שייט בנהר הלואר בצרפת

10 ימים • טירות ונפלאות בעמק הלואר וחבל בריטאני הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

5 לילות שיט

קוד טיול RLO

לאוהבי סיפורי אגדות, על נסיכים ונסיכות, מלכים ומלכות ששלטו בעבר ובנו פה את ארמונותיהם וטירותיהם שנותרו כעדות עד עצם היום הזה לאורך הנהר הארוך ביותר בצרפת, נהר הלואר. צאו איתנו לטיול בעמק הלואר, לראות, לבקר, להתבשם בניחוח הגנים המקיפים את הארמונות ולשמוע סיפורי אגדות, תככים ומזימות.

בנוסף, נגלה אזור בצרפת המגוונת והוא חבל בריטאני (Bretagne), השוכן במערב צרפת, לחוף האוקיינוס האטלנטי מחד ותעלת למנש מאידך ובו אין ספור נופים מגוונים וייחודיים כמו עיירות מוקפות חומה, אזורי גידול צדפות וכרמים, עיירות המתמחות בקרפים (ואיך אפשר בלי גסטרונומיה צרפתית...) וידנו עוד נטויה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • 5 לילות שייט בספינת הנהר MS Loire Princesse
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל יין, מים, שתיה חמה, שתיה קרה ואלכוהול בארוחות
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה או טובה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבתי המלון
  • ארוחת ערב חגיגית ביום העליה לספינת הנהר
  • ארוחת גאלה חגיגית לפרידה מצוות הספינה
  • אינטרנט חופשי במהלך השייט

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב - פריז

נמריא לפריז, הנחשבת לרומנטית ביותר בעולם אליה נגיע בשעות הערב. בהגעה ניסע למלון להתארגנות ומנוחה. לינה באזור פריז.

יום 2 פריז - אורליאן – טירת שאמבור - טור

לאחר ארוחת בוקר ניסע לאורליאן (Orléans) העיר שעומדת בסימן ז'אן ד'ארק, הגיבורה שזכתה להיות קדושה משום שהובילה את צרפת לנצחון על האנגלים במלחמת מאה השנים. בשנת 1429 אף מנעה והסירה את המצור של האנגלים מעל העיר אוליאן ובכך זכתה בתואר "הבתולה מאורליאן". נמשיך לביקור בטירת שאמבור (Château de Chambord), הגדולה והידועה בטירות עמק הלואר, אותה בנה המלך פרנסואה הראשון במאה ה 16, כטירת צייד עם יער עצום המקיף אותה. הטירה ידועה בזכות עירוב הסגנונות של ימי הביניים ותקופת הרנסנס, ובזכות גרם המדרגות המאוד מפורסם שמיוחס לתכנון של ליאונרדו דה וינצ'י ששהה באזור הלואר באחרית ימיו. אחר הצהריים נגיע לעיר טור (Tours) בה נערוך ביקור קצר. לינה באזור טור.

יום 3 טור – מוזיאון דה וינצ'י - טירת שנונסו - נאנט עליה לספינה

לאחר ארוחת הבוקר נצא לאמבואז (Amboise) ולאחוזה בשם קלו-לוסה (Clos Lucé), בה התגורר לאונרדו דה וינצ'י בסוף ימיו כשנענה להזמנתו של המלך פרנסואה הראשון והגיע לעמק הלואר. נבקר בביתו ובמוזיאון המוקדש לתכנוניו ההנדסיים של האמן ואיש האשכולות. משם ניסע ונבקר בגני 'טירת הנשים' המפורסמת והיפה שנונסו (Château de Chenonceau) בה חיו המאהבת והאשה החוקית של המלך הנרי השני במאה ה 16. הטירה נבנתה  והוקדשה למאהבת דיאנה דה פואטייה שלא הספיקה כל כך להנות ממנה בעקבות מותו של המלך והשתלטותה של קתרין דה מדיצ'י, אישתו, על הטירה. עד היום, גני הטירה בסגנונות שונים, נחשבים לגנים היפים ביותר מבין כל ארמונות הלואר כשכל גן מוקדש לאחת משתי הנשים. בהמשך היום ניסע לעיר נאנט (Nantes) שם נפגוש את ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימי הטיול הבאים בעמק הלואר. בערב נהנה מהרמת כוסית ראשונה עם הצוות ומארוחת ערב חגיגית, ובהמשך הספינה תצא לדרכה עם רדת הלילה לכיוון שפך הנהר לאוקיינוס האטלנטי. לינה בספינת הנהר

יום 4 סנט נאזר (St. Nazaire) - נאנט

הבוקר יוקדש לביקור בעיר סנט נאזר השוכנת לשפכו של נהר הלואר לאוקיינוס. נבקר במספנות הגדולות בהן נבנות רבות מאוניות הפאר (מותנה באישור עם הצגת דרכון), וכן נפקוד את המוזיאון הימי. לקראת צהרים נחזור לאוניה שתצא לדרכה בצהרים לכיוון נאנט. עם ערב נצא לשייט לילי בספינה מקומית על נהר הארדרה (Erdre), אחד היובלים היפים של נהר הלואר הנשפך מצפון לנהר הלואר. לינה בספינת הנהר.

יום 5 נאנט – מוסקדט – קליסון

הבוקר יוקדש לסיור מודרך בעיר נאנט (Nantes) שהייתה בעבר בירת חבל בריטאני. נראה את הרובע העתיק, בופיי (Bouffay) שנבנה סביב "טירת הדוכסים" בה נבקר. טירה זו מסמלת נדבכים רבים בהיסטוריה של העיר בה ישבו דוכסי בריטאני עד המאה ה 15, עת נכבשה ע"י מלכי צרפת שהרסו הטירה ובנו אותה מחדש כטירה מבוצרת, ובהמשך המאות גם נוספו לה חלקים בסגנון רנסנס וכן שימשה כבית סוהר.  אחר הצהריים נצא לאזור ה'מוסקאדט' – אזור הכרמים ו'דרך היין' של עמק הלואר הידוע ביינות הטובים שמיוצרים באזור. נמשיך לעיירת ימי הביניים הציורית קליסון (Clisson)  כשטירת משפחת האצולה חולשת ובולטת מעל גגות העיר, כמו גם הקתדרלה הרומנסקית המרשימה. נטייל בין הסמטאות הציוריות ולעת ערב נשוב לספינת הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 6 נאנט – שאלון סור הלואר – אנז'ה

בשעות הבוקר נהנה משייט רגוע ומנופי עמק ונהר הלואר. עם הגעת הספינה לשאלון (Chalonnes sur Loire) נצא לביקור באנז'ה (Angers) ובטירה המרשימה שהשתמרה במלואה מימי הביניים וחולשת על העיר שעומדת בסימנה. טירה זו שונה לגמרי משאר טירות הלואר, שכן זוהי טירה מבוצרת. נראה את החפיר המרשים סביב הטירה וכן נתרשם מהשטיח  המפורסם והיחיד במינו "שטיח האפוקליפסה" המתאר את חזון אחרית הימים על פי העולם הנוצרי. לינה בספינת הנהר.

יום 7 שאלון סור הלואר – טירות עמק הלואר – אנסני

משאלון שעל הלואר נצא ליום טיול בטירות המפורסמות בעמק הלואר בעוד הספינה תשוט בדרכה מערבה לכיוון אנסני. נבקר בטירת אזיי-לה-רידו (Azay le Rideau) שגם היא היתה שייכת למלך פרנסואה הראשון, אך בניגוד לטירת שמבור עצומת הממדים והייצוגית – פה הטירה בנויה בממדים צנועים הרבה יותר אם כי מרשימים ביופיים ובעצם מיקומה של הטירה בסמוך לאגם. נמשיך ונבקר בגנים המפורסמים סביב טירת ווילנדרי (Château de Villandry). גנים אלה אמנם נטעו רק במאה ה 20, ובעצם אינם קשורים לטירה עצמה, אולם עצם ה'חיבור' ביניהם כשהטירה מהווה רק רקע לגנים  הופך את חווית הביקור במקום ליפה ומיוחדת ביותר. ולסיום, נפקוד גם את טירת דאוסה (Château d’Ussé) טירה קטנה יחסית ופחות מפורסמת מהמאה ה 15 אך קשורה לסיפור היפהפייה הנרדמת. מאוחר יותר, במאה ה 17 התווספו לה גנים בתכנונו של אדריכל הגנים המפורסם אנדרה לה נוטרה (Le Nôtre)  שתכנן גם את גני ורסאי בפריס. לפנות ערב נשוב לספינתנו שתקבל את פנינו באנסני ובערב נהנה מארוחת גאלה בספינה שתצא לדרכה ותפליג לכיוון נאנט. לינה בספינת הנהר.

יום 8 נאנט – מונט סנט מישל – קנקל – סנט מאלו

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מצוות הספינה ומהעיר נאנט ונשים פעמינו לאיזור בריטאני ולאחד האתרים האייקוניים בצפון צרפת העומד בסימן השפל והגאות – הר הקדוש מיכאל (Mont Saint Michel) שהוכרז גם כאתר מורשת עולמית ע"י יונסקו. זהו אי הממוקם במרחק של כקילומטר אחד מהיבשה ותופעת השפל והגאות מורגשת בו לאורך כל שעות היום, אם כי בשנים האחרונות הוקם גשר המחבר את האי ליבשה וכך הביקור במקום כבר אינו מושפע מנושא השפל והגאות. נעלה עד לקצה האי, שם ממוקם מנזר מיכאל הקדוש – אתר עליה לרגל מקודש לנוצרים. משם נמשיך לעיירה קנקל העומדת בסימן הצדפות המפורסמות של צפון צרפת. נראה את הכיכר המרכזית בעיירה היפה וכן נוכל להנות משוק פירות הים והצדפות בטיילת שלאורך החוף. לסיום נשים פעמינו לעיירה המבוצרת והציורית, שחומתה נשתמרה בשלמותה סנט מאלו (St. Malo) לינה באזור סנט מאלו.

ימים 9+10 סנט מאלו – טיסה מרן לאמסטרדם והמשך לתל אביב

הבוקר נצא לביקור בסנט מאלו, המוקפת בחומות גרניט מרשימות. בעברה, שימשה העיר כעיר נמל וכמקום מגוריהם של פירטים מטעם המלך ששדדו לא פעם אוניות סוחר ששייטו באזור. נשוטט בסמטאות המרוצפות אבנים של העיירה, נראה את הקתדרלה בסגנון רומנסקי וכחוויה מיוחדת – נעלה על חומות העיר ונהלך עליהן – חוויה מזוית אחרת ועם נופים מרשימים ביותר…לאחר הביקור עמוסי חוויות ורשמים, נשים פעמינו לשדה התעופה של העיר רן משם, בטיסת ערב, דרך יעד ביניים נטוס לתל אביב בה ננחת לאחר חצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פריז 4:50 שעות
רן יעד ביניים 1:30 שעות
יעד ביניים תל אביב 4:25 שעות

עמק הלואר

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RLO03 יוני 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
RLO01 אוגוסט 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית עם חלונות גבוהים.

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה עם מרפסת פרטית בתוספת 318 € לאדם בחדר זוגי, 528 € לאדם בחדר יחיד.

  • שימו לב, שיבוץ החדרים יקבע ע"י חברת השייט. 

המחיר כולל

  • טיסות בחברות אייר פראנס ו-KLM בנתיב: תל אביב - פריז, רן - אמסטרדם - תל אביב.
  • 5 לילות שייט בספינת הנהר MS Loire Princesse
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט.
  • השייט כולל יין, מים, שתיה חמה, שתיה קרה ואלכוהול בארוחות.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €40 לאדם לכלל ההפלגה).
  • אינטרנט חופשי במהלך השייט.
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה או טובה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של 30-45 דקות ברצף. כמו כן, באתרים מסוימים המסלול כרוך בטיפוס קל, עליות וירידות והליכה על משטחים לא ישרים. לפיכך חלק מהאתרים בטיול אינם נגישים ולא ניתן יהיה להשתמש בכיסאות גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט בספינת הנהר MS Loire Princesse
  • אחוזת קלו-לוסה (Clos Lucé), בה התגורר לאונרדו דה וינצ'י
  • גני 'טירת הנשים' המפורסמת והיפה שנונסו (Château de Chenonceau)
  • העיר סנט נאזר השוכנת לשפכו של נהר הלואר לאוקיינוס
  • שייט לילי בספינה מקומית על נהר הארדרה (Erdre) - אחד היובלים היפים של נהר הלואר
  • נאנט (Nantes) שהייתה בעבר בירת חבל בריטאני
  • אזור ה'מוסקאדט' – אזור הכרמים ו'דרך היין' של עמק הלואר
  • עיירות ימי הביניים הציוריות קליסון (Clisson) ו-אנז'ה (Angers)
  • טירות עמק הלואר: טירת אזיי-לה-רידו, טירת ווילנדרי וטירת דאוסה
  • הר הקדוש מיכאל (Mont Saint Michel) שהוכרז גם כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו
  • העיירה קנקל העומדת בסימן הצדפות המפורסמות של צפון צרפת
  • העיירה המבוצרת והציורית סנט מאלו (St. Malo)

על הספינה

MS Loire Princesse

ספינת הנהר MS Loire Princesse שטה על נהר הלואר בצרפת. הספינה הושקה בשנת 2015 ומונה 48 חדרים. צבעי הבורדו והפנינה אשר מתמזגים יחד עם אלמנטים של נחושת, מעניקים אופי יוקרתי לעיצובה של הספינה. בחדרים הממוקמים בקומה העליונה תוכלו ליהנות ממרפסת פרטית. על האוניה קיימים מסעדה ובר.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

נאנט

יוני

21°

יולי

25°

אוגוסט

24°

ספטמבר

22°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ