• שייט נהרות
  • קרוז בים התיכון
נמצאו 0 טיולים

דמיינו לעצמכם: שעות אחה"צ חמימות, אתם יושבים על סיפונה של ספינת נהר אלגנטית המשייטת בשלווה, כוס קפה מהביל ועוגה טעימה על השולחן הסמוך, מצלמה בידכם - ואתם בתוך גלויית נוף צבעונית מביטים ומצלמים את הנופים החולפים מולכם... מציאות? חלום? כל כך קל להפוך את החלום למציאות. 

טיולי שייט נהרות של  חברת "קרוז תור" בספינות נהר איכותיות ואלגנטיות, הן הדרך הייחודית והחדשה ליהנות מטיול אל פינות החמד של העולם. באפשרותכם לבחור בשייט מאורגן בנהרות מערב אירופה, שייט על הדנובה, שייט על הריין, שייט על הסיין ועוד.., או אל נהרות מזרח אירופה, שייט על נהר הדנייפר באוקראינה, שייט בנהרות רוסיה, או נהרות נוספים בעולם כגון, שייט על נהר הנילוס במצרים, שייט בנהר היאנג צה בסין, או אולי שייט על נהר המקונג במסגרת טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה. תוכלו גם ליהנות מטיולי מוסיקה קלאסית.

שייט נהרות הוא חוויה נינוחה ושקטה. בכל אזור ברחבי ספינת הנהר ניתן לצפות בנופים הפסטורליים החולפים לנגד עינינו, כאן אין את גלי האוקיינוס והספינה יציבה ושקטה. השייט האיטי מאפשר לנו לספוג אל תוכנו בניחותא את יופיים של הנופים הקלאסיים. בספינת הנהר, מספר אורחים לא גדול ואין צפיפות, ואנשי הצוות שלה יעשו הכל כדי לפנק ולספק את כל צרכינו ומאוויינו.

בטיולי שייט נהרות של קרוז תור אנו יוצאים לטיול מאורגן מראש, אשר כולל את כל הנסיעות, הטיסות, הסיורים, ההדרכות וכמובן לינה על גבי ספינת נהר המשמשת כמלון צף ומציעה אירוח יוקרתי ואיכותי בפנסיון מלא. בעת העגינה ביעדים השונים נבקר באטרקציות המקומיות ובאתרי התיירות החשובים ובחלק מטיולי שייט נהרות, נשלב גם טיול יבשתי אל תוכה של היבשת.

אנו מציעים את השילוב המנצח: טיול מיוחד, חווייתי ומהנה, נופים עוצרי נשימה, שייט מהנה ומרתק הכולל בחלק מהמקרים עלייה או ירידה בתאי ציפה ("לוקים"), הדרכה בעברית על ידי מדריכים מהמנוסים והטובים בארץ, ניצול יעיל של הזמן בכל מקום ובכל אתר, מלון צף החוסך לנו החלפת מלון בכל יעד, פנסיון מלא, פינוקים והפתעות ומה לא. ניתן למצוא אצלנו טיולים בעונת הקיץ החמימה של אירופה, טיולי אביב וסתיו, טיולי חורף במצרים ובדרום-מזרח אסיה וגם טיולים לשווקי חג המולד הצבעוניים.

רבים טיילו עימנו ושבו אלינו לטיולי שייט נהרות נוספים ביעדים נכספים. הנכם מוזמנים להצטרף אלינו, לעלות על הסיפון ולהגשים את החלום.

לא נמצאו תוצאות

לוגו של וואטסאפ