מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים


"מדריכה מעולה וחברה עם הרבה חום ודאגה" מאת שולי גינזבורג וגדעון כרמל שהשתתפו בטיול מוסקבה וסנט פטרסבורג בהדרכת ענת גרשון

9.7.2016

לענת היקרה,

כמה מילות הלל ותודה עם הרבה הרבה חיבה, אהבה והערכה. למדנו להכיר אותך לא רק כ"בת אדם". כאשה רבת אשכולות, כליאונרדה דה וינצ'י – גם אשת עולם רחבת אופקים, גם ביולוגית עם ידע היסטורי אבולוציוני, גיאוגרפי, אקטואלי, אומנותי ופיקנטי. גם מומחית למחוננים – ואנחנו ההוכחה. גם מדריכה מעולה וחברה עם הרבה חום ודאגה. פגשת אותנו לראשונה – קבוצת מחוננים קצת איטיים – והצלחת לגלות בנו פוטנציאלים רדומים. בחוכמתך ידעת להנחות אותנו בצעדינו הראשונים המהוססים, לגדל, להעשיר ולארגן אותנו, ואפילו- להפוך אותנו למקהלה הזוכה לתהילה ומייצגת בכבוד את ארצה! הרמת עבורנו גשרים ונענית לכל בקשה וגחמה. האטת את הקצב הנמרץ שלך עבורנו ואנחנו שאבנו ממך אנרגיה ורצנו בקלילות בעקבותייך. תיבלת עבורנו את "רצינות ההיסטוריה" עם סיפורי חוכמת חיים, משלים ודברי הומור ושנינה. פתרת עבורנו בעיות בחוכמה מעודנה ואת רגעי המתח פוגגת בקלילות מצחיקה ומשעשעת, הראית גם סימנים לכישורים על- אנושיים: סידרת לנו מזג אוויר מדהים, עם רווחי-זמן יבשים בין כל הממטרים. סידרת לנו מרתון ששיתק את העיר ופילסת לנו דרך בהרמיטאז' ובארמונות מלוכה. הולכת אותנו כמו קתרינה הגדולה ועדת מאהביה סביבה. העברת אותנו בשלום את הקרמלין – לעין מצלמות הממשל ופוטין. הענקת לנו השראה באגם ללא ברבורים והפתעת אותנו שלא כמתוכנן עם גלידה ב"מוזיאום-גום". אכלנו לשובעה וחזרנו הביתה ברוסיה למלון בשלום, לערב האחרון. בין הרפתקאה – לדאגה – נסכת בנו בטחון והענקת לנו חוויה שלא תשכח, עם המון המון הנאה, שמחה ומרגש, שמיים ושקיעות.

לא נותר לנו אלא לקוות שנפגוש בך לעיתים קרובות ונזכה תחת שרביטך – לעוד ועוד חוויות.
אוהבים אותך, מעריכים אותך ומאחלים לך את כל הטוב שבעולם הפרוש לרגלייך ובעיקר עם בני המשפחה – בעלך, ילדייך, נכדייך ואלה שאוטוטו בדרך.

שולי גינזבורג וגדעון כרמל
יולי 2016
ס.פטרסבורג-מוסקבה
וכל מה שבדרך

 


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ