מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים


"הוא מדריך משכמו ומעלה הן במקצועיותו ובידיעותיו והן באנושיותו ורגישותו. נדיר למצוא שילוב מנצח כל כך" מאת אורלי קנטרוביץ שהשתתפה בטיול שייט בנהרות הרון והסון בהדרכת איתן חלמיש

לכבוד מר סימן עובדיה- מנהל חברת "Cruise Tour",

בשבוע שעבר חזרנו בעלי ואני משייט מדהים על הרון והסון בהדרכתו המסורה של איתן חלמיש. כמטיילים ותיקים בחברות שונות ובטיולים מגוונים בעולם כולו, נחשפנו למדריכים רבים – אך אני חייבת לציין שאיתן חלמיש עלה על כולם!

הוא מדריך משכמו ומעלה הן במקצועיותו ובידיעותיו והן באנושיותו ורגישותו. נדיר למצוא שילוב מנצח כל כך….

איתן יצר איתנו קשר כשבוע לפני הטיול ועזר לנו במילוי הטפסים המורכבים, לא עזב אותנו עד שבדק שהכל הסתדר גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית.

טרם יציאתנו לטיול הבנו שזכינו במדריך מעולה והרגשתנו הייתה מרוממת.

אף פעם לא התחלנו טיול כשאנו בטוחים במאת האחוזים שאנחנו בידיים טובות וההנאה בהמשך גם היא מובטחת.

ואכן איתן לא איכזב באף פרמטר ולהפך, רק העצים את המחשבה הטובה שלנו עליו. לאורך כל הטיול דאג לכל אחד מחברי הקבוצה מהפרט הכי קטן ועד לצרכים הגדולים והמורכבים שלו.

הגדלות המיוחדת של איתן מלבד העובדה שכל אחד הרגיש הכי משמעותי עבורו-

היתה היכולת הנדירה שלו לאחד את כולנו כבר בשדה התעופה כשנתקלנו בבעיה רצינית בקונקשן……

בדרך הייחודית המרגיעה והשלווה שלו קשר קשרים בינינו, לא נתן לנו ליפול לדיכדוך עקב ההמתנה הארוכה ויצר קבוצה מגובשת , אופטימית ונעימה.

במהלך כל הטיול הראה דוגמה ומופת בעזרה המידית שהוא מושיט למי שנזקק, בשמחת החיים שלו, באדיבותו ובנועם הליכותיו- כל אלה בנוסף למקצועיות והידע הרב שהפגין בתחומים רבים.

אני שמחה מאד שזכיתי למדריך מעולה שכזה ולכן הרגשתי צורך להעלות זאת על הכתב ולפרגן מכל הלב לאיתן חלמיש שמבחינתי מתאים לו יותר מכל,

הביטוי- רועה צאן במובן הרחב והעמוק של המילה.

בברכה,

אורלי קנטרוביץ


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ