קרנבלים בדרום אמריקה הטיול המקיף כולל קרוז באוניית פאר

24 ימים • ארגנטינה, צ'ילה וברזיל - מעבר האנדים, פטגוניה, ברילוצ'ה, הקרנבל בסלבדור ומצעד המנצחות בריו הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

24 ימים

21 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KMM

יבשת אמריקה נודעה לראשונה עבור ילידי העולם העתיק בשלהי המאה ה-15. מאז ועד היום היא מצליחה להפתיע עם גילויים חדשים ומרתקים. הטיול שלפניכם ממזג את המבחר שיש לדרום היבשת להציע. ניחשף אל המיטב של ריו דה ז'נירו, בואנוס איירס וסנטיאגו, על טהרת המוסיקה, הצבעוניות והגוונים הסוערים הטבועים בהן. נרחיק לכת עד לפארקים מופלאים המשולבים עם קרחונים עצומים, אגמים מרהיבים ביופיים ויערות סמוכים, לרבות טרונדור, פריטו מורנו והדובדבן שבקצפת – מפלי איגואסו. אנחנו מזמינים אתכם להתלוות אלינו לחוויה בלתי נשכחת.

"בודקים ומשווים לפני שמזמינים"

זמן קצר לפני שהנכם עומדים לבצע הזמנה של קרוז מאורגן, אנו ממליצים לכם לבדוק בצורה מדוקדקת את ההצעה שלנו, בהשוואה להצעות של חברות אחרות. מבחינה של ההצעה תוכלו לגלות כי תכנית הטיול שלנו הינה המקיפה והעשירה ביותר. תכנית שלנו מושתתת על ותק של שנים ארוכות, לרבות טיסות של חברות תעופה סדירות (לעומת טיסות שכר או טיסות לואו קוסט) המאפשרת ניצול מיטבי של זמני העגינה לטובת טיולים מלאים וכניסות לאתרים בשווי של מאות דולרים (מה שחברות רבות אינן מציעות ובכך חוסכות עליכם).

יתר על כן, תכירו אצלנו מדריכים מובחרים, שירחיבו את עולמות הידע שלכם במפגשים חברתיים והרצאות מרתקות, במהלך השייט. ואם זה לא מספיק, רק אצלנו תזכו להסעה עם סיום הטיול ישירות משדה התעופה עד לביתכם (בכל נקודה בארץ). אנו מתחייבים על שירות מוקפד ללא דופי. כבר עם הרשמתכם לטיול נספק לכם טעימה מוחשית ממנו, במסגרת מפגש קבוצתי שיתקיים בסמוך למועד היציאה. חברתנו חרתה על דגלה את ערכי השקיפות והאמינות, כך שתוכלו לזכות לכל המידע המבוקש בצורה ישירה ונוחה. בעוד חברות אחרות לעיתים אינן חושפות את כל האינפורמציה בדבר מיקומו של החדר ואיכותו (לדוגמא: חדר עם נוף חבוי), הרי שאצלנו תקבלו אינפורמציה זו מראש.

לכל טיולי הקרוז לדרום אמריקה לחצו כאן

מומלץ לבדוק את התכנית שלנו בהשוואה לטיולים דומים, בתכנית שלנו יש יתרונות רבים ששווים הכספי הוא רב • טיול מקיף בברילוצ'ה: עלייה לרכבל להר הקמפניירו, הקרחון השחור, שייט לאיי ויקטוריה, ביקור במפעל שוקולד ויער הבמבי • טיול מקיף בקלפטה: הפלגה בין הקרחונים (קרחון ספגציני וקרחון אופסלה) והקרחון המתנפץ • סיור מאורגן לארגנטינה, ברזיל וצ'ילה: כולל השתתפות בקרנבל הצבעוני והמפורסם של סלבדור • טיול לקרנבל בברזיל: כולל המצעד הססגוני של הקבוצות המנצחות בקרנבל רחב ההיקף של ריו בשווי של כ-150 דולר למשתתף (המחיר כולל הסעות, ישיבה ביציע מס' 9 עם מקומות שמורים מראש - מרכיב חשוב בהשוואה לטיולים אחרים, בהם נאלצים לעמוד, כך שתוכלו לצפות במצעד בנוחות מיטבית) • מעבר יבשתי של הרי האנדים (מעבר האנדים מצ'ילה לכיוון ארגנטינה) הכולל סיור בויז'ה לה אנגוסטורה המיוחדת • מופע טנגו וארוחת ערב בבואנוס איירס • טיולים מלאים ועשירים בברילוצ'ה ובאל קלפטה שבפטגוניה • ארוחות ערב אחרונות בריו דה ז'נירו במסעדת צ'ורסקריה המובחרת בקופקבנה  • לינה במלונות בדרגת ארבעה כוכבים וארבעה כוכבים סופריור על בסיס חצי פנסיון • המחיר כולל דמי סבלות בבתי המלון (תתפלאו לדעת שישנם טיולים בחברות אחרות בהם המטיילים סוחבים את המזוודות בעצמם) • טיסות פנים בשעות נוחות ובקווים ישירים • הופעת פולקלור ססגונית בשילוב ארוחת ערב במסעדת רפאין במפלי האיגואסו • טיול מרתק המציג את ההכנות לקרנבל באטרקציה הייחודית: ''עיר הסמבה'' • משקה במעמד קבלת הפנים בבתי המלון • הרצאות ו/או התכנסויות קבוצתיות שיועברו על ידי מדריך הטיול במהלך השייט • שירות מוקדם הכולל צ'ק אין לאונייה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מדריד - מנוחה בבית מלון - טיסת לילה לסנטיאגו דה צ'ילה

נמריא הבוקר אל נמל התעופה של מדריד, שם נעצור לצורך מנוחה בת מספר שעות במלון עד לשעות הערב. לאחר מכן, נמריא בטיסת לילה אל בירתה של צ'ילה, סנטיאגו דה צ'ילה המספקת הרמוניה מופלאה בין חדש לישן.

יום 2 הגעה לסנטיאגו דה צ'ילה

במהלך הבוקר ננחת בסנטיאגו דה צ'ילה ונמשיך לטיול בעיר הממוקמת בסמוך לרצועת הרי האנדים. במהלך הטיול נחזה בארמון הנשיאותי בו סיים את חייו הנשיא איינדה, כנסיות ישנות רבות ומבני ממשלה שמעניקים אווירה קולוניאלית. בסמוך לשעות הצהריים נמשיך בנסיעה אל בית המלון לטובת התארגנות ומנוחה. לינה בסנטיאגו דה צ’ילה.

יום 3 סנטיאגו דה צ'ילה – טיסה לפוארטו מונט - פוארטו ואראס - הר הגעש אוסורנו -מפלי פטרואה

עם עזיבתנו את המלון נמשיך בנסיעה אל נמל התעופה של סנטיאגו, ממנו נמריא בטיסת בוקר בשעה מוקדמת אל פוארטו מונט. עם הנחיתה נסייר בעיירה ונזכה להיווכח באווירה הרגועה האופפת את כל העיר, ומצליחה להפוך את השוטטות בין הרחובות לחווייה מיוחדת ומרגיעה. נמשיך לטיול באוטובוס אל אזור האגמים למרגלות הרי האנדים, שם נזכה לחזות בהר הגעש אוסורנו יחד עם סיור במפלי פטרואה. טיולנו יסתיים בסיור בעיירה פוארטו ואראס שהתמלאה במהלך המאה ה-19 במהגרים גרמניים וכן בשוק הדייגים אנחלמו. לינה בפוארטו ואראס.

יום 4 מעבר האנדים מצ'ילה לברילוצ'ה

הבוקר נעזוב את פוארטו ואראס לטובת מעבר יבשתי של הרי האנדים. נסייר בפרוטילאר, עיירת נופש אליה הגיעו החלוצים הראשונים מגרמניה. אלו השאירו בה מונומנטים וסטייל אירופאי. משם נמשיך לנופים עבותים, חלקם יערות גשם ממוזגים, לרבות מבחר הרי געש פעילים ואגמים. הבזלת והטוף הרבים שנעו ושקעו באזור הפכו את האדמה לפורייה ביותר, יחד עם צמחייה רבה הכוללת שיחים, עצים וכרי דשא אשר ילוו אותנו לאורך הטיול כולו. נחלוף לצד שמורת פוייוואה הנחשבת לאתר מומלץ עבור מוצ'ילרים, חובבי טבע וברום בגובה של 1321 מטרים מעל פני הים. משם נבצע מעבר יבשתי נוסף בגבול שבין צ'ילה לארגנטינה. נתקדם מזרחה אל שמורת נהואל הואפי ונסייר בעיירה מלאת ההרים וילה לה אנגוסטורה בעלת הנופים המופלאים, אשר מהווה מוקד משיכה עבור המוני מטיילים. בשעת בין ערביים נגיע לברילוצ'ה, השוכנת לחופו של אגם נהואל נואפי, שם גם נעביר את הלילה. לינה בברילוצ'ה.

יום 5 ברילו'צה - פארק הטרונדור - הקרחון השחור

ביום זה נשוטט במרחבים היפים ביותר שיש לפארק הלאומי נאוול ואפי להציע, הממוקם דרום מערבית לברילוצ'ה. נסייר בין נופים מדהימים, הכוללים לגונות, אגמים, חופים, יערות, מפלים והרים. נמשיך בנסיעה לכיוון פארק "ההר הרועם" – הטרונדור שבמרכז הרי האנדים. הפארק מכונה כך על ידי המקומיים, בעקבות הרעשים הנשמעים בשל גושי הקרח שניתקו ממנו. חלקו של הפארק נכלל תחת שטחה של צ'ילה, בעוד חלקו האחר שייך לארגנטינה. בפארק ניתן למצוא מספר קרחונים שחורים שצבעם הכהה הינו כתוצאה של גשמים וזיהום בוצי הנובעים מקרחון ריו מנסה הנמצא כמה מאות מטרים מעליהם. נחזה בקרחון ובגושי הקרח אשר נופלים ממנו ובשלב מאוחר יותר שטים באגם זעיר עד שלבסוף הם נמסים. לינה בברילוצ'ה

יום 6 ברילוצ'ה - הפארק הלאומי נאוול ואפי - "סירקוויטו צ'יקו"- האי ויקטוריה - ביקור במפעל השוקולד

הבוקר נסייר בעיירת הנופש הקסומה הממוקמת בטבורו של אזור האגמים שבין כתליו של הפארק הלאומי נאוול ואפי (Nahuel Huapi), אוצר מקורי של הרי געש, נחלים, יערות ואגמים מדהימים. ניסע לאורכו של האגם השליו ונעלה באמצעות רכבל לתצפית על הסביבה מהר קמפניירו. את הסיור נקנח בטעימות במפעל השוקולד המוכר שבאזור. בשעות אחר הצהריים נצא להפלגה אל האי ויקטוריה, שם נזכה לשוטט להנאתנו ביער עצי האריאן, הזוכה לכינוי "יער הבמבי" (Arrayanes Forest), הנחשב לייחודי באזור. לינה בברילוצ'ה.

יום 7 טיסה לאל קלפטה – קרחון פריטו מורנו

ביום זה נמריא אל בירת הקרחונין של דרום אמריקה – אל קפלטה שבפטגוניה. נזכה היום לאחד מרגעי השיא של הטיול, עם סיורנו בקרחון המתנפץ "פורטו מורנו", הנמצא במרחק של 78 ק"מ מהעיירה אל קלפטה. זהו גם אחד מתוך 48 קרחונים הצורכים מזון משדה הקרח של דרום פטגוניה המצוי בהרי האנדים. שטחו של הקרחון הינו 250 קמ"ר, עומקו מגיע עד לכ-700 מטרים ואורכו כ-30 ק"מ. הקרחון נע לכיוון אגם ארגנטינה (Lago Argentina) במהירות של כ-700 מטר בשנה (2 מטר ליום). בחזיתו של האגם מגיע רוחבו ל-5 ק"מ, בעוד גובהו הממוצע הינו 60 מטר מעל גובה הים, כשעומק הקרח הכולל מסתכם ב-170 מטר. נמקם את רגלינו על גבי גזוזטרת התצפית ונקשיב לגושי הקרחונים הניתקים ברעש אדיר אל תוך האגם. לינה באזור אל קלפטה.

יום 8 פארק שמורת הקרחונים – קרחון אופסלה

ניסע היום לכיוון נמל פוארטו בנדרס, ממנו נפליג באגם ארגנטינו בתווך שבין קרחונים ונשקיף על הקרחון הגדול ביותר בדרום אמריקה, קרחון האופסלה. משם נמשיך בשייט ונגיע קרוב ככל שניתן אל קרחון אשר קיר הקרח שלו נחשב לגבוה ביותר בעולם, קרחון ספגציני. נפליג בן איים נישאים על פני המים ומשם נשוב לבית המלון. לינה באזור אל קלפטה.

יום 9 אל קלפטה - בואנוס איירס – סיור בעיר

ביום זה נמריא אל בירת ארגנטינה, בואנוס איירס, הידועה גם בכינוייה "עיר האורות" של אמריקה הדרומית. נצא לשוטט בעיר בעלת מראה אירופאי מוקפד, לרבות פארקים ורחובות ראשיים ורחבי היקף. במהלך הטיול בעיר נחזה באובליסק שבשדרה התשיעי ביולי, אותו הציבו בכיכר ב-1936 לציון 400 שנה להקמת העיר. נחלוף בסמוך לתיאטרון קולון, מבנה מרהיב אשר אשר תכליתו כיום הינה בית אופרה של בואנוס איירס, ואחד מחמשת בתי האופרה המפוארים בעולם. נצפה ב"קאסה רוסאדה", הבית הוורוד שמשרת את נשיאי ארגנטינה ולצידו את הכיכר המרכזית הממוקמת ברובע המונסראט (פלאזה מאיו). נמשיך לסייר גם בשכונתם של המהגרים הדחוסה המלאה בצבעים – לה בוקה, שם נחזה בבתים על שלל גווניהם, גלריות האמנים ומגרש הכדורגל של הקבוצה המקומית בוקה ג'וניורס – קבוצתו של הכדורגלן המפורסם, מראדונה. נשוטט ברחוב קאמיניטו ברגל, שם הגיח לעולם לפי המסורת הטנגו, כאשר בכל יום מפזזים בו רקדני רחוב בריקודי טנגו להנאתם. משם נמשיך את הסיור אל בית העלמין המהודר והעתיק ביותר של בואנוס איירס – לה רקולטה (la recoleta) שם ניצבים קבריהם של נשיאי ארגנטינה לדורותיהם, חתני פרס נובל וקברה של אווה פרון, או בכינוייה המוכר יותר – אוויטה. עם תום הסיור נתקדם דרך כיכר שגרירות ישראל ועוד ככל שהזמן יאפשר לנו. לינה בבואנוס איירס.

יום 10 בואנוס איירס – הופעת טנגו

טיולנו יימשך היום בבואנוס איירס. נמשיך לשוטט באזור הנמל המתפתח ברובע פוארטו מדרו, שם ניצבים מגדלי הענק של העיר. נחלוף דרך שכונת פאלרמו ובה מלונות אקסקלוסיביים, חנויות מעצבים ובתים בסגנון קולוניאלי. עם רדת החשכה נבקר במופע טנגו יחד עם סעודה, בערב שכולו ריקודים ומוסיקה. לינה בבואנוס איירס.

יום 11 בואנוס איירס – טיסה אל מפלי האיגואסו

בשעות הבוקר ניסע לכיוון נמל התעופה, משם נמריא אל מפלי האיגואסו המוכרים הנמצאים בגבול המשולש בין ארגנטינה – פרגוואי – ברזיל, המוגדרים כאתר מורשת עולמית. המפלים מפורסמים בזכות היותם הגדולים ביותר בעולם מבחינת שטחם, וכן למרשימים ביותר. נצא לטייל בצד הארגנטינאי של המפלים שם נשקיף על כל רצף המפלים. רוחב חזית המים מגיע ל-4 ק"מ, בעוד הגובה של המפל הוא 82 מ'. מאוחר יותר נעבור את הגבול לחלק הברזילאי, שם נעבור למלון לטובת מנוחה והתארגנות. לינה באזור.

יום 12 מפלי המים בצד הברזילאי – בערב מופע פולקלור במסעדת רפאין

עם עלות השחר נסייר באזור המפלים הברזילאיים ונתפעל מחוזקם האדיר של המים לצד הנופים יוצאי הדופן. בערב נבלה במסעדת רפאין שם נאכל ארוחת ערב בליווי מופע פולקלור מרשים הכולל ריקודי סמבה, טנגו וכדומה. לינה באזור.

יום 13 טיסה סאו פאולו - סנטוס - תחילת השייט

נמריא בטיסה אל סאו פאולו, משם נמשיך לכיוון העיר סנטוס, המשוייכת למדינת סאו פאולו, המשמשת כלב והברומטר הפיננסי של ברזיל כולה. סנטוס מוכרת בזכות חופיה המרהיבים ביופיים, וכן בזכות אליל הכדורגל המיתולוגי פלה, שבילה את רוב הקריירה שלו בסנטוס. עם זאת, גולת הכותרת המאפיינת את העיר היא הנמל הגדול והשוקק שלה, שהינו הגדול ביותר בדרום אמריקה. סנטוס משמשת כנמל ייצוא הקפה החשוב בעולם, וגם נחשבת לבורסת הקפה העולמית. בסמוך לשעות אחר הצהריים נעלה על האונייה המפוארת אשר על מפתנה נבלה את הימים הקרובים לאורכם של חופי ברזיל. בערב נבלה בין ארוחה חגיגית, בילוי בקזינו ומופעי בידור. לינה באונייה.

יום 14 בוזיוס (Buzios)

נרד מהאונייה לטובת סיור באתר הנופש האהוב על שועי ברזיל, בוזיוס. זהו אי קייט בה ניתן למצוא נופים טרופיים, רחובות מטופחים, מסעדות, בתי קפה וטיילת מרשימה. ניסע עם אוטובוס פתוח ומהנה, על מנת להכיר את חופיו המפורסמים של האי. לינה באונייה.

יום 15 שייט מפגש קבוצתי והרצאה

זהו יום המוקדש לשייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך יום זה נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מאת מדריכנו. לינה באונייה.

יום 16 סיור בסלבדור – המשך אירועי הקרנבל בסלבדור

נערוך היום טיול בסלבדור שבמדינת באהייה. סלבדור נחשבת לבירה הראשונה של ברזיל, ועדיין ניתן לחוש בה אווירה קולוניאלית המשתמרת יחד עם אופייה האפרו ברזילאי, שמקורו בילידי העבדים המתגוררים באזור. סלבדור ידועה בזכות הקרנבל הנערך בה, שלדעת רבים אף מצליח להתעלות על פני הקרנבל של ריו. אירועי החג מהווים סמל לדיצה ופריקת עול, לפני תחילתם של ימי צום והתנזרות מתענוגות החיים, כמו למשל אכילת בשר. השפעות ספרדיות, מסורת העבדים יוצאי אפריקה ומקצבי הילדים, יוצרים בליל מופלא של מוסיקה, תהלוכות מוזרות, ריקוד, קצב וחגיגה חושים אחת גדולה. נסייר ברובע פלוריניו הישן בשוק עתיר הצבעים ונמשיך בנסיעה לאורך חופיו הזהובים של המפרץ. אנו עשויים אף לצפות ברקדני הקפוארה המפזזים בביצועיהם בנקודות שונות בעיר. גם ביום זה נוסיף ליהנות מאירועי הקרנבל המגוונים יחד עם אלפי חוגגים בריקודים ותהלוכות שכולן בקצב הסמבה. לינה באונייה.

יום 17 אילאוס (ברזיל)

לאחר הפלגה לילית נעגון באילאוס, המקום בו נולד ז'וז'ו אמדאו, הסופר החשוב בתולדותיה של ברזיל. העיר מהווה מוקד משיכה לתיירים, בזכות חופיה המופלאים, מבנים היסטוריים שנשתמרו בצורה מרשימה, כנסיות מהודרות ואווירה ססגונית לכל אורך השנה. הדובדבן שבקצפת בו מתגאה העיר מקורו בסחר וגידול הקקאו, עובדה שמצליחה למשוך לכיוונה יזמים וסוחרים מהמרכז הישן של העיר, שעולה לגדולה כאמור בזכות הקקאו. נשוטט ברחובות העיר ונחזור אחר הצהריים לאונייה שתמשיך לכיוון דרום. לינה באונייה.

יום 18 שייט – מפגש קבוצתי והרצאה

זהו יום המוקדש לשייט והנאה משירותי האוניה המציעים הופעות בינלאומיות, בריכת שחיה, קזינו, חנויות דיוטי פרי ועוד. במהלך יום זה נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מאת מדריכנו. לינה באונייה.

יום 19 איליה בלה (Ilhabela)

האונייה תעגון היום באיליה בלה. זהו אחד מהאיים הגדולים ביותר של ברזיל, המפורסם בזכות היותו אתר נופש מרכזי, המושך אליו רבים מתושבי סאו פאולו. האי משלב בתוכו צמחייה פראית ועבותה יחד עם הרים תמירים, חופי ים קסומים ומפלים, כמו מפלי Cacheoira da toca בהם נוכל לשחות להנאתנו ואף לבלות במגלשות טבעיות, לרבות טעימת ליקרים במבחר טעמים. בהמשך נגיע לאי נוסף, Ilha das cabras הידוע כמובחר עבור צוללנים, בזכות ההרמוניה המדהימה שבין דגים ואלמוגים המצויים בו. כמו כן, נעצור במספר נקודות באי לטובת נקודות תצפית עוצרות נשימה. לינה באונייה.

יום 20 סנטוס - טיסה לריו דה ז'נירו - "הר הסוכר" - הקרנבל בריו דה ז'נירו "ומצעד המנצחות"

נעזוב הבוקר את האונייה וניסע לכיוון סאו פאולו, משם נמריא בטיסה אל אחת הערים המרהיבות בעולם, ריו דה ז'נירו. עם הגיענו נצא לסייר באחד מסמליה המובהקים של העיר הכבירה – "הר הסוכר" לשם נעלה באמצעות רכבל שיעניק לנו מחזה יוצא דופן על חופי העיר. עם סיום ארוחת הערב נשים פעמינו אל האירוע המרכזי החותם את חגיגות הקרנבל באצטדיון הסמבודרומו בו נחזה במצעד המדהים של הקבוצות המנצחות בקרנבל (יציע 9 הכולל מקומות שמורים מראש). זוהי חגיגה מופלאה המשלבת תלבושות וריקודים יחד עם מוסיקת כלי הקשה שנחשבים לטירוף מוחלט. במצעד לוקחות חלק משלחות של בתי הספר השונים לסמבה, לרבות תלבושות מהודרות ומוסיקה מקומית ומלאת קצב המלוות בקול שמחתם של החוגגים ביציעים רחבי ההיקף. לינה בריו דה ז'נירו.

יום 21 ריו דה ז'נירו - הר הקורקובדו - טיול ג'יפים ביער טיז'וקה - סיור פאבלות

נצא היום לסייר בריו דה ז'נירו. נצא בנסיעה בג'יפים לטייל בטיז'וקה, יער שנמצא במרכז המטרופולין של העיר ריו דה ז'נירו. נטייל שם בתוך ג'ונגל טרופי בינות למפלים וגם נקיים תצפיות קסומות על העיר. נעלה אל הר הקורקובדו אל תצפית מרהיבה ונראה את פסלו המפורסם והגדול של ישו הפורש את ידיו לצדדים וצופה על נופי העיר היפים. נמשיך וניסע לפאבלות של ריו ושם נסייר בשכונות הלא חוקיות שמבטאות את העוני השורר בברזיל. לאחר מכן, נעבור גם לאורך חופיה הידועים של קופהקאבנה. לינה בריו דה ז'נירו.

יום 22 פטרופוליס

ניסע היום לעיר פטרופוליס, המוכרת כעיר הבירה הקיסרית, מרחק של כ-65 קילומטרים מריו דה ז'נירו בין ההרים עד שנגיע לגובה של 900 מטרים מעל פני הקרקע. העיר קרויה על שמו של המלך פדרו הראשון והיא שימשה כיעד לחופשות עבור בית המלוכה במהלך המאה ה-19. נסייר בארמון המלך שהוסב כיום לטובת המוזיאון המלכותי הראשון בהשראה ניאו-קלאסית. לאחר מכן נמשיך לסיור בכנסייה המלכותית בה קבורים המלך פדרו השנייה והנסיכה איזבל. נצפה בכיכר על שמו סנטוס דימון, חלוץ המהנדסים שטס עם מטוס בעל יכולת שליטה וניווט. כמו כן, נחזה לאחר מכן גם בארמון הקריסטל שהוקם בצרפת והוענק כמתנה לנסיכה איזבל מבעלה הצרפתי, כמחווה לרגל חתונתם. לינה בריו דה ז'נירו.

יום 23 ריו דה ז'נירו העתיקה - ביקור בעיר הסמבה - טיסה למדריד

בשעות הבוקר נצא לטייל בעיר העתיקה של ריו, שם נצפה בין היתר בכיכרות העיר הרחובות, הקתדרלה המהודרת, מבנה מוזיאון קלטרבה החדיש, שדרות וורגס רחבות ההיקף, מדרגות סלרון עתירות הצבעים בשכונת סנטה תרזה וכן בארמון הקולוניאלי. בנוסף אליהם, נקיים סיורים בשני אתרים שהינם בגדר חובה עבור כל ברזילאי – היכל הקרנבל הידוע בכינויו "סמבודורומו" המקיים בכל שנה את הפסטיבל המפורסם בתבל, ומארח את המשלחות הצועדות, וכן את אצטדיון הכדורגל הלאומי "המרקאנה". ככל והזמן יאפשר לנו, נמשיך לסיור מהנה ומרתק בעיר הסמבה, במסגרתו נחכים אודות מאחורי הקלעים של הקרנבל, נצטלם בבגדי הקרנבל ונרקוד סמבה. בסיום הסיור, נלגום כוס קפיריניה, הקוקטייל הברזילאי המשובח. בתום הביקור, נמשיך בנסיעה לכיוון שדה התעופה ונמריא בטיסה למדריד, אליה נגיע בבוקר יום המחר.

יום 24 טיסת בוקר לתל אביב

תם ונשלם לו טיול מרתק. בשעות הצהריים נמריא בטיסת המשך לתל אביב, בה ננחת בסמוך לשעות הערב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מדריד 5:30 שעות
מדריד סנטיאגו דה צ'ילה 13:35 שעות
ריו דה ז'נירו מדריד 10:10 שעות
מדריד תל אביב 4:40 שעות

מפלי האיגואסו - גבול ארגנטינה וברזיל

המצעד של הקבוצות המנצחות בקרנבל לשנת 2017

ברילוצ'ה

מטיילים ממליצים

"היה נהדר, לא היו עיכובים, הכל דפק כמו שעון, המדריך בעל קסם אישי ונועם הליכות"
(רונית ארנטל)

"חוויה אותנטית של מגע, וראייה, של מישוש והנאה, של ריחות, ניחוחות ומראות. כאשר הכל מלווה בהסברים ברמה אינטלקטואלית מאד גבוהה. שבתי מחוויה מרנינה. למדתי עוד שיעור באנתרופולוגיה של קבוצות ובאנתרופולוגיה של הארצות בהם ביקרנו. הטיול הזה לא יישכח ממני"
אולי זמיר דוידוביץ

"המדריך הכי טוב שהיה לי עד היום בכל טיולי המאורגנים בחו"ל"
(שמעון ויצמן)

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KMM01 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IC בקומות 1,2,6,7

  • ניתן לשדרג לחדר חיצוני מקטגוריה EP פרימיום בקומות 1,2,6,7 בתוספת 540ִ$ לאדם בחדר זוגי או 930ֲ$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BP פרימיום בקומות 6-9 בתוספת 820$ לאדם בחדר זוגי או 1,490$ לאדם בחדר ליחיד

המחיר כולל

  • טיסות בחברת איבריה בנתיב: תל אביב - מדריד - סנטיאגו דה צ'ילה, ריו דה ז'נירו - מדריד - תל אביב.
  • טיסות פנימיות בנתיבים ישירים ובשעות נוחות.
  • לינה בבתי מלון בדרגה של ארבעה כוכבים וארבעה כוכבים סופריור על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון בדרום אמריקה.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • ארוחות ערב אחרונות בריו דה ז'נירו במסעדת צ'ורסקריה הטובה ביותר בקופקבנה
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתוכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם €10 לנוסע ליום)
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.
  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.
  • בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת השייט שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסעים בעת ההזמנה לחדר אחר מאותה קטגוריה. שינויים אלה יכולים לחול עד יום ההפלגה כולל (גם אם נמסר מראש מספר חדר כלשהו בעת ההזמנה או לאחריה).

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת "Cruise Tour" הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

  • בחדרים חיצוניים מקטגוריה קלאסיק ו/או מרפסות מקטגוריה קלאסיק עלול להיות נוף מוסתר ולרוב מיקום החדרים יהיה פחות מרכזי. חדרים מקטגוריית פרמיום הינם עם נוף מלא ומיקום החדרים טוב יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן משוער של כ 30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באוניה Costa Fascinosa
  • סיור בעיר סנטיאגו דה צ'ילה השוכנת למרגלות רכס האנדים
  • ביקור במפלי פטרואה בצ'ילה
  • חצייה יבשתית של הרי האנדים (מעבר האנדים מצ'ילה לארגנטינה)
  • ביקור בפארק "ההר הרועם" – הטרונדור שבלב הרי האנדים (כולל הקרחון השחור)
  • עלייה ברכבל לתצפיות על אזור האגמים שבתחומי הפארק הלאומי נאוול ואפי
  • ביקור וטעימות במפעל השוקולד המפורסם בברילוצ'ה
  • ביקור בקרחון המתנפץ פריטו מורנו באל קלפטה
  • שייט באגם ארגנטינו בין קרחונים וצפייה בקרחון אופסלה, הגדול ביותר באמריקה הדרומית
  • סיור בבואנוס איירס כולל הופעת טנגו וארוחת ערב בעיר
  • ביקור במפלי האיגואסו המפורסמים כולל מופע פולקלור במסעדת רפאין
  • השתתפות בקרנבל הססגוני המפורסם של סלבדור וביקור בעיר
  • ביקור במפלי Cachoeira da toca באיליה בלה, אחד האיים הגדולים ביותר בברזיל הנחשב לאתר נופש מאד פופולרי בקרב תושבי סאו פאולו
  • ביקור בארמון המלך ובכנסיה המלכותית בעיר פטרופוליס
  • סיור בריו דה ז'נירו כולל ביקור ב"הר הסוכר", אחד הסמלים הבולטים בעיר
  • הקרנבל הגדול של ריו דה ז'נירו ומצעד המנצחות (יציע 9 עם מקומות שמורים)
  • סיור בפאבלות של ריו דה ז'נירו
  • טיול ג'יפים ביער טיז'וקה
  • סיור חוויתי אל מאחורי הקלעים של ההכנות לקרנבל באטרקציה המיוחדת "עיר הסמבה" במהלכה נרים לחיים עם כוס קפיריניה 

על האוניה

Costa Fascinosa

האונייה Costa Fascinosa הושקה בשנת 2011 ומאופיינת ב'סגנון איטלקי' המציעה חמש מסעדות יוצאות מן הכלל - עם מטבח איטלקי אותנטי, 13 ברים וטרקלינים. האונייה כוללת גם מסך ענק לסרטים על שפת הבריכה ובריכה עם גג זכוכית נשלף. במהלך ההפלגה תוכלו ליהנות בערבים ב-Samsara Spa ולהירגע עם מגוון...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  בואנוס איירס פוארטו מונט ריו דה ז'נרו
פברואר 25° 18° 30°
מרץ 26° 16° 29°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרנבלים בדרום אמריקה הטיול המקיף כולל קרוז באוניית פאר   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

24 ימים • ארגנטינה, צ'ילה וברזיל - מעבר האנדים, פטגוניה, ברילוצ'ה, הקרנבל בסלבדור ומצעד המנצחות בריו
לוגו של וואטסאפ