שייט נהרות באירופה

שייט נהרות באירופה – הולנד ובלגיה

7 ימים • שייט נהרות אל נפלאות ארצות השפלה, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

7 ימים

6 לילות

6 לילות שיט

קוד טיול RH

שייט בספינת נהר זוהי דרך נוחה ומדהימה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. שייט נהרות בהולנד ובלגיה במהלכו תיהנו מאירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום תהנו מסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

שיט בנתיבי המים הרבים והמגוונים בארצות השפלה, בלגיה והולנד בעונת האביב, אין יפה מזה. הספינה מרחפת על פני הנהר הרוגע, בינות לתעלות ,סכרים, וגשרים קבועים וכאלה הנפתחים. שדות מרעה הנראים כמשטחי קטיפה בירוק בוהק נמתחים עד לאופק. ברבורים לבנים וברווזים מרחפים להם על פני המים, תחנות רוח, שכנפיהן מסתובבות כענקים. ולאורך הנתיבים האלה נבקר בערים יפיפיות, אנטוורפן, אמסטרדם. סמטאות מתפתלות לאורך התעלות, מרוצפות באבני בזלת, חומות ומגדלי שמירה ציוריים, עם חלונות זעירים, צריחים המספרים חרש את סיפורם של משפחות אצולה שהתגוררו בהם בעבר, אבירים עם שריון עברו בשעריהם כשהם דוהרים על הסוסים. כנסיות עם יצירות אמנות. נצפה גם בפריחת הצבעונים בתערוכת קוקנהוף שהיא אחת המחזות המרהיבים והצבעוניים ביותר. הפריחה מתחילה כל שנה בסביבות סוף מרץ ונגמרת לקראת סוף מאי - עונת האביב בהולנד, מה שמשאיר לנו שמונה שבועות בלבד ליהנות מהמראה הקסום של לבלוב שדות הצבעוני. הפרחים פורחים בגני קוקנהוף בשלל צבעים והאזור כולו הפך לאחד מסמליה של הולנד. את כל אלה ועוד נחווה בטיול שייט נהרות בהולנד ובלגיה, ללא ספק טיול מיוחד.

עוד על טיולי שייט נהרות באירופה >> יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • טיסות ישירות בנתיב: ת"א - אמסטרדם- ת"א  
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים או לחילופין מזנון חצות (חטיפי לילה) הכולל שתיה חמה ומאפים (תלוי בתכנית היומית של הספינה)
  • גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בחדרים ובכל האזורים הציבוריים (תלוי קליטה)

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - אמסטרדם

נצא הבוקר בטיסה ישירה לאמסטרדם. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בעיר ולקראת שעות הצהריים ניסע לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. בשעות הערב המאוחרות נתחיל בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 2 ניימכן

היום נעגון ונבקר בעיר העתיקה ניימכן. לעיר זו חלק חשוב, הרואי ומפורסם בקרבות מלחמת העולם השנייה, בעת שבנות הברית ניסו להיכנס דרך הולנד לגרמניה ולהכניעה. אירוע זה התרחש בעת מבצע “גן – ירק” שנערך ע”י בנות הברית באזור, במסגרתו הן היו אמורות לכבוש את אחד הגשרים בעיר אשר היה חיוני להמשך התנועה לתוך גרמניה. תחילה נבקר בעיר עתיקה אשר קיימת עוד מתקופת הרומאים. נסייר ברחובותיה ונראה את בית המשקולות הישן, בית העירייה והקתדרלה. לסיום נבקר כמובן למרגלות הגשר המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 3 אנטוורפן (Antwerp) - בריסל

בשעות הבוקר הספינה תעגון באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ואחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. נבקר בקתדראלה של העיר בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של רובנס ונסייר במדרחוב המפורסם. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור בבריסל. נפגוש את פסל “מונקין פיס” – הילד המטיל את מימיו, שהפך לסמלה של בריסל וכמובן נבקר בגראן פלאס – הכיכר הגדולה הנחשבת לאחת הכיכרות היפות באירופה ונמשיך ונטייל בעיר ככל שיותיר הזמן. בתום ביקורנו ניסע חזרה לספינה באנטוורפן ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 דורדרכט

לקראת צהריים נעגון בעיר דורדרכט השוכנת במחוז דרום הולנד ובקרבת מפגש מספר נהרות ותעלות בדלתא של הריין והסכלדה. עיר בעלת היסטוריה עשירה, אירועי תרבות ופסטיבלים. נבקר בעיר העתיקה, נראה את כנסיית גבירתנו האהובה, החצר העתיקה, בית העירייה ונהנה מאווירת העיר. נמשיך בשייט ולקראת ערב נעגון ברוטרדם. לינה בספינת הנהר.

יום 5 רוטרדם – האג – פנורמת מזדך

הבוקר נבקר ברוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. ממנה ניסע לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק, נביט משתאים בפנורמת מזדך ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 6 אמסטרדם - תערוכת הפרחים בקוקנהוף

אמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. הרחובות היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, האווירה הצעירה, הקוסמופוליטית. זוהי עיר משגשגת שאופייה ההולנדי ניכר בה בכל מקום. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר, כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לתערוכת הפרחים בקוקנהוף המורכבת ממיליוני פרחים המוצגים בצורה אמנותית ומושלמת. באף מקום אחר בעולם פרחי האביב והצבעים אינם מרהיבים כמו בקוקנהוף. הפארקים היפים של קוקנהוף מציעים רוגע והשראה. בנוסף למיליוני הפרחים שגדלים או מסודרים כאן, יש גם את פארק הפסלים הגדול ביותר בהולנד והוא אחד מהמקומות המצולמים ביותר בעולם. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם - תל אביב

לאחר ארוחת בוקר ניסע לשדה התעופה של אמסטרדם ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אמסטרדם 5:10 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

אמסטרדם

אנטוורפן

מטיילים ממליצים

"הטיול היה מהנה ביותר ולווה בהדרכה מאד מקצועית, מעניינת ומלאת חן"
רחל גונן וד"ר דב וויס

"הטיול היה מעניין, המדריך תרם רבות להצלחת הטיול"
אסתר לוין

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RH01 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר Superior deluxe עם מרפסת צרפתית בקומה אמצעית

  •  ניתן לשדרג לחדר deluxe עם מרפסת צרפתית בקומה עליונה בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 365 € לאדם בתא ליחיד

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - אמסטרדם- תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • עמדת קפה ותה בחינם 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים או לחילופין מזנון חצות (חטיפי לילה) הכולל שתיה חמה ומאפים (תלוי בתכנית היומית של הספינה).
  • גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בחדרים ובכל האזורים הציבוריים (תלוי קליטה).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל בספינה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • המזמינים טיול לחודש אפריל ייהנו מאפשרות לבטל ללא דמי ביטול עד חודשיים טרם יציאת הטיול:
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר MS Lisabelle
  • תערוכת הפרחים בקוקנהוף
  • סיור פנורמי באמסטרדם
  • ביקור בעיר העתיקה בהאג
  • קתדרלת העיר והמדרחוב המפורסם באנטוורפן
  • ביקור בעיר העתיקה של דורדרכט ובעיר העתיקה ניימכן

על הספינה

MS Lisabelle

ספינת הנהר MS Lisabelle, הושקה בשנת 2000 וחודשה בשנת 2019. באורך של 110 מטרים וברוחב של 11.4 מטרים ספינה זו מציעה את כל הנוחות של אחיותיה לצי ומספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם אנטוורפן
אפריל 12° 13°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות באירופה – הולנד ובלגיה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

7 ימים • שייט נהרות אל נפלאות ארצות השפלה, כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
לוגו של וואטסאפ