• שייט נהרות בהולנד ובלגיה
נמצאו 8 טיולים

שייט נהרות בהולנד ובלגיה מציע דרך ייחודית ומהנה לחוות את הטבע המרהיב, הכפרים והעיירות היפהפיות שעל גדות הנהר. הולנד ובלגיה, המכונות ארצות השפלה, הן מן הארצות היפות, המרתקות ומלאות ההפתעות באירופה. הן מדינות שכנות המהוות יעד אידיאלי לטיול שייט נהרות מאורגן, או טיול שייט מאורגן לבלגיה והולנד, עם טבע ירוק, כפרים ועיירות מקסימות, שפע של מים ונהרות.

 

שייט בספינת נהר בנהרות הולנד ובלגיה זו דרך ייחודית ומלהיבה לחוות את הטבע ושאר האטרקציות בצורה מיטבית, ב"מלון צף", המאפשר טיול מצד אחד אך גם מרגוע ומנוחה, שילוב מושלם. השייט מתבצע בספינות נהר איכותיות, נוחות, ממוזגות, צוות עובדים אדיב, מקצועי ומסור העומד לרשות המטיילים, קולינריה משובחת, פנסיון מלא וטיולים במקומות קסומים בכל נמלי עגינת הספינה.

שייט נהרות בהולנד ובלגיה

בטיול ניתן ליהנות מהארכיטקטורה הייחודית, מהאומנות של ימי הביניים, מן הכפרים והעיירות, מהגנים המרהיבים המלווים את גדות הנהרות, מתחנות הרוח, מרבדי פרחים בקיץ ואין ספור הפתעות השייכות למסורות של הולנד ובלגיה אשר יתגלו לעינינו לאורך הדרך. יש האומרים ששתי המדינות האלה אחת הן, אומנם הן קרובות אך ההיסטוריה חיברה וגם הפרידה ביניהן במשך מאות בשנים.

בתקופת האביב, מסוף חודש מרץ ועד סוף חודש מאי, גני קוקנהוף (Keukenhof Gardens) המפורסמים, קמים לתחיה ובהם מיליוני צבעונים (טוליפים) מציגים לראווה את יופיים בצבעים אין ספור. למרות שמקור הצמח מפרס והקווקז, הטוליפים והגן הפכו לאחד מסמליה המאפיינים של הולנד. בגנים המהודרים ניתן למצוא גם מיליוני סוגים של פרחים, כדוגמת יקינתונים, נרקיסים, יחד עם פרחים נוספים מפקעות האביב. בגנים אלו ניתן גם לחזות בשושנת האלפים, אזליאה, עצי דובדבן יפנים ובמיני צמחים נוספים.

שייט נהרות בהולנד ובלגיה עם Cruise Tour

בדרכים רבות ניתן לבקר במדינות קסומות אלו, אך ללא ספק הדרך הייחודית, המרתקת, המפתיעה והנוחה ביותר היא באמצעות שייט בספינת נהר. שייט נהרות מאורגן בבלגיה והולנד הוא בהחלט חוויה יוצאת דופן המספקת למטיילים את האפשרות לחוות את תרבות אירופה בצורה מיטבית.

לוגו של וואטסאפ