• שייט על הסיין בצרפת
נמצאו 7 טיולים

שייט על נהר הסיין, הנהר השני באורכו בצרפת אחרי נהר הלואר, הוא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת למשתתפים בה לחוות את צרפת הרומנטית כפי שרק טיול שייט מאפשר. מקורו של נהר רומנטי זה, כ- 30 ק"מ צפונית מערבית לעיר דיז'ון. הנהר זורם לכיוון פריס ונשפך לתעלת לה מאנש בקרבת עיר הנמל לה האברה (Le Havre). זהו אחד הנהרות החשובים ביותר של אירופה, המחובר היום ברשת תעלות ובאמצעות נהרות ויובלים לכל דרכי המים המפורסמים והחשובים של אירופה.

במרכזו של הנהר, במקום המכונה "Ile de la Cite", או "האי של העיר", קמה והתפתחה המונרכיה הצרפתית, זהו הגרעין שבו התחילה והתפתחה גם העיר פריס. משם, מאמצע הנהר באי הפריסאי התחילה וצמחה עיר הבירה הרומנטית כל כך וגם צרפת, שהלכה וגדלה צפונה, דרומה מערבה ומזרחה והפכה למה שהיא היום.

שייט על הסיין, בספינת נהר, איכותית ואלגנטית, היא דרך מעניינת, מרחיבת אופקים ומרתקת לחוות את צרפת בכלל ואת פריס בפרט, באופן שלא יישכח. נהר הסיין, אחד מהנהרות החשובים של צרפת, חוצה את "פריס", עיר האורות, בירתה של צרפת, האחת והיחידה, זוהי עיר של ריגושים והנאות עם אין ספור פינות חמד. לאורכו של נהר הסיין, קיים שילוב של מראות, נופים מרהיבים, כפרים ציוריים, עיירות וערים היסטוריות בהם עוגנים או מבקרים. שייט על הסיין הוא ללא ספק הדרך היפה, הטובה, הרומנטית, הייחודית והמלהיבה ביותר לחוות את האזור היפהפה בין פריס לנורמנדי.

שייט על הסיין עם Cruise Tour

שייט מאורגן על הסיין בספינת נהר מבטיח הנאה מרבית ונופים קסומים לאורך הנהר והכל במלון צף המעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. אנו מציעים לכם מבחר טיולי שייט על הנהר. בנוסף לשייט ולטיולים, נשמע גם הרצאות מרתקות מפי המדריך, נבקר באתרים מרכזיים ונביט בנופים יפהפיים, אשר יעברו מול עינינו, לא רק בסיפון העליון אלא גם בבר הפנורמי, במסעדה ובכל מקום בספינת הנהר. בערב, הנגנים המוכשרים של הספינה ינעימו את זמנינו בנגינה נעימה, החפצים בכך יוכלו גם לרקוד. צוות אדיב ומיומן עומד לרשות הנוסעים ובליווי חיוך ואין סוף רצון טוב, הם בשמחה יענו לכל הבקשות.

אנו מציעים לכם מגוון טיולי שייט על הנהר שייקחו אתכם לטיול מרהיב ומלא תגליות מרגשות בלב ליבה של אירופה הקלאסית. לנו רק נשאר לאחל Bon voyage!

לוגו של וואטסאפ