קרוז מאורגן לאיים הקנריים ומדירה לגיל השלישי

13 ימים • טיול מאורגן לאיים הקנריים, אנגליה, ספרד, פורטוגל הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

13 ימים

11 לילות

10 לילות שיט

קוד טיול CC

שייט לאיים הקנריים מאגד בתוכו הפלגה אל קבוצה של שבעה איים מיושבים ומרהיבים ביופיים באוקיינוס האטלנטי הניצבים מול חופי מרוקו, יחד עם מספר איונים, המיושבים בחלקם ומהווים קהילה אוטונומית המשתייכת לספרד. באיים אלו ניתן למצוא התמזגות מעוררת השתאות של גנים אקזוטים מופלאים, לרבות עצי דרקון ישנים, מבחר קקטוסים ופרחי ציפור גן העדן, מטעי בננות, שלל דקלים, יערות עד של דפנה, אורנים קנריים, ער אציל יחד עם שמורות טבע סביב לועות אדירות של סלעים געשיים והרי געש שאינם פעילים, היוצרים מבחר בלתי נגמר של תצורות כיד הדמיון, כפרי דייגים מרהיבים בשלל צבעים הנראים כאילו תלויים על גבי צוקים הגולשים לאוקיינוס, ''נופי ירח'' יבשים וכן חופים המלאים בחול בצבע שחור. כל אלו יחדיו הם חלק בלתי נפרד מהחווייה הקנרית. יתר על כן, ניתן למצוא באיים אלו תושבים מקומיים חמים ואדיבים, מזג אוויר סובטרופי נוח המאפשר לבקר בהם לאורך כל השנה, יחד עם מסיבות צבעוניות בחגים השונים, שהופכים יחד את ההפלגה באיים אלו להרפתקה מדהימה וחד פעמית.

קבוצת איי מדירה המשתייכת לפורטוגל, ממוקמת באוקיינוס האטלנטי, בקו רוחב 33 מעלות צפון, מרחק של כ-400 קילומטרים מצפון לאיים הקנריים, ששטחם הכולל מגיע ל-801 קמ''ר, והם מאגדים בתוכם 2 איים מיושבים – פורטו סנטו (האי הקטן) ומדירה (האי הגדול), יחד עם 3 איים זעירים שאינם מיושבים המכונים 'דזרטש' (מדבר) ועוד 3 איים זעירים שאינם מיושבים המכונים 'סלבז'יינש' (פראים) הסמוכים במיוחד לאיים הקנריים הספרדיים. האקלים במדירה נוח לכל אורך השנה, נתון שהעניק לאי את השם ''אי האביב הנצחי'', כיאה להשפעה הממתנת של זרם הגולף החם החולף לצידו. כדאי לדעת כי הטמפרטורה הממוצעת באי מסתכמת ב-20 מעלות לערך. עם זאת ועל אף מזג האוויר האידיאלי, החקלאות באי מצריכה עבודה ידנית רבה, שכן זהו אי מחולק, מלא בעמקים ובו כמעט לא ניתן למצוא שטחים מישוריים. רוב התושבים המקומיים מתפרנסים מתיירות וחקלאות, אולם מקור הגאווה המרכזי בו הוא בזכות יין מדירה שמקורו באי, לרבות הגנים הבוטניים והפרחים שבו, הפירות הטרופיים הגדלים במחוזותיו, החקלאות במרפסות, ותעלות המים הפתוחות (הלבדות) המסיטות את המים מאזורים גבוהים לאזורים נמוכים.

יתרונות ייחודיים וחשובים למטיילי Cruise Tour

• מסלול ייחודי מותאם לקהל מבוגר • רופא מלווה (ישראלי) לאורך כל הטיול • תכנית גדושה ללא סיורי בחירה • טיול פנורמי בלונדון • ניצול זמן מקסימלי של סיורי החוף בכל הנמלים בהם עוגנת האונייה • הרצאות ו/או מפגשים קבוצתיים שיועברו על ידי מדריך הטיול במהלך השייט • לינה במלון בלב לונדון ברמת 4 כוכבים ע''ב ארוחת בוקר • דמי הסבלות במלון כלולים במחיר (תתפלאו לגלות כי בטיולים אחרים המטיילים נדרשים לסחוב את המזוודות בעצמם) • שירות מוקדם הכולל הכנת צ'ק אין לאונייה

לעוד טיולי שייט מאורגן לאיים הקנריים ומדירה לחצו כאן

שירות הסעות מהבית לנתב"ג ובחזרה (אנו החברה היחידה שמציעה שירות ייחודי זה, לא צריך להטריד את בני המשפחה שיסיעו אתכם לנתב"ג ויבואו לאסוף אתכם בתום הטיול).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - לונדון - סיור בעיר

נמריא בטיסה אל לונדון. עם הנחיתה ניסע אל לב ליבה של העיר, שם נקיים סיור פנורמי. לאחר מכן נתקדם אל עבר בית המלון לטובת מנוחה והתארגנות. לינה בלונדון.

יום 2 לונדון – סיור בעיר וינצ'סטר – סאות'המפטון – עלייה לאוניה

ניסע לכיוון נמל סאות'המפטון (Southampton) כאשר בדרך אליו נערוך ביקור בבירתה לשעבר של אנגליה – וינצ'סטר (Winchester). היווסדה של העיר הממוקמת במחוז המפשייר, החל עוד בעידן הרומי, ובה זורם נהר האיצ'ן (Itchen). וינצ'סטר מוכרת גם בזכות הקתדראלה המקומית, הנחשבת לאחת המדהימות בכל בריטניה, אשר בין קירותיה אצורים סיפורים מסמרי שיער. נתקדם אל עבר סאות'המפטון (Southhampton) שם נעלה על אוניית תענוגות אשר על סיפונה נבלה במהלך הטיול. הערב נזכה ליהנות מסעודה חגיגית, בילוי בקזינו והופעות בידור. לינה באונייה.

ימים 3+4 שייט לכיוון פורטוגל – מפגש קבוצתי והרצאה

אנו עומדים בפני יומיים של הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היומיים הללו נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באונייה.

יום 5 פונצ’אל – מדירה (פורטוגל) (Funchal – Madeira)

האי מדירה מציג התמזגות מיוחדת של אקלים נוח עם נוף וטבע עוצרי נשימה. זהו מחוז עצמאי של פורטוגל השוכן בצפון האוקיינוס האטלנטי ובמרחק של חמש מאות קילומטרים מערבית לחופי אפריקה. זהו למעשה אי געשי אשר ההתפרצות האחרונה בו התרחשה לפני ארבע מאות שנה. הנוף במדירה משלב בין עמקים עצומים, סלעים אדירים הנשפכים לים, חולות ומפרצים מדהימים, הרים פראיים, שטחים חקלאים מהודרים כמו במעבדה יחד עם פירות טרופיים. עוד ניתן למצוא בו צמחייה עשירה וירוקה, לרבות שיחי בוגנוויליה ופרחי סחלב. על האי משתרעת שמורת טבע רחבת היקף עם גאיות עמוקות והרים תמירים, אדמה עשירה, גנים מטופחים וכמובן גפנים, שהם הבסיס ליינות מדירה המוכרים בכל העולם. נסייר בפונצ'אל הבירה, הממוקמת בקצהו של מפרץ מרהיב ביופיו. מדירה בנויה במעלה המפרץ בצורת מדרגות-מדרגות, מתהדרת בבתים הצבועים בגוונים לבנים יחד עם רעפים אדומים וסביבם גנים מהודרים, מלאי פרחים יפהפיים. נצפה בשוק הירקות והדגים, רחוב אלפנדגה החינני ועוד ככל שהזמן יאפשר לנו. לינה באונייה.

יום 6 עגינה בטנריף (ספרד) – סיור בשמורת אל טיידה

היום נרד לטייל באי טנריף (טנריפה בספרדית – Tenerife). זהו האי הגדול והמאוכלס ביותר מבין קבוצת האיים הקנריים. ילידיו המקוריים של האי, כמו יתר האיים הקנריים, היו הגואנצ'ים. אלו עסקו בלקט, דייג, גידול צאן וחקלאות. האי טנריף היה נתון תחת שליטתה של ספרד מאז כבשה אותו במהלך המאה החמש-עשרה. מזג האוויר בטנריף נוח לאורך כל ימות השנה, כאשר התיירות מהווה את הנדבך הכלכלי הבולט בה, כשלאחריה החקלאות. חלקו הצפוני של האי עשיר בצמחייה ובגוונים ירוקים, בעוד החופים בדרום יבשים ושטופי שמש. נעלה לטיול בשמורת הר הגעש הגבוה ביותר בהרי ספרד (3718 מטרים) אשר מכוסה לאורך מרבית עונות השנה בכיפת שלג. נעצור לטובת תצפית מדהימה משולבת עם נופים געשיים מופלאים. נתהה על קנקנה תופעת היווצרות המכתש הענק, הצמחייה הייחודית לאזור וסוגי הלבה. כמו כן נסייר בין יערות האורן הקנרי המעוררים רושם רב. לינה באונייה.

יום 7 עגינה בלאס פאלמס (גראן קאנאריה) – סיור באי

בבוקר זה תעגון האונייה בלאס פאלמס דה גראן קאנאריה, עיר הבירה של האי גראן קאנאריה, המהווה בה בעת גם את אחד הנמלים המרכזייים בה. במקום זה ככל הנראה עגן כריסטופר קולומבוס במהלך מסעותיו לאמריקה. נסייר ברובע הישן הנחשב ללב ההיסטורי של העיר, נשוטט בכיכר סנטה ונתפעל מהקתדרלה, הסמטאות הקסומות ובית העירייה. נערוך ביקור בקאסה קולון שכיום משמש כמוזיאון וכן נסייר במדרחוב טריאנה, בטיילת המשתרעת לאורך הים וכן בנמל האור. לינה באונייה.

יום 8 עגינה בלנזרוטה – הפארק הלאומי טימאנפאיה

הנופים הנשקפים באי לנזרוטה שונים למכביר מכל יתר האיים. זהו האי המסתורי והמזרחי ביותר מבין אריכפלג האיים הקנריים הידוע בכינויו – אי המדע הבדיוני. ניתן למצוא בו דיונות גדולות מימדים יחד עם נופים וולקאניים מיוחדים ומאתיים לועות געשיות. לכך יש להוסיף את העובדה שבאי כמעט לא יורדים גשמים, אך למרות זאת גדלים בו הענבים הכי טעימים בעולם. נצא לטייל בדובדבן שבקצפת של האי – טיול בפארק הלאומי טימאנפאיה בין מכתשים ולועות וולקאניים. לאחר מכן נסייר בחוף המערבי, שם נוכל לצפות בנקרות געשיות ומכתשים יחד עם צוקים שחורים ואגמים ירוקים. לינה באונייה.

יום 9 שייט לכיוון ספרד - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באונייה.

יום 10 ויגו (ספרד)

האונייה תעגון בעיר הנמל ויגו אשר במחוזותיה פועל הנמל הגדול ביותר באירופה ובספרד כולה. לאורך ההיסטוריה, שימשה ויגו כמטרה עבור אוניות סחר ושודדי ים, בעוד כיום היא מציגה לראווה את אזור התעשייה הכי גדול בגליסיה, בו ניתן למצוא בעיקר מפעלים למספנות ומכוניות. בעיר נמצא גם המפעל של פיג'ו-סיטרואן, וכן משרדיה של חברת הדייג הגדולה בעולם. העיר ממוקמת על גדותיו הדרומיים של שפך הוויגו וסביבה יערות אורנים ופארקים. נצא לסיור אשר במהלכו נזכה להכיר מקרוב את העיר המודרנית, את רובע הדייגים המפורסם ברבס וכן את הטיילת המהודרת. לינה באונייה.

יום 11 שיט לכיוון לונדון - מפגש קבוצתי והרצאה

לפנינו יום של הפלגה והנאה משירותי האונייה. במהלך היום נתקבץ יחדיו להרצאה שתועבר על ידי מדריך הטיול ומפגש קבוצתי. לינה באונייה.

ימים 12+13 סאות'המפטון - באת' - טיסה לתל אביב

נעזוב את האונייה ונתקדם לכיוון באת', המוכרת בזכות המרחצאות הרומיים הפועלים בתחומה. האגדה מספרת כי היה זה המלך בלאדאד האגדי (המאה השמינית) שחלה במחלת הצרעת וחשף את המעיינות החמים המופלאים שבעיר. באת' מהווה מופת ודוגמה לארכיטקטורה הג'ורג'יאנית ובה ממוקם הכנסייה, אחד מהמבנים הגותיים הכבירים באנגליה כולה. נצפה בסירקוס – הכיכר העגולה שסביבה בתי אבן עשויים גיר, הרויאל קראסט – חצי הסהר הכולל בתים אקסקלוסיביים המשקיפים על פארק ויטוריה. בנוסף, נשוטט על גשר פולטני המיוחד, אשר בנוי על נהר האבון, ומשני צידיו ישנן חנויות. נתהלך ברובע הישן של באת', כאשר עוד יישאר לנו זמן לטובת שופינג לפני הנסיעה אל נמל התעופה הסמוך ללונדון, משם נמריא בטיסת לילה לתל אביב, אליה נגיע למחרת בשעות הבוקר.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב לונדון 5:20 שעות
לונדון תל אביב 4:45 שעות

האיים הקנריים

מדירה

מטיילים ממליצים

"נהננו מאוד מהארגון ומתכנית הטיול, שהייתה מעניינת ומרתקת. ובאופן מיוחד מהאווירה הנעימה שהייתה במהלך כל הטיול"
עמליה וישראל הדרי

"אין ספק שאת מדריכה משיכמה ומעלה, סבלנית, חברותית ומלאת ידע"
שקד קולט

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CC01 אוקטובר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר פנימי מקטגוריה 2U בקומות 7-13

  • ניתן לשדרג לחדר עם מרפסת מקטגוריה 4D בקומות 6,7,8 בתוספת 971$ לאדם בחדר זוגי או 1881$ לאדם בחדר ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות בחברת אל על בנתיב: תל אביב - לונדון - תל אביב.
  • לינה בבית מלון במרכז לונדון מדרגת 4 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט (בימי הסיורים ארוחת הצהריים אינה כלולה במחיר).
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט באוניה, בה נדרש לשלם 150$ לאדם).
  • רופא ישראלי צמוד.
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה מן הבית לשדה התעופה ובחזרה.

חשוב לדעת

  • לתשומת ליבך: במקביל להרשמתך לטיול, יש לשלוח לנו צילום דרכון (צילום הדף הראשון בדרכון עם תמונתך ופרטייך האישיים) עבור כל נוסע/ת. וזאת, לצורך השלמת הזמנתך במערכת. באפשרותך לשלוח את צילום הדרכון באחת מבין הדרכים הבאות: ב- WhatsApp למספר: 052-2313666 (במספר זה אין מענה טלפוני) או במייל לכתובת [email protected] או לשלוח לפקס שמספרו: 03-7954087. חשוב לציין לאיזה טיול נרשמת ובאיזה תאריך.

  • חשוב לציין כי שיבוץ החדר באונייה, בהתייחס למיקום ולקומה, יבוצע באמצעות מח' קבוצות בחברת השייט. וזאת, בהתאם לקטגוריית החדר אותה הזמנת.

  • כמו כן, ייתכן שחברת השייט תחליט על דעת עצמה לשדרג (ללא תשלום) את החדר שהזמנת לחדר מסוג משופר (לדוגמה: שדרוג מחדר פנימי לחדר עם חלון או מחדר עם חלון לחדר עם מרפסת) או לשדרג את חדרך (ללא תשלום) לחדר אחר מאותו סוג, אבל מקטגוריה הנחשבת לגבוהה יותר, מה שעשוי להתבטא בגודלו של החדר או במיקומו.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השייט באוניה Anthem of the Seas
  • סיור פנורמי בלונדון
  • ביקור בעיר וינצ'סטר, ששימשה כעיר הבירה לשעבר של אנגליה
  • סיור באי הוולקני פונצ'אל, בירת מדירה
  • בית העירייה, הקתדרלה והסמטאות הציוריות בלאס פאלמאס
  • סיור בשמורת הר הגעש, אל טיידה בטנריף
  • סיור בפארק הלאומי טימאנפאיה באי לנזרוטה
  • ביקור בבאת’, העיר המפורסמת במרחצאות הרומיים

על האוניה

Anthem of the Seas

אוניית הקרוז  Anthem of the Seas של חברת Royal Caribbean הושקה בשנת 2015. באונייה קיים אולם רחב יידיים המשלב באופן מושלם בין טכנולוגיה ובידור. במהלך השייט תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסעדות, ברים ופאבים, מרכז כושר וספא ברמה בינלאומית, תאטרון המתפרס על 3 סיפונים, בריכות שחייה, קזינו, ספריה, מדרחוב...

למידע מורחב על האוניה

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  ויגו טנריף מדירה
אוקטובר 19° 25° 23°

 

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

קרוז מאורגן לאיים הקנריים ומדירה לגיל השלישי   מעוניינים להירשם לטיול? > לטופס ההרשמה

13 ימים • טיול מאורגן לאיים הקנריים, אנגליה, ספרד, פורטוגל
לוגו של וואטסאפ