שנסונים וזמר עברי בשייט על נהרות הרון והסון בצרפת

10 ימים • השייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Provence בהשתתפות זוכת האירוויזיון הזמרת אן מארי דוד ואלון אמיר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RSJA

בהשתתפות זוכת האירוויזיון הזמרת אן מארי דוד, הזמרת הישראלית דלית כהנא והמרצה ומומחה לאירוויזיון אלון אמיר

הצטרפו אלינו לשייט בנהרות הרון והסון בצרפת עם הזמרת הצרפתייה אן מארי דוד, הגברת הראשונה של האירוויזיון והאייקון הצרפתי, אשר ייצגה את לוקסמבורג בשנת 1973 וזכתה במקום הראשון. המופע ישלב את השאנסונים הגדולים, המוכרים והאהובים ביותר וכמובן את שני שירי האירוויזיון שלה. 

אל השייט יצטרף מנהלה האישי של אן מרי דוד, אלון אמיר, מהמומחים הגדולים באירופה בכל הקשור לתחרות האירוויזיון. במהלך השייט הוא יקיים את הרצאתו המרתקת והמשעשעת "ישראל, דוז פואה?", אשר תעסוק בפוליטיקה שמאחורי האירוויזיון ומה זה אומר להיות ישראלי המייצג את מדינתו באקלים הפוליטי של ימינו. תחרות הזמר האירופאית הוותיקה והאהובה היא לא סתם עוד תחרות מוסיקה - כמו כל סדרת מתח טובה ומשובחת בטלוויזיה, בין השירים וההופעות הנוצצות תחרות האירוויזיון נגועה בפוליטיקה, תככים והעברת מסרים סמויים. זו תהיה הרצאה על חברויות גיאו-פוליטיות, על שירים ישראלים עם מסרים פוליטיים וכמובן האירוויזיון כפלטפורמה לקידום זכויות הגייז ברחבי אירופה.

עיירות עתיקות וקסומות של בתי אבן עם גגות אדומים, המשובצים בלב כרמים רחבים המשתרעים מלוא העין. זה הנוף היפהפה שנראה במהלך שייט בנהרות אירופה - בנהר הסון, באזורי היין הידועים של צרפת, בורגונדי ובוז'ולה. העיר ליון עם בתיה היפים ורחובותיה המטופחים, מקום התמזגות נהר הסון עם נהר הרון שמימיהם ממשיכים וזורמים דרומה ועליהם נשוט לאביניון ששימשה במשך עשרות שנים עירם של האפיפיורים, והעיר ארל הקשורה לוואן גוך ולרומאים. נראה בדרך את אמת המים המרהיבה "פונט דה גארד" שהוליכה מים בעת העתיקה, ממרחק של חמישים ק"מ ממעיינות העיירה אוזס אל עיר נים. כל אלה ועוד בשייט מלא שלווה על נהרות הרון והסון.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • לילה בבית מלון באזור מרסיי מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר
  • ביקור באזור הנפלא של שמורת הקאמרג, אזור הכולל בתוכו שטחים נרחבים שהוכרזו על ידי אונסק"ו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים נרחבים
  • ביקור בעיר ‘המעיינות החמים’ אקס אן פרובנס 

במהלך השייט:

  • שייט בספינת נהר יוקרתית ומפוארת ברמת 5 כוכבים
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט, ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי ספינת הנהר 24 שעות ביממהמופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – מרסיי

נטוס אל מרסיי ונצא דרומה אל עיר 'המעיינות החמים' אקס אן פרובנס שהייתה בעבר עיר הבירה של מלכות פרובנס ובה גדלו והשאירו חותמם הצייר פול סזאן והסופר-עיתונאי אמיל זולא. נראה חלק מהמזרקות שמעטרות כמעט כל פינה בעיר ולא בכדי העיר מכונה 'עיר אלף המזרקות'. נבקר בעיר העתיקה על כל פינות החמד שבה וכן בשדרות מיראבו המתהדרות בבתי הדירות-ארמונות מהמאה ה 16 ואילך. לינה באזור מרסיי.

יום 2 מרסיי - ליון

בתום ארוחת הבוקר ניסע אל ליון, בדרכנו, נעצור לביקור בפנינת עמק הווקלוז-עמק סגור מוקף רכסי הרים מכל צידיו (Vallis clausa), פונטיין דה ווקלוז (Fontaine de Vaucluse). פה, במקום, נובע נהר הסורג הנשפך לרון ומעיין מים צלולים וקרים זורם לכל אורך העיירה הקטנטונת שהזמן עצר בה מלכת. נוכל לראות את גלגל טחנת המים ששימש בעבר לייצור ניר וכן נלך לנביעת הנהר ונהנה מנופי המעיין לאורך הדרך. לקראת שעות אחר הצהריים ניסע לנמל העגינה, שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הבאים. בערב נהנה ממסיבת קוקטייל וארוחת ערב חגיגית. הספינה תצא מליון במהלך הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 מקון – בוז’ולה – מנזר קלוני

נעגון במקון שבדרום בורגונדי. נצא לסיור לאורך נתיב היין כאשר אנו חולפים על טירות וכרמים ונבקר במוזיאון המוקדש לכל היבטי הבוז’ולה כמותג עולמי. אחר הצהריים נבקר במנזר קלוני שם נראה את שרידי המנזר המרשימים, כנסיית מנזר קלוני הייתה המבנה הנוצרי הגדול ביותר בעולם עד לבניית כנסיית פטרוס הקדוש ברומא. לאחר ארוחת הערב, הספינה תמשיך את מסעה לשלון-סור-סון. לינה בספינת הנהר.

יום 4 שאלון סור סון - בון - נופי בורגונדי - טורנו

נתעורר בשאלון סור סון משם נצא בנסיעה לסיור בבון (Beaune), מרכז גידול הגפנים של בורגונדי. נבקר בהוטל – דיו, שהיה בית תמחוי במאה ה- 15, נלמד על גידול הגפנים ונטעם יינות בטברנה מפורסמת. נחזור לספינה לארוחת צהריים שלאחריה נמשיך בהפלגה ונצפה בנוף הקסום של בורגונדי שלאורך הנהר. בערב נעצור לזמן קצר בטורנו. לינה בספינת הנהר.

יום 5 ליון

נעגון שוב בליון ונצא לסיור בעיר. נראה את כיכרותיה האלגנטיות, בנייניה העתיקים, הרובע הישן שהוא אתר מורשת עולמי הנמצא על גדות נהר הסון ועוד כל שיותיר הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 6 אביניון – פון דו גאר – אוזס

הבוקר נגיע לאביניון, גשר האבנים הישן וחומות ימי הביניים שלה שהשתמרו כמעט במלואן הפכו אותה למפורסמת בכל רחבי העולם. נראה את כיכר מגדל השעון עם בתי הקפה הרבים שלה ואת “ארמון האפיפיורים” – המתחם המרתק שהיה במאה ה-14 מקבילו של הוותיקן של ימינו. לאחר ארוחת הצהריים ניסע אל פון דו גאר – אחד המונומנטים השמורים והמפוארים מתקופת השלטון הרומי בפרובנס. זהו גשר של אמת מים שהוקמה בשנת 19 לפנה”ס והובילה מים אל נים. נסיים בביקור בעיר הציורית הקטנה אוזס. הספינה תמשיך בהפלגה במשך הלילה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 ארל – שמורת הקמארג - סנט מארי דה לה מר

הבוקר נערוך סיור רגלי בארל בה נתוודע אל העושר המרתק של אתרים מתקופת האימפריה הרומית, כדוגמת האמפיתיאטרון וכן נדבר על ואן גוך שהותיר את חותמו על עיירה זו. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור באזור הנפלא של שמורת הקאמרג, אזור הכולל בתוכו שטחים נרחבים שהוכרזו על ידי אונס”קו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים נרחבים. זרועות נהר הרון יצרו את האזור הייחודי הזה. באזור חיים עדרי סוסים מיוחדים, לבנים, אין ספור עופות מים שונים וניתן למצוא שם גם בית חולים לעופות. באזור מגדלים אורז ומיני גפנים שונים. נמשיך לעיירה סנט מארי דה לה מר שבה שוכנת הכנסייה המבוצרת שמשמשת כמקום עליה לרגל לצוענים בזכות שרה הקדושה שהיתה המשרתת של מריה, אימו של ישו. נשוטט בין הסמטאות הציוריות ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 8 שאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhôn) – קניון נהר הארדש

משאטונף דה רון (Châteauneuf-du-Rhône) נצא לטיול בקניון נהר הארדש, אחד מהאתרים הגיאוגרפיים המעניינים ביותר בצרפת. במשך מיליוני שנים חצבו זרמי מים ערוץ זה המגיע במקומות מסויימים לעומק של 300 מטרים דרך אבן גיר. ניסע לאורך הנהר ונראה את פון דאר (Pont d´Arc) המפורסם – גשר אבן שהפך לסמל עבור חבל ארדש. את הספינה נפגוש בלה פוזין. בערב אחרון זה של ההפלגה, הקפטן יזמין את כולם לארוחת ערב מיוחדת. לינה בספינת הנהר.

ימים 9+10 ליון – ג'נבה - אנסי - ציריך - תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לג'נבה, בדרך נעצור לביקור באנסי הלוא היא פנינת האלפים הצרפתיים. אין תיאור מתאים יותר לעיר זו שכולה היסטוריה, בתים עתיקים, תעלות מים צלולים וזורמים, פרחים וברבורים.  בהמשך ניסע לשדה התעופה שבג'נבה ממנו נצא דרך ציריך אל תל אביב אליה נגיע לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מרסיי 3:50 שעות
ג'נבה ציריך
ציריך תל אביב 3:45 שעות

אביניון

ליון

מטיילים ממליצים

"אנחנו לאט, לאט מעכלים: את הגפנים,התעלות והאגמים.. נעמתם לנו מאוד, נשמח להצטרף אליכם שוב בשנה הבאה הבאה עלינו לטובה"
רותי יצחקי

"בקרנו במקומות ובאתרים מיוחדים, שטנו בספינה חדשה ומפנקת, האוכל גורמה והקבוצה נחמדה ומוצלחת. לנו זה כבר השייט הרביעי וזה אומר הרבה"
נפתלי ויטמן

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RSJA 03/07/2024 12/07/2024 €3088 €1852 €110 הנחה לנרשמים עד 30/04/2024 טרם נקבע שלומי בן זקן מובטח הרשמה
RSJ 02/07/2024 11/07/2024 €3090 €1906

מלא

טרם נקבע נאוה שטיינברכר מובטח הרשמה
  • טיול RSJ שונה מהמסלול המצוין לעיל. הטיסות יבוצעו בחברות התעופה אל על ולופטהנזה בנתיב: תל אביב – ג'נבה, ליון – פרנקפורט – תל אביב.

  • כמו כן מסלול זה כולל טיול בג'נבה ולינה בה. בנוסף, נבקר באנסי. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן. 

  • המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 530 € לאדם בחדר זוגי, 1060 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 670 € לאדם בחדר זוגי, 1340 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 830€ לאדם בחדר זוגי, 1660 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1030 € לאדם בחדר זוגי, 2060 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על וסוויס אינטרנשיונל אייר ליינס בנתיב: תל אביב - מרסיי, ג'נבה - ציריך - תל אביב.
  • לילה בבית מלון באזור מרסיי מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של קפטן הספינה ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • במהלך השייט: קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €60 לאדם לכלל ההפלגה).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון צמוד לכל אורך הטיול.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר המפוארת Amadeus Provence של חברת Luftner
  • ביקור בעיר ‘המעיינות החמים’ אקס אן פרובנס 
  • ביקור במנזר קלוני במקון שבדרום בורגונדי
  • ביקור בשמורת הקמארג - אזור הכולל שטחים שהוכרזו על ידי אונסק"ו כשמורות ייחודיות של אזורים טבעיים
  • הרובע הישן בליון - אתר מורשת עולמי הנמצא על גדות נהר הסון
  • כיכר מגדל השעון ו"ארמון האפיפיורים" באביניון
  • פון דו גאר – אחד המונומנטים השמורים והמפוארים מתקופת השלטון הרומי בפרובנס
  • האמפיתיאטרון בארל
  • ביקור בעיירה העתיקה סנט מארי דה לה מר

על הספינה

Amadeus Provence

ספינת הנהר MS Amadeus Provence של חברת Lueftner Cruises היא ספינת פרימיום מפוארת וחדשה שהושקה באפריל 2017. הספינה שטה בצרפת על נהרות הרון והסון, כל החדרים החיצוניים בה כוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, חדר כושר, מספרה, חנות מתנות, מעלית ובריכה בסיפון העליון.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  ליון
יולי 27°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שנסונים וזמר עברי בשייט על נהרות הרון והסון בצרפת   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • השייט בספינת הנהר המפוארת Amadeus Provence בהשתתפות זוכת האירוויזיון הזמרת אן מארי דוד ואלון אמיר
לוגו של וואטסאפ

שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.