קרוזים לאיים הקנריים

חוגגים ראש השנה בטיול מאורגן לאגמי צפון איטליה וקרוז לאיים הקנריים ומדירה

15 ימים • 2 לילות באזור סטרזה ו-11 לילות קרוז אל איי האוקיינוס האטלנטי הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

13 לילות

11 לילות שיט

קוד טיול KCC

קבוצת האיים הקנריים מורכבת מ-7 איים מרהיבים ביופיים, המצויים באוקיינוס האטלנטי, אל מול חופיה של מרוקו ומספר איים קטנים נוספים המיושבים בחלקם. תושבי האיים הללו זוכים לאוטונומיה, אך בה בעת נמצאים תחת שלטון ספרד. באיים אלו ניתן להתרשם משילוב יוצא דופן בין גנים בעלי מראה אקזוטי, הטומנים בחובם שכיות חמדה כדוגמת עצי דרקון קדומים, מגוון רחב של קקטוסים, פרחי ציפור גן העדן, מטעי בננות ושלל דקלים, וכן יערות סבוכים של עצי ער אציל, דפנה ואורנים קנריים. האיים מתאפיינים גם בשמורות טבע הנמצאות בטבורן של לועות עצומות מימדים שנוצרו כתוצאה מהרים וולקניים כבויים ומסלעים געשיים. אלו יוצרים יחדיו תצורות רבות, כיד הדמיון, כמו כפרי דגים אותנטיים הניצבים על צוקים המתפלשים אל האוקיינוס, חופים עם חול בצבע שחור ועד ל''נופי לבנה'' צחיחים.

כל אלו יחדיו מהווים תמצית מהמרקם החווייתי הקנרי, המשתלב במקביל עם התושבים המקומיים שידועים בהיותם חמים ולבביים, מורשת של חגיגות ססגוניות במועדים השונים ומזג אוויר סובטרופי שהינו אידיאלי לביקורים באזור בכל עונות השנה. אלה הופכים את הביקור באיים הקנריים לזיכרון חוויתי ובלתי נשכח.

שילוב של אקלים נוח משולב עם נוף וטבע ייחודיים ניתן למצוא באי מדירה, הממוקם בחלקו הצפוני של האוקיינוס האטלנטי, ומהווה מחוז אוטונומי של פורטוגל. זהו למעשה אי וולקני אשר ההתפרצות האחרונה שהתרחשה בו קרתה לפני 400 שנים. האי מציג לראווה תמהיל יפהפה על טהרת הטבע במלוא התגלמותו, וכולל בין היתר סלעים כבירים המובילים לים, מפרצים קסומים, אדמות חקלאיות מרשימות, הרים פראים וגאיות יחד עם מבחר של פירות טרופיים. עוד באי אפשר למצוא שמורת טבע רחבת היקף ובה עמקים והרים בגובה רב, אדמה המצמיחה יבול איכותי לכל אורך השנה, ועד לגפנים המפורסמים של מדירה, בהם מייצרים את הסממן הבולט של האי, הלוא הם היינות המשובחים המאפיינים אותו.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour": • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה • שני לילות בבית מלון באזור סטרזה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון • דמי סבלות בבית המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים) • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

לעוד טיולי שייט באיים הקנריים לחצו כאן

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - מילאנו - סטרזה (Stersa) - איזולה בלה וארמון בורומאו

נטוס למילאנו שבצפון איטליה. עם הגיענו ניסע לאזור אגם מג'ורה, אשר ממנו נצא להפלגה לאי המרהיב "איזולה בלה" המשתייך למשפחת בורומאו. נסייר בארמון השוכן באי ובגניו המופלאים. עם סיום הסיור ניסע לכיוון המלון שבאזור סטרזה לטובת מנוחה והתארגנות. לינה באזור סטרזה.

יום 2 אגם מג'ורה

יום זה יוקדש לאגם מג'ורה – האגם השני בגודלו מבין האגמים אשר בצפון איטליה. ניסע לאורך האגם, כשבדרכנו נעבור דרך כפרים ועיירות. לאחר מכן נמשיך אל עבר העיר העתיקה והקסומה, לוקראנו, אשר בשוויץ הניצבת על שפת האגם. לינה באזור סטרזה.. לינה באזור סטרזה.

יום 3 סטרזה (Stersa) - סבונה - עלייה לאוניית התענוגות

בוקר זה ייפתח בנסיעה לסבונה, כאשר בסמוך לשעות הצהריים נעלה על סיפונה של אוניית התענוגות עליה נשהה במהלך הימים הקרובים. עם רדת החשכה, נאכל ארוחה חגיגית, נהנה מבילוי בקזינו ומהופעות בינלאומיות. לינה באוניה.

יום 4 מרסיי (Marseille) - אקס אן פרובנס

האוניה תעגון במרסיי, שממנה ניסע לבקר ב-Aix-En-Provence, אקס אן פרובנס. זו בירתה הקדומה של פרובנס ששימשה כעירם של המהפכן הצרפתי הנודע מירבו והצייר הידוע סזאן. נטייל במרכז ההיסטורי היפה של העיר ונגיע לרובע Mazarino, שבו נוכל לשוטט בין החנויות. לינה באוניה.

ימים 5+6 שייט לכיוון לנזרוטה – מפגש קבוצתי והרצאה

את היומיים הבאים נעביר בשייט ונהנה מן השירותים המוצעים על גבי האוניה. במהלך שעות היום נערוך מפגש קבוצתי בו נקשיב להרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 7 עגינה בלנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

ברוכים הבאים ללנזרוטה, האי המזרחי ועתיר המסתורין שבארכיפלג האיים הקנריים, שזכה לכינוי "אי המדע הבדיוני". נופיו של האי שונים באופן מהותי מיתר האיים, שכן הוא טומן בחובו דיונות רחבות היקף ונופים וולקאניים מיוחדים, לרבות 200 לועות געשיות. האקלים בלנזרוטה כמעט ולא כולל משקעים, אך למרות זאת הוא נודע בזכות ענבי היין המובחרים שלו, שהינם הטעימים בעולם. וכעת למנה העיקרית של האי – טיול בין לועות ומכתשים וולקניים בפארק הלאומי טימאנפאיה. בהמשך הדרך, נערוך ביקור בחופו המערבי של האי, שם יתגלו בפנינו מכתשים ונקרות געשיות יחד עם אגמים וצוקים בצבעי ירוק ושחור. לינה באוניה.

יום 8 עגינה בטנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

נפתח את היום בשמורת הר הגעש אל טיידה המתנשאת לגובה של 3718 מטרים מעל פני הקרקע, ונחשבת לגבוהה ביותר מבין הרי ספרד. השמורה מתאפיינת בהיותה מכוסה בכיפת שלג לבנה במהלך רוב חודשי העונה הקרה. בהמשך הדרך נערוך מספר עצירות לטובת התבוננות מעוררת התשאות בנופים וולקניים מרהיבים ביופיים. כמו כן, נזכה ללמוד כיצד נוצר המכתש הענק המצוי לצידו של החרוט המרכזי של ההר, נבדיל בין סוגי הלבה ונשקיף מקרוב על הצמחייה האופיינית לאזור. נמשיך אל יערות האורן הקנרי. לינה באוניה.

יום 9 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

האי מדירה מתאפיין בשילוב מרתק בין תנאי אקלים ומזג אוויר מצוינים יחד עם נופים וטבע במלוא הדרו. זהו מחוז אוטונומי המשתייך לפורטוגל וממוקם במרחק של 500 מטרים ממערב לחופי אפריקה, ושוכן בחלקו הצפוני של האוקיינוס האטלנטי. זהו למעשה אי געשי אשר התפרץ בפעם האחרונה לפני 400 שנים. ניתן למצוא בו נוף רווי הרים פראיים, גאיות רחבות מימדים, סלעים אדירים בגודלם הנשפכים לים, מפרצים וחולות מרהיבים ביופיים, וכן שטחים חקלאיים מטופחים, המציעים פירות טרופיים מובחרים. מדירה מתאפיינת גם בכפרי דייגים אותנטיים, מבחר צמחים על טהרת הירוק, כמו שיחי בוגנוויליה ופרחי סחלב, וגם בשמורת טבע יוצאת דופן בגודלה הכוללת אדמה פורייה, גנים נאי מראה וכמובן גפנים, המהווים את המקור ליינות המפורסמים של מדירה, המקנים לה מעמד של כבוד ברחבי העולם.  נסייר בעיר הבירה פונצ'אל, הממוקמת בקצהו של מפרץ עוצר נשימה. המבנה של פונצ'אל מציג בפני העוברים והשבים בתים בצבע לבן, גגות רעפים אדומים ובנייה על בסיס מדרגות. מסביב נחזה בגנים מסוגגנים המעוטרים בפרחים יפהפיים. נחזה גם בשוק הדגים והירקות, ברחוב אפלנדגה הקסום ועוד בכפוף לזמן שיישאר. לינה באוניה.

יום 10 שיט לכיוון מלאגה – מפגש קבוצתי והרצאה

יום שיוקדש כולו לשייט ואפשרות לבילוי בין האטרקציות השונות המוצעות על גבי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו למפגש מרוכז או להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול.  לינה באוניה.

יום 11 עגינה במלאגה – Malaga (ספרד)

נעגון היום בבירתה הדרומית של אנדלוסיה – מלאגה. עיר זו נחשבת שלא בכדי כשער אל ספרד ! נסייר בפארק המהווה ריאה ירוקה ורחבת היקף בעיר, יחד עם השדרה המרכזית, הטיילת, הקתדרלה מהמאה ה-16, שרידים מוסלמיים –  האלקסאבה והחיברלפארו, כמו גם רחוב לריוס (Larios) הידוע ושלל מוזיאונים המצויים בעיר. כל אלו יחדיו מספקים סיבה נפלאה לסייר במלאגה. לינה באוניה.

יום 12 שיט לכיוון רומא - מפגש קבוצתי והרצאה

יום שיוקדש כולו לשייט ואפשרות לבילוי בין האטרקציות השונות המוצעות על גבי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו למפגש מרוכז או להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 13 רומא

יום זה יוקדש לביקור ברומא המהווה כור היתוך היסטורי אשר טומן בתוכו עבר מפואר וייחודי. נטייל בין האתרים המרכזיים של העיר. נראה את הקולוסאום, שער טיטוס, הפנתאון – מקדש אשר נשאר ללא שינוי קרוב לאלפיים שנה, ועוד בהתאם להספק שיהיה לנו ביחס לזמן. לינה באוניה.

יום 14 סבונה – מילאנו – תל אביב

עמוסים בזיכרונות מופלאים, נעזוב את אוניית התענוגות וניסע לכיוון מילאנו – בירת מחוז לומברדיה, המוכרת גם בתור הלב הכלכלי והעיצובי של ארץ המגף. נקיים סיור מקיף בעיר, כאשר עם רדת החשכה ניסע לנמל התעופה הסמוך אליה, ממנו נמריא חזרה לתל אביב.

יום 15 הגעה לתל אביב

ננחת בנתב"ג בשעת בוקר מוקדמת.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מילאנו 4:25 שעות
מילאנו תל אביב 3:55 שעות

האיים הקנריים

טנריף

איזולה בלה

מטיילים ממליצים

"היה טיול 10! הכל בוצע בהתאם לתוכנית ואף יותר מזה"
(קלרה צולנג)

"תוכנית הטיול היתה טובה מאוד. באמצעות ההדרכה וההסברים למדתי רבות"
(עמליה הדרי)

"הטיול היה מעולה וסיפק ידע ואנושיות מצד המדריכה"
(חנה טרייסטר)

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCC01 ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה IC בקומות 1,2,6,7,8

  • ניתן לשדרג לחדר חיצוני מקטגוריה EP בקומות 1,2,6,7,9 בתוספת 367 € לאדם בחדר זוגי או 613 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BP בקומות 6-9 בתוספת 537 € לאדם בחדר זוגי או 969 € לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - מילאנו - תל אביב.
  • במהלך השייט כלכלה על בסיס פנסיון מלא (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • שני לילות בבית מלון באזור סטרזה מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם €110 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • עד 90 ימים טרם היציאה לטיול, לא ייגבו דמי ביטול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 90 ימים לבין 60 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 35% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 60 ימים לבין 30 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 55% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 30 ימים לבין 15 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 70% ממחיר הטיול.
  • עבור ביטול בטווח של בין 15 ימים לבין 7 ימים לפני היציאה, יחולו דמי ביטול בגובה 85% ממחיר הטיול.
  • ביטול בטווח של פחות מ 7 ימים לפני היציאה לטיול, כרוך בתשלום דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Costa Favolosa
  • שיט לאי “איזולה בלה” וביקור בארמון שעל האי ובגניו המרהיבים
  • רובע Mazarino המפורסם באקס אן פרובנס
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה באי לנזרוטה
  • סיור בשמורת הר הגעש אל טיידה הגבוה בהרי ספרד
  • סיור באי הוולקני פונצ'אל כולל רחוב אלפנדגה הציורי
  • הקולוסיאום, שער טיטוס והפנתאון ברומא
  • רחוב לריוס (larios) המפורסם במלאגה
  • ביקור בעיר העתיקה והיפה לוקארנו שבשוויץ

על האוניה

Costa Favolosa

האונייה Costa Favolosa של חברת Costa cruises הושקה בשנת 2011. באוניה קיימות חמש מסעדות שממתינות לארח אתכם, כולל קלאב פבולסה ומסעדת ה-סמסרה. קיים גם אירוח בסגנון בופה, שפועל במשך כל היום. בבר הגלידה תוכלו ליהנות מגלידות איטלקיות משובחות. האוניה מציעה גם 12 ברים ומועדונים, חמש בריכות ג'קוזי...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף מדירה מילאנו
ספטמבר 27° 25° 25°
אוקטובר 25° 23° 19°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים ראש השנה בטיול מאורגן לאגמי צפון איטליה וקרוז לאיים הקנריים ומדירה   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

15 ימים • 2 לילות באזור סטרזה ו-11 לילות קרוז אל איי האוקיינוס האטלנטי
לוגו של וואטסאפ