חוגגים פסח בקרוז לאיים הקנריים ומדירה כולל פורטוגל

14 ימים • שייט לאיים הקנריים כולל לונדון, ספרד ופורטוגל הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

14 ימים

13 לילות

11 לילות שיט

קוד טיול KCCM

קבוצת האיים הקנריים מורכבת מ-7 איים מרהיבים ביופיים, המצויים באוקיינוס האטלנטי, אל מול חופיה של מרוקו ומספר איים קטנים נוספים המיושבים בחלקם. תושבי האיים הללו זוכים לאוטונומיה, אך בה בעת נמצאים תחת שלטון ספרד. באיים אלו ניתן להתרשם משילוב יוצא דופן בין גנים בעלי מראה אקזוטי, הטומנים בחובם שכיות חמדה כדוגמת עצי דרקון קדומים, מגוון רחב של קקטוסים, פרחי ציפור גן העדן, מטעי בננות ושלל דקלים, וכן יערות סבוכים של עצי ער אציל, דפנה ואורנים קנריים. האיים מתאפיינים גם בשמורות טבע הנמצאות בטבורן של לועות עצומות מימדים שנוצרו כתוצאה מהרים וולקניים כבויים ומסלעים געשיים. אלו יוצרים יחדיו תצורות רבות, כיד הדמיון, כמו כפרי דגים אותנטיים הניצבים על צוקים המתפלשים אל האוקיינוס, חופים עם חול בצבע שחור ועד ל''נופי לבנה'' צחיחים.

כל אלו יחדיו מהווים תמצית מהמרקם החווייתי הקנרי, המשתלב במקביל עם התושבים המקומיים שידועים בהיותם חמים ולבביים, מורשת של חגיגות ססגוניות במועדים השונים ומזג אוויר סובטרופי שהינו אידיאלי לביקורים באזור בכל עונות השנה. אלה הופכים את הביקור באיים הקנריים לזיכרון חוויתי ובלתי נשכח. שילוב של אקלים נוח משולב עם נוף וטבע ייחודיים ניתן למצוא באי מדירה, הממוקם בחלקו הצפוני של האוקיינוס האטלנטי, ומהווה מחוז אוטונומי של פורטוגל. זהו למעשה אי וולקני אשר ההתפרצות האחרונה שהתרחשה בו קרתה לפני 400 שנים. האי מציג לראווה תמהיל יפהפה על טהרת הטבע במלוא התגלמותו, וכולל בין היתר סלעים כבירים המובילים לים, מפרצים קסומים, אדמות חקלאיות מרשימות, הרים פראים וגאיות יחד עם מבחר של פירות טרופיים. עוד באי אפשר למצוא שמורת טבע רחבת היקף ובה עמקים והרים בגובה רב, אדמה המצמיחה יבול איכותי לכל אורך השנה, ועד לגפנים המפורסמים של מדירה, בהם מייצרים את הסממן הבולט של האי, הלוא הם היינות המשובחים המאפיינים אותו.

פורטוגל 'האחות' הקטנה והצנועה השוכנת בחלקו המערבי של חצי האי האיברי - אותו היא חולקת עם שכנתה הגדולה ספרד. אולם, גם אם היא 'מתגמדת', לפחות בשטחה, בחצי האי האיברי ובאירופה כולה, פורטוגל נושאת בנבכיה היסטוריה רבת מעללים ומפוארת כשהיא 'כיכבה' כמלכת האוקיינוס האטלנטי עוד בטרם קולומבוס שט באוקיינוס זה, עם בית הספר הימי שהקים הנריקה הספן, אחד מנסיכי פורטוגל במאה ה-15 ו'עידן התגליות' שפורטוגל הנהיגה ביד רמה ומגלי הארצות הרבים שיצאו מקירבה.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • טיסות ישירות
  • מסלול הפלגה ייחודי הכולל עגינה וטיול בליסבון
  • ביקור בעיר וינצ'סטר, ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • יום טיול מלא בלונדון ביום הנחיתה
  • ביקור בסטונהנג’, אחד מהאתרים הפרהיסטוריים המפורסמים בעולם
  • ביקור בעיר סולסברי 
  • שירות ייחודי הניתן על ידי חברתנו: צ'ק אין לאוניה 
לעוד טיולי שייט באיים הקנריים

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – לונדון – סיור בעיר

נמריא בשעות הבוקר אל לונדון בטיסה ישירה. עם הגעתנו ניסע למרכז העיר שם נערוך סיור פנורמי. נתרשם מבתי הפרלמנט, מכנסיית ‘ווסמינסטר’ (Westminster), ממגדל השעון של הביג בן וכן מהגלגל הענק – London Eye. אחר כך נמשיך אל כיכר ‘טרפלגר’ וארמון בקינגהם. נבקר בשוק התוסס שבקובנט גרדן. אם רוצים לחוש אווירה לונדונית שמחה ונינוחה, קובנט גרדן הוא המקום. השוק מכיל מגוון רחב של חנויות, בתי קפה, דוכני אוכל רחוב ותחושה קוסמופוליטית נינוחה מלווים אותנו בביקור במקום. בנוסף נקיים כאן הפסקת צהריים עצמאית. לסיום ניסע למלוננו למנוחה. לינה בלונדון.

יום 2 לונדון – סיור בעיר וינצ'סטר – סאות'המפטון – עלייה לאוניה

בשעות הבוקר ניסע לעבר נמל העיר סאות’המפטון – Southampton, כאשר בדרך נעצור לביקור בעיירה וינצ’סטר – Winchester, לשעבר בירתה של אנגליה. עיר זו נוסדה בתקופה הרומית, היא נמצאת במחוז המפשייר ועובר בה נהר האיצ’ן – Itchen. בוינצ’סטר ממוקמת הקתדרלה המפורסמת, שבין כתליה נחבאים סיפורים מרתקים והיא נחשבת לאחת הקתדרלות היפות בבריטניה. ממנה נמשיך לסאות’המפטון ושם נעלה לאניית הפאר, שבה נבלה את המשך הטיול. בערב זה נהנה מארוחה חגיגית, מבילוי בקזינו ומהופעות בידור. לינה באוניה.

ימים 3+4 שייט לכיוון פונצ'אל – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 5 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

מדירה הוא אי שיש בו שילוב מיוחד בין מזג אוויר מצוין לבין נוף וטבע מרהיבים. בפועל זהו מחוז אוטונומי של פורטוגל והוא ממוקם בצפון האוקיינוס האטלנטי. האי הוא אי וולקני וההתפרצות האחרונה בו התרחשה לפני 400 שנה. הנוף במקום משלב עמקים, הרים פראיים, סלעי ענק הנושקים לים, מפרצים קסומים, שטחים חקלאיים ופירות טרופיים. באי נמצאת שמורת טבע גדולה ובה עמקים, הרים נישאים, אדמה פורייה, גנים יפים ואף גפנים, המקור ליינות מדירה הידועים בעולם כולו.נטייל בבירה פונצ'אל, שממוקמת בקצה מפרץ מקסים. העיר בנויה על גבי מדרגות מעל למפרץ ובתיה צבועים בלבן, גגותיהם רעפים אדומים והם מוקפים בגנים מטופחים ובהם פרחים יפים. נתרשם מהכיכרות המרהיבות ומהמבצר העתיק, נעלה לתצפיות מרהיבות על העיר ועוד ככל שיותיר הזמן. לינה באוניה.

יום 6 לאס פאלמס (גראן קאנאריה) - סיור באי

היום תעגון האוניה בבירת האי גראן קנריה: לאס פאלמאס דה גרן קנריה. זהו אחד מהנמלים החשובים באזור וכנראה שכריסטופר קולומבוס עגן פה במהלך מסעותיו לאמריקה. נסייר במרכז ההיסטורי של העיר, הרובע העתיק. נתרשם מבית העירייה, מכיכר סנטה אנה, מהסמטאות היפות ומהקתדרלה המרשימה. נבקר אף בקאסה קולון, שכיום משמש כמוזיאון ונטייל במדרחוב 'טריאנה' ונהנה מהליכה בטיילת לאורך הים ומביקור ב"נמל האור". לינה באוניה.

יום 7 טנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

נרד לטייל באי טנריף (טֶנֶרִיפֶה, Tenerife בספרדית). זהו האי הגדול והמאוכלס בארכיפלג האיים הקנריים. תושבי האי המקוריים, כמו בכל שאר האיים הקנריים, היו הגואנצ'ים. הם עסקו בלקט, בדיג, בחקלאות ואף בגידול צאן. ספרד כבשה במאה ה-15 את טנריף ומאז היא שולטת בה. האקלים במקום נוח לאורך כל השנה ואכן התיירות היא הענף הכלכלי המרכזי בה, ולאחריה החקלאות. בצדו הצפוני של האי יש צמחיה רבה וירוקה, ואילו צדו הדרומי מאופיין בחופים צחיחים משופעים בשמש. נסייר בשמורת הר הגעש אל טיידה, שהוא הגבוה שבהרי ספרד ופסגתו שמתנשאת לכדי 3,718 מטרים מכוסה רוב השנה במעטה של שלג צחור. מהלכו של הסיור יציע לנו נקודות תצפית מרהיבות, ובנוסף נלמד על תהליך היווצרותו של המכתש הענק, על סוגי הלבה השונים והצמחייה הייחודית למקום. לסיום נסייר בינות לאורנים הקנריים. לינה באוניה.

יום 8 לנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

ברוכים הבאים ללנזרוטה, האי המזרחי ועתיר המסתורין שבארכיפלג האיים הקנריים, שזכה לכינוי "אי המדע הבדיוני". נופיו של האי שונים באופן מהותי מיתר האיים, שכן הוא טומן בחובו דיונות רחבות היקף ונופים וולקאניים מיוחדים, לרבות 200 לועות געשיות. האקלים בלנזרוטה כמעט ולא כולל משקעים, אך למרות זאת הוא נודע בזכות ענבי היין המובחרים שלו, שהינם הטעימים בעולם. וכעת למנה העיקרית של האי – טיול בין לועות ומכתשים וולקניים בפארק הלאומי טימאנפאיה. בהמשך הדרך, נערוך ביקור בחופו המערבי של האי, שם יתגלו בפנינו מכתשים ונקרות געשיות יחד עם אגמים וצוקים בצבעי ירוק ושחור. לינה באוניה.

יום 9 שייט לכיוון ליסבון ( פורטוגל) – מפגש קבוצתי והרצאה

יום של שיט והנאה משירותי האוניה במהלך היום נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה מפי מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 10 ליסבון (פורטוגל)

נעגון בבירת פורטוגל, ליסבון. בעבר הייתה זו מעצמה ימית שממנה יצאו לרחבי תבל מגלי עולם וספנים אמיצים שגילו את העולם החדש. ליסבון היא עיר תוססת שממוקמת ליד שפכו של נהר הטז’ו לאוקיאנוס. המרכז ההיסטורי של העיר מפוזר ברחבי שבע גבעות תלולות ולכן בחלק של רחובות העיר ניתן לנוע רק ברגל ולא בכלי רכב. פארק מונסאנטו, הפארק העירוני הגדול בעולם, נמצא במערב העיר. את העיר מחברים שני גשרים: גשר 25 דה אבריל שנבנה בשנת 1966 ואשר ממוקם מעל נהר הטז’ו, וגשר ואסקו דה גמה, הארוך בגשרי אירופה והתשיעי באורכו בעולם שאורכו 17.2 ק”מ. נסייר ברובעים העתיקים וגם המודרניים, נתרשם ממגדל בלם הידוע ונראה גם את מנזר ז’ירונימו שבו נקבר וסקו דה גאמה. נערוך ביקור באנדרטה שנבנתה לכבוד מגלי העולם ונראה את הארמונות היפים והכיכרות, ועוד בהתאם לזמן שעומד לרשותנו. לינה באוניה.

ימים 11+12 שייט לכיוון סאות'האמפטון – מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יומיים של שייט במהלכם נהנה ממגוון השירותים המוצעים באוניה. בנוסף, נתכנס למפגש קבוצתי או הרצאה. לינה באוניה.

יום 13 סאות'המפטון - סולסברי - סטונהנג’ – אזור לונדון

נפרד מהאוניה ונמשיך לביקור בסולסברי, עיר קטנה עם קתדרלה גדולה. הקתדרלה, שבנייתה החלה ב-1220, היא יצירת מופת של אדריכלות גותית והצריח שלה הוא הגבוה בצריחי בריטניה. בעיר חיה קהילה גדולה של אמנים ויש בה אווירה תוססת והרבה גלריות מקומיות. נמשיך בנסיעה לביקור בסטונהנג’, אחד מהאתרים הפרהיסטוריים המפורסמים בעולם. סטונהנג’ הוא מונומנט קדום העשוי מאבני ענק שנבנה במהלך תקופת האבן החדשה ובתקופת הברונזה. האתר, אשר משתרע על פני 2,000 דונם ומכיל כמה מהממצאים החשובים ביותר מתקופת האבן החדשה ומתקופה הברונזה. נבקר בין היתר בחלקו העיקרי של האתר המכיל מעגל גדול של סלעי בניין ענקיים, שחלקם שוקלים מעל לעשרה טון. בתום הסיור ניסע אל מלונינו שבאזור שדה התעופה. לינה במלון.

יום 14 לונדון - תל אביב

לאחר ארוחת בוקר מוקדמת ניסע הישר לשדה"ת לוטון בטיסת בוקר ישירה לתל אביב.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב לונדון 5:20 שעות
לונדון תל אביב 4:45 שעות

האיים הקנריים

טנריף

מטיילים ממליצים

"הטיול היה מעולה וסיפק ידע ואנושיות מצד המדריכה"
(חנה טרייסטר)

"תוכנית הטיול היתה טובה מאוד. באמצעות ההדרכה וההסברים למדתי רבות"
(עמליה הדרי)

"היה טיול 10! הכל בוצע בהתאם לתוכנית ואף יותר מזה"
(קלרה צולנג)

מחירים
הנחה נוספת בסך $20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KCCM01 (פסח) 22/04/2024 05/05/2024 $3928 $1468

מקומות אחרונים

15/04/2024 >> בילי לוין מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה IR2 בקומה 11.

  • ניתן לשדרג לחדר עם חלון מקטגוריה OR1 בקומה 5, בתוספת 465 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 680 $.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה BR1 בקומה 8, בתוספת 600 $ לאדם בחדר זוגי. ליחיד בחדר 970 $.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב – לונדון – תל אביב.
  • 2 לילות בבתי מלון בלונדון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • שיבוץ החדר, מיקום וקומה ייקבעו ע"י מחלקת הקבוצות של חברת השיט, בהתאם לקטגוריה שהוזמנה. חברת MSC שומרת לעצמה את הזכות לשנות את החדר שהוקצה לנוסע לחדר אחר באותה קטגוריה עד ליום ההפלגה כולל.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה MSC Virtuosa
  • סיור בעיר וינצ'סטר ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • סיור פנוראמי בלונדון
  • מגדל בלם המרשים ומנזר ז'ירונימו בליסבון, בירת פורטוגל
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה - גולת הכותרת של האי לנזרוטה
  • ביקור ברובעים העתיקים והמודרנים ובאנדרטה לכבודם של מגלי עולם בליסבון
  • ביקור ברובע העתיק בלאס פאלמס (גראן קנריה)
  • סיור בשמורת אל טיידה בטנריף, הר הגעש הגבוה בהרי ספרד
  • ביקור בבאת’, העיר המפורסמת במרחצאות הרומיים

על האוניה

MSC Virtuosa

אוניית התענוגות MSC Virtuosa של חברת השייט MSC Cruises הושקה בשנת 2019. שמה נובע מהמילה "וירטואוז", אדם בעל יכולות גבוהות במוסיקה. כל סיפון נקרא על שם כלי מוסיקלי אחר. אוניה זו הנה אחת משתי האוניות הגדולות ביותר בצי האוניות של החברה. האוניה מציעה לאורחיה את החוויה הטובה...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  טנריף ליסבון
אפריל 22° 20°
מאי 21° 22°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

חוגגים פסח בקרוז לאיים הקנריים ומדירה כולל פורטוגל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

14 ימים • שייט לאיים הקנריים כולל לונדון, ספרד ופורטוגל
לוגו של וואטסאפ