ניו אינגלנד בתקופת השלכת – המסלול המקיף

17 ימים • כולל 7 לילות שייט באוניית תענוגות הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

17 ימים

15 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KNEM

הימים מתקצרים, הלילות הופכים קרים והצייר של הטבע כבר התמקם במקום מושבו בניו אינגלנד עם פלטת הצבעים שלו. בהינתן האות הוא טובל את מכחולו ובנגיעות מכסה את העלים הירוקים בשלל גוונים של אדום, כתום, חום וזהוב. גלים גלים משתנים הצבעים ומכסים את הקרקע במרבדים רכים וצבעוניים, שמהווים תפאורה מרהיבה על רקע האגמים הכחולים, ההרים הגבוהים והגשרים העתיקים. עם תום עונת הסתיו אורז הצייר את צבעיו ועוזב את מזרח ארצות הברית, עד לשנה הבאה. הנכם מוזמנים להצטרף לטיול בן 17 ימים בצפון ארה"ב, כולל 7 לילות שייט באניית תענוגות לאורך חופי ניו אינגלנד. במהלך הטיול נחווה את השלכת במלוא הדרה.

"לא מזמינים לפני שבודקים ומשווים"

שוקלים להזמין קרוז? בדקו היטב את ההצעות של החברות המתמחות בטיולי שיט. שימו לב למספר פרמטרים חשובים, כמו למשל מידת הוותק והניסיון של החברה. בדקו האם החברה מציעה למצטרפים לטיוליה טיסות סדירות; שאלו אם החברה מספקת לכם הסעה בתום הטיול משדה התעופה ועד לביתכם; בררו האם הטיול כולל סיורי חוף בכל נקודות העגינה, והאם המחיר כולל כניסות לכל האתרים והאטרקציות. כמו כן כדאי שתבדקו מה התכנית שמוצעת באנייה בימי שייט מלאים והאם המדריכים מארגנים מפגשים חברתיים והרצאות במהלך ההפלגה. בקשו מהחברה ליידע אתכם מראש לגבי מיקומו וטיבו של החדר שלכם באנייה ושימו לב שישנן חברות רבות שמבקשות להסתיר את המידע הזה מלקוחותיהן, מסיבות ששמורות עמן.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour": • מסלול השלכת המקיף, המשלב טיול יבשתי ושייט במהלכו נבקר ב4 מדינות ניו אינגלנד: וורמונט, ניו המפשייר, מיין ומסצ'וסטס • הטיול יוצא בתקופה האופטימלית ומאפשר לכם לחוות את השלכת במלוא הדרה (זאת לעומת טיולים של חברות אחרות היוצאים בחודש ספטמבר לדוגמא) • ביקור בשלוש פרובינציות קנדה: קוויבק, נובה סקוטיה וניו ברונסוויק  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת האוניה • מפגשים קבוצתיים ו/או הרצאות מפי מדריך הטיול במשך ההפלגה • לינה בבית מלון מדרגת תיירות ראשונה במיקום מרכזי במנהטן כולל ארוחת בוקר מלאה ויום סיור מלא בניו יורק   • דמי סבלות בבתי המלון כלולים במחיר • שירות הכנת צ'ק אין לאנייה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - טיסה ישירה למונטריאול

נמריא בטיסה ישירה אל מונטריאול, "העיר הצרפתית ביותר" בקנדה. עם הגיענו נצא בנסיעה אל בית המלון לשם התארגנות ומנוחה. לינה במונטריאול.

יום 2 מונטריאול

נצא הבוקר לסיור מקיף במונטריאול. נגיע לביקור בשוק המקורה ובצ’יינה טאון. נעלה אל מגדל מונטריאול, הנישא מעל האזור שבו התקיימו המשחקים האולימפיים, וגם נקיים ביקור בגנים הבוטניים. משם נמשיך למאונט רויאל, נקודה ממנה ניתן לצפות על העיר והנמל. נערוך ביקור ברובע העתיק שמאופיין בבניינים בסגנונות שונים מתקופות שונות, נצפה בבזיליקת נוטרדאם ונרד לביקור במונטריאול התת קרקעית – אזור הממוקם מתחת לאדמה, עשיר במרכזי קניות. בערב נערוך סיור ברגל ברחובותיו האינטימיים של הרובע הלטיני, שבהם המוני בתי קפה ומסעדות. לינה במונטריאול.

יום 3 מונטריאול - סטואו

בתום ארוחת הבוקר נצא בנסיעה דרומה, נעבור את הגבול הקנדי ונגיע אל אזור סטואו. נבקר באזור אגם שמפליין – אחד האגמים היפהפיים, שמשמש כאזור קייט ונופש. נגיע לביקור בעיר ברלינגטון, הגדולה בערי מדינת ורמונט, נטייל לחוף האגם, נערוך ביקור במוזיאון הפתוח שלבורן, שם אפשר לראות חפצי אומנות ומבנים מההיסטוריה של ארה”ב, כמו בית ספר, אסם, מגדלור ועוד. את היום נסיים באזור עיירת הקייט סטואו. לינה באזור סטואו.

יום 4 ההרים הלבנים - קניון פלום - קונווי

ניפרד מהמלון אחרי ארוחת הבוקר ונצא לביקור במונטפלייה, בירתה של מדינת ורמונט, שהיא עיר הבירה עם מספר התושבים הכי קטן בארה”ב. נמשיך לנסוע לאורך רכס ההרים הלבנים והנופים עוצרי הנשימה של דרך הקאנקאמאגוס. נבקר גם בקניון הצר והגדוש מפלים, ‘פלום’ ונצפה במפלים ובתופעות הטבע באזור. לינה באזור קונווי.

יום 5 ההרים הלבנים בניו המפשייר - פסגת הר וושינגטון - פארק המדינה פארקוניה

לפנינו יום טיול נהדר באזור ההרים הלבנים של ניו המפשייר. נטפס אל פסגת ההר הגבוה בכל אזור ניו אינגלנד, הר וושינגטון. כמו כן, נערוך סיור בפארקוניה, פארק המדינה. לינה באזור קונווי.

יום 6 קונווי - קיימברידג’ - אוניברסיטת הרווארד – ניופורט

נעזוב את מלוננו וניסע דרומה אל מדינת מסצ’וסטס. נעצור לבקר בקיימברידג’, בה נצפה בכיכר המרכזית בעיר ונגיע גם לאוניברסיטת הרווארד הידועה.  בהמשך היום נגיע לבוסטון, בירת מסצ’וסטס הנחשבת למרכז התרבות של החוף המזרחי של ארה”ב. בהגעה  נערוך סיור פנורמי להכרות עם העיר. נעצור בכיכר קופלי המרכזית והציורית ועוד ככל שיאפשר לנו הזמן. לינה באזור בוסטון.

יום 7 סיור בבוסטון - עלייה לאוניית הפאר

נצא לסיור מרתק במגוון אתריה של בירת מסצ’וסטס, בוסטון, אחת מהערים העתיקות באמריקה, הנחשבת למרכז התרבותי של החוף המערבי. נבקר בפארק בוסטון קומון שבשטחו נאמו הדמויות הגדולות בהיסטוריה, נראה את בניין הממשל ונלך בנתיב החירות. נבקר באנדרטת ניו אינגלנד לשואה ונעצור בשוק האוכל הגדול קווינסי, שמהווה עד היום את הלב הפועם של העיר. בשעות הצהריים ניסע לנמל העיר שם נעלה על אוניית התענוגות, עליה נשוט לאורך חופי ניו אינגלנד במהלך הימים הבאים. לינה באוניה.

יום 8 פורטלנד - כף אליזבת

נבקר היום בפורטלנד – בירתה הקדומה של מיין, המדינה הצפונית. נצא לנסיעה לאורכו של מפרץ קוסקו ונערוך ביקור במגדלור הידוע ששוכן בכף אליזבת. משם נגיע לקנבונקפורט (Kennebunkport) עיירת החוף המבוקשת שבה ניצבים בתי נופש של כמה מנשיאי ארה”ב לשעבר ובה ניתן למצוא חנויות, גלריות ומסעדות. את המשך היום נבלה ברחובות העתיקים של העיר פורטלנד. לינה באוניה.

יום 9 בר הרבור - שמורת אקדיה

נעגון הבוקר בנמל בבר הרבור במדינה הצפונית ביותר בחופה המזרחי של ארה”ב, מדינת מיין, ונצא לטיול בפארק הלאומי אקדיה, שמורת טבע בעלת הנוף המגוון, המתאפיינת ביערות ובחופים סחופי רוחות. בנסיעה בכביש הפארק המעגלי, “כביש הטבעת”, כשצבעי השלכת מלווים אותו לאורך הדרך, נעצור בנקודות העניין המרכזיות: תצפיות עוצרות נשימה ותופעת טבע ייחודית, “חור הרעם” – חור בסלע שממנו פורצים בשעת הגאות מי הים כמו מגייזר. עם שובנו משמורת הטבע נסייר ברחובותיה היפים של העיר בר הרבור. לינה באוניה.

יום 10 סנט ג'ון - מפרץ פאנדי

עיר הנמל סיינט ג’ון הממוקמת במפרץ פאנדי היא התחנה הבאה במסלול שלנו. מדובר בעיר הנמל המרכזית של חבל ניו-ברונזוויק וכאן נצפה באחת מתופעות הטבע המרשימות: מחזור הגאות והשפל הגדולים ביותר בעולם. בשיא השפל נסוג הנהר מאות מטרים לאחור ובשיא הגאות עולה גובה המים עד לחמישה עשר מטרים. בהמשך היום נסייר במרכז העתיק של סיינט ג’ון הגדוש בסחורות צבעוניות ובמאכלי ים טריים. לינה באוניה.

יום 11 שייט לכיוון הליפקס - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של הפלגה והנאה ממגוון שירותי האוניה. בנוסף, נתכנס במהלך יום זה למפגש קבוצתי ונשמע הרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 12 הליפקס - המוזיאון הימי

נעגון היום בעיר הבירה של חבל נובה סקוטיה, הליפקס, השוכנת לחופו של האוקיינוס האטלנטי. הנמל הימי של העיר היה נקודת המוצא העיקרית לספינות המפליגות לאירופה וממנה, ומרבית המהגרים לקנדה הגיעו למדינה דרכו. נגיע לביקור במוזיאון הימי הממוקם בעיר שבו מוצגים שרידיה של הטיטניק, שטבעה סמוך לעיר. נצא לסיור פנורמי בהליפקס, נצפה במצודה מהמאה ה-18 וניסע לאורך קו החוף המאוכלס בעיירות היסטוריות, שנראה כאילו הזמן עצר בהן מלכת. לינה באוניה.

יום 13 שייט לכיוון בוסטון - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום נוסף של הפלגה והנאה ממגוון שירותי האוניה. בנוסף, נתכנס במהלך יום זה למפגש קבוצתי ונשמע הרצאה של מדריך הטיול. לינה באוניה.

יום 14 בוסטון - פליימות' - ניופורט - בית הכנסת הראשון שנוסד בארה"ב

בתום ארוחת הבוקר ניפרד מהאנייה ונצא בנסיעה לכיוון דרום. נערוך ביקור בעיר ההיסטורית מהמאה השבע עשרה: פליימות'. לאחר מכן נמשיך לעבר ניופורט המרהיבה, השוכנת במדינת רוד איילנד, זוהי המדינה הקטנה ביותר בארה"ב אשר בסוף המאה התשע עשרה הפכה להיות עיירת נופש עבור העשירים שהגיעו אליה ובנו בה אחוזות מפוארים. נתרשם מבית הכנסת העתיק ביותר בארה"ב שנקרא טורו. נטייל בשביל הצוק היפה וברחובות המהודרים אשר בקרבת הנמל. לינה באזור ניופורט.

יום 15 ניופורט - ניו יורק - סיור ערב

נקדיש את היום לסיור בעיר ניו יורק שראשיתו במנהטן תחתית. נראה אץ אזור וול סטריט, הלב הפועם של אזור הסחר והעסקים ונראה את סמל השור הידוע ואת בניין הבורסה. נראה את אתר ההנצחה המפורסם גראונד זירו ונסייר באיטליה הקטנה וצ'יינה טאון. בהמשך נשים פעמינו אל הסנטרל פארק הנמצא בעיבורה של מנהטן, נצעד בשדרה החמישית היוקרתית ונראה בין היתר את את מגדל טראמפ, מרכז רוקפלר ועוד. בשעות הערב נצא לסיור בכיכר טיימס שופעת האורות והמסכים, שדרת ברודוויי ועוד. לינה בניו יורק.

יום 16 ניו יורק - טורנטו - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לעבר שדה התעופה על מנת להמריא אל טורונטו ומשם חזרה ארצה.

יום 17 לתל אביב

בשעות הבוקר נגיע חזרה ארצה.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב מונטריאול 10:45 שעות
ניו יורק טורנטו 1:40 שעות
טורנטו תל אביב 10:30 שעות

שלכת בניו אינגלנד

בוסטון

מטיילים ממליצים

"מדריך עתיר ידע, חכם, סבלני, מעודכן וקשוב"
אורית נצר

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KNEM01 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי באוניה מקטגוריה V2 בקומות 2,3,4,7,8,9.

  • ניתן לשדרג לחדר חיצוני מקטגוריה 8N בקומות 3,4 בתוספת 259$ לאדם בחדר זוגי או 387$ לאדם בחדר ליחיד.

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה 2D בקומות 7,8,9,10 בתוספת 629$ לאדם בחדר זוגי או 1,163$ לאדם בחדר ליחיד.

טיולים דומים לבחירתכם

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אייר קנדה בנתיב: תל אביב- מונטריאול, ניו יורק - טורנטו - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות ראשונה ו/או טובה על בסיס ארוחת בוקר אמריקאית.
  • דמי סבלות בבתי המלון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה בה נדרש לשלם 105$ לאדם).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • אשרת כניסה לקנדה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

    דרושה אשרת כניסה לארצות הברית (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהנפקת האשרה. לפרטים לחצו כאן 

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט יתבצע באוניית הפאר Brilliance Of The Seas
  • אוניברסיטת הרווארד בקיימברידג'
  • פארק בוסטון קומון, שביל החירות ואנדרטת השואה בבוסטון
  • ביקור במגדלור המפורסם הנמצא בכף אליזבת
  • פסגת הר וושינגטון, ההר הגבוה ביותר באזור ניו אינגלנד
  • פארק המדינה פארקוניה וביקור בקניון פלום
  • ביקור בעיר הבירה של מדינת ורמונט, מונטפלייה
  • ביקור באזור אגם שמפליין – אחד האגמים היפים ביותר
  • ביקור במוזיאון הפתוח שלבורן
  • סיור במונטריאול, העיר הכי צרפתית בקנדה
  • סיור בהליפקס, בירת חבל נובה סקוטיה בקנדה
  • נסיעה לאורך מפרץ פאנדי וצפייה בתופעת הגאות האדירה
  • טיול בפארק הלאומי אקדיה בבר הרבור שבמדינת מיין
  • יום טיול בעיר בוסטון הכולל את פארק בוסטון קומון, שביל החירות ועוד
  • יום סיור מלא בניו יורק

על האוניה

Brilliance Of The Seas

אוניית הקרוז Brilliance of the Seas מסדרת Radiance של Royal Caribbean, מרשימה אותנו המבקרים למן הרגע הראשון, משטחי זכוכית נרחבים משתלבים עם העיצוב היוקרתי של ריהוט מסוגנן ועיצוב היכלים המלא ביצירות אומנות רבות. בינות לשלושה עשר הסיפונים נמצא נופים מרהיבים, מתקנים חדשניים ומגוון אופציות לבילוי, את פנינו...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ניו יורק בוסטון הליפקס
אוקטובר 18° 16° 13°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

ניו אינגלנד בתקופת השלכת – המסלול המקיף   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

17 ימים • כולל 7 לילות שייט באוניית תענוגות
לוגו של וואטסאפ