שייט נהרות אל ארבע בירות הדנובה ושערי הברזל

12 ימים • שייט נהרות על הדנובה לאוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה, בולגריה, רומניה הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

12 ימים

10 לילות

10 לילות שיט

קוד טיול RDC

הוא הקים ערים, פיתח תרבויות, קידם מלחמות, אבל גם הפיח חיים. נהר הדנובה אשר עובר בין שלל מדינות, קיבע לעצמו מעמד של כבוד בהיסטוריה של יבשת אירופה ונחשב בימינו ליעד מועדף עבור טיולי שייט נהרות מופלאים. הדנובה, הקרוי על שמו של אל הנהרות הרומי, הינו אחד מהנהרות הארוכים ביותר ביבשת, אחרי הוולגה. הוא מתחיל לזרום בסביבת היער השחור שבגרמניה, ומסתיים גם כן בגרמניה. בדרכו הוא חולף על פני 10 מדינות ו-4 ערי בירה היסטוריות. יתר על כן, הדנובה לא מהווה רק אמצעי כלכלי חשוב, גם בזכות התיירות הנרחבת שהתפתחה לאורכו והעובדה שהוא משמש כנתיב ימי מרכזי להובלה של סחורות בין מזרח למרכז היבשת, הרי שהוא גם מפיח חיים, שכן המים בו הינם חיוניים לשתייה עבור מיליוני אנשים המתגוררים בסביבתו. מסע זה של תגליות יעביר אתכם בין 7 מדינות בתוך 12 ימים, תחילה באלפים ועד לאזור רומניה.

הרישום לטיול הינו למחוסנים ו\או מחלימים בלבד

לכל טיולי השייט על הדנובה יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב
  • עמדת קפה ותה בחינם 24 שעות ביממה
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • אינטרנט חופשי ברחבי הספינה (תלוי קליטה)
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה 

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב –בוקרשט – עליה לספינת הנהר

נמריא אל בירת רומניה, בוקרשט. עם ההגעה נקיים טיול מקיף וקצר שיאפשר לנו לבחון את האתרים הבולטים של העיר, כמו אנדרטת החירות המרהיבה ובניין הפרלמנט, הנחשב למבנה השני בגודלו בעולם. נמשיך בנסיעה לכיוון טורנו מגורלה, שם לקראת שעות הצהריים בו נתקבל על ידי צוות ספינת הנהר שתשרת אותנו בימים הקרובים. לינה בספינת הנהר.

יום 2 וידין (VIDIN)

במהלך שעות הצהריים נגיע לוידין. זוהי עיר נמל הממוקמת על גדות נהר הדנובה, בצפון מערב בולגריה. עם הגיענו ליעד נמשיך בנסיעה נופית מיוחדת במינה לבלודרדצ'ק, בה נוכל להתפעל מהמצודה רחבת המימדים. עם סיום הסיור, נשוב לספינה ונמשיך בשייט לכיוון סרביה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 יום שייט דרך שערי הברזל

יום שכולו מרגוע ואתנחתא במהלכו נפליג בחזרה דרך רצועת הנוף הקסומה של שערי ברזל. במהלך אחר הצהריים תעבור הספינה על פני כפרים מרהיבים ביופיים המציגים נופים מופלאים, בנקודה בה הדנובה זורמת דרך הרי הקרפטים ועד למורדות הרי הבלקנים. נעבור גם על פני מבצר גולובץ המיוחד שנבנה במהלך המאה ה-14. לינה בספינת הנהר.

יום 4 בלגרד (סרביה)

עם עלות השחר נגיע לבלגרד. עיר זו שוכנת בחיבור שבין נהרות הסאווה (Save) והדנובה. היא נהרסה לחלוטין והוקמה שוב פעמים רבות במהלך ההיסטוריה שלה המשתרעת על פני כ-2000 שנה. נקיים טיול בעיר שיכלול סיור במצודת קלמגדאן (Kalemegdan) שם נשוטט בין כתליו של המוזיאון הצבאי. בשלב הבא נעבור על פניו של המוזיאון הלאומי, כיכר טרזייה (Terazije square), בניין הפרלמנט וארמון הנסיכה ליוביצ'ה. נקנח את הטיול עם שיטוט להנאתנו ברובע הולכי הרגל של העיר, המציג לראווה שלל חנויות וגלריות אמנות. לינה בספינת הנהר.

יום 5 נובי סאד (סרביה)

נקיים טיול בערים נובי סאד ולסרמסקי קארלובצי. נשוטט ברוגע בעיר נובי סאד בעלת הדימיון לתקופת המלוכה האוסטרו-הונגרית. נעבור בסמוך לכנסייה הקתולית סנט מארי, הכנסייה האורתודוכסית וכן ליד ביתו של אלברט איינשטיין. בדרכנו לסרמסקי קארלובצי, נחלוף לצד מצודת פיטרוודין, שהוקמה על ידי האדריכל הצרפתי וובאן, כאחד מביצורי ההגנה הגדולים ביותר ביבשת. לאחר מכן נסייר בסרמסקי קארלובצי, בה ניתן להתרשם ממגוון עשיר של מבנים היסטוריים ותרבותיים. לינה בספינת הנהר.

יום 6 ווקובר (קרואטיה)

ספינתנו תעגון בווקובר (Vukovar), עיר זו הגיעה לכותרות בשנת 1991 בשל הקרבות האכזריים שהתקיימו בה בזמן שהושמה תחת מצור למשך 3 חודשים בתקופת מלחמת האזרחים ביוגוסלביה. הסיור שלהם יחל בעיר ווקובר עצמה, במהלכו נבקר גם בשמורת הטבע .“kopacki rit” בהמשך היום נבלה בשיט בחלקה הדרומי של הונגריה באזור יוגוסלביה לשעבר. באזור זה נהר הדנובה מהווה כיום גבול בין קרואטיה במערב לבין סרביה במזרח. מעבר לזרימה מפעם לפעם דרך עיירה או עיר גדולה, רצועה זו של נהר הדנובה היא רחבה, ומאופיינת בגדות מוריקות. ניתן לצפות בתופעה של “רכבות” ארוכות של דוברות עמוסות בסחורות המשייטות במסלול קבוע במעלה הנהר או במורד הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 7 בודפשט - שיט לילי בבודפשט המוארת

בצהריי היום תעגון ספינתנו בבודפשט, בירתה של הונגריה. נטייל בשני חלקיה (בודה ופשט). פשט מהווה את המרכז המנהלי והמסחרי והיא מכילה שדרות רחבות ידיים ובניינים מודרניים מפוארים. בודה לעומתה היא העיר העתיקה המכילה רחובות מרוצפי אבן וארכיטקטורת ימי ביניים. עם סיום ארוחת הערב נזכה לבלות בשייט לילי בעיר, שיחלוף בין הבניינים מעוררי ההתפעלות והמוארים בזרקורים הממוקמים משני צידיו של הנהר, ומתחת לגשר השרשראות המואר. לינה בספינת נהר.

יום 8 בודפשט - סנט אנדרה

היום נשלים את הביקור בבודפשט. נחזה בבית הכנסת הנאולוגי המדהים בדוהניי אוצה, באנדרטת העץ הערבה הבוכיה שהוקמה בסימן נספי השואה, ב"עוגת הקצפת של בודפשט", הלא הוא בניין הפרלמנט היפהפה וכן בכיכר הגיבורים. לאחר מכן נעלה לטובת תצפית פנורמית יוצאת דופן מעל גבעת גלרט. בתום ארוחת הצהריים ניסע לסיור בעיירת האומנים סנט. אנדרה ונבקר במוזיאון הקרמיקה של מרגיט קובץ’. לינה בספינת הנהר.

יום 9 ברטיסלבה (סלובקיה)

בסמוך לשעות הצהריים תעגון הספינה בבירתה של סלובקיה, ברטיסלבה. נצפה במצודת העיר הניצבת בראש גבעה ממנה נוכל לתצפת על העיר המתפרסת על שתי גדותיו של נהר הדנובה. נסייר במרכז העיר ההיסטורית, נחזה בתיאטרון הלאומי וכן בבית העירייה הישן ובקתדרלה הגותית של סנט.מרטין. לינה בספינת הנהר.

יום 10 יערות וינה – עיירת הספא באדן

בבוקר זה נצא לטיול אל יערות וינה – וינר ואלד. הנסיעה תיקח אותנו למסע אל תוך כפרים יפהפיים ויובלים. נערוך ביקור בעיירת הקייט והמרפא הידועה באדן. נשוטט בפארק העירוני המיוחד ונחזה בכיכר המרכזית ובבית הקזינו המפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 11 וינה – תל אביב

עם תום ארוחת הבוקר נעזוב את הספינה ונמשיך לטיול בבירת אוסטריה, וינה, עיר המתהדרת בשמחת חיים ומוזיקה, במאכלים מפורסמים כמו הזכאוטורט ויין ההוריגר, לא פחות מהארמון הקיסרי וקתדרלת סנט סטפן. הטיול יעביר אותנו לאורכה של שדרת הטבעת, דרך כיכר שוורצנברג ואף יחלוף לצד כנסיית קארל ובסמוך לבית האופרה יוצא הדופן של העיר. נשוטט לאורכו של המדרחוב המלהיב ובכיכר סנט סטפן. בסמוך לשעות אחר הצהריים ניסע לכיוון שדה התעופה של וינה, ממנו נטוס חזרה לתל אביב.

יום 12 הגעה לתל אביב

ננחת בתל אביב בשעת בוקר מוקדמת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב בוקרשט 2:40 שעות
וינה תל אביב 3:25 שעות

וינה - אוסטריה

בודפשט

מטיילים ממליצים

"הטיול על רמה ושונה משאר הטיולים שעשיתי"
(אסתר שינברג)

"היה נהדר וקסום, הטיול השאיר לנו טעם של עוד"
(יהודית ואריה עציוני)

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDC02 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר Superior בקומה אמצעית עם מרפסת צרפתית (דלת הזזה).

  • ניתן לשדרג לחדר Superior בקומה עליונה עם מרפסת צרפתית (דלת הזזה) בתוספת 115 € לאדם בחדר זוגי, 130 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - בוקרשט, וינה - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • עמדת קפה ותה בחינם 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • אינטרנט חופשי ברחבי הספינה (תלוי קליטה).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €70 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר MS Vivienne
  • טיול במדרחוב ובכיכר סנט סטפן המפורסמת של העיר וינה
  • העיר העתיקה ומצודת ברטיסלבה
  • טיול בשני חלקי העיר של בודפשט - בודה ופשט
  • שיט ליילי בבודפשט
  • הכנסייה הקתולית סנט מארי, הכנסייה האורתודוקסית סנט ג’ורג’ וביתו של אלברט איינשטיין בסרביה
  • מצודת קלמגדאן בסרביה
  • ביקור בעיירת הנופש והמרפא המפורסמת באדן
  • סיור פנורמי בבוקרשט
  • יום שייט דרך שערי הברזל

על הספינה

MS Vivienne

ספינת הנהר MS Vivienne שטה בנהר הדנובה ומספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של הנהרות. בספינה קיימים מסעדה פנורמית, בר, טרקלין ומעלית.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  וינה בודפשט
ספטמבר 19° 22°
אוקטובר 14° 16°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט נהרות אל ארבע בירות הדנובה ושערי הברזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

12 ימים • שייט נהרות על הדנובה לאוסטריה, סלובקיה, הונגריה, קרואטיה, סרביה, בולגריה, רומניה
לוגו של וואטסאפ