מרכז מידע למטייל / המלצות מטיילים


"איש מלא אכפתיות ודאגה, הפגין ידע רב בהיסטוריה, בתרבות, באמנות, בגאוגרפיה ובמגוון רחב של תחומים" מאת ציפי וחיים אשכנזי שהשתתפו בטיול לסין בהדרכת מיכאל גיא

שלום רב,

חזרנו מטיול בסין בהדרכתו של מיכאל גיא לפני כשבוע, הטיול שלנו נמשך 18 יום וכלל 4 ימי שייט בספינת נהר מפנקת על נהר היאנג-צ'ה מיכאל הדריך את הקבוצה בצורה שהותירה בכולנו הרגשה טובה של איש מלא אכפתיות ודאגה לרווחתם של כל המשתתפים. מיכאל הפגין ידע רב בהיסטוריה, בתרבות, באמנות, בגאוגרפיה ובמגוון רחב של תחומים כולל ידע מפתיע ומעמיק בסוגי האוכל הסיני השונים ונתן לנו טיפים והמלצות מה לאכול וממה להיזהר. מיכאל סיפר לנו סיפורים ובדיחות והנעים לנו את זמן הנסיעות. הוא ניהל אותנו ואת הטיול בתשומת לב רבה לצרכים האישיים של כל חברי הקבוצה. הודות לו, הקבוצה התגבשה לקבוצה חברית ומלוכדת, דאגתו הקרינה על כולם ועל כן, כולם דאגו לכולם כמשפחה אחת. הטיול היה מקיף, ממצה ובעיקר מפנק, בתי המלון היו ברמה מצוינת, הארוחות עשירות ומגוונות. צפינו ב-4 מופעים מרהיבים ונלקחנו לכמה מסעדות מקומיות טובות מאוד עם שירות והגשה כיד המלך. ההסעה הביתה הייתה סיום מפנק, המדריכים המקומיים היו הפתעה, עזרו במתן שרות ודאגו לבעלי שהתקשה בהליכה במסלולים קשים (הזמינו הסעות מקומיות). 

לסיכום, ברצוננו להודות לחברת "קרוז תור" על טיול מהנה ומוצלח. הרגשנו שכל דולר שהוצאנו היה שווה. אנו נמשיך לחפש אצלכם טיולים ובעיקר כאלה שבהם מיכאל גיא מדריך.

בברכה,
ציפי וחיים אשכנזי.


טיולים שיכולים לעניין אתכם

לוגו של וואטסאפ