שייט בנהרות הריין והמוזל לגיל השלישי

8 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RMSE

נהר הריין הוא הנהר המרכזי במערב אירופה וזורם לאורך 1,320 קילומטר. הוא מתחיל בפסגות הנישאות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, זורם לאיטו לאורך מאות קילומטרים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שהוא נשפך בקול שאון לים הצפוני. לאורך הנהר פזורות קתדרלות מרהיבות, טירות עתיקות, כפרים קסומים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים מתחת לצוקים תלולים.

אחד משיאי הטיול הינו שייט בעמק המוזל היפהפה. העמק מהווה יעד תיירותי אטרקטיבי ועטור בכפרים קטנים, טירות, כרמים ונוף מרהיב. נבקר בקוכם, עיירה המכונה "הפנינה של נהר המוזל" ונמצאת בחלק היפה ביותר של העמק, העיירה מוקפת יערות, כרי מרעה וכרמים.

שייט על הריין בספינת נהר זוהי דרך נוחה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. האירוח בשייט נהרות על הריין הוא על בסיס פנסיון מלא ובכל יום עוצרים ויורדים לסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • מסלול מיוחד המותאם למבוגרים
  • רופא ישראלי צמוד
  • השייט יתבצע בספינת הנהר היוקרתית Amadeus Star ברמת 5 כוכבים 
  • חדרי הספינה מרווחים - גודלם של החדרים בקומה האמצעית והעליונה כ-17.5 מ"ר
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב במהלך השייט יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • שייט בעמק המוזל היפהפה וביקור בפנינת עמק המוזל העיירה קוכם
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

שירות הסעות מהבית לנתב"ג ובחזרה (אנו החברה היחידה שמציעה שירות ייחודי זה, לא צריך להטריד את בני המשפחה שיסיעו אתכם לנתב"ג ויבואו לאסוף אתכם בתום הטיול).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – ציריך – באזל – עליה לספינת הנהר

נטוס לציריך שבשוויץ, ממנה נצא בנסיעה לבאזל שם לקראת אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כ”מלון צף” בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. לינה בספינת הנהר.

יום 2 שטרסבורג

היום נבקר בשטרסבורג, הבירה העתיקה של אלזס ואחת מהערים האטרקטיביות ביותר באירופה. נראה את הקתדראלה הגותית המפורסמת שלה עם השעון האסטרונומי המפורסם. נטייל בחלקיה השונים של העיר שעברה במשך שנים רבות לסרוגין מידי גרמניה לידי צרפת, דבר שניכר ומורגש בה היטב. נסייר בין הבניינים המיוחדים מחושקי העץ מימי הביניים ונראה את המבנים המיוחדים של האיחוד האירופאי השוכן בעיר, המשמשים את מוסדות האיחוד. נחזור לארוחת צהריים בספינה ונמשיך בשייט לכיוון באזל שבשוויץ, נחלוף בעמק הריין של חבל אלזס, באזור בו משמש הנהר גבול טבעי בין צרפת וגרמניה. בצד הצרפתי נוכל לראות את הרי ווז' המפרידים בין אלזס ללורן. על מורדותיהם גולשים הכרמים היפים של דרך היין שלאורכה נטועים כפרים עתיקים מימי הביניים עם בתי אבן וגגות אדומים. בצד הגרמני ישתרעו שדות חקלאיים עד לאופק בשולי היער השחור. לינה בספינת הנהר.

יום 3 שפייר - מנהיים - היידלברג

לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול בעיירה שפייר שנקראה בפי היהודים שפיירא, הייתה אחת מהערים החשובות בקרב יהדות אשכנז, ובמשך כאלף שנים התקיימה בה קהילה יהודית מפוארת. ביחד עם הערים וורמס (ורמיזא) ומיינץ (מגנצא) הרכיבה את שלוש הקהילות היהודיות הגדולות שלאורך הריין. נצא לסיור רגלי אשר יוביל אותנו אל העיר העתיקה והקתדרלה המפוארת – אתר מורשת עולמית של UNESCO ומקום קבורתם של קיסרי גרמניה. נשוב לספינה ולאחר ארוחת הצהריים נצא בנסיעה להיידלברג עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. בשעות הערב נמשיך בשייט לכיוון רודסהיים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 רודסהיים - מוזיאון תיבות הנגינה ברודסהיים - קובלנץ

נתעורר ברודסהיים הציורית, עיירת יין עתיקה. נטייל בסמטאותיה היפות ברכבת תיירים ונבקר במוזיאון הייחודי של תיבות הנגינה המכניות של זיגפריד. נחזור לספינה ונשוט בקטע השיט היפה ביותר של עמק הריין בין כרמים ומצודות עד לעיר קובלנץ הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות המוזל והריין. העיר בת ה-2,000 מוקפת נוף נהרות מרהיב וארבעה רכסי הרים. נסייר ברחובות העיר שנהרסה לחלוטין במלחמה אך השתקמה, בכיכרות ובטיילת שעל גדות הנהר, בואך אל “הפינה הגרמנית” במפגש הנהרות. לינה בספינת הנהר.

יום 5 בוקר של שייט בנופי נהר המוזל – בצהרים ביקור בקוכם

יהיה זה בוקר בו נשוט באחד הנהרות היפים ביותר באירופה, שאורכו 544 ק”מ, נהר המוזל. זהו אחד מיובליו החשובים של נהר הריין והוא זורם בשלוש מדינות. מקורו בצרפת, עובר דרך לוקסמבורג, ומתחבר לנהר הריין בקרבת העיר קובלנץ, בגרמניה. עמק המוזל לכל אורכו מהווה את אחד האזורים היפים ביותר בטיולנו. במסלולו חולף הנהר באזורי כרמים רבים, נופים מרהיבים, טירות וכפרים. בשעות הצהריים נעגון בקוכם, פנינה אדריכלית הנחשבת ליפה מבין העיירות שעל נהר המוזל. נערוך סיור רגלי בעיירה הקסומה, נטייל בסמטאותיה הצרים, בין בתים מחושקי עץ, נראה את השער שהשתמר מאז ימי הביניים, השוק המקומי ואת טירת רייכסבורג המרשימה המתנוססת מעל בתי העיירה. לינה בספינת הנהר.

 

יום 6 קלן

נעגון בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה. נסייר בעיר ונראה את האתרים החשובים ביותר בקלן כמו הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. משם נמשיך ונראה את בניין העירייה הישן, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות והאזור היהודי הישן, נחזור לארוחת הצהריים בספינה ולאחר מכן נטייל במדרחוב שוקק החיים של העיר עם החנויות הרבות ובתי הקפה שם נהנה מהאווירה המיוחדת של מרכז העיר. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם - זאנסה סכאנס

בתום ארוחת הבוקר נצא לסיור בעיר, אשר במהלכו נעבור ליד הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר של העיר ונלמד רבות על ההיסטוריה הססגונית שלה. נשוב לספינה לארוחת הצהריים ובהמשך ניסע לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס (Zaanse Schans)  זהו כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. מאז הפך לכפר אומנים, מוזיאון פתוח ויעד תיירותי למיליוני מבקרים מידי שנה, בו ניתנת לנו אפשרות חד-פעמית להציץ מתוך “קפסולת זמן” על הולנד של המאה ה-17. נבקר ברחבי הכפר הידוע ומזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו המוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן נמצא גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה של אמסטרדם ונצא בטיסה ישירה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

קוכם

Cruise with Amadeus

מטיילים ממליצים

"הטיול הצליח מעל ומעבר!"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

"נמשיך לטייל אתכם עוד שנים רבות, כי אתם חברה אחראית ולא מאכזבת!"
סימה וראובן שואב

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RMSE 22/07/2024 29/07/2024 €3244 €910 €140 הנחה לנרשמים עד 16/04/2024 טרם נקבע שלומי בן זקן מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה).

  • ניתן לשדרג לחדר עם בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בקומה העליונה Mozart Deck בתוספת €470 לאדם בחדר זוגי, €940 לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב במהלך השייט יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • רופא ישראלי צמוד.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה.

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר AMADEUS STAR של חברת Lueftner Cruises
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם
  • הקתדרלה הגדולה בקלן
  • פנינת המוזל - קוכם
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • עיירת היין העתיקה רודסהיים
  • פנינת ימי הביניים - היידלברג
  • הקתדרלה המפוארת בשפייר - אתר מורשת עולמית של אונסק"ו

על הספינה

Amadeus Star

ספינת הנהר MS Amadeus Star של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2019. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר וחנות מתנות.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם קלן
יולי 21° 23°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ