שייט בגלפגוס ,טיול לפרו, אקוודור כולל מאצ'ו פיצ'ו וקוסקו

13 ימים • כולל 4 לילות שייט אל הטבע המופלא של איי גלפגוס הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

13 ימים

11 לילות

שיט

קוד טיול PG

טיול מאורגן ייחודי ויוצא דופן המשלב בין האתרים והיעדים המרתקים ביותר של פרו (מאצ'ו פיצ'ו - אחד מפלאי עולם, קוסקו - בירת אימפריית האינקה העתיקה, העמק הקדוש ועוד) לבין שייט בספינה מהודרת אל הטבע המופלא של איי גלפגוס

פרו הצבעונית מציעה נופים מרהיבים ובהם רכס הרי האנדים המרשים, אגמים ציוריים ועמקים. זוהי מדינה עם היסטוריה עשירה של תרבויות עתיקות ושרידים ארכיאולוגים רבים ומגוונים מימי האינקה ועד לימי הכיבוש הקולוניאלי. נבקר בלימה בירת פרו ובקוסקו, בירת אימפריית האינקה העתיקה, נתרשם משרידי האתרים השונים, נבקר בשווקים הצבעוניים והססגוניים ובעיירות האינדיאניות שמספקות תוכן אתנוגרפי עשיר.

אקוודור, הקטנה שבמדינות הרי האנדים בדרום אמריקה מאחדת בתוכה את כל מה שיש לאזור להציע אך עם נגישות ומרחקים קצרים יותר, היא שוכנת משני צידיו של קו המשווה ומכילה אזור הררי הכולל הרי געש נישאים ובנוסף גם יער גשם טרופי מגוון ומרתק, חלק מאגן האמזונאס, וגולת הכותרת הם כמובן איי גלאפגוס שביניהם נשוט בספינה מהודרת. קבוצת האיים הוולקאניים נמצאת באוקיאנוס השקט ובהם מגוון בעלי חיים שהמפגש עימם הוביל את צ׳ארלס דארווין לגיבוש תיאוריית האבולוציה שלו. אוכלוסיית אקוודור שהיא אינדיאנית ברובה מתחלקת בין ערים קולוניאליות וכפרים הרריים.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour" • תוכנית מלאה ללא סיורי אופציה • קרוז לאקוודור ושאר היעדים עם ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה • כלכלה על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון/מסעדות מקומיות • בתי המלון מדרגת תיירות ראשונה • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר (בטיולים אחרים את המזוודות סוחבים המטיילים) • מפגש קבוצה בבית מלון על קפה ועוגה לקראת היציאה לטיול, בו יינתן כל המידע הדרוש

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - לימה

נמריא מנמל התעופה בן גוריון למדריד, ומשם נמשיך בטיסה ללימה, בירת פרו. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והתארגנות. לינה בלימה.

יום 2 עיר הבירה לימה

הבוקר נצא להיכרות עם המטרופולין הגדול של לימה, בה מתגוררים כ 10 מיליון תושבים, כשליש מאוכלוסיית פרו. העיר הוקמה במאה ה 16 ע"י הספרדים אשר בנו אותה במשך מאות שנים והפכו את העיר למרכז שלטוני של כל דרום אמריקה. נבקר ברובע מירפולורס (MIRAFLORES), הלב התוסס של העיר. נעלה לטיילת הארוכה הצופה אל מרחבי האוקיינוס השקט, ונטייל בפארק האהבה ופארק יצחק רבין וכמובן נסייר בפלאסה ארמס (PLAZA ARMAS) בה מרוכזים כל מבני הממשל והקתדראלה המפוארת של העיר. לינה בלימה.

יום 3 לימה - טיסה לקוסקו

בשעות הבוקר ניסע לשדה התעופה שליד לימה ממנו נטוס לקוסקו, בירת אימפריית האינקה. קוסקו המתנשאת לגובה של כ 3,200 מטר, בנויה על חורבותיה, ובה כנסיות ענקיות על גבי מקדשים קדומים. בקוסקו אשר הוכרזה כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ,נוצר שילוב פנטסטי בין שרידיה המפוארים לתוספות הבנייה של הספרדים. בהגעה ניסע לבית המלון למנוחה והסתגלות לגובה. בערב נצא לסיור רגלי קצר להיכרות ראשונה עם העיר. לינה בקוסקו.

יום 4 קוסקו - העמק הקדוש - פיסאק

הבוקר ניסע לביקור בעמק הקדוש בו זורם נהר האורובמבה, לב החקלאות האינקאית, והדרך היורדת במקביל אליו אל אגן האמזונס. נבקר במגוון אתרי האינקה המצויים בעמק ובעיירה המקומית פיסאק. נבקר בשוק הססגוני, בו האינדיאנים המקומיים נפגשים כדי למכור את מרכולתם כפי שעשו במשך מאות שנים ונתרשם מעבודות היד המקומיות. נמשיך אל אוינטאיטאמבו, בה נראה את מבצר האינקה המרשים בראש ההר. לינה קוסקו.

יום 5 רכבת אל מאצ'ו פיצ'ו

הבוקר נצא ברכבת בעמק נהר האורובמבה אל מאצ'ו פיצ'ו, הנחשב לאחד מפלאי עולם ומורשת תרבות עולמית, העיר האבודה של האינקה האוצרת בתוכה שאלות כגון למה ומדוע ניטשה, ולמה שימשה? העיר המוקפת יער גשם התגלתה מחדש בשנת 1911, יושבת בטופוגרפיה הררית תלולה ובטוחה, כוללת אזור מנהלי, אזור מלכותי ומקדשים, טרסות חקלאיות וגני נוי שנעלמו לתוך הג'ונגל הכובש.  נסייר בעיר ובאתריה אשר ביקור בה הוא חוויה בלתי נשכחת. נשוטט ברחובותיה, נבקר במקדשיה, בתיה וסדנאותיה ונדמיין ככל האפשר את החיים בה. נרד מהאתר היפהפה אל העמק שלרגליו ונחזור ברכבת בתום סיורנו. לינה בקוסקו או בעמק הקדוש.

יום 6 קוסקו- צ'ינצ'רו - מאראס

היום נבקר באתרים הקרובים לעיר קוסקו ובאזור צ'ינצ'רו. נצא להכיר את הסביבה הכפרית הקרובה לקוסקו. נבקר במבצר סאקסאהואמן – יצירת פאר ארכיטקטוני ואתר שידע אירועים דרמטיים רבים. נבקר גם באתר הפולחן המקודש קנקו ונמשיך אל מרחבים כפריים חקלאיים של שדות תפוחי אדמה וקינואה המשובצים בכפרים מסורתיים. נבקר בכפר צ׳ינצ׳רו הידוע בעבודות ריקמה צבעוניות. נבקר גם במכרות המלח של מאראס שם תהליכי ההפקה לא שונים מעידן ממלכת האינקה. נסיים באתר הטראסות החקלאיות של מוראי, אתר שהיה כנראה מרכז לנסיונות חקלאיים בתקופת האינקה. לינה בקוסקו.

יום 7 קוסקו - לימה - טיסה לאקוודור – סיור בקיטו

בשעות הבוקר נצא לשדה התעופה לטיסה חזרה ללימה ומשם נמשיך בטיסה לקיטו, בירת אקוודור, הנמצאת בעמק הררי המוקף בהרי געש נישאים ומהווה את מרכז הכובד של המדינה כולה. במידה ויתאפשר נצא לסיור פנורמי במרכז הקולוניאלי של קיטו, שמוגדר כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו. נראה את העיר העתיקה, השופעת כנסיות ומנזרים מן העידן הקולוניאלי ונעלה לתצפית על העיר. לינה בקיטו.

יום 8 טיסה מקיטו אל באלטרה שבאיי גלאפגוס והתחלת השייט בין האיים

נטוס מקיטו דרך גואיאקיל מערבה אל מרחבי האוקיאנוס השקט אל האי באלטרה שבאיי גלאפגוס. איי גלאפגוס הם איים וולקאניים שעלו מן הים והחיים עליהם נוצרו בתהליך אבולוציוני ממושך וייחודי. האיים הם מקום מפגש של זרמי ים כבירים המגיעים מצפון ומדרום ומערבלים באיים מספר רב של צורות חיים: עופות ים, יונקים ימיים, איגואנות ימיות וכמובן שפע של דגים. בחלק היבשתי של האיים מפורסמים צבי היבשה הענקיים. עם הגעתנו לאיים נעלה אל ספינת הטיולים המהודרת שלנו ונצא לשייט בין האיים שיכלול ירידות וטיולי טבע מרתקים אל בינות לבעלי החיים ואתרי המשכן שלהם וכל זאת בליווי מדריכי טבע מומחים. הבחירה באיים ובאתרים נתונה להחלטות מפעילי האוניה ובהתאם לאטרקציות הזמינות בתקופת השייט ולכן ייתכנו שינויים במסלול השייט. נתחיל בשייט ונעצור לביקור באי סנטה קרוז בו נצא לטייל בחוף לאס באצ׳אס, חוף לבן שלצידו לגונות שוקקות בעופות מים. נתכנס לתדרוך ראשוני מצוות הספינה, נהנה מקוקטייל קבלת פנים והמעוניינים יוכלו להיכנס למים ולשנרקל. לינה בספינה.

יום 9 האי סנטיאגו

היום יוקדש לאי סנטיאגו. אתר  הבוקר  של יום זה הוא מפרץ שודדי הים, שסביבו מתנשאים צוקי חוף ענקיים וסלעים בעלי צורות פיסוליות כמו סלע הפיל. עולם החי כאן שופע בעופות ים, יונקים ימיים ואיגואנות ימיות. נשוט בסירות קטנות כדי להתקרב אל החוף וגם נגיע למערת חוף שהים יצר בסלעי הבזלת. אחר הצהריים נגיע לחוף נוסף באי סנטיאגו, פוארטו אגאס, שם נשלב בין טיול יבשתי אל תצורות וולקאניות מעניינות של טוף ולאבה לבין שנירקול ושחייה עם צבי ים ענקיים (למעוניינים), בחוף השופע באריות ים ומושבות של איגואנות ימיות. לינה בספינה.

יום 10 האי ראבידה והאי ברטולומה

הבוקר יוקדש לאי הקטן ראבידה, שם נרד אל החוף האדום ובו צבעי אדום עזים כתוצאה מהברזל הרב אשר בסלעי הבזלת. טיול טבע מרשים יובילנו למושבות גדולות של אריות ים ואיגואנות ימיות ועד ללגונה שבה בולטים עופות ים  רבים וביניהם גם פלמינגו . העולם התת ימי באי זה עשיר ביותר ונצא לראות חלק ממנו בשייט בסירה בעלת רצפת זכוכית, במקום זה סיכוי טוב לראות דולפינים ופינגוויני גלאפגוס. אחר הצהריים נגיע אל האי ברטולומה ממנו יש גם תצפית אל שאר האיים. נשוט בסירות למרגלות צוקי החוף המרשימים עד לסלעי הפינאקל המחודדים, ולמעוניינים ניתן יהיה להתרחץ בים ולשנרקל. לינה בספינה.

יום 11 האי ג'נובסה - מפרץ דארווין

היום יוקדש לאחד מן האיים הצפוניים שבקבוצת איי גלאפגוס – האי ג׳נובסה, שהוא בעצם הר געש המבצבץ מן הים והלוע שלו מוצף מים. גם יום זה יתחלק לעצירת בוקר וטיול אחר צהריים. ג׳נובסה מהווה מרכז גדול לקינון של עופות ים גדולים כמו סולות ופריגטות, שאותן נראה במהלך היום בממספר מוקדים, כמו גם עופות אחרים וגם הרבה מאוד אריות ים. במוקד של יום זה תהיה חניית אחר הצהריים במפרץ דארווין, שהוא לבו של הלוע השקוע למפגש עם טבע בראשיתי בעוצמות גדולות. לינה בספינה.

ימים 12+13 סיום השייט באי סאן קריסטובל - ביקור במרכז צבי היבשה - טיסות לאקוודור וטיסת המשך למדריד ותל אביב

ניפרד מהספינה בה בילינו בימים האחרונים ונעגון באי סאן קריסטובל. נרד לטייל בעיירת הדייגים פוארטו בקאריסו, שלצידה שוכן מרכז הריבוי והמחקר של צבי היבשה הענקיים של גלאפגוס, שבו נבקר. בשעות הצהריים נגיע לשדה התעופה באי לטיסה שתחזיר אותנו אל היבשת, לעיר גואיאקיל וממנה בטיסת המשך לקיטו. נמשיך בטיסת לילה למדריד, אליה נגיע למחרת ומשם נמשיך לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מדריד 5:30 שעות
מדריד לימה 12:15 שעות
קיטו מדריד 10:45 שעות
מדריד תל אביב 4:40 שעות

איי גלאפאגוס

עולם החי בגלאפאגוס

מאצ'ו פיצ'ו - פרו

פרו

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
PG01 מאי 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לתא חיצוני עם חלון פנורמי בקומה 2 (Horizon Deck Explorer Cabin).

  • תוספת עבור שדרוג לתא חיצוני עם חלון פנורמי בקומה 3: 257 $ לאדם בתא זוגי, 364 $ לאדם בתא ליחיד (Expedition Deck Explorer Cabin). 

  • מחיר לסוויטה יינתן על פי זמינות.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת איבריה בנתיב: תל אביב - מדריד - לימה, קיטו - מדריד - תל אביב.
  • טיסות פנימיות על פי המסלול.
  • מס כניסה לגלאפגוס על סך $120 לאדם.
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה.
  • כלכלה על בסיס חצי פנסיון בבתי המלון/מסעדות מקומיות
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט.
  • סיורים מאורגנים וירידות לחוף בכל נמלי העגינה.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בגלאפגוס, בה יש לשלם $100 לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    הטיול באזור קוסקו (פרו), מתנהל בגבהים של מעל 3000 מטר אנא התייעצו עם רופא טרם ההרשמה לטיול.

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת "בשביל הזהב" הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • שייט בספינה המהודרת Santa Cruz II בין איי גלאפגוס, עם טיולי טבע יומיים מרתקים
  • רובע מירפולורס, פארק האהבה, פארק יצחק רבין ופלאסה ארמס בלימה
  • ביקור בעמק הקדוש בו זורם נהר האורובמבה
  • ביקורים בשווקים צבעוניים וכפרים מסורתיים שהזמן לא עצר מלכת
  • ביקור בעיירה המקומית פיסאק
  • ביקור במאצ'ו פיצ'ו - אחד מפלאי עולם ומורשת תרבות עולמית
  • ביקור במבצר סאקסאהואמן – יצירת פאר ארכיטקטוני בקוסקו, בירת אמפרית האינקה העתיקה
  • המרכז הקולוניאלי של קיטו - בירת אקוודור, המוגדר כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו
  • ביקור באי סנטיאגו, בעל עולם חי שופע בעופות ים, יונקים ימיים ואיגואנות ימיות
  • ביקור בחוף האדום באי ראבידה, בעל עולם תת-ימי עשיר ביותר
  • שייט בסירות למרגלות צוקי חוף מרשימים, עד לסלעי הפינאקל המחודדים
  • עגינה במפרץ דארווין, ליבו של לוע שקוע בעל טבע בראשיתי
  • עיירת הדייגים פוארטו בקאריסו, מרכז המחקר של צבי היבשה הענקיים של גלאפגוס

על האוניה

Santa Cruz II

האוניה Santa Cruz II היא אוניית קרוז מודרנית, בעלת מרחבים ציבוריים רחבים ונוחים להתמצאות, מסעדות פנים ומסעדות חוץ, חדר כושר, בר אלגנטי, לאונג' וספריה. צוות האוניה האיכותי מבטיח שירות קפדני ואישי לכל אחד מאורחי האוניה.

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  לימה קוסקו קיטו איי גלאפאגוס
מאי 22° 19° 17° 23°
יוני 21° 19° 18° 23°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

שייט בגלפגוס ,טיול לפרו, אקוודור כולל מאצ'ו פיצ'ו וקוסקו   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

13 ימים • כולל 4 לילות שייט אל הטבע המופלא של איי גלפגוס
לוגו של וואטסאפ