הודו כולל שיט על נהר הגנגס

15 ימים • כולל 7 לילות שייט בספינת נהר הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

15 ימים

12 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול CIG

תת היבשת ההודית היא אחד המקומות המעטים בעולם המציעים מגוון מרהיב ועשיר כל כך של מראות וחוויות. בטיול מאורגן להודו ניתן למצוא ולחוות ניגודים רבים הנמצאים בה זה לצד זה היוצרים חוויה חושית ומרגשת אשר כל מטייל נושא עמו לשנים רבות. ארמונות פאר נישאים גדושי אוצרות ולצדם קבצנים המבקשים נדבות, מקדשים מפוארים המוקדשים לאלים בעלי זרועות ורגליים מתפתלות שנינוח הקטורת נישא מהם למרחוק ובפתחם מתגוללים אנשים חסרי כול, שווקים ססגוניים עמוסי בדי משי ומזכרות, בעוד צליל הסיטאר וטאבולה עולה מכל עבר. הביקור בהודו הוא מתקפה מענגת על כל החושים, כאשר הטעמים, הריחות, המראות והצלילים יוצרים חוויה מסעירה ונדירה.

הנהר המקודש והנודע ביותר בהודו הוא כמובן נהר הגנגס המפורסם. אינספור אגדות וסיפורים זורמים בנתיבו הלולייני. על פי האמונה, האלה גנגס הנחבאת בשיערות ראשון של האל שיווה חודרת בעדן אל הארץ ומציפה אותה במערבולות וזרמים וגודשת אותה בחיים, אשר התרבות ההודית מושפעת מהם, מאז ועד היום. בחלקים השלווים והנעימים של הנהר המיתולוגי הזה, השייט מופלא וציורי. הנהר זורם בין נופים ירוקים ומרהיבים של מדינת בנגל המערבית ולאורכו כפרים ובהן מקדשים יפייפים וססגוניים ומסורת מעניינת. השייט בנהר גנגס הוא ללא ספק "סרט הודי" ססגוני, מרתק, מעיין וחוויה מופלאה של היסטוריה עתיקה, תרבות וטבע.

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":
  • מיצוי זמן מלא של הסיורים בחוף בכל הנמלים בהם תעגון הספינה
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון
  • תכנית מקיפה בלי סיורים אופציונליים
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים בספינה)
  • טיול מסעיר וחוויתי, המגלה לנו את אוסף התרבויות וההשפעות אשר במשותף הופכות את הודו למארג מיוחד, מעושר ומרתק של אנשים, היסטוריה ותרבות
  • השייט בספינת הנהר, נותן לנו אפשרות לבחון, לצפות, להתנסות וללמוד על הודו, בחלק שאיננו מתוייר באופן תדיר ולסייר באתרים אשר שינו את פני ההסיטוריה במדינה זו

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב - יעד באירופה - דלהי

נמריא דרך יעד באירופה לבירת הודו, דלהי.

יום 2 הגעה לדלהי – סיור ראשוני והתארגנות במלון

בשעות הבוקר, ננחת בבירתה של הודו, דלהי. עיר המשלבת בין חדשנות לבין ימי קדם – ניו דלהי הבירה מתקופתם של הבריטים במאה העשרים ודלהי העתיקה יותר, הבירה מימי המוגולים מהמאה השבעה עשרה. לאחר הגעתנו אל העיר, נצא לסיור ונכיר את העיר, בין היתר נתבונן במבצר האדום הבנוי מאבן חול אדומה, נראה את מקדש הבאהי המעוצב כפרח לוטוס, הפרח הלאומי של הודו ועוד, כל שיותיר הזמן. בשעות הצהריים נצא בנסיעה להתארגנות ומנוחה במלוננו. לינה בדלהי.

יום 3 דלהי

ביום זה נסייר בדלהי ובאתרים המעניינים שבה. נערוך ביקור בדלהי העתיקה ונראה את השווקים הצבעוניים ובהם התכשיטים, הבדים והתבלינים הידועים. נבקר גם במונומנטים המפורסמים כקוטאב מינאר, מסגד מרהיב מתקופת המאה ה-14 שהצריח שלו מקושט בפסוקים מהקוראן. בהמשך נגיע גם לניו דלהי ובה נראה את בנייני הממשל היפים שבנו הבריטים בתקופת הקולוניאליזם. לינה בדלהי.

יום 4 דלהי - אגרה - טאג' מאהל

היום בבוקר ניסע לאגרה, עיר ששימשה בעבר כבירת האימפריה המוגולית. זו אימפריה ששלטה על רוב הודו, פקיסטן וחלקים ממרכז אסיה והגיעה לשיאה במאה ה-16. נבקר בטאג’ מאהל הידוע שנחשב לאחד מפלאי העולם. זהו מבנה קבר שנבנה על ידי המלך המוגולי, לזכר אשתו האהובה, מומתאז’, שנפטרה בזמן לידת ילדם ה-14. הטאג’ מאהל הוא אחד משיאי האמנות ההודית מהמאה ה-17 והמקום נבנה לפי מפת גן העדן המוסלמי בצורה סימטרית, במשך 22 שנים באמצעות 20,000 פועלים. לאחר מכן נראה גם אתרים נוספים. לינה באגרה.

יום 5 אגרה - פטיפור סיקרי - ג'אייפור

ניסע לג’איפור ונבקר בדרך בפטיפור סיקרי, עיר ייחודית הממוקמת בלב המדבר. העיר, שנבנתה מאבן חול אדומה וננטשה לאחר שנים אחדות, מייצגת את שיא הארכיטקטורה המוסלמית בהודו. משם נשים פעמנו אל ג’איפור, הידועה בכינוייה “העיר הוורודה”. נבקר בבזאר של ג’איפור ונבחן את הפעילות הדתית המתרחשת בזמן השקיעה, במסגדים השונים בעיר. לינה בג’אייפור.

יום 6 ג'אייפור - מצודת אמבר – מופע הרקדנים הרג'סטנים

היום נסייר בג’איפור. לקראת ביקור הנסיך אלפרד מווילס (מי שהוכתר בהמשך כאדוארד השביעי) בשנת 1875, נתן שליט העיר, הראג’ה, הוראה לתושביה לצבוע את בתי העיר בוורוד, סמל להכנסת אורחים. מאז ועד היום נמשכת המסורת של צביעת הבתים בוורוד, באזור העתיק של ג’איפור הנמצא בתוך החומות. לימים יצאו הבתים מעבר לחומות העיר וכיום זו עיר גדולה המונה כ-3.5 מיליון תושבים. את היום נקדיש לארמונותיה היפים של ג’איפור ולסיור בעיר העתיקה האותנטית. נטייל במצודת אמבר, נתרשם מהתעשייה הידועה במקום של טווית שטיחים, נבקר בארמון המהארג’ה, במצפה הכוכבים המיוחד הסמוך אליו ואף נלמד על המנהגים וההנאות של השליטים המקומיים. אחרי ארוחת הערב מחכה לנו חוויה יוצאת דופן ובה נראה מופע רקדנים רג’סטניים.לינה בג’אייפור.

יום 7 ג'אייפור - טיסה לכלכתה – סיור בעיר – ביקור בביתה של "אמא תרזה"

היום נטעם ממראות נוספים של העיר ג'אייפור ולאחר מכן נטוס אל כלכתה – המהווה כרך עירוני מהגדולים והמרכזיים בהודו. כלכתה, ע"י רבים, ידועה כמרכז אומנות, מוזיקה ותרבות מהמפורסמים ביותר בתת היבשת. כלכלתה היא גם בירתה של מדינת בנגל המערבית ובעברה אף היוותה את מרכז ההשפעה והשליטה של הבריטים בהודו. ברבות השנים, בעיר זו התפתחה תרבות חדשה/ישנה עם השפעות ממזרח ומערב אשר עתידה הייתה לשנות גורלה של האומה ההודית. נסייר בעיר ונהנה ממופעים מיוחדים, משווקים ושכונות סואנות ועד לאחוזות מרהיבות של עשירי העיר. נסייר בביתה של "אמא תרזה" ונשמע את סיפורה המעניין. נחוש בהשפעה הבריטית הגדולה שבעיר ונתבונן במבנים השונים הנבנו על ידי הבריטים בתקופה הויקטוריאנית. העיר כלכתה היא מהמקומות המרכזיים המאמינים בסגידה לאלה. בטיולנו נוכל להתבונן במקדשים אשר הוקמו במיוחד עבורה, אמנים המתמחים בפיסול דמותה ועוד ככל שייוותר לנו הזמן. לינה בכלכתה.

יום 8 כלכתה – בארקפור – עליה לספינת הנהר

בשעות הבוקר של יום זה נמשיך במספר ביקורים נוספים בעיר ולקראת שעת הצהריים נצא בנסיעה אל נמל עגינת ספינת הנהר, שם נפגש עם צוות הספינה אשר תשמש לנו כמלון צף. במהלך ההפלגה נחלוף על פני סרמפור – מושבה דנית עתיקה, נלמד על העידן הקולוניאלי בהודו, אשר למדינת בנגל המערבית מקום מרכזי וחשוב בה. עמים אירופאים נוספים מלבד הבריטים הגיעו להודו והשפיעו באופן ניכר ברחבי תת היבשת. נבקר בבארקפור, העיר בה הרובע הצבאי הבריטי הראשון הוקם ובה ניצתו כמה מן ההתקוממויות החשובות אשר סמלו את ראשיתו של המאבק ההודי כנגד הבריטים. נצא לסיור בעיר ונצפה באתרים היסטוריים מרתקים אשר באמצעותם, נחשף לנדבך נוסף בספרה המגוון והעשיר של האומה והתרבות ההודית. לינה בספינת נהר.

יום 9 קאלנה

הבוקר ספינת הנהר תעגון בקאלנה, השוכנת בסמוך לשפת הנהר. שמה המלא של העיר הוא – "אמביקה קאלנה", על שמה של האלה קאלי. 108 מקדשים שובי עין, מהדרים את העיר, הם מוקדשים לאל שיווה (הוא בעלה של קאלי), באזור ישנם מקדשים נוספים וארמון מקומי. נצא לסיור בריקשות, במהלכו נראה את מקדשי הטרקוטה הנפלאים של בנגל, את המקדש העצום המוקדש לשיווה אשר למעשה מאכלס 108 מקדשים קטנים וכמובן שלא נפספס את החיים השוקקים שבעיר אשר תמיד טומנים בחובם הפתעות. במהלך הלילה נמשיך להפלגה נעימה במעלה הנהר לכיוון מאטיארי. לינה בספינת הנהר.

יום 10 מאטיארי – ביקור בשדה הקרב של פלאסיי

היום נצא לסיור מעניין בכפר מאטיארי, כפר שבו עדיין ישנם תושבים רבים, העוסקים בייצור באופן מסורתי של כלים העשויים מברונזה. נוכל לצפות במקומיים, בעת עבודתם המסורתית, בייצור כלים, צורת עבודה שלא שונתה כמעט במשך מאות שנים. לאחר מכן נמשיך בהפלגה ובמידה ויתאפשר, נבקר בשדה הקרב של פלאסיי, שם התקיים קרב מכונן בשנת 1,757 אשר היווה שינוי משמעותי בהיסטוריה של העם ההודי ושינה את גורלה של הודו. בקרב זה הפסיד השליט העצמאי האחרון של בנגל על ידי הצבא הבריטי והחל מרגע זה חל שלטון של חברת הודו המזרחית הבריטית על מלוא האזור ובהמשך על הודו כולה. לינה בספינת הנהר.

יום 11 מורשידאבאד – ביקור בגן בסגנון מוגולי – ארמון "אלף הדלתות" – מבגד קטרה הגדול

זהו יום של חיבור לעבר ולתקופת חייהם ופעילותם של המלכים והאצילים השונים, אשר התגוררו וחיו באזור זה בעבר. בבוקרו של יום זה, נחל בהליכה מהנה בגן המעוצב בסגנון מוגולי (שמה של האימפריה שאחזה בהגה השלטון במרחבים גדולים של הודו עד הגעתם של הבריטים), באזור נמצא גם קברו של שליטה המוסלמי האחרון של בנגל וקבריהם של בני משפחתו. האזור הזה הוא פיסת היסטוריה מרתקת, שכן מטיילים מעטים המגיעים להודו, בטיולים ה"רגילים יותר" נהנהים מביקור בו.  אנו נתקדם במעלה הזרם ונצפה על "ארמון בעל אלף הדלתות" מעורר ההתפעלות, הארמון תוכנן במהלך המאה ה- תשע עשרה ע"י אדריכל בריטי, כאשר הסגנון בו הוא נבנה, חושף בפנינו, טפח קטן מהשפעתם הגדולה של התרבות הבריטית וסגנונה האירופאי השכיח באותו התקופה על הודו. נצא לביקור בהמשך היום במסגד הגדול "קטרה" ונראה ארמונות נוספים, בין השאר ארמון אשרנבנה על ידי סוחרים עשירים וממחיש לנו את ההשפעות של התקופה בה התרבות הבריטית וההודית התמזגו יחד והשפיעו על אופי החיים, האומנות והמנהגים בהודו. לינה בספינת הנהר

יום 12 באראנגר - אג׳ימגאנג׳

הודו היא מקום מרתק, לכל אזור בתת היבשת הזו, אופי שונה, ייחודי ויוצא דופן. ביום זה נוכל להתרשם מהודו הכפרית ובצורת הביטוי שלה באזור הזה. הספינה תשוט במסלול ססגוני, בינות לשדות חקלאיים ומטעי עצי פרי. בבוקרו של יום זה, נצא להליכה נעימה בשדות הכפר באראנגר ונסייר ב- 3 מקדשי טרקוטה, קטנים ומרהיבים. במשך היום נצא לסיור במקדש ג'יאייני באג'ימגאנג' ונחקור ונבחן את הדת ההודית הקדומה והמלהיבה, בהמשך היום נפליג חזרה, לכיוון העיר כלכתה, הפעם במורד הזרם. לינה בספינת הנהר.

יום 13 מאיאפור

מאיאפור, היא העיר המקודשת ביותר למאמיני האל "קרשנה", היום נבקר בעיר המשמשת מוקד עלייה לרגל, לכל אותם מאמינים ואוהבי האל "קרשנה". העיר היא גם מרכז העשייה של ״האגודה הבינלאומית לתודעת קרשנה״ אשר גם ידועה לכולם בשם תנועת "הרה קרשנה" לה פעילים רבים מכל רחבי העולם. במקום שוכן המקדש המרכזי של הארגון, המאופיין בהדר רב ובגודל עצום, כמו כן המקדש מתחרה על התואר של המקדש הגדול בעולם. מקדשים נוספים נמצאים בעיר ולמשוטטים בה ניתן לחוש את האווירה של הקדושה ברחובות וגם בשווקים המלאים בתשמישי פולחן הינדואים. לינה בספינת הנהר.

יום 14 הוגלי – ביקור במסגד הגדול - צ׳אנדרנאגור

לאחר הפלגה במורד זרם הנהר, נעצור לביקור במסגד, רם ויוצא דופן, באימאמברה שבהוגלי. המסגד גם משמש כמקום להתכנסות ולאירועים עצומים. במקום מגדל שעון גדול ואת הקירות מעטרים פסוקים מן הקוראן. האימאמברה מאפשרת לנו לחזות בהיסטוריה המוסלמית המרהיבה של בנגל. משם נמשיך בהפלגה דרך המושבה ההולנדית של צ׳ינסורה. לאחר מכן נגיע לצ׳אנדרנאגור, עיר אשר נשלטה על ידי השלטון הצרפתי שהגיע לסיומו בעיר, באמצע המאה הקודמת. השלטון הבריטי, לא היה השלטון היחידי אשר ניסה לתפוס בעלות על תת היבשת ההודית. טיול ייחודי זה, מפגיש אותנו עם מגוון תרבויות מעניינות, אשר יחדיו מרכיבות פסיפס עשיר ומסקרן ביותר. נבקר בכנסיה אשר שימשה גם כביתו של מושל הודו הצרפתית. במהלך הלילה נמשיך בהפלגה ונגיע אל קרבת העיר כלכתה. לינה בספינת הנהר.

יום 15 כלכתה - דלהי - תל אביב

בתום ארוחת הבוקר נאמר שלום לספינת הנהר ונצא בנסיעה אל נמל התעופה של כלכתה ממנו נצא בטיסה לדלהי ומשם נטוס לתל אביב, אליה נגיע בערב.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב יעד באירופה 1:20 שעות
יעד באירופה דלהי 5:55 שעות
דלהי יעד באירופה 6:35 שעות
יעד באירופה דלהי 3:05 שעות

טאג' מאהל

מטיילים ממליצים

"המדריך מקסים, מלא ידע, מעניין, חייכן ומקצוען. היה נפלא!"
סימה כפיר

"היה נהדר, הארגון היה למופת. נהנינו לבקר במגוון רחב של אתרים, ובעיקר נהנינו ממדריך הטיול. מדריך בעל ידע נרחב בהרבה תחומים שגרם לנו לטעום את הודו בכל מיני דרכים. אדם עם הרבה סבלנות שטיפל בנו בעדינות וברוגע אין סופיים"
משפחת פורטנוי

מחירים
הנחה נוספת בסך $10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
CIG01 ינואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
CIG02 פברואר 2025 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה

המחיר כולל

  • טיסות סדירות בנתיב: תל אביב - יעד באירופה - דלהי, דלהי - יעד באירופה - תל אביב.
  • טיסת פנים על פי המפורט במסלול.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא במהלך השייט בספינת הנהר.
  • בתי מלון מדרגת תיירות ראשונה על בסיס חצי פנסיון.
  • תחבורה באוטובוס תיירים נח וממוזג.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (כולל טיפים בספינה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • נדרשת אשרת כניסה להודו (אינה כלולה במחיר ויש להזמינה בארץ לפני הנסיעה). נשמח לטפל עבורכם בהנפקת האשרה לפרטים לחצו כאן

  • שימו לב: לקראת טיול זה ייתכן שתצטרכו לבצע חיסונים. חברת "Cruise Tour" הינה חברת תיירות ואין לה שום סמכות לתת הנחיות או המלצות בעניינים בריאותיים. לכן, מחובתכם האישית לפנות למרפאות המטיילים של משרד הבריאות על מנת להיוועץ בנושא זה.

  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-30 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • ביטול עד 90 ימים לפני היציאה ללא חיוב.
  • פחות מ-90 ימים לפני היציאה ועד 60 ימים לפני היציאה 35% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט בספינת הנהר RV KALAW PANDAW
  • ביקור באתר המפורסם הנחשב לאחד מפלאי עולם – הטאג’ מאהל
  • המונומנט הידוע קוטאב מינאר
  • פטיפור סיקרי - עיר מרשימה המהווה את פאר הארכיטקטורה המוסלמית בהודו
  • ג'אייפור העיר הורודה
  • ביקור במצודת אמבר
  • מופע הרקדנים הרג'סטנים
  • ביקור בשדה הקרב של פלאסיי, שם התרחש קרב מכונן אשר היווה נקודת מפנה דרמטית בהיסטוריה של העם ההודי
  • הארמון בעל אלף הדלתות במורשידאבאד
  • ביקור במסגד קטרה הגדול במורשידאבאד
  • ביקור בשלושה מקדשי טרקוטה בכפר באראנגר
  • ביקור באימאמברה שבהוגלי, מסגד גדול ומרשים ביותר
  • ביקור בכנסיה ובבית אשר שימש את המושל של הודו הצרפתית בצ׳אנדרנאגור

על הספינה

RV Kalaw Pandaw

ספינת הנהר RV Kalaw Pandaw של חברת Pandaw הושקה בשנת 2014. גודל הספינה 170 מ"ר והיא עשויה מעץ טיק ופלדה. בספינה תפוסה מקסימלית של כ36 נוסעים. בקומה העליונה קיים חדר אוכל בסגנון ביסטרו עם פינות ישיבה חיצוניות ומיזוג אוויר. הספינה מציעה לאורחיה סדרה של מופעי תרבות ושיעורי...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

 

  דלהי אגרה ג'אייפור
אוקטובר 31° 33° 34°
נובמבר 27° 29° 29°
ינואר 18° 22° 22°
פברואר 32° 25° 25°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ