מרכז מידע למטייל / מאמרים וכתבות


קרוז מאורגן – מאמר: שייט תענוגות – הדרך הנכונה לראות עולם

מסלולי יבשה הם דרך נפלאה להכיר את העולם, ואירופה בעיקר, אולם, למי שמחפש אופציה ייחודית ועם זאת מפנקת ומרתקת לא פחות לטיולים בעולם, כולל יעדים רחוקים, כדאי לאמץ את טיולי השיט, שהפכו למבוקשים בקרב מבוגרים וצעירים אשר פנויים לטיול ממושך ומפנק. טיולי השיט הפכו לפופולאריים ונחשקים מאוד בשנים האחרונות, במיוחד עבור הישראליים, אשר זוכים לבלות בטיול יבשתי ושיט בהלימה אחת, ומוצאים זמן לא רק לתור אחר נפלאות הדנובה או לשוט במעלה נהר הריין, אלא גם להכיר מקרוב סמטאות ושווקים לצד עתיקות ואתרים חשובים באחד מנמלי הנהר בהם עוצרת ספינת הנהר.

ללגום כוס יין על סיפונה של ספינת נהר מפוארת המלטפת את המים ברוגע בעת שיט במעלה נהר הדנובה, ליהנות מארוחת ערב עמוסת כל טוב כשברקע מוזיקה נעימה לאוזן וקולות פטפוט ושחוק של תיירים מכל העולם אשר חולקים את החוויה עמכם, או לנוח על סיפונה של האונייה בשעת חצות כשרק הירח מאיר ברכות את המים והערים שבדרך לאחר סיור רגלי ברחובות עתיקים וטירות קסומות. אלו הם רק חלק מהחוויות העומדות בפניכם, בחופשה בה אתם מתרשמים מנפלאות העולם בזמן שמישהו אחר דאג עבורכם למסלול יבשתי וימי, לאורך אתרים המשלבים קסם ארכיטקטוני לצד נפלאות הטבע והעולם.

חופשה באמצעות שיט היא הדרך בה אתם מגלים את החיים הטובים! האירופאים גילו את סגנון החופשה הזו אי שם בשנות השמונים ומאז זכה הז'אנר – קרוזים ברחבי הגלובוס ושייט נהרות, לעלייה מתמדת של ביקוש וחזרה של תיירים לאותו הטיול, פעם אחר פעם.

טיול נהרות הייחוד בחופשה מעין זו, מתבטא בשלל היבטים, הן מבחינת הקהל האיכותי והן מבחינת החיסכון בעלויות המצטברות בטיול בו משולבים יעדים רבים. כמו כן, בשיט נהרות אתם זוכים לחוויה הנמתחת על פני מאות קילומטרים של נופים, ערים ומספר רב של יעדי עצירה, בהם תוכלו לטייל בסיור מאורגן. לצד פינוקים של מלון צף, אתם חוסכים את טרדות הנסיעה מיעד ליעד, הן ברכבות והן בטיסות, עמידה בלוח זמנים עמוס והצורך לארוז בכל יעד מחדש. ייתרה מכך, בחופשה מעין זו אתם בעיקר נהנים!! ומגלים את העולם ברוגע, תוך שילוב בין חופשה חלומית שלווה ומפנקת בבית מלון מהשורה הראשונה(בדרגת חמישה כוכבים ובפנסיון מלא) לסיורים בערים אירופאיות עם מדריך דובר עברית אשר יגלה יחד איתכם את הטבע והאתרים בכל נמל ויעד. כמו כן, במהלך השיט עצמו תגלו כי השיוט האיטי והרגוע חושף בכל יום מחדש נופים קסומים, ערים ועיירות, טירות וארמונות ונופי כפרים החולפים מול עיניכם בכל יעד. השירות האיכותי והמקצועי הוא חלק מהחוויה ובזמן שאתם מגלים את העולם בכל יעד בו עוגנת הספינה, דואג הצוות למקסם עבורכם את החוויה עם ארוחות שף מפנקות במשך כל היום, מוזיקה טובה ופינוקים זמינים בלי להתרוצץ ובלי להתאמץ. מותג קרוז תור מקבוצת אי.די.בי תיירות, משיקה בכל עונה טיולים מאורגנים ליעדים נחשקים, הכוללים בין השאר שיט באוניית קרוז או בספינות נהר, בין היעדים – האיים הקנריים ומדירה, שיט בים הבלטי, שיט בנופי הפיורדים ואפילו טיול יבשתי בדרום אמריקה המשלב קרוז באונית פאר ועוד שפע של יעדים חמים. אתם רק צריכים לבחור ולעלות על סיפונה של אוניית פאר אשר תיקח אתכם לחוויה בלתי נשכחת. לדברי סימן עובדיה: זיהינו את הצורך בטיולים מאורגנים בהם התייר, אתם, מקבל לו"ז מסודר ובו פירוט מלא של סדר יום, כולל זמני ארוחה, וסיורים מאורגנים. התוצאה: אתם נהנים מטיול מאורגן עם כל הטוב שבעולם במחיר שפוי, כולל מדריך דובר עברית, סידורי טיסה, סיורי חוף, כולם כלולים כבר במחיר, כולל סיורים מאורגנים עם אוטובוס פרטי וממוזג".

העולם גדול, הדרך כבר לא! ספינות הנהר באירופה הן רק דרך אחת לתור בעולם אחר נופים, אתרים תרבות ושווקים מקומיים. דרך נוספת היא בהפלגות תענוגות או כפי שנהוג לקרוא להן כיום – קרוזים, ספינות פאר ברמה גבוהה של מיטב החברות בעולם, אשר על סיפונן תגיעו ליעדים נחשקים ורחוקים דוגמת סדני אוסטרליה, הפיורדים, יפן או ניו זילנד. בדומה לשיט בספינת נהר, בה הכל זמין, מפנק ורגוע, גם בקרוז תקבלו את כל הטוב שבעולם בהישג יד, ברוגע ובנעימות, כולל צוות מקצועי ואיכותי, מטבח עשיר וערי נמל בהם תצרו חוויות חדשות וחברויות עם תיירים מכל העולם אשר חולקים את הקסם אתכם. טיול שכזה מהווה את הדרך הטובה ביותר לפינוק וטיול בסטייל בלתי מתפשר, ללא נסיעות למרחקים, החלפת טיסות ותכנון מקדים בו תנסו לדחוס בלו"ז קצר יעדים רבים ככל האפשר. בקרוז שכזה אתם באים נטו ליהנות!


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ