שייט על נהר הריין

9 ימים • ממיינץ לאמסטרדם בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול SR

שייט בנהר הריין, הנהר המרכזי במערב אירופה וזורם לאורך 1,320 קילומטר. הוא מתחיל בפסגות הנישאות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, זורם לאיטו לאורך מאות קילומטר דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שהוא נשפך בקול שאון לים הצפוני. לאורך הנהר פזורות קתדרלות מרהיבות, טירות עתיקות, כפרים קסומים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים מתחת לצוקים תלולים.

שייט בספינת נהר זוהי דרך נוחה ומדהימה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. האירוח בשייט הוא על בסיס פנסיון מלא ובכל יום עוצרים ויורדים לסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

לכל טיולי השייט בנהר הריין לחצו כאן 

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – פרנקפורט – מיינץ

נצא הבוקר בטיסה בוקר מוקדמת לפרנקפורט. עם ההגעה נמשיך בנסיעה למיינץ עיר הבירה של חבל הריין שבגרמניה. נראה את האתר הבולט ביותר במרכז מיינץ והוא הקתדרלה מאבן הגיר האדומה המוקפת בבתים מהמאה ה-18, בהמשך נבקר בכיכר השוק היפה ובכנסייה המפוארת. לקראת שעות הצהריים ניסע לנמל העיר במיינץ שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף במהלך טיולנו. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. לינה בספינת הנהר.

יום 2 מנהיים – היידלברג – שפייר

הספינה תעגון במנהיים, עיר הממוקמת בחיבור נהרות הנקאר והריין. משם נצא לנסיעה קצרה ונגיע להיידלברג, עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. נחזור לארוחת צהריים בספינה ובסיומה נצא אל שפייר, עיירה שנקראה שפיירא בידי היהודים. בעיירה התקיימה במשך כאלף שנים קהילה יהודית מפוארת והיא אף היוותה את אחת הערים המרכזיות עבור יהודי אשכנז ואת אחת משלוש הקהילות היהודיות הגדולות לאורך נהר הריין יחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא). נסייר בעיר העתיקה ונגיע גם לקתדרלה המפוארת שהוכרזה בידי אונסק”ו כאתר מורשת עולמית ואשר משמשת כמקום קבורתם של קיסרי גרמניה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 שטרסבורג

נצא לטיול בשטרסבורג בירת חבל אלזס שבצרפת. נטייל ברובע העתיק, נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת בשעון האסטרונומי שבה. נסייר בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין בין גרמניה וצרפת. נראה את המבנים השונים המשמשים את מוסדות האיחוד האירופי ואת בנייניה המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 רודסהיים – קובלנץ

הבוקר נעגון ברודסהיים, עיירת יין עתיקה הידועה בסמטת העפרוני, ברחובות קטנים ומפותלים -אשר בצידם פונדקי יין, בכרמים המרהיבים הנטועים סביבה, במנזר על שם הילדגרד מבינגן – הנזירה אשר ידועה  כמלחינה היחידה מהמאה ה 12 ובפסלה הענק של “גרמניה” המתנוסס בראש ההר. נבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. נמשיך ונשוט בקטע השיט היפה ביותר של עמק הריין בין כרמים ומצודות עד לעיר קובלנץ בת אלפיים השנים הממוקמת באזור מקסים במפגש נהרות הריין והמוזל. נטייל ברחובות העיר שנהרסה לחלוטין במלחמה אך השתקמה, בכיכרות ובטיילת שעל גדות הנהר, בואך אל “הפינה הגרמנית” במפגש הנהרות. לינה בספינת הנהר.

יום 5 קלן

בשעות הבוקר נעגון בקלן העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נצא לסיור רגלי בעיר במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן. את הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. נמשיך ונראה את בניין העירייה, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות שדרות הקניות הרחבות ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 6 ארנהם

בשעות הצהריים תגיע הספינה לארנהם. בירתה של הפרובינציה Gelderland הפסטורלית השוכנת בין נהר הריין לשמורת הטבע המפורסמת Hoge Veluwe. ארנהם עשירה במוזיאונים, פארקים ירוקים ואתרים היסטוריים מעניינים. ניסע ברחבי העיר ונבקר במספר אתרים אופיניים, נמשיך למוזיאון הפתוח שמטרתו לשמר את המסורת והתרבות ההולנדית, כמו גם להמחיש את חייהם של ההולנדים הכפריים שהתיישבו במקום החל מהמאה ה- 17 ועד היום. המוזיאון  שוכן בתוך פארק ענק ומיוער, מלא אגמים, מפלים, טבע, בתי עץ ושדות ירוקים, ובו למעלה מ-80 בתים, חוות וטחנות היסטוריות מכל רחבי הולנד. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם

הבוקר נעגון באמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. הרחובות היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, האווירה הצעירה, הקוסמופוליטית. זוהי עיר משגשגת שאופייה ההולנדי ניכר בה בכל מקום. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר, כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם – האג – פנורמת מזדך – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ניסע לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר הביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בנין הפרלמנט העתיק, נביט משתאים בפנורמת מזדך ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. לקראת הערב ניסע לשדה התעופה של אמסטרדם ממנו נטוס בחזרה לתל אביב.

יום 9 הגעה לתל אביב

בשעות הבוקר המוקדמות ננחת בתל אביב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 4:40 שעות
אמסטרדם ציריך 1:25 שעות
ציריך תל אביב 3:45 שעות

קלן

שטרסבורג - צרפת

הרצאה בנושא: נהר הריין, הלב הפועם של אירופה בהנחיית גבי זהר

מטיילים ממליצים

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה, והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

"הטיול הצליח מעל ומעבר, המדריך משכמו ומעלה, מדריך בכל רמ"ח איבריו!"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"נמשיך לטייל אתכם עוד שנים רבות, כי אתם חברה אחראית ולא מאכזבת!"
סימה וראובן שואב

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
SR01 מאי 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
SR02 יוני 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
SR03 אוקטובר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומת Middle Deck.

  • ניתן לשדרג לחדר בקומת Upper Deck בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 345 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בנתיב: תל אביב – פרנקפורט, אמסטרדם – ציריך – תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם 7 € לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר MS River Diamond
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם
  • הקתדרלה הגדולה בקלן
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • הקתדרלה המפוארת בשפייר - אתר מורשת עולמית של אונסק"ו
  • הקתדרלה הגותית המפורסמת בשטרסבורג
  • המוזיאון הפתוח בארנהם

על הספינה

MS River Diamond

ספינת הנהר MS River Diamond, הושקה בשנת 2007 וחודשה בשנת 2018. באורך של 135 מטרים וברוחב של 11.4 מטרים, הספינה המרווחת הזו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  שטרסבורג אמסטרדם
מאי 22°  16°
יוני 24°  18°
יולי 25°  21°
אוגוסט 25°  21°
אוקטובר 15° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ