טיול לפורטוגל כולל שייט נהרות בדואורו

10 ימים • כולל לילה בליסבון ו-7 לילות שייט בספינת הנהר Douro Queen הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

8 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RDUL

שייט בפורטוגל המרהיבה - השכנה הביישנית, הצנועה והקטנה, הממוקמת בחצי האי האיברי לצד ספרד הגדולה – הוא חוויה של נופים יפים ואתרים שונים ומגוונים. החל מעיר הבירה היפה ליסבון הממוקמת על נהר הטז'ו, דרך עיירות דייגים כגון נזארה או עיירות מבוצרות כגון אובידוש, אתרים של עליה לרגל, כנסיות ומנזרים וכמובן אנוסים, יהודים לשעבר, שהקפידו להסתיר את היהדות שלהם שנים רבות. אחרי שנבקר בעיירות הציוריות הנמצאות בסמוך לליסבון נצא לשייט רגוע ומלא שלווה.

השייט ייצא מהעיר פורטו, שבה זורם נהר הדואורו הנשפך לא רחוק ממנה לאוקיאנוס האטלנטי. לאורך ערוץ הנהר, בכיוון מערב, יש ערוצים תלולים שעל המורדות שלהם שופעים כרמים שהם חלק מ"דרך היין של פורטו". דרך זו דומה ל"דרך היין הגרמנית" או ל"דרך היין הצרפתית" באלזס. שייט נהרות בפורטוגל מתחיל ונגמר בפורטו המרשימה, בירת הצפון, שבה נבקר ביום השייט האחרון. נמשיך לטייל מזרחה, לפנים הארץ ונגיע עד לגבול ספרד. נבקר בעיר האוניברסיטאית הנודעת סלמנקה (ספרד) וכן נבקר בכפרים ציוריים פורטוגליים, בארמון מתיאוס הנודע ביין רוזה המיוצר במקום ואף נפקוד אתר עליה לרגל מאוד ידוע בפורטוגל.

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • לילה בליסבון בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • ביקור בעיירה הציורית אובידוש 
במהלך השייט תוכלו ליהנות ממגוון פינוקים:
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי ארוחת הצהריים והערב. כל הארוחות מוגשות במסעדה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

יום 1 תל אביב – ליסבון ואתריה

בשעות הבוקר המוקדמות נמריא בטיסה ישירה לבירת פורטוגל, הלוא היא ליסבון. בהגיענו נצא לסיור היכרות ראשוני בעיר. נצפה אל פארק אדוארד השביעי וניסע לאורך שדרות החרות. נוכל לצפות על הכיכרות היפות והחשובות המעטרות ומספרות את ההיסטוריה של העיר התחתית הממוקמת בין 2 גבעות. נבקר בכיכר רוסיו ולצידה נראה את האנדרטה לזכר היהודים שנאלצו להמיר את דתם בעל כורחם. ברובע בלם (על שם בית לחם) נבקר בכנסיית מנזר ג’רונימוס וכן נצפה על מגדל בלם ועל אנדרטת המגלים. לאחר מכן ניסע למלון למנוחה והתארגנות. לינה בליסבון.

יום 2 אובידוש – נזארה – אלקובסה - פורטו – עליה לספינת הנהר

ניפרד מבית המלון וניסע לכיוון צפון. נגיע לביקור באובידוש (Obidos) המקסימה שסביבה חומה האז'ולז'וש (שער האריחים הכחולים) שנשתמרו. משם נעבור במצוק ו- בנזארה (Nazaré), עיירת הדייגים הציורית. נמשיך לעיר אלקובסה ונבקר במנזר ובכנסיית אלקובסה, אחד מן המונומנטים הגותיים מנואלינים המרשימים ביותר בפורטוגל. בכנסייה נמצאים קבריהם של רומאו ויוליה הפורטוגזים הלוא הם המלך פדרו הראשון ושל אינס דה קסטרו פילגשו. במשך מאות שנים היה למנזר תפקיד חשוב ביותר בתרבות הפורטוגזית. אחר כך ניסע אל פורטו שבצפון המדינה. בהגיענו ניסע לנמל העגינה בוילה נובה דה גאיה, שם נתקבל על ידי צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון "צף" במהלך הימים הבאים. לינה בספינת הנהר.

יום 3 פורטו – קאלדאס דה ארגוס (Caldas de Aregos) – תחילת השייט בנהר הדואורו

בשעות הבוקר נצא מוילה נובה דה גאיה, אזור מחסני היין השוכנים על שפת נהר הדואורו, לסיור ראשוני בעיר פורטו. נתחיל בסיור רכוב ונצפה על הבניינים האייקוניים של העיר. נבקר בקתדרלה Se Catedral, ובתחנת הרכבת הידועה סן בנטו, שציורי האז’ולזוס שלה מתארים את ההיסטוריה של פורטוגל. נראה את בית העירייה המרשים של העיר ונחצה את הנהר לוילה נובה דה גאיה – שם נוכל לטעום מיין הפורט המפורסם באחד ממרתפי היין הנמצאים ברובע זה. בשעות הצהריים נתחיל בהפלגה על נהר הדואורו ונוכל להנות מהנופים הנהדרים הנשקפים מחלונות ומסיפון האוניה. לינה בספינת הנהר.

יום 4 קאלדאס דה ארגוס - פינייאו – קאזה מתיאוס

נבלה בוקר שקט בספיגת יופיו של נהר הדואורו בזמן שנפליג לכיוון פינייאו (Pinhao). עם ההגעה, נצא לראות את תחנת הרכבת המיוחדת הקיימת בעיר והמתעדת באריחים המפורסמים, האז'ולז'וס, את עבודת הכורמים ונופי העמק היפהפיים. משם נמשיך ונעפיל, דרך נופים עוצרי נשימה ל'קוינטה דה אווסאדה' שם נהנה מארוחת צהרים באוירה של יין, כרמים,סיפורים ועוד. אחר הצהרים ניסע לביקור בארמון מתיאוס ובגנים היפהפיים והמאוד מיוחדים מסביב (Casa de Mateus). במקום ייצרו בעבר גם את יין מתיאוס, יין רוזה מאוד מפורסם. לינה בספינת הנהר.

יום 5 פינייאו - ברקה ד'אלבה – קסטלו רודריגו

נעבור בוקר שקט ורגוע בהפלגה שבמהלכה נוכל להנות מנופי עמק הדואורו ולהתרשם מהנופים המיוחדים בזמן שאנחנו מתקדמים אל עבר הגבול בין פורטוגל וספרד, כאשר נהר הדואורו מהווה חלק מהגבול. אחר הצהרים נצא לסיור בקסטלו רודריגו, מצודה שהשתמרה על החומות המקיפות אותה מאז המאה ה16 ומהן נוכל להתרשם במבט אל המצודה כשנתקרב למקום. נראה את הרחובות הצרים, את בית המושל שנחרב, הכנסיה הקטנה שהשתמרה במקום ועוד. נתוודע גם לסיפור יהדות קסטלו רודריגו ונראה את מעט השרידים ששרדו. לקראת ערב נשוב לספינה. לינה בספינת הנהר.

יום 6 בארקה ד'אלבה/וגה דה טרון - סלמנקה (ספרד)

נצא בשעות הבוקר ממקום העגינה (על הגבול הין שתי המדינות) לסלמנקה המהווה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נטייל בעיר העתיקה ונראה את בנייני האוניברסיטה ואת הקתדרלה המרשימה בסגנונה הגותי והברוקי. נמשיך ל-'פלאסה מאיור', הכיכר המרכזית בעלת הצורה המרובעת ובדרך נתרשם מהכיכרות ומ"בית הצדפות". נאכל ארוחת צהריים במסעדה מקומית ולקראת ערב נשוב לספינה בכפר בארקה ד'אלבה (Barca d'Alva). לינה בספינת הנהר.

יום 7 פוצ'יניו (Pocinho) – למגו - רגואה

בשעות אחר הצהרים נצא לביקור בעיירה לאמגו (Lamego) המהווה מוקד עלייה לרגל חשוב בפורטוגל. נעלה ונראה את כנסיית ‘סנטה מריה דל רמדיוס’ ואת גרמי המדרגות המפורסמים במקום ומשם נרד למרכז העיירה ונראה את הקתדרלה המקומית וכן נטייל בשדרה הראשית. לינה בספינת הנהר.

יום 8 רגואה - פורטו

בשעות הבוקר נצא מרגואה ונגיע לפורטו על מנת להמשיך את הביקורים בה. נבקר בארמון הבורסה המיוחד, ברובע ריביירה הממוקם על גדת הנהר ולא נשכח גם לבקר במדרחוב סנטה קתרינה המיוחד. נחצה את נהר הדואורו ל’וילה נובה דה גאיה’ (Vila Nova de Gaia) השוכנת דרומית לפורטו מעברו של הנהר, שם נפגוש את ספינת הנהר. לינה בספינת נהר.

ימים 9+10 פורטו – ליסבון - טיסה לתל אביב

נעזוב את ספינת הנהר וניסע דרומה אל שדה התעופה הממוקם בסמוך לליסבון, ממנו נטוס דרך יעד ביניים לתל אביב, אליה נגיע בשעות הבוקר המוקדמות שלמחרת.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ליסבון 6:00 שעות
ליסבון ציריך 2:50 שעות
ציריך תל אביב 3:45 שעות

נהר הדואורו בפורטוגל

מטיילים ממליצים

"נהניתי מאד מהארגון, הכל התנהל בסדר מופתי ומדויק, מיוחד אני רוצה לציין את המדריכה: על הידע, הארגון, הדאגה לכל אחד ועל היחס האישי שנתנה לכל חבר בקבוצה"
גרישמן מלכה

"חזרנו נפעמים. יש בלבנו רק מילים טובות על החברה, על הארגון ועל הביצוע, ובמיוחד ברצוננו להודות למדריכה, יישר כוח לחברה ולמדריכה, שהפכה את הטיול לחוויה יוצאת דופן"
רפי ודליה צימרמן

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RDUL01 12/06/2024 21/06/2024 €3635 €1380

מקומות אחרונים 

טרם נקבע נאוה שטיינברכר מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לאדם בחדר זוגי בקומה האמצעית.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת פרטית בקומה העליונה בתוספת 670 € לאדם בחדר זוגי, 1230 € לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת TAP וסוויס בנתיב: תל אביב - ליסבון, ליסבון - ציריך - תל אביב.
  • לילה בליסבון בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • ארוחת צהריים במסעדה מקומית בסלמנקה.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות.
  • בארוחות הערב במהלך השייט, יינות אדומים ולבנים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה.
  • ארוחות גורמה במהלך השייט - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי ארוחת הצהריים והערב.
  • במהלך השייט: קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על ספינת הנהר.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מיסי נמל (עשויים להשתנות).
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם €10 לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט בספינת הנהר Douro Queen
  • ביקור בעיירה הציורית אובידוש (Obidos)
  • כנסיית 'סנטה מריה דל רמדיוס' והקתדרלה המקומית בלאמגו
  • ביקור בקסטלו רודריגו - כפר יפה בעל צביון מתקופת ימי הביניים
  • סיור בסלמנקה - אתר מורשת עולמי של אונסק"ו
  • ארוחת צהריים במסעדה מקומית בסלמנקה
  • ביקור בארמון מתיאוס ברגואה
  • ביקור בפורטו (Porto) היפהפייה, הידועה במסורת רבת השנים שלה
  • ביקור בעיר הבירה ליסבון, הממוקמת על 7 גבעות

על הספינה

Douro Queen

הספינה Douro Queen של חברת Douro Azul תאפשר לכם ליהנות מהנופים היפים של פורטוגל, עמק הדואורו והכרמים שבו. כל החדרים בספינה הינם חיצוניים. החדרים בסיפון העליון כוללים מרפסת פרטית עם מקומות ישיבה. במסעדה תוכלו ליהנות ממטבח אזורי ובינלאומי טיפוסי, כמו גם מהיינות המשובחים המפורסמים של האזור. בנוסף...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  סלמנקה פורטו
יוני 25° 22°

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

טיול לפורטוגל כולל שייט נהרות בדואורו   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

10 ימים • כולל לילה בליסבון ו-7 לילות שייט בספינת הנהר Douro Queen
לוגו של וואטסאפ