נפלאות היער השחור ושייט נהרות בריין ובמוזל

10 ימים • מבאזל לאמסטרדם בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

10 ימים

9 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול KRN

נהר הריין, המרכזי בנהרות מערב אירופה, נמתח על פני מאות קילומטרים שמתחילים בפסגות הגבוהות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, מתפתל וזורם בעצלתיים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שנשפך בקול תרועה רמה אל הים הצפוני. לאורכו של הנהר שנמתח על פני 1,320 קילומטרים, פזורות טירות עתיקות, קתדרלות מפוארות, כפרים ציוריים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים תחת צוקים המזדקרים אל על. שיט בספינת נהר זוהי דרך נפלאה ונוחה לחוות את הנופים הפסטורליים, הכפרים והעיירות הציוריות שלאורך הנהר - כל זאת ב"מלון צף" המאפשר ליהנות משילוב מנצח של טיול וחופשה נינוחה גם יחד. החדרים בספינת הנהר כוללים מיזוג אויר, שירותים צמודים ומקלחת, צוות העובדים מקצועי ואדיב מאד. במהלך השיט האירוח על בסיס פנסיון מלא ובכל יום נרד לסיורים מאורגנים בנמלי עגינת הספינה.

היער השחור, השוורצוולד SCHWARZWALD, הוא היער הגדול ביותר והיפה ביותר בגרמניה כולה. בעבר היה המקום סבך חשוך שאיכלס לרוב את חזירי הבר ואילו היום מדובר באזור מפותח ותיירותי, המכיל כפרי נופש ומרפא. היער משתרע לאורך של 170 קילומטרים מדרום לצפון, ולאורך של 60 קילומטרים ממזרח למערב, כשהוא מסתיר בחובו סודות רבים. מיקומו הנפלא מאפשר לנו לראות ולחוות את העיירות הציוריות שבאזור שחלקן גם משמשות לנופש ומרפא.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים
  • קפה ומאפה למשכימי קום
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות
  • מזנון חצות - חטיפי לילה
  • 2 לילות בבית מלון באזור היער השחור מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • דמי סבלות בבית המלון
לכל טיולי שייט על הריין

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - ציריך - היער השחור

בשעות אחה"צ נמריא אל שוויץ וננחת בעיר ציריך. עם הגיענו ניסע למלוננו באזור היער השחור להתארגנות ולמנוחה. לינה באזור היער השחור.

יום 2 היער השחור - טריברג - פורטוואנגן - אגם טי טי

נצע בניסעה לביקור בטריברג המרשימה ולאחר מכן בבירת שעוני הקוקייה, 'פורטוואנגן'. במסגרת הסיור נבקר במוזיאון שעוני הקוקייה, בו נצפה בשעונים נדירים וגם נראה הדגמות ייחודיות על אופן פעולת השעונים. אחר כך נמשיך בנסיעה לצד נופי היער השחור בחיפוש אחר המקור לשמו. נגיע לאגם טיטי שנראה כשאול מתוך גלויה ואף נערוך בו שייט בכדי להעמיק ביופיו. לינה באזור היער השחור.

יום 3 פרייבורג - באזל - עליה לספינת הנהר

ניסע אל פרייבורג – בירת מחוז היער השחור, עיר אוניברסיטאית חיה ודינאמית. נערוך סיור בחלקה העתיק ונראה את הקתדרלה שעשויה מלבנים אדומות. נראה גם את ארמון הארכיבישוף, את כיכר המינסטר היפה ואת אולם הסוחרים. לאחר מכן, ניסע אל באזל ושם בשעות אחה"צ נעלה על ספינת הנהר בה נשהה ונבלה בימים הבאים.לינה בספינת הנהר.

יום 4 שטרסבורג

נטייל היום בבירת חבל אלזס שבצרפת, הלוא היא שטרסבורג המדהימה והמושכת. נחזה בקתדרלה הגותית ובבניינים הייחודים שבעיר ואף נטייל ברובע העתיק. מגוון המבנים ההיסטוריים בשטרסבורג וצפיפותם הביאו לכך שמרכז העיר הוכרז כאתר מורשת עולמי בידי אונסק”ו. לינה בספינת הנהר.

יום 5 מנהיים – היידלברג

הספינה תעגון במנהיים, עיר הממוקמת בחיבור נהרות הנקר והריין. משם נצא לנסיעה קצרה ונגיע להיידלברג, עיר אוניברסיטאית יפה מתקופת ימי הביניים. נטייל בעיר העתיקה, נראה את הגשר העתיק הקיים מהמאה ה-18 וממנו נראה נוף מקסים של הארמון ושל העיר העתיקה. בנוסף לכך, נראה את האנדרטה שהוקמה במקום בו עמד בית הכנסת אשר נחרב בליל הבדולח. לינה בספינת הנהר.

יום 6 רודסהיים – קובלנץ

הספינה תעגון ברודסהיים, עיירת יין עתיקה וקסומה הידועה בזכות סמטת העפרוני שבה וברחובותיה הצרים והארוכים שבהם פונדקי יין, כמו גם בכרמים היפים שסביבה, במנזר הילדגרד מבינגן (שהייתה הנזירה-מלחינה היחידה במאה ה-12) ובפסל הענק של “גרמניה” אשר מתנוסס בראש ההר. נערוך ביקור במוזיאון מיוחד של תיבות נגינה מכניות של זיגפריד. נמשיך בשייט בחלק היפה ביותר בעמק הריין שבו טירות, גבעות, כרמים, טרסות וכפרים יפהפיים. לאחר מכן, נמשיך אל קובלנץ (Coblenz), העיר בת 2,000 השנים הממוקמת בנקודת המפגש של נהרות המוזל והריין. נסייר ברחובותיה הקטנים של העיר, שנהרסה לחלוטין במהלך המלחמה אך שוקמה, נגיע אל הכיכרות היפות ואל הטיילת לאורך הנהר, בואכה “הפינה הגרמנית” בה נפגשים הנהרות. לינה בספינת הנהר.

יום 7 עמק המוזל – קוכם

הבוקר נגיע לקוכם, פנינה אדריכלית האופיינית לאזור המוזל. נערוך בה סיור רגלי דרך סמטאות ובהן בתים עם קורות עץ, ואף נראה את השוק המקומי ואת השער שנותר על כנו מתקופת ימי הביניים. בתום הסיור נחזור לספינה לארוחת ערב ונמשיך בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 8 קלן

היום נבקר בקלן, העיר הגדולה ביותר על גדות נהר הריין. נסייר בעיר ונראה את הגשרים המרהיבים מעל הריין שהופצצו במלחמה אך נבנו מחדש ואת הקתדרלה הגדולה ביותר בגרמניה שהפכה לסמל העיר. נבקר גם בשדרות הקניות הרחבות, במרכז העיר ועוד. לינה בספינת הנהר.

יום 9 אמסטרדם

הבוקר נעגון באמסטרדם, בירת הולנד אשר מהווה כבר שנים מגנט המושך צעירים מרחבי העולם כולו. בעיר המשגשגת והקוסמופוליטית ניכר אופייה ההולנדי בכל פינה: המוני האופניים, הבניינים מהמאות ה-17 וה-18, הגנים הרבים והתעלות שלאורכן עצים, תורמים כולם לאווירה הייחודית במקום. במהלך הסיור נראה את הבניינים והאנדרטאות החשובים ביותר בעיר ונשמע על ההיסטוריה הצבעונית שלה. לינה בספינת הנהר.

יום 10 אמסטרדם – תל אביב

לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מספינת הנהר וניסע לשדה התעופה באמסטרדם ממנו נצא בטיסה ישירה לתל אביב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב ציריך 4:20 שעות
אמסטרדם תל אביב 4:25 שעות

פרייבורג - היער השחור

שטרסבורג

מטיילים ממליצים

"ברצוני להודות לכם על התכנית המוצלחת של הטיול ועל בחירת הצוות הנפלא"
יצחק שורץ

"המסלול קסום, הספינה נהדרת. אבל עולה על הכל המדריכה"
משפחות ברקן, רוטנברג ומזור

"הטיול היה מאד מוצלח!"
מרטה ונחמיה פרקש

מחירים
הנחה נוספת בסך €20 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
KRN01 אוגוסט 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לחדר בקומת Middle Deck.

  • ניתן לשדרג לחדר בקומת Upper Deck בתוספת 185 € לאדם בחדר זוגי, 265 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - ציריך, אמסטרדם - תל אביב.
  • 2 לילות בבית מלון באזור היער השחור מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • דמי סבלות בבית המלון.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השייט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם 7 € לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר MS River Diamond
  • ביקור במוזיאון לשעוני קוקייה בפורטוואנגן
  • שייט באגם טיטי
  • סיור במרכזה העתיק של פרייבורג, בירת מחוז היער השחור
  • טיול ברובע העתיק בשטרסבורג
  • עיירת היין העתיקה - רודסהיים
  • פנינת המוזל - קוכם
  • קלן, העיר הגדולה ביותר על גדות הריין והעתיקה ביותר בגרמניה
  • סיור ברחובותיה היפים וההיסטוריים של אמסטרדם

על הספינה

MS River Diamond

ספינת הנהר MS River Diamond, הושקה בשנת 2007 וחודשה בשנת 2018. באורך של 135 מטרים וברוחב של 11.4 מטרים, הספינה המרווחת הזו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  קלן אמסטרדם
אוגוסט 23° 21°
ספטמבר 19° 18°

 

 

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ