סרי לנקה, הודו והאיים המלדיביים

20 ימים • כולל 7 לילות קרוז באוניית תענוגות הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

20 ימים

17 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CIMS

סרי לנקה (ציילון לשעבר), הפנינה שבאוקיינוס ההודי, היא מדינה של היסטוריה, תרבות וטבע מרהיב. מחד - עבר מפואר המספר סיפור מרתק על תרבות מיוחדת, ומאידך חיים שוקקים מלאי צבעים וטעמים חזקים. בטיול נבקר במקדשים עתיקים, ערים בעלות עבר עשיר ומפואר, נחזה באומנות עתיקה, נלמד על דתות רחוקות ואמונות שונות, ונטעם מהטעמים היחודיים של האי הקסום הזה. מקדש השן של קנדי על שווקיה הצבעונים, מטעי התה העצומים הנפרשים כשטיחים עצומים באיזור ההררי  ועדרי הפילים החיים חפשיים בטבע הירוק והשופע, הם מהאטרקציות היותר מיוחדות של המזרח. סרי לנקה היא גם מדינה של יופי טבעי עוצר נשימה - עולם חי מיוחד, יערות עד, צומח טרופי, חופים זהובים ומפלים מרשימים.

טיול מאורגן להודו והאיים המלדיביים...מעטות הארצות בעולם המציעות מגוון כה עשיר ורב של מראות וחוויות כמו תת היבשת ההודית. עוצמת המתח והניגודים עולים על כל ארץ אחרת ויוצרים חוויה מוחלטת שקשה למטייל לעכל ולשכוח. ארמונות פאר מרהיבים ומרשימים באוצרותיהם מחד ובצידם אלפי קבצנים ומבקשי נדבה, מקדשים עם ריח בשמים וקטורת ופסלי אלים ואלות רבי זרועות ולצידם ים אנשים המתפלש למרגלותיהם, שווקים צבעוניים עמוסי בדים ומשי, צלילי סיטאר וטאבולה. הביקור בהודו חווייתי במיוחד  עם  שלל תמונות, מראות, ריחות, צבעים וטעמים היוצרים "התקפה" על כל החושים.

האיים המלדיביים, הממוקמים 500 ק"מ מדרום מערב להודו, כוללים 1,190 איי אלמוגים בשטח של 300 קמ"ר, 80% משטח היבשה של האיים גבוה במטר אחד בלבד מעל פני הים והנקודה הגבוהה ביותר היא כ – 2.3 מטרים לערך. האיים הפזורים באוקיינוס ההודי מתאימים בדיוק רב לכל מה שתיארנו בדמיוננו – דקלים נטויים,  לגונות בצבע טורקיז, חול צח ושוניות אלמוגים מהעשירות והיפות בעולם. יש כאן ים בשפע ומעט יבשה ומשום כך כל פיסת אדמה מנוצלת. לכל אי מטרה מוגדרת משלו: אי שהוא שדה התעופה, אי למאגר דלק, בית סוהר ובעיקר איים שכל אחד מהם הוא מלון מפנק וההבדל בין יופי האיים הבתולי לבין עיר הבירה הצפופה מאלה, חד ביותר.

"לא מזמינים לפני שבודקים ומשווים"

חולמים על טיול מאורגן מרתק לסרי לנקה, הודו והאיים המלדיביים? אנו ממליצים לכם לבדוק היטב את ההצעה שלנו בהשוואה להצעות של חברות אחרות. אם תבדקו, תגלו שתוכנית הטיול שלנו עשירה וממצה מצד אחד ומצד שני מאפשרת לכם לטייל בנוחות מקסימאלית. היא מבוססת על מומחיות וניסיון רב שנים וכוללת: טיסות סדירות, ניצול זמן מלא של סיורי החוף וכניסות לאתרים בשווי מאות דולרים (אם אתם כבר משקיעים לא מעט ויוצאים לטיול חלומי, אתם בטח לא רוצים שיחסכו מכם ביקורים באתרים שאסור להחמיץ). מסלול הטיול הוכן בקפידה וכולל ביקורים במקומות שבאמת מצדיקים את הביקור, זאת להבדיל מהטרטור המיותר הנובע מסיורים במקומות מסוימים רק בשביל "לסמן V". כמו כן, אצלנו תמצאו את המדריכים הטובים ביותר בארץ, שיעשירו אתכם בהרצאות מרתקות ובמפגשים חברתיים במהלך ההפלגה. בנוסף, אנחנו החברה היחידה שמספקת לכם הסעה בתום הטיול משדה התעופה עד לבתיכם (בכל רחבי הארץ). חברתנו מחויבת לאיכות ושירות ללא פשרות! תוכלו לחוש זאת כבר בעת הרשמתכם לטיול ובעת השתתפותכם במפגש הקבוצה שיתקיים לקראת היציאה לטיול ובו יינתן כל המידע הנדרש. מעל הכול, אנו חורטים על דגלנו את השקיפות והאמינות ולא מסתירים מכם שום פרט. בניגוד ללא מעט חברות שמסתירות מכם מידע, אצלנו תדעו הכל מראש.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour": • מסלול ייחודי ונוח המציע שילוב מנצח בין הטבע המופלא והאטרקציות המרכזיות בכל יעד לבין התרבות, המסורת ואורח החיים של המקומיים • שייט תעלות בסירות קארלה המסורתיות (נכלל ע"י מגזין "נשיונל ג'יאוגרפיק" ברשימת "50 היעדים של פעם בחיים"). • יומיים באיים המלדיביים: - יום מפנק ב'ריזורט' במאלה, בחוף פרטי ואקזוטי כולל ארוחת צהריים ושימוש חופשי בכיסאות נוח ובבריכה.   - יום סיור מלא במאלה הכולל מנוחה והתארגנות בבית מלון לקראת הטיסה חזרה ארצה • טיול מאורגן לסרי לנקה, הודו והאיים המלדיביים עם ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים) • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

ימים 1+2 תל אביב – יעד באירופה – קולומבו

נמריא דרך יעד באירופה אל בירתו של האי הטרופי סרי לנקה, העיר קולומבו. ביום השני ננחת וניסע צפונה אל נגומבו, עיירת החוף בה נלון. לינה באזור נגומבו.

יום 3 נגומבו - בית היתומים לפילים – דמבולה

נצא הבוקר מנגומבו, עיר דייגים נינוחה וססגונית. נערוך ביקור בשוק הדגים המקומי (במידה ויהיה פתוח), משם נצא צפונה לעבר פינאוולה בה שוכן "בית יתומים" לפילים. נצפה בפילים הצעירים שננטשו וזוכים לטיפול מסור במרחב מוגן, עד חזרתם לטבע עם הגעתם לבגרות. נלמד על אורחות חייהם המיוחדים של הפילים ונראה עשרות מהם בעודם סועדים או רוחצים בנהר. בהמשך נגיע לביקור במקדשי המערות העתיקים של דמבולה, הגדושים בציורי קיר ייחודיים ובפסלים אשר יאפשרו לנו להתוודע אל העולם המרשים של הבודהיזם הקדום. נמשיך ונגיע אל מלוננו. לינה באזור דמבולה.

יום 4 פולונארואה - ספארי ג'יפים

נצא הבוקר אל פולונארואה, הבירה העתיקה השנייה של סרי לנקה שהוכתרה בידי אונסק"ו כאתר שימור עולמי. נתוודע כאן להיסטוריה הנפתלת של מלכות סרי לנקה. נראה את מאגר המים האדיר ״הים של פרקרמבאהו״, נערוך ביקור בשרידי הארמון המלכותי, ביצירות המלך פרקרמבאהו ובבריכת הרחצה. נגיע לביקור בגאל ויהרה, בו נמצא אחד משיאי האומנות הסינהלזית, פסלי בודהא בתנוחות שונות אשר נחצבו בסלע גרניט גדול. נמשיך ונצא לספארי ג'יפים בשמורת טבע מקומית, ואם יתמזל מזלנו נזכה לחזות בבעלי החיים הרבים שחיים שם. לינה באזור דמבולה.

יום 5 חוות התבלינים - מפעל באטיק - קנדי – טקס פולקלור

ניסע לכיוון דרום בדרך הררית אל עבר העיר הקסומה קנדי, הבירה האחרונה של ממלכת סרי לנקה. נעצור לביקור בחוות תבלינים מיוחדת בה נוכל לראות כיצד גדלים התבלינים שמוכרים לנו בעיקר מהמטבח. בנוסף, נבקר במפעל לייצור הבאטיק המקומי (בדים צבועים ומצוירים באופן מסורתי), שם נחזה בתהליך ההדפסה ונוכל להתרשם ממגוון המוצרים. בשעות הערב נראה את טקסי הפולקלור המקומיים, שנערכים בכל ערב בבירת התרבות של סרי לנקה – קנדי. לינה בקנדי.

יום 6 מקדש השן - הגנים הבוטניים - מטעי התה הציילוני

נבקר הבוקר במקדש החשוב ביותר בעיר, דאלאדה מאליגאווה, שם לפי המסורת שמורה השן של בודהא. זהו המקדש הכי חשוב לבודהיסטים בכל העולם, שמהווה מוקד משיכה למאמינים מכל קצוות הגלובוס. נמשיך לביקור בגנים הבוטניים המלכותיים העצומים והיפהפיים. משם נצא בנסיעה דרומה, תוך עלייה הדרגתית בגובה. האזור ההררי ידוע במטעי התה רחבי הידיים שנפרשים לכל עבר ומפורסמים באיכותם בכל העולם. נערוך ביקור במפעל מקומי לייצור תה, שם נחזה בשיטות המיוחדות בהן משתמשים להפקתו. לינה בקנדי.

יום 7 קנדי - קולומבו – טיסה לדלהי בירת הודו

נצא בנסיעה אל שדה התעופה הסמוך לקולומבו ומשם נטוס ישירות אל בירת הודו, דלהי. זוהי עיר המכילה ישן לצד חדש, כאשר דלהי העתיקה שימשה במאה ה-17 כבירה בימי המוגולים וניו דלהי שימשה כבירה במאה ה-20 בימי הבריטים. כשנגיע נצא לסייר בעיר ונראה את המבצר האדום העשוי מאבן חול אדומה, את המקדש הבהאי המעוצב כפרח לוטוס ועוד ככל שהזמן יאפשר. בהמשך ניסע לבית המלון לשם מנוחה והתארגנות. לינה בדלהי.

יום 8 דלהי

ביום זה נסייר בדלהי ובאתרים המעניינים שבה. נערוך ביקור בדלהי העתיקה ונראה את השווקים הצבעוניים ובהם התכשיטים, הבדים והתבלינים הידועים. נראה גם את המונומנטים המפורסמים כקוטאב מינאר, מסגד מרהיב מתקופת המאה ה-14 שהצריח שלו מקושט בפסוקים מהקוראן. בהמשך נגיע גם לניו דלהי ובה נראה את בנייני הממשל היפים שבנו הבריטים בתקופת הקולוניאליזם. לינה בדלהי.

יום 9 דלהי - אגרה - טאג' מאהל

היום בבוקר ניסע לאגרה, עיר ששימשה בעבר כבירת האימפריה המוגולית. זו אימפריה ששלטה על רוב הודו, פקיסטן וחלקים ממרכז אסיה והגיעה לשיאה במאה ה-16. נבקר בטאג' מאהל הידוע שנחשב לאחד מפלאי העולם. זהו מבנה קבר שנבנה על ידי המלך המוגולי לזכר אשתו האהובה, מומתאז', שנפטרה בזמן לידת ילדם ה-14. הטאג' מאהל הוא אחד משיאי האמנות ההודית מהמאה ה-17 והמקום נבנה לפי מפת גן העדן המוסלמי בצורה סימטרית, במשך 22 שנים באמצעות 20,000 פועלים. לאחר מכן נראה גם אתרים נוספים. לינה באגרה.

יום 10 אגרה - פטיפור סיקרי - ג'אייפור

ניסע לג'איפור ונבקר בדרך בפטיפור סיקרי, עיר ייחודית הממוקמת בלב המדבר. העיר, שנבנתה מאבן חול אדומה וננטשה לאחר שנים אחדות, מייצגת את שיא הארכיטקטורה המוסלמית בהודו. משם נשים פעמנו אל ג'איפור, הידועה בכינוייה "העיר הוורודה". נבקר בבזאר של ג'איפור ונבחן את הפעילות הדתית המתרחשת בזמן השקיעה, במסגדים השונים בעיר. לינה בג'אייפור.

יום 11 ג'אייפור - מצודת אמבר – מופע הרקדנים הרג'סטנים

היום נסייר בג'איפור. לקראת ביקור הנסיך אלפרד מווילס (מי שהוכתר בהמשך כאדוארד השביעי) בשנת 1875, נתן שליט העיר, הראג'ה, הוראה לתושביה לצבוע את בתי העיר בוורוד, סמל להכנסת אורחים. מאז ועד היום נמשכת המסורת של צביעת הבתים בוורוד, באזור העתיק של ג'איפור הנמצא בתוך החומות. לימים יצאו הבתים מעבר לחומות העיר וכיום זו עיר גדולה המונה כ-3.5 מיליון תושבים. את היום נקדיש לארמונותיה היפים של ג'איפור ולסיור בעיר העתיקה האותנטית. נטייל במצודת אמבר, נתרשם מהתעשייה הידועה במקום של טווית שטיחים, נבקר בארמון המהארג'ה, במצפה הכוכבים המיוחד הסמוך אליו ואף נלמד על המנהגים וההנאות של השליטים המקומיים. אחרי ארוחת הערב מחכה לנו חוויה יוצאת דופן ובה נראה מופע רקדנים רג'סטניים. לינה בג'אייפור.

יום 12 ג'אייפור - טיסה למומבאי - עליה לאוניה ותחילת הקרוז

נשלים את הביקור בג'איפור ואחר כך נטוס למומבאי, העיר הגדולה בהודו. עם הגיענו נערוך בה סיור היכרות, ובו נראה את שער הודו הידוע, את מלון טאג' המרשים ועוד ככל שיאפשר הזמן. במהלך שעות אחר הצהרים ניסע אל נמל העגינה של העיר, ושם נעלה על  Costa Victoria, אוניית התענוגות שבה נבלה במשך השבוע הקרוב. נהנה בשעות הערב מארוחה חגיגית וממופעי בידור. לינה באוניה.

יום 13 מומבאי

נערוך סיור בעיר מומבאי ובסביבתה. נבקר בעיר מומבאי הענקית ושוקקת החיים, על הישן והחדש בעיר. נחזה במבנים קולוניאליים מרשימים מתקופת השלטון הבריטי, נערוך גם ביקור בבית כנסת (במידה והדבר יתאפשר) של הקהילה היהודית שהייתה בעיר ולאחר מכן נבקר בתחנת הרכבת האדירה, שהיא בעצמה יצירה ארכיטקטונית מרשימה. בנוסף, נערוך ביקור גם ב'דהובי גהאט', המכבסה הגדולה בעולם. לינה באוניה.

יום 14 שייט - מפגש קבוצתי והרצאה

נהנה מיום של הפלגה באוניה וממגוון השירותים המוצעים בה. במשך היום ניפגש להרצאה שיעביר מדריך הטיול או למפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 15 עגינה וסיור במנגלור

היום תעגון האוניה שלנו במנגלור, עיר נמל שמיקומה בין מדינת קרלה לבין מדינת גואה. נבקר באחד מהמקדשים בעיר ואף נטייל בשוק הססגוני. לינה באוניה.

יום 16 עגינה וסיורים בעיר קוצ'ין – שייט תעלות

היום תעגון האוניה בעיר נמל בדרומה של הודו, קוצ'י, הידועה יותר בשם קוצ'ין. במקום זה התיישבו האירופאים לראשונה בתת היבשת ההודית, ומהמאה ה-15 הוא נשלט על ידי שליטים מערביים, פורטוגזים, הולנדים ובסופו של דבר הבריטים. בעיר קיימים שרידים של הקהילה היהודית הוותיקה, שחבריה עלו לישראל עם הקמת המדינה. ביקורנו יתחיל בחוויה הטובה ביותר שמדינת קרלה האקזוטית יכולה להציע. מרצועת החוף הארוכה שלה משתרעות להן תעלות ולגונות קסומות שניזונות משלושים ושמונה נהרות. נשוט בסירה מודרנית בסגנון סירות קארלה המסורתיות בין אגמים לתעלות, כמו גם לאורכם של שדות אורז, מטעי תה וקקאו, ג'ינג'ר והל, דקלי קוקוס, כאשר פעילות הכפריים היומיומית על המים תשמש עבורנו כתפאורת רקע קסומה. השייט הזה נמנה ע"י מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק כאחד מן היעדים ברשימת "חמישים היעדים של פעם בחיים". לינה באוניה.

יום 17 יום שייט לכיוון האיים המלדיביים - מפגש קבוצתי והרצאה

נהנה מיום נוסף של הפלגה באוניה וממגוון השירותים המוצעים בה. במשך היום ניפגש להרצאה שיעביר מדריך הטיול או למפגש קבוצתי. לינה באוניה.

יום 18 עגינה במאלה בירת האיים המלדיביים

האוניה תעגון באיים המלדיביים, ובהם נטייל היום. זוהי רפובליקה מוסלמית שאותה מרכיבים 26 אטולים, היוצרים 1192 איים קטנים. מתוכם מאוכלסים רק 192 איים, ואוכלוסייתם מונה כ-400,000 איש. זוהי המדינה השטוחה בעולם וכבר במאה ה-14 תיאר אבן בטוטא, הנוסע המוסלמי, את יופיים הבתולי והמיוחד של האיים שלאורכם חופים לבנים ואקזוטיים, כשרשרת פנינים בים. באיים המלדיביים יש שפע דגים צבעוניים, כרישים, מנטות וכמובן שוניות אלמוגים עוצרות נשימה בעלות מבנה טבעתי. נופים אלה הקנו לאיים את תדמיתם כגן עדן של ממש. נערוך ביקור באחד האיים הקסומים המעטרים את ים הטורקיז הצלול ונבלה בחוף יפהפה בו נהנה מהשפע, מהרוגע ומהיופי הבלתי נשכח של שרשרת האיים. לינה באוניה.

יום 19 סיום השייט - סיור במאלה - מנוחה בבית מלון ובערב טיסה לתל אביב

נקדיש את היום האחרון לטיול בעיר מאלה ובפרט באתרים המודרניים וההיסטוריים שלה וגם ללמידת המבנה הייחודי של קבוצת האיים המלדיביים והשפעתו של מבנה זה על אורח החיים של המקומיים ועל סגנון הבנייה. בסיורנו נעבור ליד ארמון הנשיא, נתרשם ממסגד עתיק שכולו בנו מלבני אלמוגים מגולפות. כמו כן, נלמד קצת על מבנה השלטון באיים ונערוך ביקור בשוק הדגים התוסס. אחד מתחומי הפרנסה הבולטים של המלדיביים לצד התיירות הוא הדיג. נערוך גם ביקור בשוק הפירות הצבעוני ונטעם ממגוון הפירות הייחודיים שבמקום. לאחר מכן ננוח כמה שעות במלון ולפנות ערב נצא בנסיעה אל שדה התעופה באי הסמוך ונמריא חזרה ארצה.

יום 20 הגעה לתל אביב

גדושי חוויות, ננחת בנתב"ג בשעת בוקר מוקדמת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב איסטנבול 2:50 שעות
איסטנבול קולומבו 10:35 שעות
מאלה איסטנבול 7:40 שעות
איסטנבול תל אביב 2:10 שעות

סרי לנקה

טאג' מאהל

האיים המלדיביים

מטיילים ממליצים

"המדריך מקסים, מלא ידע, מעניין, חייכן ומקצוען. היה נפלא!"
סימה כפיר

"היה נהדר, הארגון היה למופת. נהנינו לבקר במגוון רחב של אתרים, ובעיקר נהנינו ממדריך הטיול עופר צבי. מדריך בעל ידע נרחב בהרבה תחומים שגרם לנו לטעום את הודו בכל מיני דרכים. אדם עם הרבה סבלנות שטיפל בנו בעדינות וברוגע אין סופיים"
משפחת פורטנוי

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIMS01 נובמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CIMS02 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CIMS03 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IC בקומות 4-10

  • ניתן לשדרג לחדר חיצוני מקטגוריה EP בקומות 8,9,10,12 בתוספת 349$ לאדם בחדר זוגי או 548$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BP בקומות 9-10 בתוספת 527$ לאדם בחדר זוגי או 903$ לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת טורקייש איירלנייס בנתיב: תל אביב - איסטנבול - קולומבו, מאלה - איסטנבול - תל אביב
  • טיסת פנים בנתיב ג'אייפור - מומבאי.
  • טיסת פנים בנתיב קולומבו - דלהי.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם 70 € לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בחזרה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ.

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    נדרשת אשרת כניסה להודו (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהנפקת האשרה לפרטים לחצו כאן

  • נדרשת אשרת כניסה לסרי לנקה (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהנפקת האשרה לפרטים לחצו כאן

  • בחדרים חיצוניים מקטגוריה קלאסיק ו/או מרפסות מקטגוריה קלאסיק עלול להיות נוף מוסתר ולרוב מיקום החדרים יהיה פחות מרכזי. חדרים מקטגוריית פרמיום הינם עם נוף מלא ומיקום החדרים טוב יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת "Cruise Tour" הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באונייה Costa Victoria
  • ביקור בשוק הדגים המפורסם בנגומבו
  • ביקור ב"בית יתומים" לפילים בפינאוולה
  • ביקור בפולונארואה, הבירה העתיקה השנייה של סרי לנקה שהוכרזה "אתר שימור עולמי" על ידי אונסק"ו
  • ספארי ג'יפים בלב הסוואנה המקומית בפולונרואה
  • ביקור בחוות תבלינים ובמקדש החשוב דאלאדה מאליגאווה בעיר קנדי
  • ביקור בגנים הבוטניים ובמפעל מקומי לייצור תה בקנדי
  • מופע פולקלור מקומי בקנדי
  • שייט בסירה מודרנית בסגנון סירות קארלה המסורתיות (הוכתר ע"י "נשיונל גיאוגרפיק" כאחד מרשימת "50 היעדים של פעם בחיים")
  • שער הודו המפורסם ומלון טאג' המפואר במומבאי
  • המבצר האדום בדלהי
  • המונומנט הידוע קוטאב מינאר בדלהי
  • העיר המרשימה פטיפור סיקרי
  • ג'אייפור העיר הורודה
  • מצודת אמבר
  • מופע הרקדנים הרג'סטנים בג'אייפור
  • שיט בתעלות קוצ'ין
  • שיט סביב האיים המלדיביים
  • 'הטאג' מאהל' באגרה - אחד מפלאי עולם

על האוניה

Costa Victoria

האוניה Costa Victoria של חברת השייט Costa Cruises הנה אוניה אלגנטית שמעוצבת בסגנון מודרני. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדות, ברים, בריכות שחיה, מועדונים, מרכז ספא ומרכז ספורט, חנויות, תיאטרון, פעילויות בידור, דיסקו וקזינו.

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  סרי לנקה דלהי אגרה מאלה
נובמבר 30° 27° 21° 29°
דצמבר 30° 21° 19° 29°
ינואר 31° 18° 19° 29°
פברואר 31° 18° 23° 31°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ