שייט על הריין ועל המוזל

8 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RM

נהר הריין הוא הנהר המרכזי במערב אירופה וזורם לאורך 1,320 קילומטר. הוא מתחיל בפסגות הנישאות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, זורם לאיטו לאורך מאות קילומטרים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שהוא נשפך בקול שאון לים הצפוני. לאורך הנהר פזורות קתדרלות מרהיבות, טירות עתיקות, כפרים קסומים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים מתחת לצוקים תלולים.

שייט על הריין בספינת נהר זוהי דרך נוחה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. אחד משיאי הטיול הינו שייט בעמק המוזל היפהפה. העמק מהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ועטור בכפרים קטנים, טירות, כרמים ונוף מרהיב. נבקר בקוכם, עיירה המכונה "הפנינה של נהר המוזל" ונמצאת בחלק היפה ביותר של העמק, העיירה מוקפת יערות, כרי מרעה וכרמים.

החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. האירוח בשייט נהרות על הריין הוא על בסיס פנסיון מלא ובכל יום עוצרים ויורדים לסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • השייט יתבצע בספינת הנהר היוקרתית Amadeus Queen ברמת 5 כוכבים 
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • שייט בעמק המוזל היפהפה וביקור בפנינת עמק המוזל העיירה קוכם
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - ציריך - באזל

נטוס אל ציריך שבשוויץ, ממנה ניסע אל באזל ובשעות אחר הצהריים ניסע אל נמל העיר, שם יקבל את פנינו צוות ספינת הנהר אשר תשמש עבורנו כמלון צף במשך הטיול. לינה בספינת הנהר.

יום 2 שטרסבורג

נטייל היום בבירת חבל אלזס שבצרפת, הלוא היא שטרסבורג המדהימה. נסייר בין החלקים השונים שבעיר, שעברה לאורך שנים רבות בין גרמניה וצרפת לסירוגין. נחזה בקתדרלה הגותית הידועה בזכות השעון האסטרונומי  שלה ובבניינים הייחודים שבעיר ואף נטייל ברובע העתיק. לינה בספינת הנהר.

יום 3 שפייר - מנהיים - היידלברג

לאחר שנסעד את ארוחת הבוקר נצא בנסיעה קצרה אל היידלברג פנינת ימי הביניים ועיר אוניברסיטאות עתיקה. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק מהמאה ה-18, ממנו נשקף מראה נהדר של העיר העתיקה והארמון. נמשיך בהפלגה. בשעות הצהריים נעגון בעיירה שפייר שנקראה בפי היהודים שפיירא, הייתה אחת מהערים החשובות בקרב יהדות אשכנז, ובמשך כאלף שנים התקיימה בה קהילה יהודית מפוארת. ביחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא) הרכיבה את שלוש הקהילות היהודיות הגדולות שלאורך הריין. נצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה והקתדרלה המפוארת – אתר מורשת עולמית של UNESCO ומקום קבורתם של קיסרי גרמניה. בשעות הערב נמשיך בהפלגה לכיוון קובלנץ. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קובלנץ – שייט בעמק הריין - מוזיאון תיבות הנגינה ברודסהיים

הבוקר נעגון בקובלנץ (Coblenz), הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות המוזל והריין. העיר בת ה-2,000 מוקפת נוף נהרות מרהיב וארבעה רכסי הרים. נסייר באתריה החשובים של העיר, בסמטאות הצרות, ברחובותיה הקטנים, בכיכרות היפות ובטיילת לאורך הנהר ונספוג את האווירה הנעימה והביתית במקום. בשעות אחר הצהריים נמשך בשייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור בסמוך לכפרים ציוריים, טירות רבות וסלע לורליי המפורסם (Lorelei).בשעות הצהריים המאוחרות הספינה תגיע לרודסהיים הציורית, עיירת יין עתיקה. נטייל בסמטאותיה היפות ברכבת תיירים ונבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בוקר של שייט בנופי נהר המוזל – בצהרים ביקור בקוכם

יהיה זה בוקר בו נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. בשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרים, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 קלן

נעגון בקלן, שהיא העיר הגדולה ביותר על הריין. במהלך הסיור בקלן נראה את האתרים החשובים ביותר בעיר ובהם הקתדרלה הגדולה ביותר בגרמניה, נשוטט במרכז העיר, בשדרות הקניות הרחבות ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם

בשעות הבוקר נעגון באמסטרדם אשר מהווה כבר שנים מגנט המושך צעירים מרחבי העולם כולו. אמסטרדם, העיר בעלת האווירה הבינלאומית, מכילה הרבה מאוד זרים ולכן גם ערב רב של שפות. בעיר המשגשגת והקוסמופוליטית ניכר אופייה ההולנדי בכל פינה: המוני האופניים, הבניינים מהמאות ה-17 וה-18, הגנים הרבים והתעלות שלאורכן עצים, תורמים כולם לאווירה הייחודית במקום. במהלך הסיור נראה את המקומות החשובים ביותר בעיר ונשמע על ההיסטוריה הצבעונית שלה. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - תל אביב

בתום ארוחת בוקר מוקדמת ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה באמסטרדם ממנו נטוס חזרה ארצה בטיסה ישירה.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

קוכם

Cruise with Amadeus

מטיילים ממליצים

"הטיול הצליח מעל ומעבר!"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

"נמשיך לטייל אתכם עוד שנים רבות, כי אתם חברה אחראית ולא מאכזבת!"
סימה וראובן שואב

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RM01 26/05/2024 02/06/2024 €2970 €910

מקומות אחרונים לפי בדיקה

טרם נקבע גדי מיכאלי מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 470 € לאדם בחדר זוגי, 940 € לאדם בחדר יחיד.

RM02 05/07/2024 13/07/2024 €2967 €966 €130 הנחה לנרשמים עד 02/04/2024 טרם נקבע עופר צבי מובטח הרשמה
  • טיול RM02 שונה במעט מהמסלול המצוין לעיל. הטיול יארך 9 ימים והטיסות יבוצעו בחברת לופטהנזה וסוויס אינטרנשיונל אייר ליינס בנתיב: תל אביב – ציריך, אמסטרדם – פרנקפורט – תל אביב.

  • הטיול כולל לילה בבית מלון באזור ציריך מדרגת תיירות ראשונה על בסיס ארוחת בוקר. לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן. 

  • כמו כן, השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Cara. לפרטי הספינה המלאים לחצו כאן.

  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים.
  • בארוחות הערב במהלך השייט יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר AMADEUS QUEEN של חברת Lueftner Cruises
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם
  • הקתדרלה הגדולה בקלן
  • פנינת המוזל - קוכם
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • עיירת היין העתיקה רודסהיים
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • הקתדרלה המפוארת בשפייר - אתר מורשת עולמית של אונסק"ו

על הספינה

Amadeus Queen

ספינת הנהר MS Amadeus Queen של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2018. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר, חנות מתנות ובריכה.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם קלן
מאי 14° 18°
יוני 18° 23°
יולי 21° 23°
אוגוסט 21° 23°
ספטמבר 18° 19°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ

לתשומת לבכם!
בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא ניתן למצוא בטבלת התאריכים