חוגגים סוכות בניו אינגלנד בתקופת השלכת

15 ימים • טיול לניו אינגלנד, ניו יורק ו-7 לילות קרוז באוניית תענוגות הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KNE

הימים מתקצרים, הלילות הופכים קרים והצייר של הטבע כבר התמקם במקום מושבו בניו אינגלנד עם פלטת הצבעים שלו. בהינתן האות הוא טובל את מכחולו ובנגיעות מכסה את העלים הירוקים בשלל גוונים של אדום, כתום, חום וזהוב. גלים גלים משתנים הצבעים ומכסים את הקרקע במרבדים רכים וצבעוניים, המהווים תפאורה מרהיבה על רקע האגמים הכחולים, ההרים הגבוהים והגשרים העתיקים. עם תום עונת הסתיו אורז הצייר את צבעיו ועוזב את מזרח ארצות הברית, עד לשנה הבאה.

הצטרפו אלינו לטיול בן 15 ימים כולל 7 ימי שיט באניית קרוז מפנקת לאורך החופים של ניו אינגלנד ושמורות הטבע הגדולות, שבהן מופיעה השלכת הצבעונית במלוא תפארתה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • הטיול יוצא בתקופה האופטימלית ומאפשר לכם לחוות את השלכת במלוא הדרה (זאת לעומת טיולים של חברות אחרות היוצאים בתחילת חודש ספטמבר לדוגמא)
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל מים בארוחות הערב 
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה
  • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה ו/או טובה על בסיס ארוחת בוקר אמריקאית
  • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר
  • שני ימי סיור מלאים בניו יורק
  • טיסות ישירות
  • הקרוז יביא אתכם לפינות נסתרות ומרוחקות, אשר אינן נמצאות על מסלולי הטיול הרגילים

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב - טיסה ישירה לבוסטון

נתראה בשדה התעופה ונטוס בטיסה ישירה אל בירת מסצ’וסטס, בוסטון, אחת מהערים העתיקות באמריקה, הנחשבת למרכז התרבותי של החוף המזרחי של ארה"ב. בהגיענו ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה באזור בוסטון.

יום 2 סיור בבוסטון ואתריה - קיימברידג’

היום נצא לסיור מרתק במגוון אתריה של בירת מסצ’וסטס, בוסטון. נבקר בפארק בוסטון קומון שבשטחו נאמו הדמויות הגדולות בהיסטוריה, נראה את בניין הממשל ונלך בנתיב החירות. נבקר באנדרטת ניו אינגלנד לשואה ונעצור בשוק האוכל הגדול קווינסי, שמהווה עד היום את הלב הפועם של העיר. נמשיך בסיור פנורמי ונעצור בכיכר קופלי המרכזית והציורית. בהמשך היום ניסע מעבר לנהר צ'ארלס לקיימברידג' השכנה. בה נצפה בכיכר המרכזית בעיר ונגיע גם לאוניברסיטת הרווארד הידועה. עם סיום ביקורנו בקיימברידג' ניסע לביקור בגן הציבורי היפה של העיר שהוא בעצם גן בוטני, עם אגם שטחי פרחים מרשימים ופסלים. לינה באזור בוסטון.

 

יום 3 ההרים הלבנים בניו המפשייר - פסגת הר וושינגטון – קונווי

ניפרד מבית המלון וניסע לכיוון צפון למדינת ניו המפשייר, נעלה לפסגת הר וושינגטון, ההר הגבוה ביותר באזור ניו אינגלנד ונצא לטיול מקסים באזור ההרים הלבנים. לינה באזור קונווי.

יום 4 דרך קנקמגוס - קניון פלום - פארק המדינה פארקוניה – מונטפלייה

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מבית המלון וניסע לאורך רכס ההרים הלבנים ונופיה המרשימים של דרך הקנקמגוס, כביש ציורי המתפתל בין תצפיות, רכסי הרים, נהרות, פינות יער ומפלי מים מרשימים. נבקר גם בקניון הצר והגדוש מפלים, ‘פלום’ ונצפה במפלים ובתופעות הטבע באזור. נטייל בסמוך להר קנון אשר אתר סקי חשוב מקשט את מדרונותיו ונתרשם מצבעי השלכת הפנטסטיים המלווים אותנו מכל עבר. בהמשך היום נגיע לביקור בעיר הבירה של מדינת ורמונט, מונטפלייה, עיר הבירה עם מספר התושבים הקטן ביותר בארצות הברית, הקרויה ע"ש עיר בשם דומה בצרפת, משם הגיעו חלק ממהגרי ורמונט. נסיים את היום באזור עיירת הנופש סטואו. לינה באזור סטואו.

יום 5 סטואו – אגם שמפליין - ברלינגטון - קוויבק סיטי (קנדה)

היום נבקר באזור אגם שמפליין – אחד האגמים היפהפיים, שמשמש כאזור קייט ונופש. נגיע לביקור בעיר ברלינגטון, הגדולה בערי מדינת ורמונט, נטייל לחוף האגם, נערוך ביקור במוזיאון הפתוח שלבורן, שם אפשר לראות חפצי אומנות ומבנים מההיסטוריה של ארה”ב, כמו בית ספר, אסם, מגדלור ועוד. בהמשך היום ניסע צפונה ונחצה את הגבול לקנדה ומשם לעיר קוויבק סיטי (Quebec), הממוקמת על שפת הר סנט לורנץ ובירתה של פרובינציית קוויבק הגדולה ביותר בקנדה. לינה בקוויבק סיטי.

יום 6 קוויבק סיטי ואתריה – עלייה לאוניית הפאר

בשעות הבוקר נצא לסיור בקוויבק סיטי (Qebec) אשר ממוקמת בסמוך להר סנט לורנץ, עיר הבירה של פרובינציית קוויבק, המחוז הגדול ביותר בשטחו בקנדה. זוהי אחת הערים העתיקות בצפון אמריקה, והראשונה שמתיישביה בחרו להתגורר בה כדרך קבע ולא ראו בה תחנת מסחר וזאת בשל מיקומה האסטרטגי. ההיסטוריה של העיר העתיקה, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו, אצורה בין חומותיה ובסמטאותיה והארכיטקטורה מרתקת. במהלך הסיור נטייל בסמטאות העיר העתיקה המוקפת חומה שחומותיה עדיין קיימות, והוכרה כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו. נראה את בית העיריה ובנין הפרלמנט. לקראת צהריים ניסע לנמל העיר, שם נעלה על אניית התענוגות Norwegian Joy, עליה נשוט לאורך חופי ניו אינגלנד במשך הימים הבאים. לינה באוניה.

יום 7 סאגנה

האוניה תעגון בסמוך לסאגנה, עיר הנמצאת במרכז פרובינציית קוויבק שבקנדה. העיר נמצאת במרכז עמק על גדת נהר סאגניי. נצא לסיור של מספר שעות במהלכו נראה יערות, אגמים רבים וטבע קנדי פראי. לינה באוניה.

יום 8 שייט לכיוון ניופאונדלנד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של הפלגה והנאה ממגוון שירותי האוניה. בנוסף, נתכנס במהלך יום זה למפגש קבוצתי ונשמע הרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 9 ניופאונדלנד – קורנר ברוק - מצפה קפטן קוק – סיור בכפרי הדייגים

האוניה תעגון בקורנר ברוק (Corner Brook) הנמצאת בניו פאונדלנד. כ 500 שנה לפני קולומבוס ואמריגו וספוצי, עוגנים באמריקה ויקינגים עזי נפש וניו פאונדלנד התגלתה כבר אז. גם קפטן קוק מגלה ניו זילנד הוואי ואוסטרליה, מקיים כאן מסעות שייט ומתאמן לקראת הדבר הגדול הבא. נצא לטיול היום בעקבות אותם פורצי דרך ונכיר את אורח החיים האופייני לצפון מזרח קנדה הנידחת. נעפיל למצפה קפטן קוק ממנו נשקף מבט יפיפה על המפרץ רחב הידיים ושם נקשיב לסיפורו ההירואי. ניסע אל כפר הדייגים הציורי לארק הארבור Lark Harbour המושך מבקרים אל השלווה והשקט. נבקר גם בקוקס קוב (Cox Cove) שתושביה המעטים עוסקים בדייג ומסחר בפרוות מינק והנוף הירוק ושפע המים מהווים תפאורה נהדרת למטיילים בה. אחה"צ נשוב לקורנר. לינה באוניה.

יום 10 סידני, נובה סקוטיה

נעגון בשעות הבוקר בסידני אשר בפרובינציית נובה סקוטיה בקנדה. מהגרים בריטיים ייסדו את העיר עוד בשנת 1785 ובמאה ה-20 היא עברה גידול מואץ הודות למרבצי הפלדה מהגדולים באמריקה הצפונית שנמצאים בתחומה. מכאן נצא בנסיעה חווייתית בנתיב קאבוט, שיש הנשבעים שהוא אחד מדרכי הנוף היפות ביותר בצפון אמריקה. מסלול הנסיעה מתפתל ובכל עיקול של הדרך מתגלה הפתעה אחרת: פעם זו עיירה ציורית, פעם מורדות ירוקי עד, פעם מצוקים תלולים, מפרצים מרהיבים ופעם מים כחולים הנמתחים אל האופק. בשעות צהריים, נגיע לאנייה ונתכונן לשייט ליעדנו הבא. לינה באוניה.

יום 11 הליפקס - המוזיאון הימי

נעגון היום בעיר הבירה של חבל נובה סקוטיה, הליפקס, השוכנת לחופו של האוקיינוס האטלנטי. הנמל הימי של העיר היה נקודת המוצא העיקרית לספינות המפליגות לאירופה וממנה, ומרבית המהגרים לקנדה הגיעו למדינה דרכו. נגיע לביקור במוזיאון הימי הממוקם בעיר שבו מוצגים שרידיה של הטיטניק, שטבעה סמוך לעיר. נצא לסיור פנורמי בהליפקס, נצפה במצודה מהמאה ה-18 וניסע לאורך קו החוף המאוכלס בעיירות היסטוריות, שנראה כאילו הזמן עצר בהן מלכת. לינה באוניה.

יום 12 שייט לכיוון ניו יורק - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של הפלגה והנאה ממגוון שירותי האוניה וביניהם מופעים בינלאומיים, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי וכן הלאה. בנוסף, נתכנס במהלך יום זה למפגש קבוצתי ונשמע הרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 יום סיור מלא בניו יורק – סיור ערב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מהאוניה ונצא בנסיעה אל התפוח הגדול – הלוא היא ניו יורק המדהימה. בהגיענו נצא לסיור בניו יורק שתחילתו יוקדש לאזור מנהטן התחתית. נבקר בוול סטריט, הלב הפועם של אזור הסחר והעסקים ונראה את סמל השור הידוע ואת בניין הבורסה. נראה את אתר ההנצחה המפורסם גראונד זירו ונסייר באיטליה הקטנה וצ'יינה טאון. ניסע לטבורה של העיר, משם נשים פעמינו אל הסנטרל פארק, הריאה הירוקה הגדולה ביותר של העיר, הנמצא בעיבורה של מנהטן, נצעד בשדרה החמישית היוקרתית ונראה בין היתר את מגדל האו"ם, מרכז רוקפלר ועוד. בשעות הערב נצא רגלית לכיכר טיימס המוארת, על שלל מסכיה, שדרת ברודוויי ועוד. לינה בניו יורק.

יום 14 ניו יורק - ברוקלין - מנהטן - שוק צ'לסי – טיסה לתל אביב

היום נעבור את גשר מנהטן שנמצא מעל האיסט ריוור ונצפה על מנהטן מטיילת ברוקלין. נשוב להשלמת סיורים במנהטן: נעצור ליד היוניון סקוור ונראה את בניין פלאטאיירון המפורסם. נמשיך לשכונת צ’לסי, רובע הגלריות. בשכונת חצרות האדסון המתחדשת נראה את המגדל החדש והייחודי “וסל” ונמשיך לאורך הטיילת המיוחדת  HIGHLINE. נמשיך לשוק צ’לסי המפורסם. נבקר בתוספת החדשה לנופי העיר – הפארק המרחף מעל נהר ההאדסון. לקראת שעות הערב נצא בנסיעה לשדה התעופה של ניו יורק לקראת טיסתנו בחזרה ארצה.

יום 15 לתל אביב

ננחת בתל אביב בשעות אחר הצהריים.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בוסטון 11:40 שעות
ניו יורק תל אביב 10:15 שעות

שלכת בניו אינגלנד

בוסטון

מטיילים ממליצים

"מדריך עשיר ידע, חכם, סבלני, מעודכן וקשוב"
אורית נצר

"חוויה נהדרת, אמשיך לנסוע אתכם, נסעתי פעמים רבות בטיולים מודרכים והפעם המדריך היה הטוב ביותר שחוויתי"
יהודית אסנין

"טיול מעולה ברמה גבוה, הרבה בזכות המדריך"
אליהו אסנין

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KNE01 (סוכות) ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באונייה מקטגוריה IB בקומות 8-15 ,5.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BA בקומות 8-15 בתוספת 550$ לאדם בחדר זוגי, 950$ לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג למיני סוויטה עם מרפסת מקטגוריה MA בקומות 8-15 בתוספת 715$ לאדם בחדר זוגי, 1,275$ לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת דלתא איירליינס בנתיב: תל אביב - בוסטון, ניו יורק - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל מים בארוחות הערב (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה ו/או טובה על בסיס ארוחת בוקר אמריקאית.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 109$ לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • אשרת כניסה לקנדה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • דרושה אשרת כניסה לארצות הברית (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). הנפקת הויזה כולל העלויות הכרוכות בהוצאתה היא באחריות הלקוח, לקוח ללא ויזה לארה"ב לא יוכל לטוס.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע באוניה Norwegian Joy
  • יום טיול בעיר בוסטון הכולל את פארק בוסטון קומון, שביל החירות, אנדרטת השואה ועוד.
  • העפלה אל פסגת ההר וושינגטון, ההר הגבוה ביותר באזור ניו אינגלנד
  • סיור פנורמי בהליפקס, בירת חבל נובה סקוטיה בקנדה
  • נסיעה לאורך רכס ההרים הלבנים בנופיה המדהימים של דרך הקנקמגוס בבניו המפשייר
  • אגם שמפליין במדינת ורמונט – אחד האגמים היפים ביותר, המשמש למקום לקייט ונופש
  • ביקור בסאגנה, עיר הממוקמת במרכז פרובינציית קוויבק שבקנדה
  • מצפה קפטן קוק וסיור בכפרי הדייגים בניו פאונדלנד
  • ביקור בעיר העתיקה קוויבק סיטי שהוכרה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו
  • נסיעה באחד הכבישים היפים ביבשת - נתיב קאבוט
  • שני ימי סיור מלאים בניו יורק

על האוניה

Norwegian Joy

אוניית הקרוז ושיט התענוגות Norwegian Joy של חברת Norwegian Cruise Line) NCL) הושקה בשנת 2017 וחודשה בשנת 2019. האוניה מציעה 29 מסעדות, חדרי האוכל העיקריים של האוניה Savor ו-Taste, מגישים מאכלים סיניים מסורתיים ופיוז'ן עם השפעות של טעמים קוריאניים ויפנים. ה-גארדן קפה הינו מזנון הכולל אפשרויות לארוחת...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ניו יורק בוסטון הליפקס
ספטמבר 24° 23° 18°
אוקטובר 18° 16° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים סוכות בניו אינגלנד בתקופת השלכת   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • טיול לניו אינגלנד, ניו יורק ו-7 לילות קרוז באוניית תענוגות
לוגו של וואטסאפ