנוף באלפי גוונים של ירוק, והחופים המנוקדים במאות דקלי 'קוקו דל מאר' – לנצח יישאר צרוב בזיכרון.

אנו ממליצים לבדוק את הטיול המאורגן שלנו בהשוואה לטיולים דומים.

בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ובלעדיים ששווים הכספי הוא רב:

  • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  •  ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  •  כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל חבילת מים מינראליים (13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה)
  •  בחדרים חיצוניים ובחדרים עם מרפסת מובטח לכם נוף מלא ולא מוסתר (אזהרה: בחברות אחרות מסתירים מכם מידע לגבי טיב החדר)
  •  טיסה בנתיב הקצר ביותר
  •  אשרת כניסה למדגסקר
  •  2 ימי טיול מאורגן למדגסקר (ימים 9+11)
  •  יומיים טיול בראוניון (ימים 13+14)
  • שלושה ימי טיול לאיי סיישל (ימים 5+6+7)
  • יומיים טיול למאוריציוס (ימים 15+16)
  •  ארוחת צהריים מקומית בסגנון בופה בסיישל (יום 6)
  •  ארוחת צהריים במאוריציוס (יום 16)
  •  בקבוק מים לכל נוסע בסיורי החוף
  •  פריסת פירות טרופיים בנוסיביי
  •  טיול לאיי סיישל עם פריסת פירות טרופיים בסיישל
  •  מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מאוריציוס

נטוס דרך אירופה אל האי מאוריציוס. הסופר מארק טווין אמר עליו: "זהו המקום שנוצר בצלם גן עדן". את הלילה הזה נבלה בטיסה.

יום 2 הגעה למאוריציוס - תחילת הקרוז

ננחת במאוריציוס בצהרי היום וניסע היישר לנמל העגינה, שם תקבל את פנינו אוניית התענוגות Costa Mediterranea שעליה נבלה במהלך השבועיים הקרובים. בערב נהנה מארוחה חגיגית, ממופעי הבידור ומהקזינו. לינה באוניה.

ימים 3+4 שייט, מפגשים קבוצתיים והרצאה

יומיים של הפלגה רציפה לפנינו, במהלכם נהנה ממגוון השירותים שיש לאוניה להציע לנו, כמו גם נתכנס למפגשים קבוצתיים או להרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 סיישל - האי מאהה והשמורה הימית סנט אן

היום נעגון במאהה, האי הגדול בקבוצת איי סיישל. נצא להפלגה אל הפארק הלאומי של שמורת סנט אן, שאת הדרך אליו נעשה בסירת זכוכית שתאפשר לנו ליהנות מהעולם התת ימי העשיר של סיישל. במהלך השייט נאכיל את הדגים השונים וכל המעוניין יוכל לשחות או לצלול עם שנורקל. בהמשך היום נבקר באחד האיים שבתחום השמורה, שם אף נתכבד בפירות טרופיים מקומיים. נשוט לעיר הבירה ויקטוריה וניסע לעבר תצפית נפלאה מהר Amisere. נראה את העצים שנטעו במקום ילדי העבדים שהוחזקו במיסיון. לינה באוניה.

יום 6 סיישל - האיים פרלין ולה-דיג

היום נפליג בסירת קטמראן מהירה לאיים פרלין, Praslin ולה-דיג La Digue. את הסיור נפתח בלה-דיג (שבו נאסרה תנועת רכבים) בביקור בחווה שבה מגדלים אגוזי קוקוס, בה עדיין מפיקים באמצעות שור ואבן ריחיים את שמן הקוקוס ונצפה בתהליך ההפקה. בנוסף, נראה את המקום בו צולם הסרט 'עמנואל'. נמשיך לסיור מרהיב בחוף הסלעים הייחודי שהוא אחד היפים בעולם, והמפוסל בסגנון הנרי מור (source d’argent). נמשיך לפרלין, השני בגודלו מבין איי סיישל. נסעד ארוחת צהריים ובה מבחר ממאכלי המטבח הקריאולי המגוון בטעמים, נסייר בין יערות הגשם ונבקר ביער עצי הקוקו דה-מאר ("קוקוס הים"), שמורת הטבע הייחודית לאי. נקנח בטבילה באחד מהחופים היפים שבאי. לינה באוניה.

יום 7 סיישל - חוות התבלינים - ויקטוריה

נערוך ביקור הבוקר בגני המלך – חוות תבלינים בדרום האי מאהה (אותה מתחזקים כבר חמישה דורות צאצאי משפחה בריטית), שבה נלמד על הצמחים המאפיינים את איי סיישל ובהם המוסקאט, הווניל, פרי הלחם, הקינמון ועוד. לאחר מכן נבקר בעיר הבירה ויקטוריה ונגיע לגנים הבוטניים היפהפיים שבעיר, נצפה ב'סמול-בן' שהוא אחיו הקטן של השעון הידוע בלונדון, במקדש ההינדי בסגנון הטמילי ונסייר בשוק המקומי התוסס. לינה באוניה.

יום 8 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום נוסף של הפלגה והנאה משירותי האוניה. במסגרת היום נחבור יחד למפגש של הקבוצה או להרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 9 מדגסקר - האי נוסי ביי - שייט אל האיים נוסי קומבה ונוסי טאנקילי - עיר המחוז הל ויל

היום נעגון באחד מאיי מדגסקר, האי נוסי ביי היפהפה שבו חופים זהובים לצד צמחייה סבוכה ומטעי קפה, קקאו, קוקוס, קני סוכר ווניל. משם נצא לשייט בין האיים נוסי קומבה (המכונה גם "אי הלמורים") ונוסי טאנקילי. נערוך ביקור ביער הלמורים, שם נוכל לפגוש מקרוב את הקופים החמודים וגם את התושבים המקומיים, אשר מתפרנסים מעבודות יד, כמו: גילוף העץ, עשיית בדים, רקיחת בשמים ועוד. נמשיך בשייט ל"אי האדמה הקטנה" נוסי טניקלי, השופע בשוניות אלמוגים. גם פה נוכל לשחות או לצלול בעזרת שנורקל וליהנות מהעולם התת ימי המפואר. נסיים את היום המיוחד הזה בביקור בעיר הראשית הל ויל, שבה שווקים ססגוניים לרוב. לינה באוניה.

יום 10 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום נוסף של הפלגה והנאה משירותי האוניה. במסגרת היום נחבור יחד למפגש של הקבוצה או להרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 11 מדגסקר - טאמאטאבה - מוזיאון השמורה הזיאולוגית - שמורת איבולואינה

היום נעגון בטאמאטאבה, העיר השנייה בגודלה במדגסקר. הנמל הגדול במדגסקר נמצא כאן ורוב המסחר של האי עובר דרכו. בשנת 1972 נהרסה העיר בסופת הוריקן ונבנתה מחדש, וכיום היא אחת מערי הנופש המרכזיות באי. נבקר במוזיאון השמורה הזואולוגית בפארק איבולואינה (Ivoloina) היפה ובצהרי היום נחזור לאוניה להמשך השייט בדרך אל ראוניון. לינה באוניה.

יום 12 יום שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום נוסף של הפלגה והנאה משירותי האוניה. במסגרת היום נחבור יחד למפגש של הקבוצה או להרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 הגעה לראוניון - הר הגעש "פסגת הכבשן"

בשעות הבוקר נגיע אל האי ראוניון אשר שייך לצרפת.עם הגיענו נצא בנסיעה לכיוון פיטון דה לה פורנז ("פסגת הכבשן"), הר הגעש הפעיל אשר התפרץ לאחרונה בחודש יולי 2017. בדרך לשם נבצע כמה תצפיות, ביניהן תצפית על עמק "פני הירח" ובדרכנו חזרה נערוך ביקור במוזיאון האינטראקטיבי המספר את סיפור התהוות האי ראוניון על הרי הגעש שלו. נשוב לאוניה דרך הבירה (המנהלית) סן דניז. לינה באוניה.

יום 14 טיול בעמק הרוחות - "מפל ניאגרה" - הבירה סן דניז

נצא הבוקר בנסיעה לכיוון אזור 'סלאזי' ונטפס דרך העמק הנסתר שהיה בעבר אזור געשי פעיל ובהווה הינו עמק פורח שמשני צדדיו נופלים בקול תרועה רמה לכל עבר המפלים היפהפיים. בדרכנו נוכל לצפות בגידול הקישוא הייחודי למקום – השושן וצמח הכשות שבו משתמשים בתעשיית הבירה. באזור נמצאים מעיינות טרמיים ששימשו כמקור משיכה במאה התשע-עשרה אך מאז קרנם ירדה. נצא לטיול רגלי בעיירה בעלת הניחוח הצרפתי, הלבורג, בו נותיר זמן לכריך באגט או קפה ועוגה. נמשיך וניסע אל המפל הנחשב להכי גדול באי הנשפך לבריכה צלולה ומכונה "מפל ניאגרה". מכאן נמשיך לביקור בסן דניז, עיר הבירה שבה נראה את הבתים המסוגננים, בית העירייה, שדרת פריז ועוד. לינה באוניה.

יום 15 חזרה למאוריציוס - שמורת קניון הנהר השחור, מפלי שאמרל Chamarel

אנייתנו תעגון הבוקר בפורט לואיס אשר במאוריציוס, ונצא לבקר בבית הקברות היהודי שדרכו נגלה את סיפור גירושם של המעפילים שהוגלו על ידי הבריטים לאי ב-1940. אחר כך נהנה מפלאי הטבע שמציע לנו מאוריציוס. נבקר בקניון הנהר השחור ובמפלי 'שאמרל' המרשימים, נראה את הפסלים העצומים של האלים ההינדיים פריוורטי ושיווה, נגיע לאתר החולות הצבעוניים שנוצר בעקבות פעילות געשית וגם אל חוף הים היפהפה 'לה מורן'. לינה באוניה.

יום 16 מאוריציוס - פורט לואיס - הגנים הבוטניים - מוזיאון הפני הכחול - טיסה לתל אביב

נעזוב את האוניה בתום ארוחת הבוקר לצורך יום סיור אחרון באי מאוריציוס. נערוך תצפית על הנמל ועל העיר כולה מהמצודה ולאחר מכן נבקר בכפר פמפלמוס (Pamplemousses) בגנים הבוטניים בהם נחזה בצמחים טרופיים נדירים ובבריכות של שושנות מים עצומות. בנוסף, נבקר ברובע ה'קודאן' במוזיאון הפני הכחול שבו מוצגים בולי הדואר הישנים שתרמו לפרסומו של האי. לסיום נהנה ממבט מקרוב על אחד החופים הידועים של מאוריציוס "הבלו ביי" ונמשיך בנסיעה לשדה התעופה של מאוריציוס, ממנו נמריא חזרה ארצה דרך יעד באירופה.

יום 17 הגעה לתל אביב

טיול מעשיר ובלתי נשכח מגיע לסיומו. גדושים בחוויות ובזיכרונות, נגיע עם בוקר לנתב"ג.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד באירופה 2 שעות
יעד באירופה מאוריציוס 9:30 שעות
מאוריציוס יעד באירופה 9:30 שעות
יעד באירופה תל אביב 2 שעות

מטיילנו בקרוז מאורגן לאיי האוקיינוס ההודי

מאוריציוס

מדגסקר

ראוניון

סיישל

מטיילים ממליצים

"לעונג ולכבוד עבורי בשמי, דן סופר ובשם רעייתי איטה להודות לך ובאמצעותך לכל העוסקים במלאכה בחברת "קרוז תור" עבור הארגון והביצוע המושלמים של הטיול שבנדון. מסלול הטיול ששילב קרוז איכותי ומפנק עם הרבה סיורי שטח גאוגרפיים באיים מדהימים ביופיים היה מאוד מאוד מהנה ומעניין ובוודאי הרבה בזכות הביצוע בשטח שהיה מעולה וללא כל דופי! חלק גדול מההצלחה יש לזקוף לזכות אנשי "קרוז תור" אשר מצטיינים בכך שהם לא רק מאוד מקצועיים אלא גם ובעיקר אדיבים וחברתיים. נציין במיוחד את הטיפול המסור של גברת גיטל אליס בכל הליכי הרישום וההתארגנות לקראת הטיול. גיטל היא ללא ספק אשת מקצוע מעולה ואדם מקסים! אי אפשר בלי להודות באהבה למדריך אשר הצליח באופן נדיר לשלב באדם אחד גם ידע רב, מקצועיות ללא דופי וכושר מנהיגות יחד עם לב חם, רגיש ואוהב שנותן לנוסעי הקבוצה הרגשה של משפחה שהוא מארח בארצות היעד אותן הוא מאוד אוהב ומכבד. אנחנו נשמח להמליץ לחברינו וקרובינו על חברת "Cruise Tour" ועל הטיול הנ"ל שהוא באמת מסע מענג ומושלם באזורים אקזוטיים ומיוחדים"
דן סופר

"מזג האוויר נפלא וגם הנופים, זה היה פשוט טיול נפלא, מקווה להתראות בטיול הבא"
מירי גלעם

"מה שתרם להצלחת הטיול היה רמת ואיכות המטיילים, הרצאות המדריכים והיעדים האקזוטיים"
נילי דורם

"היה פשוט מרתק ומעניין, בילינו יחד שבועיים בכיף!"
אבי גיורא

"הטיול היה מעניין, מיוחד ומקצועי, ניהול הטיול התבצע בדרגה הגבוהה ביותר, כולל רוגע וגיבוש של הקבוצה, רמת השירותים שניתנו במסגרת הטיול הייתה טובה ונעימה"
שולה מעוז

"ההסברים והנחיות המדריכה היו מצוינים וממצים"
דרורה בן שלום

"טיול מעולה, מדריכה מצוינת, חברי הטיול נהדרים!"
רן שאלתיאל

"היה מעולה מכל הבחינות, היתה דאגה יוצאת דופן לכל אחת ואחד ממשתתפי הטיול"
יורם ירון

"המדריכה ניהלה את הקבוצה ברוגע ונועם והתייחסה לכל אחד מהאנשים כאינדיבידואל וכקבוצה"
גילה ירון

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCI06 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
KCI07 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד באירופה - מאוריציוס - יעד באירופה - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל חבילת מים מינראליים (13 בקבוקים אותם ניתן לקבל בכל מקום באונייה, כולל במסעדת ההגשה) (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • אשרת כניסה למדגסקר.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם €10 לאדם ליום).
  • ארוחת צהריים מקומית בסגנון בופה בסיישל.
  • בקבוק מים לכל נוסע בסיורי החוף.
  • פריסת פירות טרופיים בנוסיביי.
  • פריסת פירות טרופיים בסיישל.
  • ארוחת צהריים מקומית במאוריציוס.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בחדרים חיצוניים מקטגוריה קלאסיק ו/או מרפסות מקטגוריה קלאסיק עלול להיות נוף מוסתר ולרוב מיקום החדרים יהיה פחות מרכזי. חדרים מקטגוריית פרמיום הינם עם נוף מלא ומיקום החדרים טוב יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת "Cruise Tour" הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 120 ימים לפני היציאה ללא חיוב
  • פחות מ- 120 ימים לפני היציאה ועד 90 ימים לפני היציאה 20% ממחיר הטיול
  • פחות מ- 90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול
  • פחות מ- 60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול
  • פחות מ- 30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול
  • פחות מ- 15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול
  • פחות מ- 7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שיט באוניה Costa Mediterranea של חברת Costa
  • שייט אל הפארק הלאומי הימי של שמורת סנט אן בסיישל
  • תצפית מרהיבה מהר Amisere בסיישל
  • ביקור ביער קוקוס הים הייחודי לסיישל
  • סיור מקסים בחוף הסלעים המיוחד המפוסל בסגנון הנרי מור בסיישל
  • ביקור בחוות התבלינים בסיישל
  • שייט בין האיים נוסי קומבה ונוסי טאנקילי במדגסקר
  • ביקור ביער הלמורים באי נוסי קומבה הנמצא במדגסקר
  • שייט לאי האדמה הקטנה העשיר בשוניות אלמוגים, נוסי טאנקילי שבמדגסקר
  • ביקור במוזיאון השמורה הזואולוגית Ivoloina בעיר השנייה בגודלה במדגסקר – טאמאטאבה
  • המפלים המרהיבים בעמק הנסתר סלאזי בראוניון
  • ביקור בהר הגעש "פסגת הכבשן" בראוניון
  • ביקור בקניון הנהר השחור, מפלי שאמרל ובאתר החולות הצבעוניים במאוריציוס
  • ביקור בגנים הבוטנים בכפר Pamplemousses שבמאוריציוס
  • ביקור בבית הקברות היהודי במאוריציוס

על האוניה

Costa Mediterranea

אוניית הקרוז Costa Mediterranea עוצבה למענכם בידי מיטב בוני האוניות, המעצבים והאדריכלים במטרה להפוך אותה לארמון אצילים איטלקי השט על הימים, בהשראת ארמונות מן המאה ה-17 וה-18 של ונציה, סיציליה ועוד. את פני המבקרים פוגשת המבואה המרהיבה אשר במרכזה יצירת אומנות המתנשאת לכדי גובה של 10 סיפונים, והמהללת...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  מאוריציוס איי סיישל מדגסקר ראוניון
ינואר 30° 26° 30° 28°
פברואר 30° 26 31° 28°
מרץ 31° 26° 31° 28°
אוקטובר 25° 28° 26° 30°
נובמבר 27° 30° 27° 30°
דצמבר 28° 30° 26° 30°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול למדגסקר, סיישל, מאוריציוס וראוניון   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

17 ימים • קרוז מאורגן אל איי האוקיינוס ההודי
לוגו של וואטסאפ