שייט נהרות באירופה בבורגונדי ובפרובנס RSE02 יציאה בתאריך 24.07.24

יום 1 תל אביב – וינה – ג'נבה

נצא בטיסת צהריים אל וינה ממנה נמשיך לג’נבה העיר הצרפתית ביותר של שוויץ, השוכנת בקצהו הדרום מערבי של האגם הנושא את שמה, בסמוך להרי היורה והאלפים הגבוהים, ומהווה מקום משכנם של מוסדות בינלאומיים רבים כמו האו”ם, הצלב האדום וארגון הבריאות הבינלאומי. עם ההגעה ניסע לבית המלון. לינה באזור ג’נבה.

יום 2ג'נבה – אנסי – ליון

לאחר ארוחת בוקר נצא בנסיעה ונעבור את הגבול לצרפת. בדרך נעצור לביקור באנסי הלוא היא פנינת האלפים הצרפתיים. אין תיאור מתאים יותר לעיר זו שכולה היסטוריה, בתים עתיקים, תעלות מים צלולים וזורמים, פרחים וברבורים. נמשיך בנסיעה לליון, העיר השנייה בגודלה בצרפת, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. בערב נהנה ממסיבת קוקטייל וארוחת ערב חגיגית. הספינה תצא מליון במהלך הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 מקון – בוז'ולה – מנזר קלוני

נעגון במקון שבדרום בורגונדי. נצא לסיור לאורך נתיב היין כאשר אנו חולפים על טירות וכרמים ונבקר במוזיאון המוקדש לכל היבטי הבוז’ולה כמותג עולמי. נשוב לארוחת הצהריים בספינה ולאחריה נצא לביקור במנזר קלוני שם נראה את שרידי המנזר המרשימים. כנסיית מנזר קלוני הייתה המבנה הנוצרי הגדול ביותר בעולם עד לבניית כנסיית פטרוס הקדוש ברומא. לאחר ארוחת הערב, הספינה תמשיך את מסעה לשלון-סור-סון. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שאלון סור סון – בון – נופי בורגונדי – טורנו

נתעורר בשאלון סור סון משם נצא בנסיעה לסיור בעיירה בון (Beaune), מרכז גידול הגפנים של בורגונדי. נבקר בהוטל – דיו שהיה בית חולים במאה ה- 15, נלמד על גידול הגפנים ונטעם יינות בטברנה מפורסמת. נחזור לספינה לארוחת צהריים שלאחריה נמשיך בהפלגה ונצפה בנוף הקסום של בורגונדי שלאורך הנהר. בערב נעצור לזמן קצר בטורנו. לינה בספינת הנהר.

יום 5 ליון

נעגון שוב בליון ונצא לסיור בעיר. ליון נמצאת במרכז צרפת והיא בירת מחוז רון. נראה את הרובע הישן שהוא אתר שימור עולמי משנת 1954 בזכות בנייניה המיוחדים העתיקים, נעלה לגבעת פורבייה שעליה הכנסייה המרשימה של העיר, הבזיליקה נוטרה דם דה פורבייה. נטייל בסמטאותיה מלאות קסם של ליון , נראה את כיכרותיה האלגנטיות ואת בנייניה העתיקים על גדות הנהר. נחזור לארוחת הצהריים לספינה, נמשיך בהפלגה ונהנה מן נופים המקסימים, בין כפרים ישנים ושדות לבנדר, עד שנגיע עם בוקר לעיר האפיפיורים אביניון. לינה בספינת הנהר.

יום 6 אביניון – פון דו גאר – אוזס

הבוקר נגיע לאביניון, גשר האבנים הישן וחומות ימי הביניים שלה שהשתמרו כמעט במלואן הפכו אותה למפורסמת בכל רחבי העולם. נראה את כיכר מגדל השעון עם בתי הקפה הרבים שלה ואת “ארמון האפיפיורים” – המתחם המרתק שהיה במאה ה-14 מקבילו של הוותיקן של ימינו. נחזור לארוחת הצהריים ולאחריה ניסע אל פון דו גאר – אחד המונומנטים השמורים והמפוארים מתקופת השלטון הרומי בפרובנס. זהו גשר של אמת מים שהוקמה בשנת 19 לפנה”ס והובילה מים אל נים. נסיים בביקור בעיר הציורית הקטנה אוזס. הספינה תמשיך בהפלגה במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 ארל – שמורת הקמארג – סנט מארי דה לה מר

הבוקר נערוך סיור רגלי בארל בה נתוודע אל העושר המרתק של אתרים מתקופת האימפריה הרומית, כדוגמת האמפיתיאטרון וכן נדבר על ואן גוך שהותיר את חותמו על עיירה זו. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור באזור הנפלא של שמורת הקאמרג, אזור הכולל בתוכו שטחים נרחבים שהוכרזו על ידי אונס”קו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים נרחבים. זרועות נהר הרון יצרו את האזור הייחודי הזה. באזור חיים עדרי סוסים מיוחדים, לבנים, אין ספור עופות מים שונים וניתן למצוא שם גם בית חולים לעופות. באזור מגדלים אורז ומיני גפנים שונים. נמשיך לעיירה סנט מארי דה לה מר שבה שוכנת הכנסייה המבוצרת שמשמשת כמקום עליה לרגל לצוענים בזכות שרה הקדושה שהיתה המשרתת של מריה, אימו של ישו. נשוטט בין הסמטאות הציוריות ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 8 שאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhôn) – קניון נהר הארדש

משאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhône) נצא בבוקר לטיול בקניון נהר הארדש, אחד מהאתרים הגיאוגרפיים היפים והמעניינים ביותר בצרפת. במשך מיליוני שנים חצבו זרמי מים ערוץ זה המגיע במקומות מסויימים לעומק של 300 מטרים דרך אבן גיר. ניסע לאורך הנהר ונראה את פון דאר (Pont d´Arc) המפורסם – גשר אבן שהפך לסמל עבור חבל ארדש. את הספינה נפגוש בצהריים בלה פוזין. מפוזין נתחיל לשוט באזורים ירוקים שאחר הידועים שביניהם הוא הגן הלאומי הענק פילט, בדרכינו חזרה לליון, שם עוד נטייל ומשם נחזור ארצה. בערב אחרון זה של ההפלגה, הקפטן יזמין את כולם לארוחת ערב מיוחדת. לינה בספינת נהר.

יום 9 ליון – פרנקפורט – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר. נמשיך ונוסיף לטייל בליון ובשעות אחר הצהריים ניסע לשדה התעופה בליון ממנו נצא בטיסה לפרנקפורט ומשם בטיסת המשך לתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ