מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים


"גילינו מדריך שבאמת אוהב את מקצועו ועבודתו עם המון חוש הומור, תוך יצירת אוירה נעימה וחברותית" מאת גילה ורן כהן שהשתתפו בטיול שייט בנהר הדנובה בהדרכת גדי מיכאלי

לכבוד: Cruise Tour תיירות בע"מ
רשמים וחוויות מטיול שייט בדנובה 1-8.7.17

ביום שבת, 1/7/2017 לפנות בוקר, התקבצנו בנתב"ג חבורה של 24 אנשים מכל קצות הארץ, וכל מה שרצינו זה ליהנות ולהשאיר הכל מאחורינו. התמזל מזלנו וקיבלנו את גדי מיכאלי, האחד שילווה אותנו בשיט המופלא הזה. בשבוע אחד הוא הצליח לרגש אותנו בידע הרחב שלו בהיסטוריה של המקום, דרך הגיאוגרפיה, התרבות, האדריכלות והאומנות במקומות בהן ביקרנו בשייט לאורך הדנובה. גדי העשיר אותנו בידע המעמיק שלו וגילינו מדריך שבאמת אוהב את מקצועו ועבודתו עם המון חוש הומור, תוך יצירת אוירה נעימה וחברותית ועל זה אנו מודים לו. גדי השקיע המון בארגון, בירידה לפרטים הקטנים ביותר, דאגת לסדר יום עדכני, אפילו על גבי התפריטים בארוחות הוסיף תרגום לעברית ואפילו סידר לנו מזג אויר נפלא. מעבר לכל גילינו מדריך מיוחד בעל כושר ביטוי נדיר, עשיר בשפה העברית וכמובן גם בשפות המקומיות כשהיה צריך.

אנחנו חוזרים כל אחד לביתו אבל מאמינה שעוד ניפגש יום אחד באחד מהטיולים הנהדרים של החברה הזאת. ולגדי, תודה מעומק הלב תמשיך להדריך ולהצליח!
גילה ורן כהן והחברים בשיט על הדנובה 2017 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ