מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים


"נראה כי הכל אצלה הולך בקלות אך ברור כמה מחשבה ועבודה הושקעו בכך" מאת חברי קבוצת Cruise Tour שהשתתפו בטיול שייט בנהרות הריין והמוזל בהדרכת אריאלה פלד

אריאלה היקרה,

בשם הקבוצה ברצוני לומר מספר מילים, הגענו לשדה התעופה והנה מופיעה אשה קטנה, שיער מסולסל ובידה מוט גדול שבראשו מתנוססת לתפארת חמניה. ביעילות של מנצח על תזמורת מדריכה אותנו אריאלה לאוטובוס ומספקת לנו את ההוראות המתאימות בקשר לבאות, וכבר כאן מתגלה כושרה הארגוני של אריאלה העובר כחוט השני לאורך הטיול. הכל דופק ורץ, תכנונים, הוראות מצחיקות בעל פה וברמקול. שום דבר לא נשכח אפילו תרגום תפריט הארוחות. ההסברים של אריאלה מצביעים על ידע רחב ועמוק אם זה היסטוריה, אמנות, וארכיטקטורה, אריאלה גולשת בקלות בין תקופה לתקופה. כמובן לא נשכחים הסברי הנוף, הצמחייה, אורח החיים של אותה מדינה ועוד ועוד. ההסברים הם תמיד במינון הנכון המותאמים לסיורים הקצרים מתומצתים ומלאים בהתאם לזמני הסיור (שלא תמיד מאפשרים את העמקת אותו הידע הנרחב של אריאלה) היא אינה נרתעת מלהסתייע בידע של חברי הקבוצה לרווחת כל המטיילים. קופצת בסיור מפוזה לפוזה מראה ומסבירה רק שלא נפספס שום דבר. נוסף לכך אריאלה היא בן אדם א מנטש באידיש, קשובה לאנשים, מגלה מסירות ודאגה ובעדינות לכל אחד מהמטיילים ערה ורגישה לקשיים אינדיבידואלים ובעדינות רבה מוצאת פתרונות מתאימים כיצד להתגבר על הקשיים.

מלאת עליזות וחייכנית – גורמת למצב רוח ומדביקה את כולם, מהווה רוח חיה גם בתכנית הבידור הכללי של האוניה. ואם שמתם לב לאריאלה יחסים קרובים עם אנשי האניה ועם מפעילי האתרים אליהם נסענו. דבר התרם בעקיפין גם להנאות הקבוצה. נראה כי "הכל אצלה הולך בקלות" אך ברור כמה מחשבה ועבודה הושקעו בכך. לפעמים אפילו תהינו מי נהנה יותר מהטיול אנו המטיילים או מדריכתנו.

תודה רבה אריאלה שהיית איתנו והנעמת את חופשתנו. הקסמת אותנו ונעמת לנו מאוד,
חברי קבוצת Cruise Tour

 

 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ