שייט על הדנובה

9 ימים • שייט נהרות בדנובה מבודפשט לפסאו בספינת פאר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KMOT

השייט בספינת הנהר החדשה Amadeus Cara של חברת Lueftner Cruises הרישום לטיול הינו למחוסנים ומחלימים בלבד

נהר הדנובה לא רק הקים ערים, זירז מלחמות ושימש כבסיס לתרבויות, אם כי גם הפיח חיים. זהו נהר אשר עובר בין מספר רב של מדינות ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט מופלאים ומיוחדים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום באזור היער השחור שבגרמניה ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא משמש גם כאמצעי כלכלי בעל חשיבות עליונה. כמו כן, ראוי לציין כי המים בנהר מפיחים חיים, עצם היותם חיוניים לשתייה עבור מיליוני אנשים המתגוררים בסביבתו, במדינות שבאזור.

שייט על הדנובה בין בירות אירופה: בודפשט, ברטיסלבה, וינה. ערים קסומות המשמשות במלוא הדרן כיהלומים לאורכה של מחרוזת הדנובה. ביניהן ניתן למצוא את אבני החן – מלק ופסאו המוסיפות גוונים וצבעים של אבני אזמרגד, ענבר ואודם. הדנובה נעה לאיטה. לעיתים נשהה במורד הנהר ולעיתים במעלה, נזכה לחוות מקרוב נופים מדהימים החולפים על פנינו: עיירות ציוריות עם גגות בצבע אדום עם צריח כניסה בולט במרכזן, שדות ירוקים, יערות, כולל גשרים מסוגים שונים ונטויים המחברים בין שתי הגדות.

שייט על גבי ספינת נהר מהווה הזדמנות נהדרת ונגישה המאפשר לחוות את העיירות הציוריות, הכפרים ואת הנופים הפסטורליים שבאזור – כל זאת באמצעות ''מלון צף'' המעניק שילוב אולטימטיבי בין טיול וחופשה על טהרת השלווה והמרגוע. החדרים בספינת הנהר מאובזרים וכוללים בין היתר: מקלחת ושירותים צמודים וכן מיזוג אוויר, יחד עם צוות עובדים מסור ומיומן. האירוח המוצע על גבי הספינה במהלך השייט הינו על בסיס פנסיון מלא, כאשר מדי יום יורדים לטובת טיולים מאורגנים מנמלי עגינת הספינה.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט כולל מים ללא הגבלה
  • יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה מוצעים בארוחות הערב ללא תשלום נוסף
  • ארוחות גורמה המוגשות במסעדת פנורמה האקסקלוסיבית המארחת את כלל המשתתפים במקום אחד וכוללת ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה/תה אחר הצהריים וארוחת ערב
  • עם ההגעה לספינה - קוקטייל וארוחת ערב במעמד קבלת הפנים, ארוחה חגיגית במעמד הקפטן ומופע של הצוות
  • קפה, תה ומאפים אחר הצהריים או כחלופה מזנון המציע חטיפי לילה - מאפים ומשקאות חמים (בכפוף לתכנית היומית באונייה)
  • מופעים מוסיקליים על בסיס יומי של צוות מוסיקאים הנמצא על הספינה
  • פינת תה/קפה ללא תשלום ומים ללא הגבלה - עד 24/7 לשימוש האורחים על הסיפון
  • בשעות הבוקר המוקדמות: קפה ומאפה
  • מזנון חצות המציע חטיפים לשעת לילה
  • ניצול מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת הספינה
  • תכנית גדושה ללא סיורי אופציה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – וינה – בודפשט - עליה לספינת הנהר בערב שיט לילי בבודפשט המוארת

נטוס לוינה בטיסה ישירה, לאחר נחיתתנו ניסע לבודפשט. בהגיענו נערוך סיור פנורמי במהלכו נערוך ביקור מרגש בבית הכנסת הנאולוגי המרשים בדוהניי אוצה, נראה את אנדרטת עץ הערבה הבוכיה לזכר קרבנות השואה ולקראת אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. לאחר ארוחת הערב נהנה משיט לילי בבודפשט, אשר יעבור ליד הבניינים המרשימים והמוארים בזרקורים הניצבים משני צידי הנהר ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת הנהר.

יום 2 בודפשט - סנט אנדרה - אשטרגום

היום נטייל בשני החלקים הבנויים של העיר הממוקמים על שתי גדות הדנובה, בודה ופשט. בודה היא העיר העתיקה והיפה, ובה רחובות מרוצפי אבן וסגנון בנייה מתקופת ימי הביניים. פשט לעומתה היא המרכז המסחרי והאדמיניסטרטיבי ובה שדרות רחבות ובניינים מודרניים. נראה בדוהניי אוצה את בית הכנסת הנאולוגי היפה, את אנדרטת "עץ הערבה הבוכייה" המנציחה את קורבנות השואה ואת בניין הפרלמנט המרהיב שכינויו "עוגת הקצפת של בודפשט". נוסף על כך, נראה את כיכר הגיבורים ואף נעלה לתצפית מרשימה מגבעת גלרט. בתום ארוחת הצהריים נבקר בעיירת האמנים 'סנט. אנדרה', שם נהנה מביקור במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ'. לאחר מכן נגיע אל "ברך הדנובה", אשטרגום, שם נפגוש את ספינתנו לקראת שעות הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 3 ברטיסלבה

נגיע הבוקר אל בירת סלובקיה, ברטיסלבה. נראה את מצודת העיר הידועה הממוקמת בראש גבעה וממנה נערוך תצפית על העיר הממוקמת על שתי גדות נהר הדנובה. נסייר במרכז העיר העתיקה, נראה את הקתדרלה הגותית סנט. מרטין, את התיאטרון הלאומי, את בית העירייה העתיק ועוד. לאחר מכן נמשיך בהפלגה לכיוון וינה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 וינה

ספינתנו תעגון הבוקר בבירת אוסטריה, העיר וינה ונבקר באתרים המרכזיים בעיר. נחזה ביצירות האדריכליות הנודעות של הונדרטוואסר, נסייר בכביש הטבעת סביב העיר העתיקה ונצפה במבני העיר הידועים השוכנים לאורכו: בניין האופרה, האוניברסיטה, מבנה הפרלמנט ועיריית וינה.  נצא לטיול במדרחוב הנפרש מבניין האופרה עד לרגלי הקתדרלה של סטפן הקדוש. הספינה תמשיך במשך הלילה בשייט לכיוון דורנשטיין. לינה בספינת הנהר.

יום 5 דורנשטיין - עמק הוואכאו - מלק

היום נגיע אל דורנשטיין שנמצאת בעמק הוואכאו, עיירה המוקפת חלקית בשרידי שערים וחומות ושבה נמצאים שרידי המבצר בו היה כלוא ריצ'ארד לב הארי. נסייר בעיירה ונספוג את האווירה המיוחדת שלה. לאחר מכן, נשוט לאורכו של עמק הוואכאו לעבר 'מלק', עיירה השמורה היטב מזה 1,000 שנים. נטייל בעיירה ונראה את בנייניה הרנסנסיים והבארוקים וגם את המנזר העצום שלה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 לינץ - פסאו

ספינתנו תעגון הבוקר בלינץ, שהיא העיר השלישית בגודלה באוסטריה ונרד לטיול רגלי קצר בה. נטייל בכיכר המרכזית שבימי הביניים שימשה ככיכר השוק וכיום מקיפים אותה בתים צבעוניים בסגנון רנסנס ושמשיות של בתי קפה, שבהם אפשר לאכול את עוגת האגוזים הידועה, “לינצרטורט”. משם נמשיך להפליג ובשעות אחה"צ הספינה תעגון בפסאו, שמוכרת גם בשם "עיר שלושת הנהרות" כיוון שנהר הדנובה, האין והאילץ מתחברים בה. נסייר ברגל ונראה את הקתדרלה הגדולה, הידועה בזכות העוגב הגדול ביותר באירופה בעל 17,000 חלילים. נוסף על כך נראה את קתדרלת סטפן, את ארמון הרנסנס של הבישוף, את פינת שלושת הנהרות ואת בית העירייה הממוקם על גדת הנהר ובו ציורי קיר מרשימים. לינה בספינת הנהר.

יום 7 רגנסבורג

הספינה תעגון ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה, את מנזר סנט. אמרמס, את גשר האבן המקורי מתקופת ימי הביניים ועוד. לינה בספינת הנהר.

ימים 8+9 פסאו – מינכן – תל אביב

בשעות הבוקר נעגון בפסאו בה מסתיים השייט. ניפרד מספינת הנהר ממנה נצא לסיור בעיר מינכן, בירת בוואריה. בהגעה נערוך סיור פנורמי בעיר, נראה את הרזידנס, את האוניברסיטה, שער הניצחון, מלאך השלום ועוד. נמשיך לעיר העתיקה למריינפלאץ בה נמצא בית העירייה המפורסם ,כנסיית גבירתנו, שוק ססגוני ושפע חנויות. לקראת שעות אחר הצהריים נצא בנסיעה אל שדה התעופה שליד מינכן ונטוס חזרה לתל אביב, בה ננחת מעט לאחר חצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב וינה 3:45 שעות
מינכן תל אביב 3:50 שעות

Luftner Cruises

וינה - אוסטריה

הרצאה בנושא: נפלאות נהר הדנובה בהנחיית איריס בר

מטיילים ממליצים

"ספינת הנהר היתה אלגנטית, יפהפיה והצוות מפנק"
גדנסקי ציפי ואריה

"תודה לחברה ותודה למדריך, הכל היה מעולה!"
(יפה מדנס)

"נהנינו בטיול, אהבנו כל רגע ומקוות לטיולים נוספים בעתיד"
(נחמה ניצן ושוש הררי)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KMOT03 יולי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 345 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - וינה, מינכן - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים ללא הגבלה. 
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת. 
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד. 
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות. 
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה. 
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה. 
  • קפה ומאפה למשכימי קום. 
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים (למעט בספינה בה יש לשלם €7 לאדם ללילה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע הסיורים והעברות.
  • מיסי נמל + מס דלק. (עשויים להשתנות).
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר החדשה Amadeus Cara של חברת Luftner
  • טיול בשני חלקי בודפשט
  • שיט ליילי בבודפשט המוארת
  • העיר העתיקה בברטיסלבה
  • סיור באתרי העיר המרכזיים בווינה, כולל המדרחוב וכיכר סנט סטפן
  • סיור במלק, העיירה השמורה היטב זה 1,000 שנה
  • סיור בלינץ, העיר השלישית בגודלה באוסטריה
  • סיור בפסאו, עיר שלושת הנהרות
  • קתדרלת סנט. פיטרס, מנזר סנט. אמרמס וגשר האבן ברגנסבורג
  • ביקור בעיירה דורנשטיין, עיירת ימי ביניים המוקפת בחלקה שרידי חומות ושערים

על הספינה

Amadeus Cara

ספינת הנהר Amadeus Cara של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2022. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, בית קפה, מספרה, חדר כושר וחנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
יולי 23° 24°
אוגוסט 22° 26°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ