שייט נהרות על הריין והמוזל בראש השנה

8 ימים • כולל עיירות המוזל טראבן וטרארבאך הדפס שלח שתף

מסלול הטיול

8 ימים

7 לילות

7 לילות שיט

קוד טיול RRSR

נהר הריין הוא הנהר המרכזי במערב אירופה וזורם לאורך 1,320 קילומטר. הוא מתחיל בפסגות הנישאות והמושלגות של האלפים בדרום שוויץ, זורם לאיטו לאורך מאות קילומטרים דרך ליכטנשטיין, אוסטריה, גרמניה והולנד עד שהוא נשפך בקול שאון לים הצפוני. לאורך הנהר פזורות קתדרלות מרהיבות, טירות עתיקות, כפרים קסומים, כרמים וגפנים וכרי דשא מוריקים מתחת לצוקים תלולים. שייט נהרות בנהר הריין על ספינת נהר זוהי דרך נוחה לראות את הנופים היפים, את העיירות ואת הכפרים הקסומים לאורך הנהר, במלון צף שמעניק חוויה של טיול וחופשה השלובים זה בזה. החדרים בספינת הנהר כוללים שירותים צמודים ומקלחת, מיזוג אוויר וצוות העובדים אדיב ומקצועי. האירוח בשייט נהרות על הריין הוא על בסיס פנסיון מלא ובכל יום עוצרים ויורדים לסיורים מאורגנים בנמלים שבהם עוגנת הספינה.

המזמינים טיול לחודשים ספטמבר ואוקטובר ייהנו מאפשרות לבטל ללא דמי ביטול עד חודשיים טרם יציאת הטיול. לכל טיולי השייט בנהר הריין לחצו כאן 

יתרונות בולטים ובלעדיים למטיילי "Cruise Tour":

  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה
  • ניצול זמן מלא של סיורי החוף בכל נמלי עגינת הספינה
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מופעי מוסיקה יומיים של צוות המוסיקאים הנמצא על הספינה.
  • ארוחות גורמה - בופה לארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם 7 € לאדם ליום).
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה

בגמר הטיול – הסעה מנתב''ג לבתי המטיילים בכל מקום בארץ! (אנו החברה היחידה שמציעה שירות מפנק זה, אין צורך להטריד קרובים שיגיעו לקחת אתכם מנתב''ג).

פגישת קבוצה באמצעות אפליקציית זום לפני היציאה לטיול - הזדמנות פז להכיר את שאר חברי הקבוצה ולקבל את כל המידע הנחוץ שיעזור לכם בהכנות. שי מהודר וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת + מפה שיחולקו בשדה התעופה.

שי הדור וייחודי למטיילי קרוז תור: חוברת מידע מורחבת הכוללת מפה, שתסופק בפגישת הקבוצה.

יום 1 תל אביב – פרנקפורט – מיינץ - עליה לספינת הנהר

נמריא הבוקר לפרנקפורט בטיסה ישירה. עם הגיענו נצא לסייר בבירה של חבל הריין בגרמניה, מיינץ, שבמרכזה נראה את האתר הבולט ביותר בעיר – הקתדרלה הבנויה מאבן גיר אדומה ומוקפת בבתים מן המאה השמונה-עשרה. נמשיך לביקור בכנסייה המפוארת ובכיכר השוק המרהיבה. בשעות הצהריים נצא לנמל העיר, שם נתקבל בידי צוות ספינת הנהר שתשמש אותנו כמלון צף בטיול הקרוב. כמו כן, נהנה מקוקטייל קבלת פנים חגיגי לפני ארוחת הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 2 קובלנץ

נהנה משייט באחד הקטעים היפים ביותר של עמק הריין ונעגון בקובלנץ (Coblenz), השוכנת בנקודת המפגש של נהרות הריין והמוזל. נטייל ברחובות העיר שנהרסה לחלוטין במלחמה אך השתקמה, בכיכרות ובטיילת שעל גדות הנהר. שפע האתרים התרבותיים שלה והבניינים ההיסטוריים, הסמטאות והשבילים הצרים, והאווירה הנינוחה והשמחה שבכיכרות ולאורך הטיילת על הנהר, הופכים את קובלנץ למקום ידידותי שבו תיירים מרגישים ממש בבית. לינה בספינת הנהר.

יום 3 ברנקסטל

היום נגיע אל העיר ברנקסטל, אחת מפנינות המוזל. נערוך סיור בעיר העתיקה השמורה היטב ונתרשם מהסמטאות הציוריות, מהכיכרות הססגוניות ומהבתים מחושקי העץ. לינה בספינת הנהר.

יום 4 טרייר

הספינה תעגון הבוקר בעיר רומית עתיקה בשם בטרייר, הממוקמת בעמק נהר המוזל. טרייר נוסדה במאה ה-1 לפנה"ס. נערוך במקום סיור שבמסגרתו נתרשם מהפורטה ניגרה, השער הרומי המשומר ונטייל בעיר העתיקה, נראה את כנסיותיה ואתריה. בסמוך לצהרי היום נמשיך לשוט לכיוון ברנקסטל, אליה נגיע לקראת שעות הערב. לינה בספינת הנהר.

יום 5 טראבן וטרארבאך

הספינה תגיע היום אל העיירות טראבן וטרארבאך השוכנות משני עברי המוזל. בעיירות המוזל הטיפוסיות הללו,  אשר נושמות יין ותיירות, נוכל ליהנות מנוף הבתים מחושקי העץ ומהסמטאות הציוריות ומכאן נמשיך את סיורנו בעמק המוזל הקסום ונגלה עוד שכיות חמדה נסתרות בין פיתולי הנהר. לינה בספינת הנהר.

יום 6 עמק המוזל – קוכם

נהנה הבוקר משייט בעמק המוזל המרהיב ולאחר מכן נגיע לקוכם, פנינה אדריכלית האופיינית לאזור המוזל. נערוך בה סיור רגלי דרך סמטאות ובהן בתים עם קורות עץ, ואף נראה את השוק המקומי ואת השער שנותר על כנו מתקופת ימי הביניים. נשוב אל הספינה לארוחת הערב ונמשיך בשייט. לינה בספינת הנהר.

יום 7 בופרד - קאוב

הבוקר נצא לסיור רגלי בעיירת הנופש בופרד המאופיינת בגידול וייצור יין ומהווה את מרכז גידול היין הגדול ביותר באזור הריין התיכון. נכיר את המרכז ההיסטורי ואת הטיילת המרשימה עם בתי המלון ובתי הקפה. נמשיך לנשוט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו; נעבור ליד כפרים מקסימים, טירות רבות וסלע לורליי האגדי (Lorelei) . בשעות אחה"צ נעגון בקאוב, עיירת ריין חביבה הממוקמת בסמוך לצוק לורליי ולמרגלות טירת גוטנפלס המרשימה.נצא לסיור רגלי ונתרשם מהטיילת ובה פסלו של פילדמרשל בלייכר שניצח את הצרפתים. נשוטט ברחוב מצגר הציורי ונשקיף לעבר הטירה.בתום הסיור נמשיך בשייט לכוון מיינץ. לינה בספינת הנהר.

יום 8 מיינץ – פרנקפורט – תל אביב

בתום ארוחת הבוקר נעזוב את ספינת הנהר ממנה נמשיך בנסיעה לפרנקפורט, הלוא היא בירת הכספים של מערב גרמניה ואחת הערים המודרניות באירופה. היא המקבילה המקומית למנהטן והתושבים קוראים לה בחיבה מיינהטן. נקיים סיור פנורמי להכרות עם העיר ונשוטט להנאתנו בסמטאותיה של העיר העתיקה. בשעות אחר הצהריים ניסע אל שדה התעופה שבסמוך לפרנקפורט ונעלה על טיסתנו בחזרה לתל אביב, ננחת לקראת חצות.

הטיול מעניין אתכם? הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

הטיול מעניין אתכם?
הטיול נמצא כרגע בהכנה. מלאו פרטיכם וכשייפתח הטיול להרשמה, נדאג לעדכן אתכם.

מפת המסלול

צפו במסלול הטיול על המפה

זמני טיסות

בדקו כמה שעות צפויה הטיסה לארוך

המראה נחיתה משך הטיסה
תל אביב פרנקפורט 4:40 שעות
פרנקפורט תל אביב 4:05 שעות

מיינץ

קוכם

מטיילים ממליצים

"הטיול הצליח מעל ומעבר"
משפחות קמפף, לימור, אלתרמן ונשר

"אנו רואים לנכון להביע את ההנאה הרבה מהחוויה שחווינו, טיפול משרדכם לפני, במהלך, ולאחר הטיול היה מעולה, והמדריך היה יוצא מן הכלל"
דבורה ודוד ברקן

מחירים
הנחה נוספת בסך €10 לאדם לנרשמים דרך האתר!

קוד טיול תאריך יציאה תאריך חזרה מחיר לאדם בחדר זוגי תוספת ליחיד בחדר הערות מפגש קבוצה מדריך סטטוס הרשמה לטיול
RRSR01 (ראה"ש) ספטמבר 2024 יפורסם בהמשך יפורסם בהמשך הטיול בהכנה, לחץ לפרטים נוספים בהכנה הרשמה
  • המחיר תקף לתא בקומה האמצעית.

  • ניתן לשדרג לתא בקומה עליונה בתוספת 220 € לאדם בחדר זוגי, 420 € לאדם בתא ליחיד.

המחיר כולל

  • טיסות ישירות בנתיב: תל אביב - פרנקפורט - תל אביב.
  • כלכלה על בסיס פנסיון מלא לאורך השיט כולל מים בארוחות ללא הגבלה וכוס יין בארוחות הערב.
  • תה, קפה ומאפים אחר הצהריים.
  • קפה ומאפה למשכימי קום.
  • מזנון חצות - חטיפי לילה.
  • קוקטייל קבלת פנים, ארוחת ערב לקבלת הפנים, ארוחת ערב חגיגית של הקפטן ומופע של הצוות.
  • סיורי חוף ותחבורה באוטובוס תיירים נח.
  • דמי כניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול.
  • מדריך עתיר ניסיון מצוות "Cruise Tour".
  • מסי נמל בארץ ובחו"ל.
  • טיפים לנותני השירותים השונים (למעט בספינה בה יש לשלם 7 € לאדם ללילה).
  • תכנית מלאה ללא סיורי אופציה.
  • הסעה בתום הטיול משדה התעופה לבתי הנוסעים בכל רחבי הארץ!

חשוב לדעת

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

  • בטיולים אשר בהם מסלול השייט מהווה חלק בתכנית הטיול כולה, ייתכנו מקרים בהם שינויים שחלו במסלול השייט ישפיעו גם על המשך ביצוע יתר התכנית של הטיול, לרבות בתי המלון, אמצעי התחבורה וכדומה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).

    בטרם ביצוע הרשמה לטיול אנו ממליצים לך לעיין בדף 'התנאים הכלליים'.

  • ביטוח בריאות בתנאים ייחודיים: מומלץ להזמין ביטוח בריאות כבר בתום הרשמתך לטיול וזאת בכדי להגן על כספך גם במקרה בו נרשמת לטיול בטווח של עד 6 חודשים טרם היציאה לטיול. שכן אז, במידה ותיאלץ לבטל את נסיעתך בשל אירוע בלתי צפוי על רקע בריאותי, תוכל ליהנות מכיסוי לתשלום שלך עבור הטיול. "שכבת ההגנה" הזו מתחילה מיד לאחר הזמנת הביטוח ותקפה עד סוף הטיול. לפרטים נוספים, לייעוץ ולקבלת הצעת מחיר מסוכן הביטוח שלנו לחץ כאן

  • לחברת 'קרוז תור' כמו גם לחברת השייט קיימת הזכות לביצוע שינויים במסלול הטיול וזאת במקרים כמו תקלה או שיבושים כלשהם בספינת הנהר, חסימה או תקלה כזו או אחרת ב'לוקים' (תאי הציפה שבנהר), כמו גם תנאי מזג אוויר אשר לא מאפשרים את ביצוע תכנית הטיול כפי שפורסמה. במקרים אלו, ייתכן שיהיו שינויים במסלול הטיול ואף ייתכן שנאלץ ללון בבית מלון במקום בספינה (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי). בנוסף, ייתכן שנאלץ להשתמש באמצעי תחבורה חלופיים כמו מיניבוסים, אוטובוסים וכדומה, לרבות ספינה חלופית, וזאת לשם ביצוע הטיול בהתחשב בנסיבות (למעט בטיולים המיועדים למטייל העצמאי).
  • מסלולי הטיולים שלנו מתאימים לנוסעים שביכולתם לטייל ברגל למשך זמן מינימאלי של כ-20 דקות ברצף. כמו כן, לא תמיד מדובר בדרכים סלולות ולעתים נדרשת עליה/ירידה במדרגות, לפיכך, לא ניתן יהיה להשתמש בכיסא גלגלים או הליכון.
  • שיבוץ המדריכים נתון לשינויים בכל עת. ניתן להתעדכן בשם המדריך העדכני המשובץ לטיול בעמוד ‘רשימת כל הטיולים’. למעבר לרשימה לחצו כאן.

  • לתשומת ליבכם, כל בדיקות הקורונה במידה וידרשו ביציאה ובכניסה לישראל והבדיקות בחו"ל, אינן כלולות במחיר הטיול וישולמו על ידי המטייל. על מנת להקל על מטיילנו בביצוע בדיקת הקורונה בחזרה ממדינת היעד, אנו ניסע באופן מרוכז לביצוע הבדיקות. יש לקחת בחשבון שסדר וזמני הביקור ביום טיול זה עשויים להשתנות. בעת מפגש הקבוצה (שיתקיים בזום ועליו תעודכנו בהמשך) יימסרו מלוא הפרטים והדרישות הנחוצות ליעדי הטיול הספציפיים, זאת מאחר והדרישות משתנות מעת לעת.

  • הרישום בחברתנו לטיולי שייט הנהרות מיועד למחוסנים ומחלימים בלבד. ע"פ הצהרת חברת השייט, צוות ספינת הנהר מחוסן באופן מלא, כמו כן, חברת השייט מצהירה כי השייט מיועד למחוסנים ומחלימים מכל העולם או לנוסעים המציגים בדיקת קורונה שלילית בעלייה לספינה.

דמי ביטול

מומלץ להזמין בזמן ההרשמה ביטוח בריאות וכך תימנע מתשלום דמי הביטול

  • המזמינים טיול לחודשים ספטמבר ואוקטובר ייהנו מאפשרות לבטל ללא דמי ביטול עד חודשיים טרם יציאת הטיול.
  • פחות מ-60 ימים לפני היציאה ועד 30 ימים לפני היציאה 55% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-30 ימים לפני היציאה ועד 15 ימים לפני היציאה 70% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-15 ימים לפני היציאה ועד 7 ימים לפני היציאה 85% ממחיר הטיול.
  • פחות מ-7 ימים לפני היציאה דמי ביטול מלאים.

לביטוח בריאות בתנאים מיוחדים לחצו כאן

מה מיוחד בטיול שלנו?

  • השיט יתבצע בספינת הנהר MS River Diamond
  • סיור בעיר ברנקסטל, אחת מפנינות המוזל
  • סיור בעיר הרומית העתיקה טרייר
  • העיירה בת אלפיים השנים - קובלנץ
  • ביקור בעיירת הנופש בופרד
  • ביקור בעיירות המוזל טראבן וטרארבאך
  • סיור במיטב האתרים של מיינץ, בירת חבל הריין
  • שייט בקטע המרכזי והמרהיב של עמק הריין, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו
  • סיור בעיירה קאוב הממוקמת בסמוך לצוק לורליי

על הספינה

MS River Diamond

ספינת הנהר MS River Diamond, הושקה בשנת 2007 וחודשה בשנת 2018. באורך של 135 מטרים וברוחב של 11.4 מטרים, הספינה המרווחת הזו מספקת חווית הפלגה בלתי נשכחת ורגועה לאורך נתיבי המים המרהיבים של אירופה. תוכלו ליהנות מהאווירה המיוחדת של ספינת נהר אלגנטית זו, בין אם ברצונכם להשתזף...

למידע מורחב על ספינת הנהר

מזג אוויר (טמפרטורה מקסימלית ממוצעת)

  פרנקפורט מיינץ
ספטמבר 19° 20°

אולי יעניינו אתכם גם הטיולים הבאים

לוגו של וואטסאפ