שייט על נהרות הולנד ובלגיה בדגש אמנות

8 ימים • כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KTUB

אין מרהיב יותר מאשר שיט בנתיבי המים הרבים והמגוונים בארצות השפלה, בלגיה והולנד בעונת האביב. הספינה מרחפת על פני הנהר הרוגע, בינות לתעלות , סכרים וגשרים קבועים וכאלה הנפתחים. שדות מרעה הנראים כמשטחי קטיפה בירוק בוהק נמתחים עד לאופק. ברבורים לבנים וברווזים מרחפים להם על פני המים, תחנות רוח, שכנפיהן מסתובבות כענקים. ולאורך הנתיבים האלה נבקר בערים היפיפיות אנטוורפן, אמסטרדם. סמטאות מתפתלות לאורך התעלות, מרוצפות באבני בזלת, חומות ומגדלי שמירה ציוריים, עם חלונות זעירים, צריחים המספרים חרש את סיפורם של משפחות אצולה שהתגוררו בהם בעבר, אבירים עם שריון עברו בשעריהם כשהם דוהרים על הסוסים וכנסיות עם יצירות אמנות.

נצפה גם בפריחת הצבעונים בתערוכת קוקנהוף שהיא אחת המחזות המרהיבים והצבעוניים ביותר. הפריחה מתחילה כל שנה בסביבות סוף מרץ ונגמרת לקראת סוף מאי - עונת האביב בהולנד, מה שמשאיר לנו שמונה שבועות בלבד ליהנות מהמראה הקסום של לבלוב שדות הצבעוני. הפרחים פורחים בגני קוקנהוף בשלל צבעים והאזור כולו הפך לאחד מסמליה של הולנד. בגנים המטופחים תוכלו למצוא מיני פרחים רבים כמו נרקיסים, יקינתונים, צבעונים כמובן, ופרחים אחרים מפקעות אביב. תוכלו לראות כאן גם עצי דובדבן יפנים, אזליאה ושושנת האלפים ועוד מיני צמחים שלא תראו במקומות אחרים.

במהלך השייט יתקיימו מופעים בהפקת  "חברים לתרבות"

פסנתר והנחיה - דוד זבה

עם הזמרות קרן הדר ודניאלה סקורקה

מופעים

בְּדַרְכָּם שֶׁל הַשִּׁירִים

הקלאסיקות הבלתי נשכחות של הזמר העברי, מוילנסקי, נעמי שמר וארגוב ועד מתי כספי ויוני רכטר.
תיאטרון הקומקום והמטאטא, קפה כסית, עמק יזרעאל והכנרת, צריך לצלצל פעמיים, היו לילות, שלמה ושלמי, שיר היונה ועוד.

שָׁרִים יַם תִּיכוֹן

מסע מוסיקלי בארצות אגן הים התיכון, איטליה וצרפת, קפריסין ויוון, ספרד ומצרים. שירי לאדינו נפלאים שנדדו מספרד לארצות הבלקן, להיטי פסטיבל סן רמו, מקהלת העבדים המפורסמת מתוך נבוקו, ענקי השנסון הצרפתי - אדית פיאף, ז'ק ברל  ועוד.
סביב העולם בניחוח המוזיקה הצוענית, הטורקית, הספרדית, היוונית, הפורטוגזית ועוד.

מיוחד לחברים לתרבות
הרצאה מוזיקלית: דוד זבה
הרצאה: ד"ר דורון לור

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - אמסטרדם

נצא בטיסה ישירה לאמסטרדם, בירת הולנד, מיעדי התיירות המובילים בעולם. הרחובות היפים, הניגוד המרתק בין ישן לחדש, האווירה הצעירה, הקוסמופוליטית. זוהי עיר משגשגת שאופייה ההולנדי ניכר בה בכל מקום. הבניינים מן המאות ה-17 וה-18, המוני האופניים, הכיכרות, התעלות שעצים לאורכן והגנים הרבים בעיר, כולם תורמים לאווירה המיוחדת שלה. עם ההגעה נערוך סיור פנורמי בעיר ולקראת שעות אחר הצהריים ניסע לנמל העיר שם יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בשבוע הקרוב. לפני ארוחת הערב, ייערך קוקטייל קבלת פנים חגיגי. לינה בספינת הנהר.

יום 2 ארנהם – המוזיאון הפתוח – מוזיאון Kröller-Müller

בשעות הבוקר תגיע הספינה לארנהם (Arnhem). נערוך סיור קצר בעיר ונבקר במוזיאון הפתוח, הממוקם בנוף יפהפה בפאתי העיר. במוזיאון למעלה מ- 80 בתים, חוות וטחנות היסטוריות מכל רחבי הולנד. לאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור במוזיאון Kröller-Müller, בו נמצא את אוסף ואן גוך הטוב בעולם ונהנה מיצירות מופת של מאסטרים מודרניים כמו קלוד מונה, ז’ורז’ סרא, פבלו פיקאסו ופיט מונדריאן. בגן הפסלים נטייל על פני יצירות של אריסטיד מאיול, ז’אן דובופה, מרתה פן ואחרים. מיקומו בלב היער והשילוב הייחודי של אמנות וטבע הופכים את ה- Kröller-Müller למקום ליהנות ולהירגע בו. בתום ביקורנו נחזור לספינה ונמשיך בהפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 3 מידלבורך

בשעות הצהריים המוקדמות הספינה תעגון במידלבורך, בירת הפרובינציה ההולנדית זילנד (Zeeland). עיר עתיקה שנפגעה קשה במהלך מלחמת העולם השנייה ושוקמה מאז. במרכזה ניצב מגדל פעמונים בגובה 55 מטרים אשר השתייך לבניין העירייה מימי הביניים. נצא לסיור רגלי במהלכו נהנה מאווירת ימי הביניים של העיר, נתרשם מבית השקילה, נראה את הכנסייה העצומה, אשר נוסדה בשנת 1120 והייתה לה השפעה רבה על העיר ועל האזור כולו. בנוסף נראה את בניין העירייה המרשים ואת החזיתות הנפלאות של בתי המסחר הישנים. לינה בספינת הנהר.

יום 4 גנט – קתדרלת באוו הקדוש – ברוז' "ונציה של הצפון"

בשעות הבוקר נעגון בגנט בירתה ההיסטורית של פלנדריה, העיר הרביעית בגודלה בבלגיה והיפה שביניהן היושבת במפגש הנהרות סכלדה ולייה. בימי הביניים הפכה לאחת הערים הגדולות והחשובות באירופה הודות לנמל שלה שדרכו עברו ועוברות סחורות לכל חלקי אירופה עד היום. במרכז העיר, אזור רחב ידיים להולכי רגל, מלא בבניינים שמהווים את שיא הארכיטקטורה הפלמית המפוארת מימי הביניים המאוחרים, מבנים מפורסמים כמו קתדרלת באוו הקדוש, טירות מרשימות וגם בניינים בסגנון ארט נובו. נבקר בקתדרלה על שמו של באף הקדוש, שעברה תהפוכות רבות והושלמה במאה ה-16 והיא ידועה בזכות יצירות האומנות שבה כאשר המפורסם שביניהן ציור המזבח, הידוע בשם "הערצת השה" של שני האחים יאן והוברט ון אייק. מגנט ניסע אל ברוז' המכונה גם ונציה של הצפון. העיר נשתמרה מימי הביניים ועד היום היא פנינה אמיתית. זוהי עיר מקסימה, רומנטית, עם תעלות רבות, טובלת בהרבה ירק. נטייל ברחובותיה הציוריים, על הגשרונים מעל התעלות ובכיכר השוק המוקפת בתי גילדות מעוטרים בגמלונים. נגיע לכיכר בורג, בה נראה את בזיליקת הדם הקדוש, אשר לפי האמונה נשמרו בה טיפות מדמו של ישו, נראה את בית העירייה העתיק ביותר בבלגיה על חזיתו המפוסלת ולא נשכח את השוקולד הטוב ביותר שנמכר באין ספור חנויות מיוחדות לחובבי המתוק מתוק הזה, חגיגה אמיתית של פרלינים, טרפל וסוגי שוקולד ממולאים מכל טוב. אחר הצהריים נחזור לספינה לקראת המשך ההפלגה. לינה בספינת הנהר.

יום 5 אנטוורפן (Antwerp)

בשעות הבוקר המוקדמות הספינה תעגון באנטוורפן – העיר השנייה בגודלה בבלגיה ובה אחד הנמלים הגדולים ביותר באירופה. העיר משמשת מרכז עולמי ליהלומים שגורמים לה להיות מקום מצוין לקניית אבני חן. המסחר ביהלומים, המתנהל בעיקר על ידי יהודים אורתודוכסים, העניק לאזור הסחר את הכינוי “ירושלים של הצפון”. נבקר בקתדראלה של העיר בה מוצגים שני טריפטיכונים גדולים של פטר פול רובנס ונסייר במדרחוב המפורסם. נחזור לספינה לארוחת הצהרים ולאחריה נצא שוב להשלמת הסיורים בעיר. נבקר בתחנת הרכבת המפוארת של העיר, נעלה לתצפית מבניין מוזיאון מאס (Museum MAS) הבנוי מאבן חול אדומה, נבקר בכיכר השוק הענקית שנמצאת בין בניין העיריה המרהיב לבנייני הגילדות כשבמרכזה מזרקת בראבו המפוארת, המהווה את אחד מסמלי העיר. לינה בספינת הנהר.

יום 6 רוטרדם – קינדרדאייק – האג – פנורמת מזדך – מוזיאון המאוריצהאוס

הבוקר נעגון ברוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם. נצא בנסיעה לקינדרדאייק, בה נערוך סיור רגלי במהלכו נראה את הריכוז הגדול ביותר בהולנד של טחנות רוח פעילות. נחזור לספינה ולאחר ארוחת הצהריים ניסע לביקור בעיר האג, מרכזה השלטוני של הולנד. נבקר בעיר העתיקה שבמרכזה כיכר ביננהוף והאגם הצמוד לה. נראה את בניין הפרלמנט העתיק ונבקר בפנורמת מזדך המרשימה. נבקר גם במוזיאון לאומנות מאוריצהאוס (Mauritshuis) המכיל ציורים של רמבראנט, יצירות אומנות של ורמיר, האנס הולביין, אוספים של בית המלוכה ההולנדי ועוד. במוזיאון מוצגות כשמונה מאות יצירות אומנות והמבנה בו הוא שוכן נבנה עבור אציל בשם מאוריץ במאה ה- 17. האתר הוא אחד ממאה אתרי מורשת והאוסף שהוא מכיל הועבר לממשלת הולנד בראשית המאה ה-19. לינה בספינת הנהר.

יום 7 אמסטרדם – זאנסה סכאנס – תערוכת הפרחים בקוקנהוף

לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לביקור בכפר ההולנדי זאנסה סכאנס (Zaanse Schans) זהו כפר ציורי שהחל משנת 1961 הוכרז כפרויקט לאומי לשימור ההיסטוריה, התרבות והמסורת ההולנדית הכפרית. מאז הפך לכפר אומנים, מוזיאון פתוח ויעד תיירותי למיליוני מבקרים מידי שנה, בו ניתנת לנו אפשרות חד-פעמית להציץ מתוך “קפסולת זמן” על הולנד של המאה ה-17. נבקר ברחבי הכפר הידוע ומזוהה בעיקר בזכות טחנות הרוח המפורסמות שבו המוקפות בדשא רחב וירוק היוצר תחושה פסטורלית ומקסימה ובכל אחת מהן נמצא גם מוזיאון קטן שמציג את ההיסטוריה והמורשת ההולנדית. נשוב לספינה לארוחת צהריים ובהמשך ניסע לתערוכת הפרחים בקוקנהוף המורכבת ממיליוני פרחים המוצגים בצורה אמנותית ומושלמת. באף מקום אחר בעולם פרחי האביב והצבעים אינם מרהיבים כמו בקוקנהוף. הפארקים היפים של קוקנהוף מציעים רוגע והשראה. בנוסף למיליוני הפרחים שגדלים או מסודרים כאן, יש גם את פארק הפסלים הגדול ביותר בהולנד והוא אחד מהמקומות המצולמים ביותר בעולם. לינה בספינת הנהר.

יום 8 אמסטרדם – טיסה ישירה לתל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר ונצא בנסיעה לשדה התעופה של אמסטרדם ממנו נצא בטיסה ישירה לתל אביב, אליה נגיע אחר הצהריים.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב אמסטרדם 5:10 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

פארק הפרחים בקוקנהוף

Luftner Cruises

מטיילים ממליצים

"טיול היה מהנה ביותר ולווה בהדרכה מאד מקצועית, מעניינת ומלאת חן"
רחל גונן וד"ר דב וויס

"הטיול היה מעניין, המדריך תרם רבות להצלחת הטיול"
אסתר לוין

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KTUB 31/03/2024 07/04/2024 €2655 €1697

מקומות אחרונים

התקיים טרם שובץ מובטח הרשמה
KTUC 31/03/2024 07/04/2024 €2655 €1697

מקומות אחרונים

התקיים אריאלה פלד מובטח הרשמה
KTUA 31/03/2024 08/04/2024 €2655 €1697

מלא

התקיים טרם שובץ מובטח הרשמה
  • טיול KTUA שונה במעט מהמסלול המצוין לעיל. הטיול יארך 9 ימים וכולל ביקור בכפרים וולנדם ומארקן (מפאת זמני הטיסות השונים). לפרטי המסלול המלאים לחצו כאן.

  • המחיר תקף לחדר בספינה בקומה התחתונה (Haydn Deck C-1) עם חלון פנורמי עילי (לא ניתן לפתיחה)

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-4, בירכתי הספינה) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 640 € לאדם בחדר זוגי, 1280 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה האמצעית (Strauss Deck B-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 740 € לאדם בחדר זוגי, 1480 € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck A-1) עם חלון פנורמי גדול (הנפתח כלפי מטה), בתוספת 970€ לאדם בחדר זוגי, 1940  € לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לסוויטה עם מרפסת בספינה בקומה העליונה (Mozart Deck) בתוספת 1380 € לאדם בחדר זוגי, 2760 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - אמסטרדם - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יינות אדומים ולבנים איכותיים ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת.
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה נדרש לשלם €60 לאדם לכל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • סיורי יום, הרצאות מרתקות ומופעים מוזיקליים מרגשים.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • ביום הרביעי ארוחת הצהריים תוגש כארוחה ארוזה

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Queen
  • סיור פנורמי באמסטרדם
  • ביקור בעיר העתיקה בהאג
  • בזיליקת הדם הקדוש בעיר הציורית ברוז'
  • בית העירייה העתיק ביותר בבלגיה
  • ביקור במוזיאון Kröller-Müller בו נמצא את אוסף ואן גוך הטוב בעולם
  • ברוז’, המכונה גם ונציה של הצפון
  • ביקור בתחנת הרכבת המפוארת של העיר אנטוורפן (Antwerp)
  • רוטרדם, הידועה כאחת מערי הנמל הגדולות ביותר בעולם
  • הכפר ההולנדי זאנסה סכאנס (Zaanse Schans)
  • ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף

על הספינה

Amadeus Queen

ספינת הנהר MS Amadeus Queen של חברת Luftner Cruises הושקה בשנת 2018. הספינה שטה בנהרות הריין, המיין והדנובה. כל החדרים בספינה הם חיצוניים וכוללים חלון פנורמי גדול הנפתח כלפי מטה. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממסעדה ובר פנורמיים, ספריה, חדר כושר, חנות מתנות ובריכה.

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  אמסטרדם אנטוורפן
מרץ 10°
אפריל 12° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט על נהרות הולנד ובלגיה בדגש אמנות   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

8 ימים • כולל ביקור בתערוכת פרחי הצבעונים בקוקנהוף
לוגו של וואטסאפ

שימו לב: בחלק מתאריכי היציאה קיימים שינויים במסלול. פירוט מלא בטבלת התאריכים.