חוגגים פסח בהולנד ובלגיה KTUP01 יציאה בתאריך 31/03/23

יום 1 תל אביב – אמסטרדם

נצא הבוקר בטיסה ישירה לאמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. הרחובות היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, האווירה הצעירה, הקוסמופוליטית. זוהי עיר משגשגת שאופייה ההולנדי ניכר בה בכל מקום. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר, כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בעיר ולקראת שעות הצהריים ניסע לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. הספינה תעגון הלילה באמסטרדם. לינה בספינת הנהר.

יום 2 ארנהם – המוזיאון הפתוח – מוזיאון Kröller-Müller

בשעות הבוקר תגיע הספינה לארנהם (Arnhem). ניסע ברחבי העיר ונבקר במספר אתרים אופייניים, נמשיך למוזיאון הפתוח, הממוקם בנוף יפהפה בפאתי העיר. במוזיאון למעלה מ-80 בתים, חוות וטחנות היסטוריות מכל רחבי הולנד. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור במוזיאון Kröller-Müller, בו נמצא את אוסף ואן גוך הטוב בעולם ונהנה מיצירות מופת של מאסטרים מודרניים כמו קלוד מונה, ז'ורז' סאוראט, פבלו פיקאסו ופיט מונדריאן. בגן הפסלים נטייל על פני יצירות של אריסטיד מאילול, ז'אן דובופה, מרתה פן ואחרים. מיקומו בלב היער והשילוב הייחודי של אמנות וטבע הופכים את ה-Kröller-Müller למקום ליהנות ולהירגע בו. בתום ביקורנו נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 מידלבורך

בשעות הצהריים המוקדמות הספינה תעגון במידלבורך, בירת הפרובינציה ההולנדית זילנד (Zeeland). עיר עתיקה שנפגעה קשה במהלך מלחמת העולם השנייה ושוקמה מאז. במרכזה ניצב מגדל פעמונים בגובה 55 מטרים אשר השתייך לבניין העירייה מימי הביניים. נצא לסיור רגלי במהלכו נהנה מאווירת ימי הביניים של העיר, נתרשם מבית השקילה, נראה את הכנסייה העצומה, אשר נוסדה בשנת 1120 והייתה לה השפעה רבה על העיר ועל האזור כולו. בנוסף נראה את בניין העירייה המרשים ואת החזיתות הנפלאות של בתי המסחר הישנים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 גנט – ברוז’

בשעות הבוקר המוקדמות נעגון בעיר גנט היפה – בירתה ההיסטורית של פלנדריה היושבת במפגש הנהרות סכלדה ולייה ואשר בימי הביניים הפכה לאחת הערים הגדולות והחשובות באירופה. ניסע אל אחת הערים היפות בבלגיה – ברוז’ המכונה ונציה של הצפון. נטייל ברחובות ציוריים, על גשרונים מעל תעלות ובכיכר השוק המוקפת בבתי גילדות מעוטרים בגמלונים. נמשיך לכיכר בורג, בה נראה את בזיליקת הדם הקדוש, אשר לפי האמונה נשמרו בה טיפות מדמו של ישו ונראה את בית העירייה העתיק ביותר בבלגיה על חזיתו המפוסלת. (ביום זה נאכל ארוחת צהריים ארוזה). לינה בספינת הנהר.

יום 5 אנטוורפן (Antwerp)

בשעות הבוקר המוקדמות הספינה תעגון באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ובה אחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. העיר משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. נבקר בקתדראלה של העיר בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של רובנס ונסייר במדרחוב המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 6 רוטרדם – קינדרדאייק – האג – פנורמת מזדך

הבוקר נעגון ברוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. הבוקר נצא בנסיעה קצרה אל קינדרדאייק, בה נערוך סיור רגלי במהלכו נראה את הריכוז הגדול ביותר בהולנד של טחנות רוח פעילות. נחזור לספינה ולאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק, נביט משתאים בפנורמת מזדך ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם – תערוכת הפרחים בקוקנהוף

לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לתערוכת הפרחים בקוקנהוף המורכבת ממיליוני פרחים המוצגים בצורה אמנותית ומושלמת. באף מקום אחר בעולם פרחי האביב והצבעים אינם מרהיבים כמו בקוקנהוף. הפארקים היפים של קוקנהוף מציעים רוגע והשראה. בנוסף למיליוני הפרחים שגדלים או מסודרים כאן, יש גם את פארק הפסלים הגדול ביותר בהולנד והוא אחד מהמקומות המצולמים ביותר בעולם. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם – טיסה ישירה לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד אמסטרדם ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

לוגו של וואטסאפ