שייט מאורגן לאיסלנד, איי אורקני ואיי שטלנד

12 ימים • כולל משולש הזהב ומפלי גודפוס הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

11 לילות

10 לילות שיט

קוד טיול CIOS

לפני זמן לא רב במונחים גיאולוגים, מאתיים מיליון שנה, התפצלה יבשת העל פנגיאה לשני חלקים, ובין אמריקה הצפונית ואירופה של היום נוצר מרווח. תזוזת הלוחות הטקטוניים יצרה בתווך שבין היבשות החדשות רכסים תת אוקייניים ענקיים ומהם יצאה לבה שהתקררה לבזלת. אחד מרכסים אלה בצבץ מהים ויצר אי ששמו כיום הוא איסלנד, "אי של אש וקרח". בגלל מיקומו המיוחד של האי וגילו הצעיר, יחסית, הוא שופע בתופעות טבע מרהיבות ומיוחדות, כמו מעיינות חמים, מפלים ואגמים, מרחבי בזלת והרי געש, גייזרים וקרחונים. 

בטיול זה נבקר גם באיי אורקני (Orkney Islands), קבוצת איים הממוקמת לחופה הצפוני של סקוטלנד. האזור גדוש היסטוריה ונופים יפיפיים. כמובן שלא נוותר על ביקור בקירקוול (Kirkwall), הבירה של איי אורקני והגדולה שבערי האיים. נעגון גם בלרוויק (Lerwick), העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד. עיר זו שוכנת לחופו המזרחי של האי מיינלנד ונוסדה במאה ה-17 כעיר נמל, כיום כלכלת העיר מתבססת על דיג המליחים ועל סיוע לקידוחי הנפט שבים הצפוני.

לכל טיולי השייט לאיסלנד לחצו כאן

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר)
  • ארוחה למרגלות המפל המרשים Dynjandi בעיירה איסאפיירד’ור, עיירה בצפון-מערב איסלנד
  • ביקור מיוחד בכפר הדייגים Sudureyri כולל סיור במפעל דגים 
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות איכותיות ומעמיקות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה
  • מים בארוחות הערב באוניה
  • לילה בבית מלון בהמבורג מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר
  • דמי סבלות בבית המלון

אתרים בולטים במסלול:

  • 'משולש הזהב' הכולל את 3 האתרים המבוקשים באיסלנד: סלע ת'ינגווליר - מקום כינוסים של השבטים הוויקינגים, מפל הגולפוס - מגדולי המפלים האיסלנדים ואתר הגייזר המפורסם
  • ביקור במפל המרשים Dynjandi, המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • אגם Myvatn, אגם רדוד ועשיר בחומר אורגני הממוקם באזור של פעילות געשית בצפון איסלנד

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב - מינכן – המבורג

נמריא אל מינכן ומשם בטיסת המשך אל המבורג. עם הגיענו נקיים סיור פנורמי קצר להיכרות עם המבורג ובהמשך היום נצא בנסיעה לבית המלון להתארגנות ומנוחה. לינה באזור המבורג.

יום 2 סיור בהמבורג - תחילת הפלגה

העיר המבורג הינה עיר מגוונת המשדרת עוצמה כלכלית. יש בה פארקים, אגמים ונמל עצום. זוהי עיר של מוזיאונים, של מוסיקה ושל חיי לילה סוערים. נתרשם מהכיכר המרכזית, מהבורסה ומבית העירייה. כמו כן, נטייל באזור האגם ‘אלסטר’. בנוסף, נתרשם מכנסיות העיר, מה’צילההאוס’ ועוד בהתאם לזמן העומד לרשותנו. בשעות הצהריים ניסע לנמלה של המבורג, שם נעלה לאונית התענוגות PREZIOSA  של חברת MSC Cruises. אוניה זו תארח אותנו במהלך טיולינו הקרוב וכבר הערב נהנה מארוחה חגיגית, ממופעי בידור ומבילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 3 שייט לכיוון איי אורקני - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה יום של הפלגה ושל הנאה ממגוון השירותים באוניה, ובמהלך היום גם נחבור למפגש קבוצתי ונקשיב להרצאה של המדריך. לינה באוניה.

יום 4 איי אורקני - טבעת ברודגר - הכפר הניאוליטי - קירקוול

נזכה היום בהזדמנות נהדרת לסיור באיי אורקני (Orkney Islands) השוכנים ליד חופו הצפוני של סקוטלנד. איים אלה מציעים נופים מרהיבים, תושבים נעימי הליכות והיסטוריה עשירה. נוכל להתפעל מקו החוף היפהפה עוד מסיפונה של האוניה. ניסע אל המתחם הפרה-היסטורי המכונה טבעת ברודגר (ring of Brodgar), שנחשב לאח הקדמון של הסטונהנג’ באנגליה. בדרך נתרשם גם ממעגל האבנים העומדות ‘סטנס’ (Stenness), אשר נוסד ע”י התושבים הקדמונים באי לצורך פולחן שפרטיו לא ידועים עד היום. בצהרי היום נבקר בכפר הנאוליטי סקארה ברה (Skara Brae), שהתגלה במקרה במאה התשע עשרה, בעקבות סופה חזקה שחשפה את מסתורי המקום. בקרבתו שוכנת גם אחוזת סקייל המכילה אוספים של פריטים מקומיים בני מאות שנים. יום טיול זה יסתיים בבירת איי אורקני – קירקוול (Kirkwall) הנעימה על רחובותיה הקטנים, שרידי ארמון הבישוף, הקתדרלה עם אבן החול האדומה, שפע החנויות הססגוניות ועוד. לאחר ביקור וסיור בקירקוול, נשוב לאוניה. לינה באוניה.

יום 5 שייט לכיוון איסלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה עוד יום הפלגה והנאה משירותי האוניה, במהלכו נתכנס למפגש של הקבוצה ונשמע הרצאה מהמדריך. לינה באוניה.

יום 6 ריקיאוויק - משולש הזהב - מפל הגולפוס - אתר הגייזר

נעגון ברייקיאוויק, בירת איסלנד וניסע אל הסלע המפורסם ‘ת’ינגווליר’, מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים. נסייר במורד מצוק הלבה לצד הקירות הזקופים של השבר. מפל ה’גולפוס’ הוא יעדנו הבא, אחד מהמפלים הגדולים באיסלנד. מימי הגולפוס יורדים במורד מדרגות סלע יפות עד שהם מכים בקול אדיר בתחתית ערוץ קניוני. את היום נסיים בביקור בגייזר, אחד האתרים הפופולאריים של איסלנד. לינה באוניה.

יום 7 איסאפיירד'ור - הפיורדים המערביים (Isafjordur), איסלנד

את היום הזה נתחיל בביקור ב-‘איסאפיירד’ור’ (באיסלנדית: Ísafjörður), עיירה הממוקמת בצפון מערב איסלנד. זו בירת מחוז ‘וסטפירד’יר’ (הפיורד המערבי) וגרים בה כשלושת אלפים איש. היא ממוקמת על גדות מפרץ עוצר נשימה, המוקף בהרים גבוהים שמכוסים שלג גם במהלך הקיץ. הסיור שלנו יתמקד בדרום העיירה, בין עמקים קרחוניים והרי געש, שם נגיע למפל היפהפה ‘דיניאנדי’ (Dynjandi), שמימיו שוצפים 100 מ’ מטה בצורה מדורגת ויוצרים זרזיפי מים דקים. בפועל מורכב מפל זה מסדרה של שבעה מפלים היוצרים מפתח מפלים רחב ומעניין, הגדול במפלי הפיורדים המערביים. נתכבד בכעך האופייני למקום עליו נוהגים הכפריים לפזר קימל וביוגורט האיסלנדי הידוע, סקיר ממחלבות ביתיות. בהמשך נתעכב בנקודות תצפית אחדות כדי להתרשם מהנוף ונמשיך לכפר הדייגים ‘סודוריירי’ (Sudureyri), שבו נלמד על שגרת יומם של הדייגים ועל חייהם. כמו כן, נקיים ביקור במפעל לעיבוד דגי הים הצפוני. לינה באוניה.

יום 8 אקוררי (Akureyri) - מפלי גודפוס - נופים געשיים באגם מיוואטן

התחנה הראשונה שלנו בבוקר זה היא העיר אקוררי (Akureyri), שבה נעגון וממנה נצא ליום שלם של טיול אל אגם ‘מייוואטן’ (Myvatn). פיורד Eyjafjordur שהוא הפיורד הארוך באיסלנד, חולף על פנינו בעודנו נוסעים לאורך קו החוף. במהלך הנסיעה לאורכו נוכל ליהנות מיופייה של העיר אקוררי ומההרים התוחמים אותה. המשך הטיול כולל ביקור במפלי ‘גודפוס’ (Godafoss) ששמם, “מפלי האלים”, ניתן להם בשל יופיים והם ידועים מבין המפלים המרשימים באיסלנד. יחד עם אימוצה של הנצרות באיסלנד, הושלכו הפסלים של האלים הויקינגים אל מימיהם של המפלים. אגם מייוואטן, הרדוד והעשיר בחומר אורגני, הוא התחנה הבאה בטיולנו. אגם זה נמצא בלב אזור הפעילות הגעשית של צפון איסלנד, בקרבה להר הגעש ‘קרפלה’. האגם והסביבה הביצתית המקיפה אותו שופעים עופות מים, בעיקר ברווזים. הוא נוצר במהלך התפרצות הר געש לפני כ-2,300 שנה, התפרצות שהפיקה כמות גדולה של לבת בזלת. זו השפיעה על הנוף המאופיין בתוואי שטח געשיים, עמודי לבה ופתחי אוורור חסרי שורשים, קיטור והתפרצויות של בוץ חם. את הקיטור המתפרץ רותמים האיסלנדים החרוצים להפקת אנרגיה, ואם יישאר זמן לכך נבקר גם בתחנת כוח שבה נעשה שימוש במי המעיינות החמים לצורך הפקת חשמל. לסיום נשוב לעיר אקוררי. לינה באוניה.

יום 9 שייט לכיוון איי שטלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה עוד יום הפלגה והנאה משירותי האוניה, במהלכו נתכנס למפגש של הקבוצה ונשמע הרצאה מהמדריך. לינה באוניה.

יום 10 לרוויק, איי שטלנד (סקוטלנד)

העיר לרוויק נוסדה כעיר נמל במאה ה-17 ונמצאת בחופו המזרחי של האי מיינלנד. זוהי העיר היחידה באיי שטלנד בסקוטלנד ומהווה את הנמל העיקרי. כלכלת העיר מתבססת בימינו על סיוע לקידוח נפט בים הצפוני ודיג מליחים. בעת סיורנו בעיר נוכל להתרשם מהאווירה הייחודית של המקום ומן הנופים המדהימים. לינה באוניה.

יום 11 שייט לכיוון המבורג - מפגש קבוצתי והרצאה

יהיה זה עוד יום הפלגה והנאה משירותי האוניה, במהלכו נתכנס למפגש של הקבוצה ונשמע הרצאה מהמדריך. לינה באוניה.

יום 12 סיום הקרוז בהמבורג – פרנקפורט – תל אביב

האוניה תעגון בשעות הבוקר בנמל העיר המבורג. בתום ארוחת הבוקר ניפרד מהספינה. ניסע לשדה התעופה הממוקם בסמוך להמבורג ממנו נטוס דרך פרנקפורט לת"א, אליה נגיע קצת לאחר חצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
מינכן המבורג 01:20 שעות
המבורג פרנקפורט 01:10 שעות
פרנקפורט תל אביב 03:40 שעות

איסלנד

גייזרים - איסלנד

מטיילים ממליצים

"הקרוז והטיול המשולב בו הביא אותנו למרחבים חדשים ולנופים עוצרי נשימה. הכל היה מוצלח מאד"
יפה ודוד אפלבוים

"יש לי רק מילים טובות על עמוס: סגנונו האישי הנעים והנינוח, דאגתו לרווחתנו וקשיבותו"
נעמי גולדברג

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIOS יולי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה בלה בקומות 11-13

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה בלה בקומה 5 בתוספת 270$ לאדם בחדר זוגי , 390$ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה בלה בקומות 10-11 בתוספת 470$ לאדם בחדר זוגי, 785$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בחברת לופטהנזה בנתיב: תל אביב – מינכן – המבורג, המבורג – פרנקפורט – תל אביב.
  • לילה בבית מלון בהמבורג מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם €120 לאדם)
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • עד 90 ימים טרם היציאה לטיול, לא ייגבו דמי ביטול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 90 ימים לבין 60 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 35% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 60 ימים לבין 30 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 55% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 30 ימים לבין 15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 70% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 15 ימים לבין 7 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 85% ממחיר הטיול.
  • ביטול בטווח של פחות מ 7 ימים לפני היציאה לטיול, כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע באוניית התענוגות MSC Preziosa
  • סיור בהמבורג
  • ביקור בכפר הניאוליטי ובטבעת ברודגר באיי אורקני
  • ביקור באגם מייוואטן
  • ביקור במפלי Godafoss ("מפלי האלים"), בין המפלים המרהיבים ביותר באיסלנד
  • ביקור במפל Dynjandi המפל הגדול ביותר בפיורדים המערביים
  • ביקור בכפר הדייגים Sudureyri באיסלנד
  • הסלע המפורסם 'ת'ינגווליר', מקום הכינוס של השבטים הוויקינגים
  • ביקור במפל הגולפוס - אחד מגדולי המפלים האיסלנדים
  • אתר הגייזר המפורסם באיסלנד
  • ביקור בלרוויק, העיר היחידה והנמל העיקרי של איי שטלנד שבסקוטלנד

על האוניה

MSC Preziosa

אוניית הקרוז MSC Preziosa היא אונית פאר חדשנית ומודרנית של אחת מחברות השייט הטובות ביותר ברחבי הים התיכון - MSC Cruises. האוניה תוכננה במקצועיות ובקפדנות והושקה בשנת 2008. במהלך השיט תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים: תשע מסעדות שונות, עשרים ואחד בארים, מועדונים ולאונג'ים שונים הפזורים ברחבי האונייה, ארבע בריכות שחיה ושתיים עשרה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ריקיאוויק המבורג
יולי 13° 21°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט מאורגן לאיסלנד, איי אורקני ואיי שטלנד   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • כולל משולש הזהב ומפלי גודפוס
לוגו של וואטסאפ