שייט נהרות באירופה בלגיה והולנד

חוגגים את חג האביב בשייט מאורגן בנתיבי המים של הולנד ובלגיה

9 ימים • פסח - שייט נהרות באירופה כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RHG

הפלגה בספינת נהר הינה דרך נהדרת ונגישה המאפשרת לחוות את הכפרים, העיירות הציוריות והנופים הפסטורליים המצויים לאורכו של הנהר – כל אלו מתמזגים יחדיו באמצעות ''מלון צף'', המספק אפשרות ליהנות משילוב אופטימלי של טיול עם חופשה על טהרת השלווה והמרגוע. האירוח על גבי הספינה במהלך השייט הינו על בסיס פנסיון מלא, כאשר מדי יום נרד לטיולים מאורגנים בנמלים בהם עוגנת הספינה. פריחת הצבעונים בתערוכת קוקנהוף הינה אחד המראות המלבבים והצבעוניים ביותר שניתן לתאר. מדי שנה, לקראת סוף מרץ מתחילה הפריחה ומסתיימת בדרך כלל בסוף מאי – עונת האביב בהולנד, מה שמותיר לנו רק שמונה שבועות על מנת ליהנות מהמראה המופלא של לבלוב שדות הצבעוני. הפרחים פורחים בגני קוקנהוף במגוון רחב של צבעים, בשעה שהאזור כולו הפך בזכות לאחד מהסמלים המאפיינים את הולנד. פארק קוקנהוף עוצב על ידי שני אדריכלים, אב ובנו, כבר במהלך המאה השמונה עשרה, אשר עיצבו בעיקר עצים ופחות פרחים. מוטב לציין כי כבר בשנת פעילותו הראשונה של הגן פקדו אותו לא פחות מ-236 אלף מבקרים. בשנים האחרונות מספרים אלו רק גדלים, ומגיעים עד ל-900 אלף איש על פי ההערכות בכל שנה. הצבעוניים נחשבים לסימן ההיכר של האזור, אולם פרט אליהם ניתן למצוא שדות שלמים של פרחים בצבע אדום נועז, צהוב מלא תשוקה, סגול מפתה ועוד מגוון צבעים. הצבעונים הם הפרחים המוכרים ביותר ברחבי הולנד, על אף שמקורם הוא בכלל פרסי וקווקזי. פרחים אלו הגיעו לראשונה להולנד בשנת 1593 בעזרתו של הביולוג הידוע, קרולוס קלוסיוס, שהצליח לגרום גם לשמנה וסלתה של הולנד להתאהב בהם. אלו אף היו מוכנים לשלם עבורם ממון רב. כיום הולנד מייצאת יותר משני מיליארד פקעות צבעוניים בכל שנה לרחבי העולם, לרבות יפן, ארה''ב וגרמניה. המחזה המרהיב של הגן הינו תולדה של עבודתם של כ-30 גננים אשר מתחילים לשתול את הפקעות החל מחודש ספטמבר, וממשיכים עד לבואו של הקור העוצמתי כיאה לחורף ההולנדי. במרץ ניתן כבר להסיק שההשקעה אכן נשאה פירות. ניצנים מתחילים לפרוח ותוך זמן קצר השטח כולו מתכסה פרחים בגוונים ובכמות רבה: שבע מיליון פקעות הנגלות מהאדמה ויוצרות משטח צבעוני יוצא מגדר הרגיל. בגנים המהודרים ניתן למצוא מיליוני סוגים של פרחים, כדוגמת: יקינטונים, נרקיסים, צבעונים כמובן, יחד עם פרחים נוספים מפקעות האביב. תוכלו לחזות כאן גם בשושנת האלפים, אזליאה, עצי דובדבן יפנים ובמיני צמחים שלא תראו בשום מקום אחר. לכל טיולי שייט נהרות בהולנד יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • מסלול ייחודי המותאם למבוגרים 
  • רופא ישראלי צמוד
  • ניצול מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת הספינה
  • תכנית גדושה ללא סיורי בחירה
  • לינה במלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • המחיר כולל דמי סבלות בבתי המלון (תתפלאו לדעת שישנם טיולים בחברות אחרות בהם המטיילים סוחבים את המזוודות בעצמם)
במהלך השייט בספינת הנהר:
  • כלכלה הכוללת בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (כולל מים ללא הגבלה)
  • יינות לבנים ואדומים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה בארוחות הערב ללא תשלום נוסף
  • ארוחות גורמה המוגשות במסעדת פנורמה האקסקלוסיבית המארחת את כלל המשתתפים במקום אחד וכוללת ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה אחר הצהריים וארוחת ערב
  • עם ההגעה לספינה - קוקטייל במעמד קבלת הפנים
  • מופעים מוסיקליים על בסיס יומי של צוות מוסיקאים הנמצא על הספינה
  • פינת תה/קפה ללא תשלום ומים ללא הגבלה - לשימוש האורחים על הסיפון
  • בשעות הבוקר המוקדמות: קפה ומאפה

שירות הסעות מהבית לנתב"ג ובחזרה (אנו החברה היחידה שמציעה שירות ייחודי זה, לא צריך להטריד את בני המשפחה שיסיעו אתכם לנתב"ג ויבואו לאסוף אתכם בתום הטיול).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - בריסל

במהלך שעות אחר הצהריים נצא בטיסה ישירה לבריסל, בירת בלגיה. בהגיענו ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. לינה בבריסל.

יום 2 בריסל - אמסטרדם

בשעות הבוקר נצא בנסיעה לכיוון בירת הולנד, אמסטרדם אשר נחשבת לאחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם. כנראה שאלה הם הרחובות היפים, הניגוד בין ישן לחדש, האווירה הצעירה והקוסמופוליטית שעושים אותה לכזו מבוקשת. אמסטרדם היא עיר משגשגת בה האופי ההולנדי ניכר בכל מקום. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, הכיכרות, אינספור האופניים, הגנים הרבים שיש לה, התעלות, כולם תורמים לסגנונה ולאווירה המיוחדים. במהלך שעות הצהריים נצא בנסיעה לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. בשעות הערב המאוחרות נתחיל בהפלגה. לינה בספינת הנהר. 

יום 3 ארנהם - המוזיאון הפתוח - מוזיאון Kröller-Müller

בשעות הבוקר תגיע הספינה לארנהם (Arnhem). ניסע ברחבי העיר ונבקר במספר אתרים אופייניים, נמשיך למוזיאון הפתוח, הממוקם בנוף יפהפה בפאתי העיר. במוזיאון למעלה מ-80 בתים, חוות וטחנות היסטוריות מכל רחבי הולנד. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור במוזיאון Kröller-Müller, בו נמצא את אוסף ואן גוך הטוב בעולם ונהנה מיצירות מופת של מאסטרים מודרניים כמו קלוד מונה, ז'ורז' סאוראט, פבלו פיקאסו ופיט מונדריאן. בגן הפסלים נטייל על פני יצירות של אריסטיד מאילול, ז'אן דובופה, מרתה פן ואחרים. מיקומו בלב היער והשילוב הייחודי של אמנות וטבע הופכים את ה-Kröller-Müller למקום ליהנות ולהירגע בו. בתום ביקורנו נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 מידלבורך

בצהרי היום תעגון הספינה במידלברוך, בירתו של החבל ההולנדי זילנד (Zeeland). זוהי עיר היסטורית שנפגעה בצורה קשה במלחמת העולם ה-2 והשתקמה מאז, אשר במרכזה עומד מגדל פעמונים בגובה של 55 מטרים שהשתייך לבניין העירייה מתקופת ימי הביניים. נצא לטיול מקיף במהלכו נזכה להתפעל מבית השקילה, ליהנות מאווירת העיר המזכירה את ימי הביניים, נחזה בכנסייה גדולת המימדים בעלת ההשפעה הגדולה על העיר בפרט והאזור בכלל שנבנתה ב-1120, וכן בבניין העירייה המרהיב והחזיתות המקסימות של בתי המסחר העתיקים. לינה בספינת הנהר.

יום 5 גנט – ברוז’

בשעות הבוקר נעגון בעיר גנט היפהפייה. זוהי בירתה העתיקה של פלנדריה הניצבת בנקודת הצטלבות הנהרות לייה וסכלדה, וכזו אשר נחשבה לאחת הערים המרכזיות והגדולות ביבשת אירופה. ניסע אל אחת הערים הקסומות בבלגיה – ברוז', הזוכה גם לכינוי "ונציה של הצפון": נטייל ברחובות ציוריים וגשרונים מעל תעלות הכיכר, ונוסף על כך נסייר בכיכר השוק אותה מקיפים בתי גילדות המעוטרים בגמלונים טיפוסיים. כמו כן נגיע לבזיליקת הדם הקדוש בכיכר בורג שבה נשמרו לפי האמונה הנוצרית טיפות מדמו של ישו. נוסף על כך נראה את בית העירייה העתיק בבלגיה עם חזיתו המפוסלת (ביום זה נאכל ארוחת צהריים ארוזה). לינה בספינת הנהר.

יום 6 אנטוורפן (Antwerp)

בשעות המוקדמות של הבוקר תעגון הספינה באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ובעלת אחד הנמלים הגדולים באירופה. העיר משמשת כמרכז עולמי ליהלומים הנסחרים בעולם, ההופכים אותה למקום נפלא לרכישת אבני חן. המסחר ביהלומים מתבצע בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, וככזה הקנה לאזור הסחר במקום את השם "ירושלים של הצפון". נבקר בקתדרלת העיר שבה מוצגים שני טריפטיכונים של רובנס ונוסף על כך גם נטייל במדרחוב הידוע. לינה בספינת הנהר.

יום 7 קינדרדאייק - רוטרדם – האג – פנורמת מזדך

הבוקר נעגון בקינדרדאייק. בסיור הרגלי שלנו נראה את הריכוז הגדול ביותר בהולנד של טחנות רוח פעילות. נמשיך בשייט אל רוטרדם הנחשבת לאחת מערי הנמל הגדולות בעולם כולו. ממנה נמשיך בנסיעה לסיור בעיר האג, שמהווה את המרכז השלטוני בהולנד. נערוך ביקור בעיר העתיקה שבמרכזה נמצאת כיכר הביננהוף והאגם הסמוך אליה. נתרשם גם מבניין הפרלמנט הישן ונחזה בפנורמת 'מזדך', ועוד בהתאם לזמן שיוותר לנו. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - תערוכת הפרחים בקוקנהוף

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. לאחר ארוחת הצהריים ניסע אל 'קוקנהוף', מקומה של תערוכת הפרחים המפורסמת שמורכבת ממיליונים של פרחים שמוצגים שם באופן אומנותי מושקע ביותר. אין אף מקום אחר בעולם לחזות ולחוש בו את צבעיו של האביב, את ניחוחו ואת פרחיו היפים. הפארקים המרהיבים של קוקנהוף משרים עלינו מיד השראה ושלווה. ולא רק פרחים יש בקוקנהוף, אלא גם את פארק הפסלים הגדול ביותר בהולנד, הנחשב שלא בכדי גם לאחד האתרים המצולמים בעולם כולו. לינה בספינת הנהר.

יום 9 אמסטרדם - בריסל - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר נוצא בנסיעה אל בריסל. בהגעה נצא לסיור בעיר, נפגוש את פסל “מונקין פיס” – הילד המטיל את מימיו, שהפך לסמלה של בריסל וכמובן נבקר בגראן פלאס – הכיכר הגדולה הנחשבת לאחת הכיכרות היפות באירופה. נמשיך ונטייל בעיר ככל שיותיר הזמן ולקראת שעות אחר הצהריים  ניסע לשדה התעופה של בריסל ממנו נמריא ארצה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בריסל 4:55 שעות
בריסל תל אביב 4:25 שעות

אמסטרדם

תערוכת הפרחים בקוקנהוף

אנטוורפן

מטיילים ממליצים

"הטיול היה מהנה ביותר ולווה בהדרכה מאד מקצועית, מעניינת ומלאת חן"
רחל גונן וד"ר דב וויס

"הטיול היה מעניין, המדריך תרם רבות להצלחת הטיול"
אסתר לוין

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RHG01 (פסח) אפריל 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומת Strauss Deck.

  • ניתן לשדרג לחדר בקומת Mozart Deck בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 345 € לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב תל אביב - בריסל - תל אביב.
  • במהלך השייט: כלכלה על בסיס פנסיון מלא כולל מים ללא הגבלה.
  • במהלך השייט: בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • במהלך השייט: ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים בספינה.
  • במלך השייט: עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה, קפה ומאפה למשכימי קום
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מיסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • טיפים לנותני השירותים כולל בספינה.
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • לילה בבית מלון מרכזי מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • רופא ישראלי צמוד.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.
  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון. כמו כן בערים העתיקות של ברוז', גנט ובאנטוורפן – אין כניסה לאוטובוסים או כלי רכב שאינם שייכים לתושבי העיר. לפיכך הסיורים בערים אלה – שהן קטנות למדי, נטייל רגלית. ההליכה לא ממושכת וכוללת הפסקות.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • המזמינים טיול לחודש אפריל ייהנו מאפשרות לבטל ללא דמי ביטול עד חודשיים טרם יציאת הטיול:
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Silver II של חברת Luftner Cruises
  • סיור פנורמי באמסטרדם
  • ביקור במוזיאון Kröller-Müller בו נמצא את אוסף ואן גוך הטוב בעולם ובמוזיאון הפתוח בארנהם
  • ביקור בעיר העתיקה בהאג
  • בזיליקת הדם הקדוש בעיר הציורית ברוז'
  • בית העירייה העתיק ביותר בבלגיה
  • קתדרלת העיר והמדרחוב המפורסם באנטוורפן
  • ביקור בתערוכת הפרחים בקוקנהוף
  • ביקור במידלבורך, בירת הפרובינציה ההולנדית זילנד (Zeeland)

על הספינה

Amadeus Silver II

ה-Amadeus Silver II (אם-אס אמאדאוס סילבר 2), היא השנייה מצי הספינות בנות 135 המטרים, וממשיכה את הצלחתה של אחותה. בנוסף לעיצובה המודרני מיושמים בה שני רעיונות מרכזיים חדשים: האזורים הציבוריים הפופולריים על הנוסעים, כדוגמת 'קפה ויינה' הקלאסי או 'מרפסת הנהר' מחופת הזכוכית הפכו להיות חלק אינטגרלי בתכנון...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם אנטוורפן
אפריל 12° 13°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים את חג האביב בשייט מאורגן בנתיבי המים של הולנד ובלגיה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

9 ימים • פסח - שייט נהרות באירופה כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
לוגו של וואטסאפ