שייט חוצה אירופה

16 ימים • מאמסטרדם לבודפשט על נהרות הדנובה, הריין והמיין הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

16 ימים

14 לילות

14 לילות שיט

קוד טיול RHE

נחצה את אירופה בשייט ונלמד על חשיבותם לאורך הדורות של הנהרות המעניינים ריין, מיין ודנובה. נהרות אלה יביאו אותנו לעולם של סמטאות מימי הביניים, תעלות קסומות, כרמים יפים וטירות מרהיבות. נתחיל בבירת הולנד, אמסטרדם הקוסמופוליטית, ונפליג ממנה אל קלן, עיר הקתדרלה בעלת ההיסטוריה המרתקת בת 2000 שנה. נגיע אל רודסהיים, עיירת יין עתיקה ומשם נמשיך להפליג בהנאה לאורכו של נהר הריין עד מילטנברג, עיירה השוכנת על פיתול נהר. נמשיך בנסיעה באוטובוס אל וורטהיים, שם נפגשים נהרות המיין והטאובר, ונבקר בווירצבורג שלגדות המיין, שם מתחילה הדרך הרומנטית הידועה. נמשיך אל במברג וממנה אל נירנברג לאורכה של תעלת מיין-דנובה, נעצור לבקר ברגנסבורג המדהימה, נעבור דרך "עיר שלושת הנהרות", פסאו ומשם אל עמק הוואכאו שבו שופעים כרמים. עוד נגיע אל מלק, דורנשטיין ווינה ומהן נמשיך אל בירת סלובקיה, ברטיסלבה. נעגון, ונמשיך בשייט עד לבירת הונגריה, בודפשט המקסימה.

ההפלגה מתבצעת על ספינה אלגנטית שבה שירות מקצועי ואיכותי, ובתנאי פנסיון מלא. כל יום עוגנת הספינה במקום אחר וממנו יוצאים לטיולים מודרכים באתרים המרכזיים באזור. הדגש בטיול זה הוא על טיול מלא שלווה, שבו אין צורך להתרוצץ, לסחוב מזוודות או לעמוד בלוחות זמנים תובעניים.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - אמסטרדם - עליה לספינת הנהר

נצא הבוקר בטיסה ישירה מתל אביב לאמסטרדם. עם הגעתנו לבירה האירופאית נצא אל העיר לסיור קצר. בשעות אחר הצהריים נגיע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול. לינה בספינת הנהר.

יום 2 אמסטרדם – אוטרכט

היום נסייר בבירת הולנד – אמסטרדם, שמהווה כבר שנים מגנט המושך צעירים מרחבי העולם כולו. אמסטרדם, העיר בעלת האווירה הבינלאומית, מכילה הרבה מאוד זרים ולכן גם ערב רב של שפות. בעיר המשגשגת והקוסמופוליטית ניכר אופייה ההולנדי בכל פינה: המוני האופניים, הבניינים מהמאות ה-17 וה-18, הגנים הרבים והתעלות שלאורכן עצים, תורמים כולם לאווירה הייחודית במקום. במהלך הסיור נראה את המקומות החשובים ביותר בעיר ונשמע על ההיסטוריה הצבעונית שלה. בשעות הצהריים נפגוש את ספינתנו בעיירה אוטרכט ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 קלן

הספינה תעגון הבוקר בקלן. זוהי העיר הגדולה ביותר על גדות נהר הריין. נסייר ברגל בעיר ונראה את אתריה החשובים: הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות, בנין העירייה, הרובע העתיק, שדרות הקניות הרחבות, הקתדרלה הגדולה ביותר בגרמניה ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 4 רודסהיים

בשעות הבוקר נשוט בקטע המרכזי של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור בסמוך לכפרים ציוריים, טירות מיוחדות וסלע לורליי המפורסם. לקראת שעות הצהריים נעגון ברודסהיים, זו עיירת יין עתיקה וקסומה הידועה ברחובותיה הצרים והארוכים ובהם פונדקי יין. היא מאוד פופולארית עבור תיירים רבים. נסייר בעיירה ואם יהיה לנו זמן, נערוך גם ביקור במוזיאון המיוחד של תיבות הנגינה המכאניות של זיגפריד. לינה בספינת נהר.

יום 5 מילטנברג - ורטהיים

במהלך שעות אחר הצהריים נגיע לעיירה קטנה בשם מילטנברג (Miltenberg), השוכנת על פיתול נהר ובה נצא לסיור רגלי. נטייל ברחובות העיירה הצרים המרוצפים במרצפות אבן ובהם בתים שחלקם עשויים עץ. בקצהו הדרומי של הגשר נוכל לראות את “גסטהאוס צום רייזן” שהוא אחד מהמלונות העתיקים בגרמניה, וכן את הכנסייה ההיסטורית סנט. ג’והן נפומוק. משם ניסע באוטובוס אל וורטהיים (Wertheim), עיירה מקסימה אשר שוכנת בנקודת החיבור בין נהר המיין לנהר הטאובר. נסייר רגלית במקום ולקראת ערב נמשיך לשוט. לינה בספינת הנהר.

יום 6 וירצבורג

נבקר הבוקר בעיירה העתיקה וירצבורג השוכנת על גדות נהר המיין. בווירצבורג מתחילה “הדרך הרומנטית” המפורסמת באדריכלות הבארוק שבה. נצא לביקור בארמון הרזידנס (Residenz) – מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה ודוגמא יוצאת דופן לסגנון הבארוק הגרמני בשיא פריחתו, שנבנה על-ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן בין השנים 1720 ל-1744. הארמון מפורסם בשל גרם מדרגות השיש הגדול שלו והפרסקות שצייר האמן הוונציאני ג’ובאני בטיסטה טיפולו. נראה גם את הגשר הישן, הקתדראלה ובית העירייה ונעבור בכיכר מארקט. לינה בספינת הנהר.

יום 7 במברג

נעגון הבוקר בבמברג (Bamberg) – אחת מערי ימי הביניים השמורות ביותר בגרמניה. מספרם הרב של בנייניה ההיסטוריים (2,300 בניינים) הוביל לכך שתוכרז כאתר מורשת עולמית ע”’י אונסק”ו. בין האתרים אפשר למנות את הארמונות האפיסקופליים הישנים והחדשים, את הקתדראלה הבנויה בסגנון גותי ואת בניין העירייה העתיק, מבנה מרהיב השוכן על אי בנהר רגניץ (Regnitz). נצא לטיול בכיכר השוק ומשם נלך אל הגשר העליון עליו נמצא בית העירייה הישן. נגיע לביקור בקתדרלה, נראה את הארמון החדש ועוד. הספינה תעזוב את במברג בשעות הערב ותמשיך דרומה אל עבר נירנברג (Nuremberg) לאורך תעלת מיין-דנובה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 נירנברג

הבוקר נצא לסיור רגלי בעיר נירנברג, שהייתה אחת הערים התוססות ביותר בימי הביניים. בהגיענו לעיר נראה את הטירה הגדולה ושאר מבנים עתיקים וגם נצא לביקור בעיר העתיקה, מוקפת החומות. לינה בספינת הנהר.

יום 9 רגנסבורג

הספינה תעגון ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה, את בית העירייה, את גשר האבן המקורי מתקופת ימי הביניים ועוד ככל שהזמן יאפשר. לינה בספינת הנהר.

יום 10 פסאו

היום נפליג עם ספינתנו במעלה הזרם ונהנה מהנופים היפהפיים. בצהריים הספינה תעגון בפסאו, שמוכרת גם בשם “עיר שלושת הנהרות” כיוון שנהר הדנובה, האין והאילץ מתחברים בה. נסייר ברגל ונראה את הקתדרלה הגדולה, הידועה בזכות העוגב הגדול ביותר באירופה בעל 17,000 חלילים. נוסף על כך נראה את קתדרלת סטפן, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את פינת שלושת הנהרות ואת בית העירייה הממוקם על גדת הנהר ובו ציורי קיר מרשימים. עם תום הסיור נשוב לספינה ונתחיל בהפלגה לעבר מלק. לינה בספינת הנהר.

יום 11 מלק - דורנשטיין - וינה

נעגון במלק שבעמק הוואכאו, עיירה בת 1,000 שנה שבה נראה את המבנים מתקופת הרנסנס והבארוק ואת המנזר הבנדיקטי המרשים. נבקר בעיירה מלק, עיירה השמורה היטב מזה 1,000 שנים. נראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקים ואת המנזר הענק שלה. נמשיך בשייט אל דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת חלקית בשרידי חומות ושערים. נצא לטיול בעיירה, נספוג את האווירה הייחודית במקום ואף נשמע את הסיפור על ריצארד לב הארי שהיה כלוא בה. אחר כך נמשיך בהפלגה ולקראת ערב נגיע אל וינה. לינה בספינת הנהר.

יום 12 וינה

בשעות הבוקר נצא לסיור בבירת אוסטריה, וינה. העיר מלאת שמחת חיים ומוסיקה והיא מציעה מאכלים טעימים כגון זאכרטורט ויין ההוריגר, הידועים לא פחות מהארמון הקיסרי ומקתדרלת סנט. סטפן. ניסע לאורך שדרת הטבעת, ליד כיכר שוורצנברג ונעבור ליד כנסיית קארל ובית האופרה המרשים של וינה. נטייל במדרחוב העיר וגם בכיכר סנט. סטפן הידועה. לינה בספינת נהר.

יום 13 ברטיסלבה

בשעות הבוקר תעגון הספינה בבירת סלובקיה, ברטיסלבה. נראה את מצודת העיר הידועה הממוקמת בראש גבעה, וממנה נערוך תצפית על העיר הממוקמת על שתי גדות נהר הדנובה. נסייר במרכז העיר העתיקה, נראה את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, את התיאטרון הלאומי, את שער מיכאל, את בית העירייה העתיק ועוד. לינה בספינת נהר.

יום 14 בודפשט - בערב שיט לילי בבודפשט המוארת

נעגון הבוקר בבירת הונגריה, הלוא היא בודפשט. נצא לטייל בשני החלקים הבנויים של העיר הממוקמים על שתי גדות הדנובה, בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והיפה, ובה רחובות מרוצפי אבן וסגנון בנייה מתקופת ימי הביניים. פשט לעומתה היא המרכז המסחרי והאדמיניסטרטיבי ובה שדרות רחבות ובניינים מודרניים. בתום ארוחת הערב נבלה בשייט לילי בבודפשט, שיעבור ליד הבניינים המרהיבים שמוארים בזרקורים הניצבים משני צדיו של הנהר, ולא נפסח על גשר השרשראות הידוע. לינה בספינת הנהר.

ימים 15+16 בודפשט - וינה - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מהספינה ונצא להשלים ביקורים בעיר. בשעות הצהריים ניסע לשדה התעופה של וינה ממנו נמריא חזרה לת"א, אליה נגיע מעט אחרי חצות. 

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אמסטרדם 5:10 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RHE01 אוגוסט 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר עם בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 320 € לאדם בחדר יחיד.

טיולים דומים לבחירתכם

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - אמסטרדם, וינה - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב.
  • כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €120 לאדם לכלל ההפלגה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Star של חברת Luftner.
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם
  • הרובע העתיק והקתדרלה הגדולה בקלן
  • הכנסייה ההיסטורית במילטנברג
  • ביקור בארמון הרזידנס בעיירה וירצבורג – מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה
  • העיר העתיקה של נירנברג
  • קתדרלת סט. פיטרס ברגנסבורג
  • בנייני הרנסנס והבארוק במלק
  • בית האופרה, המדרחוב וכיכר סנט סטפן בווינה.
  • התיאטרון הלאומי, הקתדרלה הגותית סנט. מרטין ובית העיריה העתיק בברטיסלבה
  • ביקור בשני חלקי העיר בודה ופשט
  • שיט לילי בבודפשט המוארת

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט קלן
אוגוסט 24° 26° 23°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ