שייט לאיים הקנריים

קרוז מאורגן לאיים הקנריים ומדירה

13 ימים • מאירופה אל איי האוקיינוס האטלנטי כולל טיול מאורגן לספרד ופורטוגל הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

13 ימים

11 לילות

11 לילות שיט

קוד טיול KCCA

ארכיפלג האיים הקנריים כולל קבוצה המונה 7 איים מיושבים יפהפיים, באוקיינוס האטלנטי, מול חופי מרוקו וכן כמה איונים, בחלקם מיושבים גם הם המהווים קהילה אוטונומית השייכת לספרד. באיים שילוב מדהים של גנים אקזוטיים מרהיבים ובהם עצי דרקון עתיקים, שלל קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, שפע דקלים ומטעי בננות, יערות עד של ער אציל, דפנה ואורנים קנריים וכן שמורות טבע סביב לועות ענק של הרי געש כבויים, סלעים וולקניים היוצרים מגוון עצום של תצורות, כיד הדמיון, "נופי ירח" צחיחים, כפרי דייגים ציוריים בהם בתים בצבעים שונים, שכאילו תלויים על צוקים הגולשים לאוקיינוס, עם חופים בעלי חול שחור. כל אלה מהווים חלק מהחוויה הקנרית. בנוסף לאלה, תושבים מקומיים אדיבים ומסבירי פנים, מסורות של חגיגות צבעוניות בחגים השונים, אקלים סובטרופי נוח, המאפשר ביקורים באיים לאורך כל השנה, אלה הופכים את הטיול לאיים הקנריים לחוויה מסוג מיוחד.

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל הנמצא בצפון האוקיינוס האטלנטי, אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים מקסימים, שטחים חקלאיים מטופחים ופירות טרופיים. באי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour": • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האונייה • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה • חבילת מים באוניה הכוללת בקבוק מים לאדם ליום • ניצול זמן מלא של היום האחרון לטיול בסיורים ברומא • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

לעוד טיולי קרוז מאורגן לאיים הקנריים לחצו כאן לפרטים נוספים על טיול מאורגן למרוקו

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 טיסה לרומא – עלייה לאוניית הפאר

הבוקר נמריא לרומא, בירתה של איטליה. עם ההגעה ניסע לנמל העגינה שם לקראת שעות הצהריים נעלה על אניית הפאר בה נבלה במהלך הימים הקרובים ונחל את השייט לכיוון סבונה בערב נהנה מארוחה חגיגית, הופעות בידור ובילוי בקזינו. לינה באוניה.

יום 2 הריביירה האיטלקית – פורטופינו – סבונה (Savona)

הבוקר נעגון בעיר סבונה. נצא לסיור בו נכיר מקרוב את היופי המיוחד של הריביירה האיטלקית. ניסע אל Santa Margherita Ligure, משם נשוט כ-10 דקות אל כפר הדייגים – פורטופינו, זהו אחד המקומות המקסימים בעולם שכל אחד מתאהב בהם. בעיירה נוכל לבלות בכיכר הקטנה ולצפות ביאכטות היוקרתיות המפליגות לתוך הנמל, או לנדוד על פני בוטיקים של מעצבים ועוד. לינה באוניה. 

יום 3 מרסיי (Marseille) - אקס אן פרובנס

נעגון במרסיי וממנה נצא בנסיעה לביקור ב Aix-En-Provence – אקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס, עירם של מירבו, המהפכן הצרפתי וסזאן הצייר הנודע, נטייל במרכז ההיסטורי של העיר בטרם נגיע לרובע Mazarino המפורסם ונשוטט בין החנויות. לינה באוניה.

ימים 4+5 שייט לכיוון לנזרוטה – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 6 עגינה בלנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

נופיו של האי לנזרוטה שונים לחלוטין מכל שאר האיים. זהו האי המזרחי והמסתורי שבאיים הקנריים – אי המדע הבדיוני. יש בו דיונות גדולות ונופים געשיים ייחודיים, 200 לועות געש וכמעט אין בו משקעים אך גדלים בו ענבי יין הטעימים ביותר בעולם. נצא לסיור בגולת הכותרת של האי – סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה בין לועות ומכתשים געשיים. בהמשך נבקר בחוף המערבי שם נראה מכתשים ונקרות וולקניות לצד אגמים ירוקים וצוקים שחורים. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בטנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

נרד לסיור באי טנריף (בספרדית: Tenerife – טֶנֶרִיפֶה) שהוא הגדול והמאוכלס ביותר בארכיפלג האיים הקנריים. תושביו המקוריים של טנריף, כמו של שאר האיים הקנריים היו הגואנצ’ים. הם עסקו בדיג, בלקט, בחקלאות ובגידול צאן. האי נשלט על ידי ספרד מאז שנכבש על ידה במהלך המאה ה-15. האקלים בטנריף נוח במשך כל השנה. התיירות היא הענף הכלכלי העיקרי ואחריו החקלאות. צידו הצפוני של האי מתאפיין בצמחייה רבה ובצבע ירוק, ואילו בדרום החופים הם צחיחים ושופעי שמש. נעלה לסיור בשמורת הר הגעש הגבוה בהרי ספרד (3,718 מ’) המכוסה רוב עונות השנה בכיפת שלג ונעצור לתצפיות עוצרות נשימה בנופים וולקניים מדהימים. נלמד על היווצרות המכתש הענק, סוגי הלבה והצמחייה הייחודית במקום ונטייל ביערות האורן הקנרי המרשים.  לינה באוניה.

יום 8 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

האי מדירה הוא שילוב ייחודי של מזג אויר מעולה עם טבע ונוף יוצאים מן הכלל. זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל בצפון האוקיינוס האטלנטי במרחק 500 ק”מ ממערב לחופי אפריקה. אי וולקני בו ההתפרצות האחרונה ארעה לפני 400 שנה. הנוף משלב הרים פראיים, עמקים אדירים, סלעי ענק היורדים לים, מפרצים קסומים וחולות, שטחים חקלאיים מטופחים כמו במעבדה ופירות טרופיים. כפרי דייגים וצמחיה ירוקה ועשירה המשלבת בין פרחי סחלב ושיחי בוגנוויליה. על האי שמורת טבע ענקית עם עמקים עמוקים והרים גבוהים, אדמה פורייה, גנים מרהיבים וכמובן גפנים שהם המקור ליינות מדירה המפורסמים בעולם. נטייל בפונצ’אל הבירה, השוכנת בקצה מפרץ יפהפה. העיר בנויה מדרגות מדרגות מעל למפרץ, עם בתים צבועים בלבן וגגות רעפים אדומים וסביבם גנים מטופחים, שופעי פרחים מרהיבים. נראה את שוק הדגים והירקות, רחוב אלפנדגה הציורי ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 9 שיט לכיוון מלאגה – מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 10 עגינה במלאגה – Malaga (ספרד)

נעגון במלאגה – הבירה הדרומית של אנדלוסיה, השער אל ספרד! השדרה המרכזית, הטיילת והפארק – הריאה הירוקה והרחבה, כמו כן רחוב לריוס (larios) המפורסם, הקתדרלה מהמאה ה 16 האלקסאבה והחיברלפארו השרידים המוסלמיים והמוזיאונים שבעיר הם בהחלט סיבה טובה לביקור בעיר. לינה באוניה.

יום 11 שיט לכיוון רומא - מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 12 רומא – תל אביב

מלאי חוויות, ניפרד מאוניית הפאר וניסע ליום טיול בעיר רומא, היא כור היתוך היסטורי האוצר בתוכו עבר מפואר שרק ערים מעטות בעולם יכולות להשתוות לו. היום נסייר בין אתריה השונים – נראה מבחוץ את הקולוסיאום, שער טיטוס, הפנתאון – מקדש ששרד בשלמותו כאלפיים שנה, ועוד ככל שיותיר הזמן. לקראת שעות הערב ניסע לשדה התעופה שליד רומא ממנו נטוס בחזרה לתל אביב.

יום 13 נחיתה בתל אביב

מלאי חוויות ננחת בתל אביב בשעות הבוקר המוקדמות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב רומא 3:35 שעות
רומא תל אביב 3:15 שעות

האיים הקנריים

טנריף

מטיילים ממליצים

"זוהי הפעם הראשונה שלי בטיול שייט ואני חייבת להגיד שנהניתי מאוד. גם מהקבוצה, גם מאוניה וגם מהמראות בערים השונות אבל בעיקר מן המדריך"
רחל מרבך

"תודה על ההדרכה הנפלאה, תודה על ההסברים המעמיקים והמעניינים, תודה על סבלנותכם עד אין קץ, תודה על טיול מהנה ומיוחד! אהבנו במיוחד את לנזרוטה והתפעלנו מנופי הירח שלו. בטנריף התענגנו על הצבעים והבתים"
ד"ר פנינה סלע

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCCA01 מאי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר לחדר פנימי קלאסי בקומות 1-2.

  • ניתן לשדרג לחדר חיצוני פרמיום בקומה 1,2,6,7,9 בתוספת  349 € לאדם בחדר זוגי או 576 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת פרמיום בקומות 6-9 בתוספת 514 € לאדם בחדר זוגי או  921 € לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות אל על בנתיב: תל אביב - רומא – תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour"
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 110 € לאדם).
  • חבילת מים באוניה הכוללת בקבוק מים לאדם ליום.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בחדרים חיצוניים מקטגוריה קלאסיק ו/או מרפסות מקטגוריה קלאסיק עלול להיות נוף מוסתר ולרוב מיקום החדרים יהיה פחות מרכזי. חדרים מקטגוריית פרמיום הינם עם נוף מלא ומיקום החדרים טוב יותר באוניה. כמו כן, מאפשרים לכם ליהנות משירות חדרים חינם 24 שעות ביממה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט באונייה Costa Favolosa
  • שייט אל כפר הדייגים פורטופינו
  • ביקור באקס אן פרובנס, בירתה הקדומה של פרובנס
  • סיור בשמורת אל טיידה בטנריף, הר הגעש הגבוה בהרי ספרד
  • רחוב אלפנדגה הציורי בפונצ'אל
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה
  • רחוב לריוס (larios) המפורסם במלאגה, ספרד
  • הקולוסיאום, שער טיטוס והפנתאון ברומא

על האוניה

Costa Favolosa

האונייה Costa Favolosa של חברת Costa cruises הושקה בשנת 2011. באוניה קיימות חמש מסעדות שממתינות לארח אתכם, כולל קלאב פבולסה ומסעדת ה-סמסרה. קיים גם אירוח בסגנון בופה, שפועל במשך כל היום. בבר הגלידה תוכלו ליהנות מגלידות איטלקיות משובחות. האוניה מציעה גם 12 ברים ומועדונים, חמש בריכות ג'קוזי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  מדירה טנריף לנזרוטה
מאי  21° 23° 25°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לאיים הקנריים ומדירה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

13 ימים • מאירופה אל איי האוקיינוס האטלנטי כולל טיול מאורגן לספרד ופורטוגל
לוגו של וואטסאפ