הדרך הרומנטית ושייט על נהרות הריין, המיין והמוזל

9 ימים • מפסאו לקלן בספינת נהר Amadeus Brilliant הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

9 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול YG

הדרך הרומנטית שבגרמניה עוברת בין העיירות וירצבורג שבפרנקוניה ופוסן שבאלפים הבווארים. 26 ערים ועיירות ציוריות באזור המשופע בכרמים רבים. נבקר בין היתר בעיר וירצבורג היושבת על נהר המיין ובה מתחילה הדרך הרומנטית, נכיר גם את וורטהיים, עיירה אגדית ומקסימה הממוקמת בנקודה שבה מתמזגים נהר מיין ונהר טאובר.

שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השיט האירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום נרד לסיורים מאורגנים בנמלי עגינת הספינה.

מה מיוחד בטיול שלנו?
  • שייט בספינת נהר אקסקלוסיבית ברמת 5 כוכבים
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל ארוחות גורמה ושלל פינוקים נוספים
  • בארוחות הערב, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – מינכן – פסאו – עליה לספינת הנהר

בשעות הבוקר ננחת במינכן וממנה נצא בנסיעה אל פסאו, הידועה גם בשמה “עיר שלושת הנהרות”. במידה ומזג האוויר יאפשר נעלה לנקודת תצפית מהגבעה עליה מתנוססת מצודת "הבית העליון" ומשם נצפה אל העיר העתיקה פסאו ואל הנקודה בה נפגשים שלש הנהרות: "הדנובה" המגיעה מאזור היער השחור, ה"אין" עם מימיו הלבנים מהפשרות השלגים באלפים שבאוסטריה, וה"אילז" שמגיע מהרי בוהמיה שבצ'כיה. בשעות אחר הצהריים יקבל אותנו צוות ספינת הנהר שתשמש לנו כמלון צף בימים הקרובים. בשעות הערב יכבד אותנו הקפטן בקוקטייל קבלת פנים ולאחריו, בארוחת ערב חגיגית. לינה בספינת הנהר.    

יום 2 רגנסבורג - שייט בנופי בוואריה

בשעות הבוקר הספינה תעגון ברגנסבורג, עיירה קסומה ויפה. נראה בה את קתדרלת סט. פיטרס, מבין הכנסיות הגותיות המרשימות בכל בוואריה. נראה את בית העירייה ואת המגדלים המיוחדים שבנו הסוחרים האיטלקים. נתכנס ליד המיצג המכונה "התכנסות" אותו יצר האמן הישראלי דני קראוון. נחזור לארוחת הצהריים בספינה, ולאחריה נמשיך בסיור בעיר. נצפה מעל גשר האבן הראשון שעל הדנובה שנותר בעיירה מתקופת ימי הביניים ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. לינה בספינת הנהר.

יום 3 נירנברג

בשעות הצהריים נעגון בנירנברג, העיר השנייה בגודלה בבוואריה שבגרמניה אחרי מינכן. כיום היא מהווה עיר תיירותית ומושכת אליה תיירים רבים. העיר העתיקה, אשר נהרסה כמעט כליל בהפצצות של בעלות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה שוחזרה באופן קפדני. נבקר בכיכר השוק הססגונית ונתרשם מהמזרקה המרהיבה וכנסיית גבירתנו. נצפה אל הטירה העתיקה השוכנת במרומי הגבעה ונמשיך אל האתרים שנותרו מהתקופה הנאצית-נתרשם מהקולוסיאום ומאתר הצפלין – אתר המצעדים. כמובן שלא נדלג על שדרת זכויות האדם ונטייל בסמטאות העיר העתיקה על גדות נהר הפגניץ. נחזור לספינה לארוחת הערב ונשוט לכיוון במברג. לינה בספינת הנהר.

יום 4 במברג

במהלך שעות הבוקר נעגון בבמברג (Bamberg), אחת מערי ימי הביניים השמורות ביותר בגרמניה. היא מוכרת כאתר מורשת עולמית של אונסק”ו בזכות 2,300 בניינים היסטוריים, מהם הארמונות האפיסקופלים הישנים והחדשים, הקתדרלה הגותית ובניין העירייה העתיק, מבנה מרשים העשוי עץ והממוקם על אי בנהר רגניץ (Regnitz). נסייר בכיכר השוק ונלך לגשר העליון, שבית העירייה הישן בנוי עליו. נראה את הארמון החדש, נבקר בקתדרלה ועוד. נחזור לספינה לארוחת הצהריים ונמשיך בשייט לכיוון וירצבורג. לינה בספינת הנהר.

יום 5 וירצבורג

נעגון הבוקר בעיירה העתיקה וירצבורג השוכנת על גדות נהר המיין. בווירצבורג מתחילה “הדרך הרומנטית” המפורסמת באדריכלות הבארוק שבה. נצא לביקור בארמון הרזידנס (Residenz) – מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה ודוגמא יוצאת דופן לסגנון הבארוק הגרמני בשיא פריחתו, שנבנה על-ידי הארכיטקט המקומי בלטהסר נוימן בין השנים 1720 ל-1744. הארמון מפורסם בשל גרם מדרגות השיש הגדול שלו והפרסקות שצייר האמן הוונציאני ג’ובאני בטיסטה טיפולו. נחזור לספינה לארוחת הצהריים ונצא שוב להמשך סיור בעיר. נראה את הגשר הישן, בית העירייה, הקתדראלה ונבקר בכיכר מארקט. לינה בספינת הנהר.

יום 6 ורטהיים – מילטנברג

בשעות הבוקר נעגון בוורטהיים, עיירה הממקומת בנקודה שבה מתמזגים נהר המיין ונהר טאובר. נערוך סיור רגלי בעיר ובהמשך ניסע באוטובוס למילטנברג, עיירה קטנה הממוקמת על פיתולו של נהר. נצא לסיור בעיר, לאורך רחובותיה הצרים המרוצפים באבנים ובתיה שחלקם עשויים מעץ. נראה את הכנסייה ההיסטורית סנט ג’והן נפומוק בקצהו הדרומי של הגשר ואת “גסטהאוס צום רייזן”, אחד מהמלונות העתיקים ביותר בגרמניה. לינה בספינת הנהר.

יום 7 רודסהיים - מיזיאון תיבת הנגינה

הספינה תעגון ברודסהיים בשעות הבוקר. זו עיירת יין עתיקה וקסומה הידועה ברחובותיה הצרים והארוכים ובהם פונדקי יין. היא מאוד פופולארית עבור תיירים רבים. נסייר בעיירה ונערוך ביקור במוזיאון המיוחד של תיבות הנגינה המכאניות של זיגפריד. בשעות הצהריים נמשיך בשייט לכיוון קלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין. לינה בספינת הנהר.

ימים 8+9 קלן – פרנקפורט – תל אביב

ספינתנו תעגון היום בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין. נצא לטיול רגלי בעיר. במהלכו נראה את האתרים החשובים ביותר בקלן כמו הרובע העתיק אשר בליבו שוכנת הקתדרלה הגותית הגדולה בגרמניה הנחשבת לסמלה של העיר ואשר הוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית ומשמשת כמקום מושבו של הארכיבישוף. משם נמשיך ונראה את בניין העירייה הישן, הכנסיות, הכיכרות ההיסטוריות, האזור היהודי הישן, שדרות הקניות הרחבות ועוד. אחר הצהריים נצא בנסיעה לשדה תעופה בפרנקפורט, נעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב, בה ננחת קצת לאחר חצות.

צרו עימנו קשר

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מינכן 4:15 שעות
פרנקפורט תל אביב 4:05 שעות

Luftner Cruises

קלן

נירנברג

מטיילים ממליצים

גם הפעם אותה חוויה מושלמת – אותה ההכנה המדוקדקת ומושלמת עם אפס תקלות. תודה לכם עבור הטיול הנפלא ובעיקר שהצלחתם לענות לכל ציפיותינו"
חימוביץ שושנה וולריו

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
YG01 22/08/2024 30/08/2024 €2993 €910 €140 הנחה לנרשמים עד 23/04/2024 טרם נקבע טרם שובץ מובטח הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומה האמצעית Strauss Deck עם חלון צרפתי (דלת הזזה).

  • ניתן לשדרג לחדר בקומה העליונה Mozart Deck עם חלון צרפתי (דלת הזזה) בתוספת 230 € לאדם בחדר זוגי, 370 € לאדם בחדר יחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - מינכן, פרנקפורט - תל אביב.
  • סיורי חוף בכל נמלי עגינת הספינה (חלקם רגליים וחלקם עם אוטובוס).
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים ללא הגבלה.
  • בארוחות הערב, יין אדום / לבן איכותי ממחוזות היין הנפלאים של אירופה ללא עלות נוספת
  • ארוחות גורמה - ארוחת בוקר, ארוחת צהריים, קפה ותה אחרי הצהריים, ארוחת ערב. כל הארוחות מוגשות במסעדת פנורמה אלגנטית, אשר מארחת את כל האורחים במושב אחד.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • עמדת קפה/תה ומים חופשי לשימוש אורחי הספינה 24 שעות ביממה.
  • קפה ומאפה למשכימי קום ומזנון חצות - חטיפי לילה.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (לא כולל טיפים בספינה בעלות 60 € לאדם לכל ההפלגה).
  • אוטובוסים תיירותיים ממוזגים לביצוע ההעברות לספינה והסיורים.
  • מיסי נמל.
  • מדריך ישראלי עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • מסלול הטיול שלנו מתאים לנוסעים שביכולתם ללכת ברגל למשך זמן מינימאלי של לפחות 30 דקות ברצף. בתוך הערים העתיקות בהם אין כניסה לאוטובוסים הסיור הוא רגלי. למתקשים בדרך יש אפשרות לשבת ולהמתין בבית קפה ולחבור לקבוצה מאוחר יותר. כמו כן, אנחנו מטיילים לרוב בערים עתיקות שבהן הדרכים מרוצפות באבנים, ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע בספינת הנהר Amadeus Brilliant של חברת Luftner
  • ביקור ברגנסבורג, עיירה ציורית יפיפייה
  • ביקור בנירנברג, אחת מהערים התוססות בימי הביניים
  • ביקור בארמון הרזידנס בוירצבורג, מהארמונות הבארוקיים הגדולים ביותר בגרמניה
  • ביקור בבמברג, אחת מהערים הגרמניות השמורות ביותר מימי הביניים
  • ביקור בוורטהיים, עיירה אגדית ומקסימה
  • ביקור ברודסהיים, עיירת יין עתיקה הזוכה לפופולאריות רבה בקרב תיירים
  • ביקור בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה

על הספינה

Amadeus Brilliant

ספינת הנהר Amadeus Brilliant הצטרפה לצי הספינות של AMADEAUS באפריל 2011 וחודשה בשנת 2020. ספינה זו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. במהלך השייט תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף על פני סיפון השמש...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  במברג רגנסבורג
אוגוסט 23° 24°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

הדרך הרומנטית ושייט על נהרות הריין, המיין והמוזל   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

9 ימים • מפסאו לקלן בספינת נהר Amadeus Brilliant
לוגו של וואטסאפ